Původní diskuse - motor

Motor, hlava, rozvody, mazání, chlazení, úpravy, seřízení
Zamčeno
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Driver: Uvědom si jakou vůbec chceš radu!?! Při nandavání motoru jsi mohl posrat nejmíň 5 věcí a jinak, než že to zas vyndáš to nezjistíš!!! A nikdo z nás neviděl jak jsi to zbastlil a rady typu "povol tudle matku a bude to dobrý" jsou pro tento případ někde úplně jinde a k ničemu......Takže máš pravdu - fakt Ti nikdo nemůže poradit! Možná jasnovidec a kartářka - tam bych to zkusil nejdřív!
Maluch
Návštěvník

Příspěvek od Maluch »

To, že ten motor musí ven jsem ani nepsal, to jsem považoval za samozřejmost. Tipuju, že jak si to tam narval a utáhl násilím, jsi z lamely vyrobil kuželové těleso a to odtlačilo přítlačák. Takže ta spojka už ani nemůže jít seřídit a celý vypínací mechanismus bude o něco natvrdo opřený. Ale ber to jenom jako můj odhad, ruku za to do ohně nedám. Ono ale moc jiných možností poruchy asi nebude, takže ani ten jasnovidec a kartářka nebudou nutní.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Já to vidím tak, že Michal chtěl nějakou radu právě proto, aby to nemusel zas vyndavat!! Kdyby to totiž hned vyndal (když to tam šlo blbě), tak (pokud není blbej) by okamžitě poznal kde je problém - zas tak velkej kumšt to tam správně nandat není! Nepředpokládám ovšem vychytávky typu nepatřičného přítlačáku či lamely s jiným počtem drážek.....
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

mě je jasný že to musím vyndat zas takový kretén nejsem, už sem hodněkrát(min desetkrát)ten motor házel ven a zase dovnitř u různých osmpade ale tohle se mi nikdy nestalo to je ten průser. tak sem jen chtěl vědět kde to a čím to může být třeba právě těch minimálně 5 posraných věcí, na který se mám zaměřit.Jinak motor je sundanej z berlinovské převodovky a danej na berlinovskou převodovku ... bez toho aniž bych cokoli s lamelou a přítlačákem dělal
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

A nespadly Ti tam třeba kleště? Normálně to zasunu a když se to netočí lehce, tak to hned zas vyndám a zkoumám! A když to jde lehce, pak tam teprv dám šrouby a dotáhnu! Vpodstatě tam nemůžeš nic zkurvit, protože když se netrefíš do díry, tak to nikdy nedotáhneš! Takže to tipuju na ty kleště...
Ondrej
Návštěvník

Příspěvek od Ondrej »

Mě ještě napadá, nevyskočilo ti při manipulaci s převodovkou vypínací ložisko z těch "pacek" vypínací páky? Klikovkou motoru by sice mělo v tomto případě jít otáčet, ale nějak blbě zašprajcovat se to tam mohlo (stalo se)
600-850.driver
Návštěvník

Příspěvek od 600-850.driver »

kua byl sem už po tmě když sem dělal starter, ale ten umim vyměnit s dvěma promilema v krvi, a vercajk mi nechybi tak doufam že to bude jen něco se spojkou, protože jinak to nevidim , uvidime ve čtvrtek co a jak , to mam volno tak se na to vrhnu
1/2 litr
Návštěvník

Příspěvek od 1/2 litr »

Mark L : Byl jsem to já, ovšem nejvíce mě těší to, že je nablískaná. No, možná s tou renovací ještě počkám. Díky za kompliment.
1/2 litr
Návštěvník

Příspěvek od 1/2 litr »

To Mark L : Zase v motoru.
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Proboha hlavně ať nepřestanou "kouřit" baby - už teď je to většinou moc nebaví.......
1/2 litr
Návštěvník

Příspěvek od 1/2 litr »

To Renda : Rendo, mám drobný problém se vzduchovým filtrem na F 850 BN. Je totiž totálně v pr.... Jestli jedeš na Poděbrady a máš jej, mohl bys mi ho vzít?
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

1/2 litr - jo vemu Ti ho!
Honza
Návštěvník

Příspěvek od Honza »

Zdravím všechny a hlásím, že i můj Fiat 128A je připraven na Poděbrady.
1/2 litr
Návštěvník

Příspěvek od 1/2 litr »

Rendo díky.
Marcel 20VT
Návštěvník

Příspěvek od Marcel 20VT »

ahoj kolegové, postupně makám na Ritmo 125TC ABARTH 1.gen a před sborkou motoru bych chtěl opatrně otryskat a pak natřít blok motoru. Barva nejlépe černá, ale jaký druh aby se to pak neloupalo nebo nedělalo jiné kejkle?
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

Marcel 20VT: Koupil bych na to, žáruvzdornou barvu (podobný typ se dává i na kamna, takže na motoru to vydrží. Předpokládám, že tyto barvy jsou vypalovací, takže to chce v rámci technologického postupu po natření (smontování) nastartovat a nechat pořádně nahřát, ať barva zcela vytvrdne /zřejmě to bude "trochu" kouřit a smrdět/. Já sem to natíral běžnou černou barvou na kov a prej by to mělo vydržet - zkusil jsem to na zkoušku a uvidíme za jak dlouho - či zda vůbec se to oloupe.
Libor
Návštěvník

Příspěvek od Libor »

barva na kamna nemá lesk a hladký povrch, u černé barvy by neměl být problém sehnat origo barvu ve spreji na motor nebo brzdové třmeny (motip).. pokud odstín jiný,tak si nechat normální barvu na karoserii a dát ji bez tužidla... povrch musí být perfektní bez rzi,mastnoty....
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Chtěl bych vidět toho dovedu, kterej dokáže zlikvidovat rez ve všech záhybech bloku.... Já to natírám antirezinem černým a drží to fest - vono těch cca 80 stupňů co by měl motor mít není žádná trága a barvy to přežijou všechny!
1/2 litr
Návštěvník

Příspěvek od 1/2 litr »

Já jsem si svůj motor a šusplechy nastříkal barvou ALKYTON a drží bezvadně. Odolává olejům, benzinu i brzdové kapalině a o teplotě nemluvě. Leskne se a je hladká. ZUatím ji mám na motoru od r. 2005 a vše v pořádku. Jen je trochu dražší neš sintetika.
Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM »

Před pěti lety při GO jsem natřel blok hemerajtem a dolů to jde jedině majzlem. Je fakt, že před natřením byl blok v: bečce s benzínem, v garáži, ve vaně se drhnul hajzlštětkou jarem (jako na nádobí), na kamnech, v komoře, na kredenci.... . Ale v autě to pak čtrnáct dní smrdělo a dýmilo.
Jura z KM
Návštěvník

Příspěvek od Jura z KM »

...jo, zapomněl jsem, chvilku byl vedle postele...
Marcel 20VT
Návštěvník

Příspěvek od Marcel 20VT »

dík za názory a rady,myslel jsem že normální barva by to měla skousnout ale radši jsem se zeptal - škoda to udělat blbě jen kůli nevědomosti. Takže díkec hoši
petr
Návštěvník

Příspěvek od petr »

zdravm potřebuji poradit po nastartovani mi motor přiliž rezonuje v celem autě čim to diky
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Petr: problém bych hledal v uchycení pohonné jednotky (mmotor+převodovka). Nejdříve "bych šel" po silentblocích pod přední částí převodovky, jestli převodovka nelkepe-neleží na tom držáku. Jinak u pětikila se mě taky stalo, když jsem dal pod převodovku naopak moc tvrdé-neoriginální- silentbloky, tak jsem myslel, že se auto po nastartování motoru rosype.
Enzo
Návštěvník

Příspěvek od Enzo »

Ještě k těm barvám na blok motoru.Dělal jsem onehdá generálku motoru na poláku 125ce,blok jsem umyl v sudě s louhem sodným(podotýkám čistý blok!),odmastil v benzínu,natřel zcela obyčejnou syntetikou i uvnitř a kdo chce může se u mě přesvedčit,jak to drží.Motor ujel od generálky cca 220tis.km.Časově to již je více jak 10let a bylo to auto na běžný ježdění v létě v zimě.Ciao,Enzo.
Zamčeno