Testace v nedeli 20.4.

Dotazy i aktuální informace týkající se klubových testací HV
Odpovědět
Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Spider » pondělí 14. duben. 2008 19:18

Myslim ze jsem procetl vse v sekci Klub - Klubove testace a tak mam jen par upresnujicich dotazu.

V sobotu to asi na hlavni akci nestihnu :cry: , ale rad bych alespon atestaci v nedeli... od kolika hodin to bude probihat a musim to dopredu zavazne nahlasit?

Dalsi dotaz je jiz konkretni ohledne vozu... jedna se o Spidera co jsem dovezl loni z Francie. Ve Francii ale nemaji velky a maly technicak, takze mam jen 'technicak' (vypada zhruba takto http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/39E5D4D ... rancie.JPG az na to zaskrtnute EU homologacni cislo, to tam nemam) a kupni smlouvu od prodejce (registrovany obchodnik s veterany).

Staci to ci ani nema cenu abych jezdil :?:
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » pondělí 14. duben. 2008 23:04

Začátek testací počítám po deváté hodině ranní. Závazné přihlašování není nutné.

Co se dokladů týče, připouštím, že pro "veteránské značky" jsme ještě netestovali, nicméně po poradě s metodickými pokyny, které tu mám k dispozici, to vidím tak, že by takový doklad o přihlášení měl stačit, pokud byl Spider ve Francii odhlášen. Takže taky něco, kde je zaznamenáno to odhlášení. Nebyl-li odhlášen, nepomůže Ti nic, protože je to nutná podmínka pro vydání veteránských dokladů v ČR :)
Sic to nevypadá, že by tam bylo moc technických údajů, ty holt budeme muset vypsat odjinud.
Kupní smlouva snad není vůbec potřeba.
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 310
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Renda ze Záboří » úterý 15. duben. 2008 1:32

Napadlo někoho doplatit povinně ručení těm pár testovaným vozům místo peněz co musí klub každoročně zaplatit za členy AČR? Myslím, že by to vyšlo levnějc.....a bez pakárny! :idea: Nechci nikoho soudit, jen mě to tak napadlo!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » úterý 15. duben. 2008 10:31

Tedy není mi zcela jasné, co tím chtěl prokletý básník říci, ale pokud tím bylo myšleno, že by klub svým členům doplácel rozdíl mezi bežnou výší pojistného a zvýhodněnou sazbou 1/10 či 1/12 pojištění pro otestovaná vozidla, pak mě napadá jediná otázka, proč by měl klub ze svých peněz platit členům pojištění odpovědnosti?!
Ty peníze, které klub odvádí UAMK, jsou zahrnuty v ročních členských příspěvcích každého člena, tzn, že jsou to de facto peníze členů a nikolivěk finanční záladna klubu. Klub z ročních členských příspěvků nemá takřka nic. V tomto světle by nemusel platit nikdo nikomu nic, peníze by zůstaly členům a všichni by byli spokojení... nebo ne?

Háček je v tom, že pro značnou část veteránů je tento postup stále levnější než placení plné výše pojistného- ale neplatí to paušálně.
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 310
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Renda ze Záboří » úterý 15. duben. 2008 11:18

Básník chtěl říci asi toto: Odvedu-li do Ačr příspěvek za člena (nevím přesně kolik, ale předpokládám 200,- Kč) tak při cca 100 členech to dělá dejme tomu 20000,- Kč/ročně! Otázka zní kolik musím udělat ročně testací, aby se na celkovém pojistném bez nákladů testace ušetřilo někde těch 20000,- Kč? No a to už je úkol pro matematika a osobu čísel klubových znalou! Jen shrnu členskýn poplatek 350,- + poplatek za testaci člena 400,- + 1/10 pojistného cca 200,- to je dohromady 950,- Kč - já platím za F850 ručení 1290,- Kč. Budu-li pro příklad uvažovat, že všechna auta mají stejné ručení, dalo by se z 20000,- Kč doplatit asi 58 pojistek! A když k tomu připočtu, že musí někdo být někde školen, chodit navíc na nějaký schůze a ještě dělat ty testace, tak si myslím, že se to nejspíš nevyplatí!Jiný závěr je, že stejně všichni netestující členi vlastně doplácí příspěvkem do AČR těm, kteří auto testují!!! Konec básnění!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)

Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 168
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od zastavaman » úterý 15. duben. 2008 14:13

nekaždý má automobil o miniaturním objemu, že... když to vezmu třeba v případě zastavy, je má roční úspora včetně členského příspěvku a poplatku za testaci přibližně 2500 korun...
Zastava je stejně nejlepší Fiat

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » úterý 15. duben. 2008 20:22

Renda ze Záboří píše:Jiný závěr je, že stejně všichni netestující členi vlastně doplácí příspěvkem do AČR těm, kteří auto testují!
Ano, to je zcela správný závěr. Ovšem také je to motivace pro toho člena, aby uchovával svůj vůz / své vozy (nehodící se škrtněte) v takovém stavu, aby byly otestovatelné.
Poněvadž teď se pustím do matematiky já:
Vstupní členský i pravidelný roční poplatek 350,- kč, první testace 400,- , opakovaná bude na návrh členů jednorázově za 200,- kč bez ohledu na počet testovaných vozů (někteří členové asi nevědí, co s penězi, ale to ponechme stranou).
Potud v pořádku.

Pro zjednodušení řekněme, že člen má jediný vůz (málo takových je), který bude testován v období pěti let. Náklady člena na to právo výhodnější sazby u pojišťoven tak činí 2950,- kč.

Protože se už u pojišťoven značně liší výše pojištění podle věku a regionu, modelová situace: občan bydlící v Praze (psč začínající 1) o věku 30 let. Počítal jsem s ČPP, se kterou mám zkušenosti.

Případ 1: Fiat řady 500-850 (na tom nesejde) s objemem do 1000ccm a řekněme vyroben před rokem 1970 (byť to neplatí zdaleka u všech 850 či 500), poněvadž ČPP zavedla jako novinku velmi příznivý koeficient pro takto stará auta bez ohledu na to, zda mají testaci či ne.

Tudíž běžné roční pojištění bez bonusů 994,- kč
Totéž běžné pojištění uzavřené jako sezonní na 7 měsíců vydá na 696,- kč
Má-li vůz testaci, platí ročně 398,- kč

Členovi nabíhá postupně bonus, takže běžné roční pojistné ho za těch 5 let vyjde na 4474,- kč
Totéž běžné pojištění uzavřené jako sezonní na 7 měsíců vydá celkem na 3132,- kč
Má-li vůz testaci, zaplatí člen celkově 1792,- kč

Poznámka, pro zjednodušení neberu v potaz změnu výše pojistného a členských poplatků UAMK v čase.

Sečtu-li dvě čísla, docházím k závěru, celkové náklady na pojištění tohoto otestovaného vozu se za 5 let dostávají na 4742,- kč a to se prostě z čistě finančního hlediska nevyplatí. Mnohem výhodnější je pojistit vůz sezonně a je klid.

Případ 2: Fiat 128 s motorem objemu jen o třídu vyšším, tedy do 1250ccm. Vůz je již ze 70. let, tudíž výhodného koeficientu se tu nedostává. Majitel stále tentýž.

Tudíž běžné roční pojištění bez bonusů 4909,- kč
Totéž běžné pojištění uzavřené jako sezonní na 7 měsíců vydá na 3437,- kč
Má-li vůz testaci, platí ročně 491,- kč

Členovi nabíhá postupně bonus, takže běžné roční pojistné ho za těch 5 let vyjde na 22 088,- kč
Totéž běžné pojištění uzavřené jako sezonní na 7 měsíců vydá celkem na 15 462,- kč
Má-li vůz testaci, zaplatí člen celkově 2210,- kč

Sečtu-li dvě čísla, docházím k závěru, celkové náklady na pojištění tohoto otestovaného vozu se za 5 let dostávají na 5160,- kč a to už se kurva vyplatí.

Jeden reálný příklad z mé vlastní dílny na podporu tvrzení:
sezonní pojistné na 7 měsíců pro 850 kupé mě v mojí lokalitě a při mém věku vyšlo na 535,- kč ročně. Bez jakéhokoliv bonusu. Být řadovým členem klubu, neměl bych racionální důvod uvažovat o jeho testaci, protože ta cena výhody je prostě dost vysoká a za běžných okolností nerentabilní.
Jiná věc je, že v případě pojistné události by pojišťovna měla mít speciální sazebník pro otestovaná vozidla, tam by se pak investice do testací mohly mnohonásobně vrátit na výplatě škody, ale to je těžko vyčíslitelná výhoda. Pro mnohé však má značnou váhu na to, aby si nechali otestovat i pětistovku apod.

Jenže o tom to přesně je. Všeobecně se tomu říká veteránské nadšení a byť to zní dost imaginárně, je to důležitým, ne-li rozhodujícím kriteriem při všem tom humbuku kolem testací a provozu veteránů. A to míním jak ze strany testovaných, tak těch testujících. Protože dělat takovouhle práci (bez nároku na odměnu a ve svém volném čase) by racionálně uvažující člověk asi nemohl :)
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Spider » středa 16. duben. 2008 13:22

Ondrej píše:Začátek testací počítám po deváté hodině ranní. Závazné přihlašování není nutné.

Co se dokladů týče, připouštím, že pro "veteránské značky" jsme ještě netestovali, nicméně po poradě s metodickými pokyny, které tu mám k dispozici, to vidím tak, že by takový doklad o přihlášení měl stačit, pokud byl Spider ve Francii odhlášen. Takže taky něco, kde je zaznamenáno to odhlášení. Nebyl-li odhlášen, nepomůže Ti nic, protože je to nutná podmínka pro vydání veteránských dokladů v ČR :)
Sic to nevypadá, že by tam bylo moc technických údajů, ty holt budeme muset vypsat odjinud.
Kupní smlouva snad není vůbec potřeba.
Takze mi nezbyva nez to auto hodit ze strane.... ve Francii zadne odhlaseni nedelaji a nemaji zadne specialni potvrzeni o odhlaseni. Trochu to stale nechapu, mam doklady ze jsem vuz legalne zakoupil a ze jsem jeho vlastnikem. Vuz na mne nebyl nikdy ve Francii prihlasen takze nemam co odhlasovat...
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)

Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 310
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Renda ze Záboří » středa 16. duben. 2008 15:25

Ondrej: Rozhodně jsem Tě nechtěl donutit k matematickému cvičení, i když jsi to zpracoval poctivě a hezky! Přestože jsi zcela zřejmě nepochopil mou původní myšlenku, nebudu to už dál pitvat. Pravda je bohužel ta, že opravdu otestování hodných vozidel je krutě pomálu a při dodržení podmínky "nepravidelného ježdění" je otestované vozidlo k ničemu, defacto jen na srazy a možná jiné krátké weekendové projížďky, ale bude-li to každý týden, je to vlastně taky pravidelně, takže by se jezdit nemělo.....Docela se těším na ty originální otestované vozy co uvidím v Poděbradech!!! Doufám, že to na nich bude nějak poznat, abych se poučil.
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)

Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Spider » středa 16. duben. 2008 18:01

Renda ze Záboří píše:Napadlo někoho doplatit povinně ručení těm pár testovaným vozům místo peněz co musí klub každoročně zaplatit za členy AČR? Myslím, že by to vyšlo levnějc.....a bez pakárny! :idea: Nechci nikoho soudit, jen mě to tak napadlo!
No jo jenomze ono nejde vzdy o prachy... jde o to ze prihlasit dovezene auto na normalni znacky je kolikrat skoro nemozne. Mohuzel jak se ukazalo, je nemozne ho prihlasit i na veteranske znacky :retard:
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » středa 16. duben. 2008 18:57

Spider píše:ve Francii zadne odhlaseni nedelaji a nemaji zadne specialni potvrzeni o odhlaseni.
Fakt nevím, co mají ve Francii za systém, neznám ho a nikdy jsem ho nepotřeboval znát. Tudíž aby nevzniklo nějaké další nedorozumění:
V předpisu 355/2006 Sb. se píše, že Místně příslušný úřad zapíše do registru historických a sportovních vozidel jen historické vozidlo, které není zapsáno v registru silničních vozidel České republiky nebo v registru vozidel jiného státu.

Že vozidlo není zapsáno v registru vozidel ČR značí, že je z registru trvale odhlášeno, a tudíž jsem to pochopil tak, že musí být trvale odhlášeno i v zahraničí, patrně aby nenastala situace, že bude tentýž vůz zaregistrován zde jako veterán, ale např. někde ve Francii ještě bude zároveň veden v běžném registru.

Jenže jsem teď prolezl ještě jeden metodický pokyn k zabezpečení jednotného postupu při registraci historických vozidel, ve kterém se mimojiné píše, že Místně příslušný úřad zapíše do registru historických a sportovních vozidel jen historické vozidlo, které není zapsáno v registru silničních vozidel České republiky což ověří náhledem do registru vozidel.
Dále pak Pracovník registračního místa vkládá (při registraci) do spisu vozidla platný původní registrační doklad (neodhlášeného) vozidla ze zemí EU nebo kopii neplatných (odhlášených) registračních dokladů a dále doklad o vyřazení z registru vozidel jiného státu, byl-li vydán.

:total:
Takže sám fakt nevím, čemu věřit...
I když je fakt, že ten metodický pokyn je o dva měsíce mladší, než ten předpis.
:roll:
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Spider » středa 16. duben. 2008 23:35

Pro Ondreje - jeste celkem chapu o co (asi) zakonodarcum slo, aby auto nebylo zapsano 2x, ale zpusob jakym toho chteji dosahnout mi prijde zbytecne byrokraticky. Klidne poslu stare znacky se starym technicakem zpet do Francie (i kdyz to neni nutne), ale v zadnem pripade neocekavam zadne potvrzeni... dostat neco z francouzskeho uradu je snad jeste horsi nez z ceskeho :roll:

Kdyz tak dej vedet k jakemu zaveru dospejes, mam-li se hnat do Podebrad ci nikoliv.
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » čtvrtek 17. duben. 2008 0:16

Odeslal jsem "kontrolní dotaz" výše, takže dostanu-li do pátku odpověď, budeš mít definitivum.
Renda ze Záboří píše:při dodržení podmínky "nepravidelného ježdění" je otestované vozidlo k ničemu, defacto jen na srazy a možná jiné krátké weekendové projížďky, ale bude-li to každý týden, je to vlastně taky pravidelně, takže by se jezdit nemělo
Ano, ale takové jsou podmínky stanovené FIVA a je jen na testačních komisařích, co všechno nechají projít a také na majiteli, bude-li chtít tyto podmínky respektovat.
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 310
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Renda ze Záboří » čtvrtek 17. duben. 2008 0:33

No jen jestli si to všichni testovaní plně uvědomují a kdo a jak to bude kontrolovat.....Už vidím jak někdo z Vás bere někomu testaci se slovy "Jo chlapče viděl jsem tě nakupovat s fiatem 2x v Globusu, takže máš smůlu a odevzdej to" Tuhle scénku bych si fakt nenechal ujít!!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » čtvrtek 17. duben. 2008 9:19

Pro Spidera:

Ocituju odpověď pana Dandy:
Doporučuji, aby si vlastník zajistil odhlášení z registru ve Francii, to by neměl být problém a na tomto základě potom šel přihlašovat HV na magistrát. Na vlastní klubovou a krajskou testaci by to nemělo míti vliv, je to problém až při registraci.
Takže chceš-li, přijet můžeš a pak sám uvidíš, co po Tobě na magistrátu budou chtít... :roll:
Co se dokladu o odhlášení z registru týče, ten dle již zmiňovaného předpisu 355/2006 Sb. přikládáš při registraci na magistrátu jen v případě, byl-li vydán. Tudíž odhlásíš-li vůz ve Francii, ale úřad Ti o tom nevydá žádné potvrzení, zřejmě se nic neděje...
Renda ze Záboří píše:Už vidím jak někdo z Vás bere někomu testaci se slovy "Jo chlapče viděl jsem tě nakupovat s fiatem 2x v Globusu, takže máš smůlu a odevzdej to"
Někdo by z toho mohl dělat vědu, já osobně bych se každopádně rozmýšlel podle stavu vozu při testaci.
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Spider » čtvrtek 17. duben. 2008 9:26

Ondrej píše:Pro Spidera:

Takže chceš-li, přijet můžeš a pak sám uvidíš, co po Tobě na magistrátu budou chtít... :roll:
Diky... s nejvetsi pravdepodobnosti se tedy v nedeli ukazi... se svym naprosto originalnim vozem :) nebot jsem na nej od doby co jsem ho privezl ani nesahl 8O
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)

Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 806
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Ondrej » čtvrtek 17. duben. 2008 9:38

Spider píše:...nebot jsem na nej od doby co jsem ho privezl ani nesahl 8O
Což není při klubové testaci na škodu, je-li v originálním, tedy nebastleném stavu.
Po technické stránce musí být zcela fit na krajskou testaci, poněvadž ta nahrazuje STK...
1973 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
+1993 Uno Logo No.2
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...

Pavel KV
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 183
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: Testace v nedeli 20.4.

Příspěvek od Pavel KV » pátek 18. duben. 2008 6:49

Spider: Dovezl jsem pár vozů z Francie, a poznámku o odhlášení z registru mi napsali přímo do techničáku, je to stejný systém jako při dovozu běžného ojetého vozu z Francie, a to samé budou chtít i na Magistrátu města po tobě. Není to v podstatě věc testování, či klubových, či krajského testačního komisaře, problém nastane až na úřadě, kde po tobě budou chtít potvrzení vyřazení. Tudíž nejlepší by bylo zavolat si na příslušný úřad u vás a tam se o doložení vyřazení informovat.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973
Fiat 132 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1983
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1984
Fiat Ritmo 75 1979
atd.

Odpovědět