Stránka 69 z 70

Napsal: úterý 19. červen. 2007 0:00
od Spider
Muzete nekdo poradit svicky na 850 Spider r.v. 68 (850)? Nasel jsem na netu Champion N3 (dnesni RN3C) ale pro sport pisi N6Y... takze jak? Manualy mam nekde zahrabane :(

Napsal: úterý 19. červen. 2007 0:01
od  
Spider: vyzkoušené jsou Beru Z42 anebo Beru UltraX 56

Napsal: středa 20. červen. 2007 0:00
od m
potreboval bych radu:) Z fiatka 500 mi chcije olej jak z hroch. Kdyz uz se budu poustet do pretesneni motoru, jaky vsechny tesneni menit a na kolik me to tak prijde?

Napsal: středa 20. červen. 2007 0:01
od Renda ze Záboří
m: U mně sada těsnění na motor 110.F.000 950,- Kč i s gufery. ehlenrene@seznam.cz

Napsal: středa 20. červen. 2007 0:02
od Black
m: napřed bych zjistil, kde to chčije a pak bych se teprve pouštěl do párání motoru. Většinou však bývá jen blbě utěsněný víko ventilů (bacha na jeho přetažení!).

Napsal: středa 20. červen. 2007 0:03
od Maluch
m: Nejsou ty těsnění stejný jako na F126p/600ccm ? Kompletní sada na malucha se dá koupit za cca 250 Kč a i jednotlivá těsnění jsou za pár korun.

Napsal: úterý 26. červen. 2007 0:00
od Kronicar
předseda Hmmm......netrefil.

Napsal: čtvrtek 5. červenec. 2007 0:00
od Spider
Nejsou Beru Z42 spise na Sport Spider? Dle katalogu to vypada spise na Z38 pro Spider.

Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:00
od Lída
Mám problém se světlama.Poraďte mi někdo kde mama hledat závadu.Všechno svítí a bliká jak má i světelná houkačka ale nesvítí mě tlumená světla.Mohlo by to být v přep.páčkách na volantu? Dík za rady.

Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:01
od Tříprsťák
Lído, pokud svítí všechny parkovačky a koncová světla a taktéž funguje světelná houkačka, hledal problém ve spínači světel (páčka v palubovce), nebo v kabelu vedoucím od spínače světel k přepínači pod volantem - ten bílý. Pro info - černý kabel ke spínači je přívod a zelený vede k pojistkám a dále k parkovačkám a koncovkám (ty oba kabely ti fungují, jinak by nesvítily parkovačky). Udělej pokus - zkus ze spínače vytahnout černý a bílý drát a spojit je (při zapnutém klíčku). Jestli se světla rozsvítí, je vadný spínač (může být po těch letech vyhřátý kontakt). Pokud se světla nerozsvítí, bude někde přerušený bílý drát k páčkám pod volantem. Od páček dál už máš zase všechno vpořádku, jinak by neblikala světelná houkačka.

Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:02
od Tříprsťák
V kontaktech přepínače pod volantem by vlastně teoreticky mohl ten být problém také. Ale to už je asi všechno. Ze zkušenosti bych nejvíce podezíral ten spínač v palubovce.

Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:03
od Lída
Zítra se na to zkusim podivat podle tvé rady.Snad se to povede.Potrebuju auticko pripravit na technickou aby Aďa mohla jet do Sv.Újezda.Jen nevim proč dotaz zkoncil v diskusi o motoru posilala jsem ho na pokec.

Napsal: pondělí 16. červenec. 2007 0:04
od Lída
Jo a ještě jsem zjistila že když prstenec s páčkou na světla oddalím od volantu( trochu to peruje)tak se tlumená světla taky rozsvítí.No uvidím zítra.Už se ani nesnažím dotaz zařadit do spravné rubriky stejně by to skončilo jinde

Napsal: neděle 22. červenec. 2007 0:00
od W126p
Zdravim, mate nekdo zkusenosti se zmenou motoru v maluchovi? Puvodni 650E odesel v tech horkach, co jsou ted, do vecnych lovist, pridrel se.. nez bych jej nechaval vybrusovat, radeji bych tam dal nejaky ve slusnem stavu. Pohravam si s myslenkou dat tam silnejsi, poradite?

Napsal: neděle 22. červenec. 2007 0:01
od Jura z KM
....další nepoučitelný. A nebo s bezednou peněženkou?

Napsal: pondělí 23. červenec. 2007 0:00
od Black
W126p: toto bych spíše řešil na stránkách http://126fan.cz , kde např,: http://126fan.cz/klub/clen_detaily.php?id=190 má na fotkách dvě varianty jak to jde udělat: jedna je nabastlit tam motor z UNA - což mě není jasný jak pak řeší STK (o případných následcích např. při dopravní nehodě nemluvě), nebo druhá varianta - mít hodně peněz a seskládat si motor z např. dílů: http://www.fiat500sport.com , pár maluchů podobně upravených teď jezdí závody do vrchu: http://www.slovackykopec.cz .

Napsal: sobota 28. červenec. 2007 0:00
od jirikriha
mám motor po go a zatím ho nepoužiju CO DO NĚHO NALEJU ABY VYDRŽEL OK VE STODOLE ČEKAT dobra rada pomůže A POTĚŠÍ

Napsal: sobota 28. červenec. 2007 0:01
od Libor
zalej ho olejem, co se do něj vejde.. i do válců.. a máš jistotu :o)

Napsal: středa 12. září. 2007 0:00
od hornak.active.sound
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli.

Napsal: středa 12. září. 2007 0:01
od hornak.active.sound
Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli

Napsal: čtvrtek 13. září. 2007 0:00
od PETR 717
FIAT 600 - termostat chladiče - kolik se má při přehřátí motoru vysunout ta tyčka z termostatu . Děkuji

Napsal: neděle 16. září. 2007 0:00
od Zastava - Fiat 128
Ahoj.Mam takový problém na své zastavě .Motor mi jde při volnoběhu jen na tři válce a při sešlapnutí plynu se srovná na normal ale jak sou male otáčky tak zase jde na tři.Letos na jaře sem měnil svíčky ,kabely k rozdělovači a dával sem nový odtrh.Je zajímavé když o čistím svíčky tak to jde normálně a druhý den to blbne zase, nevíte co by to mohlo být prosím.

Napsal: neděle 16. září. 2007 0:01
od Pavel KV
Zastava - Fiat 128: Zkontroluj mechanický stav motoru - nejlépe kontrolou kompresních tlaků.

Napsal: neděle 23. září. 2007 0:00
od Zastava - Fiat 128
Zjistil sem že když lehce zatlačím na víčko rozdělovače tak motor běží na čtyři valce - koupil sem nové víčko a nepomohlo to.Jakou vuli ma mit hřídelka v rozdělovači-je tam nějaké ložisko ??.Nebo mě napadlo že ta hřídelka muže být ošoupaná a pak odtrh nepracuje jak má ale zaráží mě to víčko.Malinko sem přihnul kontakty ve víčku v rozdělovači a malinko se to zlepšilo ale není to pořád ono.

Napsal: pátek 28. září. 2007 0:00
od Honza F.
Zdravim mám takovou otázku je nějaký větší rozdíl mezi karburátory Weber Tipo 28 ICP 3 a Weber tipo 28 ICP např. větší trysky nebo tak? Všim jsem si jen trochu jiného ovládání sitiče.