Původní diskuse - motor

Motor, hlava, rozvody, mazání, chlazení, úpravy, seřízení
Zamčeno
Spider
Návštěvník

Příspěvek od Spider » úterý 19. červen. 2007 0:00

Muzete nekdo poradit svicky na 850 Spider r.v. 68 (850)? Nasel jsem na netu Champion N3 (dnesni RN3C) ale pro sport pisi N6Y... takze jak? Manualy mam nekde zahrabane :(

 
Návštěvník

Příspěvek od   » úterý 19. červen. 2007 0:01

Spider: vyzkoušené jsou Beru Z42 anebo Beru UltraX 56

m
Návštěvník

Příspěvek od m » středa 20. červen. 2007 0:00

potreboval bych radu:) Z fiatka 500 mi chcije olej jak z hroch. Kdyz uz se budu poustet do pretesneni motoru, jaky vsechny tesneni menit a na kolik me to tak prijde?

Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří » středa 20. červen. 2007 0:01

m: U mně sada těsnění na motor 110.F.000 950,- Kč i s gufery. ehlenrene@seznam.cz

Black
Návštěvník

Příspěvek od Black » středa 20. červen. 2007 0:02

m: napřed bych zjistil, kde to chčije a pak bych se teprve pouštěl do párání motoru. Většinou však bývá jen blbě utěsněný víko ventilů (bacha na jeho přetažení!).

Maluch
Návštěvník

Příspěvek od Maluch » středa 20. červen. 2007 0:03

m: Nejsou ty těsnění stejný jako na F126p/600ccm ? Kompletní sada na malucha se dá koupit za cca 250 Kč a i jednotlivá těsnění jsou za pár korun.

Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar » úterý 26. červen. 2007 0:00

předseda Hmmm......netrefil.

Spider
Návštěvník

Příspěvek od Spider » čtvrtek 5. červenec. 2007 0:00

Nejsou Beru Z42 spise na Sport Spider? Dle katalogu to vypada spise na Z38 pro Spider.

Lída
Návštěvník

Příspěvek od Lída » pondělí 16. červenec. 2007 0:00

Mám problém se světlama.Poraďte mi někdo kde mama hledat závadu.Všechno svítí a bliká jak má i světelná houkačka ale nesvítí mě tlumená světla.Mohlo by to být v přep.páčkách na volantu? Dík za rady.

Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák » pondělí 16. červenec. 2007 0:01

Lído, pokud svítí všechny parkovačky a koncová světla a taktéž funguje světelná houkačka, hledal problém ve spínači světel (páčka v palubovce), nebo v kabelu vedoucím od spínače světel k přepínači pod volantem - ten bílý. Pro info - černý kabel ke spínači je přívod a zelený vede k pojistkám a dále k parkovačkám a koncovkám (ty oba kabely ti fungují, jinak by nesvítily parkovačky). Udělej pokus - zkus ze spínače vytahnout černý a bílý drát a spojit je (při zapnutém klíčku). Jestli se světla rozsvítí, je vadný spínač (může být po těch letech vyhřátý kontakt). Pokud se světla nerozsvítí, bude někde přerušený bílý drát k páčkám pod volantem. Od páček dál už máš zase všechno vpořádku, jinak by neblikala světelná houkačka.

Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák » pondělí 16. červenec. 2007 0:02

V kontaktech přepínače pod volantem by vlastně teoreticky mohl ten být problém také. Ale to už je asi všechno. Ze zkušenosti bych nejvíce podezíral ten spínač v palubovce.

Lída
Návštěvník

Příspěvek od Lída » pondělí 16. červenec. 2007 0:03

Zítra se na to zkusim podivat podle tvé rady.Snad se to povede.Potrebuju auticko pripravit na technickou aby Aďa mohla jet do Sv.Újezda.Jen nevim proč dotaz zkoncil v diskusi o motoru posilala jsem ho na pokec.

Lída
Návštěvník

Příspěvek od Lída » pondělí 16. červenec. 2007 0:04

Jo a ještě jsem zjistila že když prstenec s páčkou na světla oddalím od volantu( trochu to peruje)tak se tlumená světla taky rozsvítí.No uvidím zítra.Už se ani nesnažím dotaz zařadit do spravné rubriky stejně by to skončilo jinde

W126p
Návštěvník

Příspěvek od W126p » neděle 22. červenec. 2007 0:00

Zdravim, mate nekdo zkusenosti se zmenou motoru v maluchovi? Puvodni 650E odesel v tech horkach, co jsou ted, do vecnych lovist, pridrel se.. nez bych jej nechaval vybrusovat, radeji bych tam dal nejaky ve slusnem stavu. Pohravam si s myslenkou dat tam silnejsi, poradite?

Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM » neděle 22. červenec. 2007 0:01

....další nepoučitelný. A nebo s bezednou peněženkou?

Black
Návštěvník

Příspěvek od Black » pondělí 23. červenec. 2007 0:00

W126p: toto bych spíše řešil na stránkách http://126fan.cz , kde např,: http://126fan.cz/klub/clen_detaily.php?id=190 má na fotkách dvě varianty jak to jde udělat: jedna je nabastlit tam motor z UNA - což mě není jasný jak pak řeší STK (o případných následcích např. při dopravní nehodě nemluvě), nebo druhá varianta - mít hodně peněz a seskládat si motor z např. dílů: http://www.fiat500sport.com , pár maluchů podobně upravených teď jezdí závody do vrchu: http://www.slovackykopec.cz .

jirikriha
Návštěvník

Příspěvek od jirikriha » sobota 28. červenec. 2007 0:00

mám motor po go a zatím ho nepoužiju CO DO NĚHO NALEJU ABY VYDRŽEL OK VE STODOLE ČEKAT dobra rada pomůže A POTĚŠÍ

Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor » sobota 28. červenec. 2007 0:01

zalej ho olejem, co se do něj vejde.. i do válců.. a máš jistotu :o)

hornak.active.sound
Návštěvník

Příspěvek od hornak.active.sound » středa 12. září. 2007 0:00

Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli.

hornak.active.sound
Návštěvník

Příspěvek od hornak.active.sound » středa 12. září. 2007 0:01

Ahoj lidi,jelikoz vase krasna auta jsou predchudci nasich krasnych aut,prijdte se mrknout na http://forum.ladaklub.com/index.php myslim ze bychom si rozumneli

PETR 717
Návštěvník

Příspěvek od PETR 717 » čtvrtek 13. září. 2007 0:00

FIAT 600 - termostat chladiče - kolik se má při přehřátí motoru vysunout ta tyčka z termostatu . Děkuji

Zastava - Fiat 128
Návštěvník

Příspěvek od Zastava - Fiat 128 » neděle 16. září. 2007 0:00

Ahoj.Mam takový problém na své zastavě .Motor mi jde při volnoběhu jen na tři válce a při sešlapnutí plynu se srovná na normal ale jak sou male otáčky tak zase jde na tři.Letos na jaře sem měnil svíčky ,kabely k rozdělovači a dával sem nový odtrh.Je zajímavé když o čistím svíčky tak to jde normálně a druhý den to blbne zase, nevíte co by to mohlo být prosím.

Pavel KV
Návštěvník

Příspěvek od Pavel KV » neděle 16. září. 2007 0:01

Zastava - Fiat 128: Zkontroluj mechanický stav motoru - nejlépe kontrolou kompresních tlaků.

Zastava - Fiat 128
Návštěvník

Příspěvek od Zastava - Fiat 128 » neděle 23. září. 2007 0:00

Zjistil sem že když lehce zatlačím na víčko rozdělovače tak motor běží na čtyři valce - koupil sem nové víčko a nepomohlo to.Jakou vuli ma mit hřídelka v rozdělovači-je tam nějaké ložisko ??.Nebo mě napadlo že ta hřídelka muže být ošoupaná a pak odtrh nepracuje jak má ale zaráží mě to víčko.Malinko sem přihnul kontakty ve víčku v rozdělovači a malinko se to zlepšilo ale není to pořád ono.

Honza F.
Návštěvník

Příspěvek od Honza F. » pátek 28. září. 2007 0:00

Zdravim mám takovou otázku je nějaký větší rozdíl mezi karburátory Weber Tipo 28 ICP 3 a Weber tipo 28 ICP např. větší trysky nebo tak? Všim jsem si jen trochu jiného ovládání sitiče.

Zamčeno