Víkend s Fiaty
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Víkend s Fiaty
29. – 31. srpen 2008 – Víkend s Fiaty - Berounsko 2008
Naše tradiční akce, obliba a účast stoupá a ani letos tomu nebylo jinak. I když v pátek to tak rozhodně nevypadalo....
„Sejdeme se v šest v kempu Na Plešivci v Berouně“ instrukce znějí jasně. Ovšem drží se jich akorát Pedro a tak čeká a čeká..... V 19:30 přijíždím já, je to veliká sláva neb oživuji po dlouhých čtyřech letech Modrého Ďábla, Fiata 600 D s motorem 900... A abych nezapomněl Pedro přijel s Fiatem 125. Na skok se staví se i Filip, ovšem jeho vůz zde snad ani zmiňovat nebudu, radost by měl akorát Karel...
Další instrukce pro účastníky Berounska byla: „Přivézt dříví na táborák!“ Já i Pedro tak činíme a můžeme tedy v klidu rozdělat oheň, opékat buřty a špíz. Když jsme v nejlepším dorazí další vůz, Fiat 500 s Honzou Odstrčilem a takřka vzápětí posádka z Moravy. Ondrej a Vlasovec ve Fiatu 125p. Sice to není příliš patrné, ale jedná se nový přírůstek Ondreje, čímž zvyšuje svůj standard na 3 vozy. A ani tentokrát se jízda neobešla bez závad, po ladění již „na startu“ a v podstatě doma, přichází další defekt. Těsně u Prahy praskl klínový řemen a zdevastoval gufero kliky. No, kluci jsou rádi, že mají cestu za sebou. Staví stan a vrhají se na opékání. Partu pak doplňuje Luigi a spol. Co jiného můžeme probírat než věčné fiatí téma „závady“. Nevyčerpatelné téma vydrží až do rána
Budíme se po 5 hodinách spánku, tedy budíme, vstáváme, je něco po osmé ranní. Noc byla neklidná, už jsem zapomněl jaké to je, když vám stanem projíždí nákladní vlak. Nedaleké, asi 20 metrů vzdálené železniční koleje opravdu nejsou tím pravým doplňkem kempu a když ve 4 hodiny ráno začne dunět zem a z blaženého spánku vás vytrhne šílený rachot hřmící těsně u hlavy, máte zaděláno na infarkt nebo minimálně vředy.
Již večer jsem vsadil na Písecké a opravdu, před devátou přijíždí Zdenda Carvan s Pavlem Leičarem ve Fiatu 127 Mk2, prvním počinem pro nadcházející testace. Postupně, až do jedné hodiny po poledni přijíždí Luboš Škabrada s Fiatem 600 D, Enzo a Mirka ve Fiatu 500, Míra Šonský též ve Fiatu 500, Míra Nosák - opět Fiat 500. Pak ještě Tříprsťák se ženou Hankou a 3 dětmi ve vyloženě rodinném voze Fiatu 600 D, Kačka – čtvrtý Fiat 500 a Vojta & spol.- Fiat 127. Civilním vozem přijíždí i Pavel Linda a rozšiřuje počet členů klubu.
Čekání na poslední zbloudilé členy si zpestřujeme „trestnou“ výpravou do lesa na dříví. Instrukcí se totiž držel pouze Vojta a byť přivezl plný kufr palivového dříví, zdálo se to být málo. Kácíme tedy v lese soušky, odřezáváme přebytečné větvě a vůbec pročišťujeme lesní porost.
Je čas na oběd. Přesouváme se do restaurace v Nižboru, zaujímáme strategické místo na zahrádce poblíž mostu u rušné silniční křižovatky. A tak zatímco čekáme na jídlo sledujeme se zájmem cvrkot..... Do křižovatky se vřítí nejedno auto na dvou kolech, za mostem mají kontrolní stanoviště vozy Mini a osádky plní ne zrovna všední zručnostní úkol, kterým je nasazení ventilové pružiny na čas. Zajímavé je sledovat příjezd jednotlivých soutěžních vozů, některé kontrolu míjejí aby se po složitých manévrech zase navraceli. Vzájemně si okukujeme vozy, Fiati budí stejný zájem jako anglické Mini.
Po obědě vyrážíme na zámek, je to kousek, jen vyjet do kopce, asi kilometr. Jízdu do vrchu si užívám, devítikilo jede fakt pěkně. Malé extempore působíme na parkovišti u zámku, zcela nevhodný škvárový povrch působí jako magnet a Fiat tak krásně klouže smykem.....
Dostáváme „za uši“ od starousedlíků a stydíce se pak opouštíme vozy a vrháme vstříc prohlídce areálu Nižborského zámku. V zámku sídlí Informační centrum keltské kultury a té je také věnována celá expozice. Začínáme 3D videoprojekcí ze života Keltů. Pak nějaké multimediální expozice a výstavka předmětů denní potřeby. Zmíněno je i jedno z nejznámějších keltských sídlišť – nedaleké oppidum Stradonice.
Poté co se dostatečně pokocháme kulturou, vyrážíme na další místo, do Skryjí. Je odtud výchozí bod na zříceninu hradu Týřov. Přejezd je více méně organizovaný i když občas musím krotit svou touhu „šlápnout tomu pořádně na krk“. Ve Skryjích není kde parkovat, a tak u vody stavíme auta kde se dá. Skupina poskakuje podél řeky, stezka je chvílemi docela adrenalinová, vede 20 metrů nad hladinou a je sotva 40 centimetrů široká. Nicméně Týřov stojí za to, impozantní ruiny kdysi mocného hradu stojí na skále nad vodou, úžasný pohled na řeku Berounku stojí za vyšplhání na poslední strmý úsek cesty. Důkladně prolézáme ruiny, vše fotíme a stihneme i jednu skupinovou fotografii.
Cestou zpět se k nám opět přidává Luigi & spol. Má pro nás nějaké překvapení a mermomocí nás táhne do nedalekých Hudlic. Organizovaný přejezd dostává povážlivé trhliny, když chci ukázat moderní „ochcávce“ zač je toho loket. Nejprve po zběsilé honičce mizím ostatním za horizontem, pak zvolna brzdím neb se v kabině vozu objevil hustý kouř. Kouř nemizí a nervózní jízda záhy končí nucenou pauzou, naštěstí nehoří, pouze cákal olej na výfukové svody, což bylo záhy vyřešeno a můžeme tedy pokračovat.....
Hudlice, přidává se Štefan – Fiat 124 Spider a Luigi ukazuje svůj trumf. Stal se novopečeným majitelem domku a Fiatu 1100 z roku 1953. Překvapení je to veliké. Po té co nasytíme své oči pohledem na Fiata, „exkurzujeme“ po domě, no, je to na práci, na hodně práce, ale času je dost....
Vyrážíme zpět do Berouna, je osm večer a máme hlad. Buřty čekají. Zběsilá štvanice Fiata 125 poněkud nesourodou dvojicí honicích psů....Fiatem 500 s motorem Maluch a Fiatem 600/900.
Na táborák přijíždí zpátky i Tříprsťák, dorazí i Fanda s Fiatem Ducato. Hraje se na kytaru, zpívá, debužíruje a vypráví veselé historky, prostě prima noc. Však také Ti nejvytrvalejší uléhají až v pět ráno.
Nedělní ráno je pohodové, dospáváme noc a zvolna se budíme do desáté hodiny dopolední. Je nám fajn, snídáme, balíme. Fotíme auta. Nakonec se loučíme a rozjíždíme se každý do svých domovů.....
Já mám společnou cestu s Tříprsťákem a tak si vychutnáváme projížďku ve dvou ďábelských strojích. Na pokec se stavíme i u Fandy, kde je nám předveden nový přírůstek do sbírky – Fiat 124 spider.
Okolo jedné ještě tlacháme u garáže, kde uklízím víkendový stroj .
PS: Další ročník za námi, přibyly nové tváře, staré známé zase chybějí, suma sumárum nás ale bylo více než loni. Celkem 14 Fiatů a 16 členů klubu. Počasí přímo přepychové i když v pátek se to kabonilo, sobota již vyšla a neděle...?
Škoda té vcelku „šedé“ neděle, mohl být ještě nějaký pěkný výlet, bohužel většina spěchala za dalšími povinnostmi a tak jsem rád, že si našli čas alespoň na tu sobotu. Výletů na příští rok zůstává dost....
Naše tradiční akce, obliba a účast stoupá a ani letos tomu nebylo jinak. I když v pátek to tak rozhodně nevypadalo....
„Sejdeme se v šest v kempu Na Plešivci v Berouně“ instrukce znějí jasně. Ovšem drží se jich akorát Pedro a tak čeká a čeká..... V 19:30 přijíždím já, je to veliká sláva neb oživuji po dlouhých čtyřech letech Modrého Ďábla, Fiata 600 D s motorem 900... A abych nezapomněl Pedro přijel s Fiatem 125. Na skok se staví se i Filip, ovšem jeho vůz zde snad ani zmiňovat nebudu, radost by měl akorát Karel...
Další instrukce pro účastníky Berounska byla: „Přivézt dříví na táborák!“ Já i Pedro tak činíme a můžeme tedy v klidu rozdělat oheň, opékat buřty a špíz. Když jsme v nejlepším dorazí další vůz, Fiat 500 s Honzou Odstrčilem a takřka vzápětí posádka z Moravy. Ondrej a Vlasovec ve Fiatu 125p. Sice to není příliš patrné, ale jedná se nový přírůstek Ondreje, čímž zvyšuje svůj standard na 3 vozy. A ani tentokrát se jízda neobešla bez závad, po ladění již „na startu“ a v podstatě doma, přichází další defekt. Těsně u Prahy praskl klínový řemen a zdevastoval gufero kliky. No, kluci jsou rádi, že mají cestu za sebou. Staví stan a vrhají se na opékání. Partu pak doplňuje Luigi a spol. Co jiného můžeme probírat než věčné fiatí téma „závady“. Nevyčerpatelné téma vydrží až do rána
Budíme se po 5 hodinách spánku, tedy budíme, vstáváme, je něco po osmé ranní. Noc byla neklidná, už jsem zapomněl jaké to je, když vám stanem projíždí nákladní vlak. Nedaleké, asi 20 metrů vzdálené železniční koleje opravdu nejsou tím pravým doplňkem kempu a když ve 4 hodiny ráno začne dunět zem a z blaženého spánku vás vytrhne šílený rachot hřmící těsně u hlavy, máte zaděláno na infarkt nebo minimálně vředy.
Již večer jsem vsadil na Písecké a opravdu, před devátou přijíždí Zdenda Carvan s Pavlem Leičarem ve Fiatu 127 Mk2, prvním počinem pro nadcházející testace. Postupně, až do jedné hodiny po poledni přijíždí Luboš Škabrada s Fiatem 600 D, Enzo a Mirka ve Fiatu 500, Míra Šonský též ve Fiatu 500, Míra Nosák - opět Fiat 500. Pak ještě Tříprsťák se ženou Hankou a 3 dětmi ve vyloženě rodinném voze Fiatu 600 D, Kačka – čtvrtý Fiat 500 a Vojta & spol.- Fiat 127. Civilním vozem přijíždí i Pavel Linda a rozšiřuje počet členů klubu.
Čekání na poslední zbloudilé členy si zpestřujeme „trestnou“ výpravou do lesa na dříví. Instrukcí se totiž držel pouze Vojta a byť přivezl plný kufr palivového dříví, zdálo se to být málo. Kácíme tedy v lese soušky, odřezáváme přebytečné větvě a vůbec pročišťujeme lesní porost.
Je čas na oběd. Přesouváme se do restaurace v Nižboru, zaujímáme strategické místo na zahrádce poblíž mostu u rušné silniční křižovatky. A tak zatímco čekáme na jídlo sledujeme se zájmem cvrkot..... Do křižovatky se vřítí nejedno auto na dvou kolech, za mostem mají kontrolní stanoviště vozy Mini a osádky plní ne zrovna všední zručnostní úkol, kterým je nasazení ventilové pružiny na čas. Zajímavé je sledovat příjezd jednotlivých soutěžních vozů, některé kontrolu míjejí aby se po složitých manévrech zase navraceli. Vzájemně si okukujeme vozy, Fiati budí stejný zájem jako anglické Mini.
Po obědě vyrážíme na zámek, je to kousek, jen vyjet do kopce, asi kilometr. Jízdu do vrchu si užívám, devítikilo jede fakt pěkně. Malé extempore působíme na parkovišti u zámku, zcela nevhodný škvárový povrch působí jako magnet a Fiat tak krásně klouže smykem.....
Dostáváme „za uši“ od starousedlíků a stydíce se pak opouštíme vozy a vrháme vstříc prohlídce areálu Nižborského zámku. V zámku sídlí Informační centrum keltské kultury a té je také věnována celá expozice. Začínáme 3D videoprojekcí ze života Keltů. Pak nějaké multimediální expozice a výstavka předmětů denní potřeby. Zmíněno je i jedno z nejznámějších keltských sídlišť – nedaleké oppidum Stradonice.
Poté co se dostatečně pokocháme kulturou, vyrážíme na další místo, do Skryjí. Je odtud výchozí bod na zříceninu hradu Týřov. Přejezd je více méně organizovaný i když občas musím krotit svou touhu „šlápnout tomu pořádně na krk“. Ve Skryjích není kde parkovat, a tak u vody stavíme auta kde se dá. Skupina poskakuje podél řeky, stezka je chvílemi docela adrenalinová, vede 20 metrů nad hladinou a je sotva 40 centimetrů široká. Nicméně Týřov stojí za to, impozantní ruiny kdysi mocného hradu stojí na skále nad vodou, úžasný pohled na řeku Berounku stojí za vyšplhání na poslední strmý úsek cesty. Důkladně prolézáme ruiny, vše fotíme a stihneme i jednu skupinovou fotografii.
Cestou zpět se k nám opět přidává Luigi & spol. Má pro nás nějaké překvapení a mermomocí nás táhne do nedalekých Hudlic. Organizovaný přejezd dostává povážlivé trhliny, když chci ukázat moderní „ochcávce“ zač je toho loket. Nejprve po zběsilé honičce mizím ostatním za horizontem, pak zvolna brzdím neb se v kabině vozu objevil hustý kouř. Kouř nemizí a nervózní jízda záhy končí nucenou pauzou, naštěstí nehoří, pouze cákal olej na výfukové svody, což bylo záhy vyřešeno a můžeme tedy pokračovat.....
Hudlice, přidává se Štefan – Fiat 124 Spider a Luigi ukazuje svůj trumf. Stal se novopečeným majitelem domku a Fiatu 1100 z roku 1953. Překvapení je to veliké. Po té co nasytíme své oči pohledem na Fiata, „exkurzujeme“ po domě, no, je to na práci, na hodně práce, ale času je dost....
Vyrážíme zpět do Berouna, je osm večer a máme hlad. Buřty čekají. Zběsilá štvanice Fiata 125 poněkud nesourodou dvojicí honicích psů....Fiatem 500 s motorem Maluch a Fiatem 600/900.
Na táborák přijíždí zpátky i Tříprsťák, dorazí i Fanda s Fiatem Ducato. Hraje se na kytaru, zpívá, debužíruje a vypráví veselé historky, prostě prima noc. Však také Ti nejvytrvalejší uléhají až v pět ráno.
Nedělní ráno je pohodové, dospáváme noc a zvolna se budíme do desáté hodiny dopolední. Je nám fajn, snídáme, balíme. Fotíme auta. Nakonec se loučíme a rozjíždíme se každý do svých domovů.....
Já mám společnou cestu s Tříprsťákem a tak si vychutnáváme projížďku ve dvou ďábelských strojích. Na pokec se stavíme i u Fandy, kde je nám předveden nový přírůstek do sbírky – Fiat 124 spider.
Okolo jedné ještě tlacháme u garáže, kde uklízím víkendový stroj .
PS: Další ročník za námi, přibyly nové tváře, staré známé zase chybějí, suma sumárum nás ale bylo více než loni. Celkem 14 Fiatů a 16 členů klubu. Počasí přímo přepychové i když v pátek se to kabonilo, sobota již vyšla a neděle...?
Škoda té vcelku „šedé“ neděle, mohl být ještě nějaký pěkný výlet, bohužel většina spěchala za dalšími povinnostmi a tak jsem rád, že si našli čas alespoň na tu sobotu. Výletů na příští rok zůstává dost....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 894
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2008
Berounsko bylo věru pěkné, náladu mi zkazila akorát ta trapná závada na voze. Jen bych upřesnil, že k incidentu nedošlo ani tak těsně u Prahy, jako spíš pouhých 5 km před kempem v Berouně.
Během cesty domů motor vyvrhl asi 3 litry oleje, ale obešlo se to aspoň bez dalších nových závad.
K akci bych měl snad jen jedno foto, to závěrečné...
Během cesty domů motor vyvrhl asi 3 litry oleje, ale obešlo se to aspoň bez dalších nových závad.
K akci bych měl snad jen jedno foto, to závěrečné...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2008
No já bych taky jedno přidal
.

F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Re: Berounsko 2008
ten Enzo se nezdá,před nedávnem svatba a teď už si zkouší ,jak bude pětikilu slušet obytňák ,pro budoucí potomstvo 

F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Berounsko 2010


- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
¨Chválihodný počin. Já s Julčou se chystáme.
P.
P.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
Vypadá to zatím, že se taky přijedu podívat i když.....po nedělním vyplavení na kopci už nevěřím ničemu.....




"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
Jedu, už se těším....
V pátek, asi od půl desáté, je jedna z možností jak se zabavit - Pyro show - v Praze Velké Chuchli (možno sledovat z Modřan poněkud levnějí
). V Berouně jsme zpátky za půl hodiny a pak může zábava pokračovat do obvyklých ranních hodin....
V pátek, asi od půl desáté, je jedna z možností jak se zabavit - Pyro show - v Praze Velké Chuchli (možno sledovat z Modřan poněkud levnějí

Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Berounsko 2010
Jasně ,přijedu v pátek kolem 18 hod
Luigi,už jsem ti psal mailík,pošlu ještě nějaké fotky z dovolených atd..........za chvilku ty kozlíky ani neuzvedneš,ale můžou tě pak oni povozit po zahrádce,ale nevím ,jestli by se jim to líbilo
Rendo ,držím palce ,aby tě to zase dnes večer nespláchlo,předpověď nevěští nic dobrého
, jinak v pátek doraž!!!Domluvíme ty středy do kol nebo vem nějaké s sebou ,co máš na skladě,porovnáme a uvidí se 

Luigi,už jsem ti psal mailík,pošlu ještě nějaké fotky z dovolených atd..........za chvilku ty kozlíky ani neuzvedneš,ale můžou tě pak oni povozit po zahrádce,ale nevím ,jestli by se jim to líbilo


Rendo ,držím palce ,aby tě to zase dnes večer nespláchlo,předpověď nevěští nic dobrého


F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Re: Berounsko 2010
Zdravím ve spolek.


Luigi.
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
Mě je celkem jedno co jím není-li to zrovna kapr a to si myslím, že nehrozí..... Mám jen dotaz lze-li v tábořišti opéct večeři na ohništi (jasně že kachna se zelím!!) teda spíš jestli je tam k mání dřevo nebo si ho mám dovézt - nerad bych večerem s baterkou bloudil po lese a kácel
Jo a ještě jestli tam čepují pivo, jaké a do kolika - jestli si radši nemám přivézt vlastní výčep (případně kolik lidí se k pivu přidá, abych měl s sebou patřičný soudek!!)



Jo a ještě jestli tam čepují pivo, jaké a do kolika - jestli si radši nemám přivézt vlastní výčep (případně kolik lidí se k pivu přidá, abych měl s sebou patřičný soudek!!)
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Tříprsťák
- Notorický kecal
- Příspěvky: 441
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Černošice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
Já se asi přijedu na akci podívat opět tak nějak živelně (jako obvykle) - připojím se a zase zmizím. Máme totiž v tom víkendu nějaký festiválek s kapelou a pak musím vyzvednout Klárku z tábora. Ale aspoň zase proženu Loupáčka, letos se zatím moc neprojel.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
S dřívím je to problém, máš-li, vezmi. Ohledně piva musí informaci podat zasvěcenější...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Berounsko 2010
Pokud chcete opéct buřty,není problém,Dřevo po dohodě zajistím
.V kempu je běžný kiosek se zastřešením .Vaří minutky a je i studená kuchyně .Pivo ,limo,sušenky a zákl.hyg. potřeby jsou v nabídce.
Zdraví Luigi.http://www.ekempy.cz/stredocesky/beroun ... icka-ulice

Zdraví Luigi.http://www.ekempy.cz/stredocesky/beroun ... icka-ulice
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
Letos jsem poprvé zavítal na akci "Berounsko" a musím Luigimu s partnerkou vyseknout hlubokou poklonu! Do soboty vměstnal vše co se vešlo a zodpovědně prohlašuju, že jsem se ani chvilku nenudil! Díky Ó díky!




"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
Re: Berounsko 2010-poděkování
Doufám,že po korekci bude maximum publikováno v Berounském deníku a Vám zašlu výtisk s oným článkem.
Podle vzoru našeho "Kronikáře" již nyní probíhá mírný plán na rok následující .
Zatím má interní název ----Co na mapě nenajdete----
Zdraví Luigi.
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2010
Luigi, my děkujeme!!! Už se těším co pro nás v kraji zvaném "Berounsko" vyhmátneš za zajímavosti....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Re: Berounsko 2010


[/attachment]
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Berounsko 2011
Hola, hola, japak to letos vypadá s Berounskem. Termín byl 26 - 28.8. A tak se ptám, bude?
Koukal jsem tak nějak po netu a co jsem nenašel. Ve Zdicích je Army muzeum a taky muzeum ve Výtopně, kde jsou
krásné exponáty včetna RTO.
Luigy, připravuješ zase nějaký zajímavý program nebo letos bude akce inprovizací?
Zdar. Pedro
Koukal jsem tak nějak po netu a co jsem nenašel. Ve Zdicích je Army muzeum a taky muzeum ve Výtopně, kde jsou
krásné exponáty včetna RTO.
Luigy, připravuješ zase nějaký zajímavý program nebo letos bude akce inprovizací?
Zdar. Pedro
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Pedro
- Notorický kecal
- Příspěvky: 524
- Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2011
Pokud není program, tak je možné třeba:
Sobota:
Hrad Žebrák a Točník
Neděle: Zdice
Tedy pár odkazů:
http://www.csopevneni.xf.cz/ - zde je malý řopík čs opevnění.
http://www.saxi.cz/index.php?page=o-muzeu - zajímavé muzeum Výtopna Zdice - lokomotivy, autobusy RTO a ŠL - první kus s neděleným předním oknem a profilovaným hliníkovým plechem na bocích.
http://www.armymuzeumzdice.cz - muzeum v bývalých kasárnách čs armády. Mimo jiné sbírka Land Roverů.
http://expedice.rps.cz/lokality/1122-de ... ledna.html - rozhledna Děd u Berouna.
Sobota:
Hrad Žebrák a Točník
Neděle: Zdice
Tedy pár odkazů:
http://www.csopevneni.xf.cz/ - zde je malý řopík čs opevnění.
http://www.saxi.cz/index.php?page=o-muzeu - zajímavé muzeum Výtopna Zdice - lokomotivy, autobusy RTO a ŠL - první kus s neděleným předním oknem a profilovaným hliníkovým plechem na bocích.
http://www.armymuzeumzdice.cz - muzeum v bývalých kasárnách čs armády. Mimo jiné sbírka Land Roverů.
http://expedice.rps.cz/lokality/1122-de ... ledna.html - rozhledna Děd u Berouna.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2011
Termín je 26. - 28. srpen, příjezd v odpoledních hodinách, či spíše podvečerních hodinách do kempu Na Plešivci.
Překopíruji sem Luigiho příspěvek, v naší zabezpečené sekci diskuze to nějak zapadlo...
Ahoj.Beru v potaz.
Pro mírné osvěžení Berounska navrhuji sraz klasika v kempu Plešivec a sečkání do sobotního dopoledne pro doražení všech účastníků .
Dále standartní poznávačka okolí.
Avšak,že po těch 10 letech se místa oku ukrytá ztenčují ,doporučuji nevracet se do kempu a ve směru pohybu zakotvit po cestě.Pro poznání míst jsme limitováni zpáteční cestou,která vede do stejného bodu startu výletu.
Vybavenost a ceny tomu současnému samozřejmostí.
Budu nabízet pouze kemp s vybaveností standartně WC,umývárna a možnost přespání jak ve stanech,tak hlavně v chatkách .
Maje na paměti rozličná rodinná seskupení s drobnými robaty.Prosím o Vaše stanoviska do konce tohoto týdne.
Heslo:Nebraňme se změnám v mezích zaběhnutých,aneb nechte se kolébat na vlnách překvapení,až do samotného příjezdu.
Děkuji a jsem s pozdravem Luigi.
No a na neděli je program zcela zřejmý, měli bychom již naostro vyzkoušet funkčnost časomíry... Tedy včetně měničů napětí, vysílaček a výpočetního centra.
Překopíruji sem Luigiho příspěvek, v naší zabezpečené sekci diskuze to nějak zapadlo...
Ahoj.Beru v potaz.
Pro mírné osvěžení Berounska navrhuji sraz klasika v kempu Plešivec a sečkání do sobotního dopoledne pro doražení všech účastníků .
Dále standartní poznávačka okolí.
Avšak,že po těch 10 letech se místa oku ukrytá ztenčují ,doporučuji nevracet se do kempu a ve směru pohybu zakotvit po cestě.Pro poznání míst jsme limitováni zpáteční cestou,která vede do stejného bodu startu výletu.
Vybavenost a ceny tomu současnému samozřejmostí.
Budu nabízet pouze kemp s vybaveností standartně WC,umývárna a možnost přespání jak ve stanech,tak hlavně v chatkách .
Maje na paměti rozličná rodinná seskupení s drobnými robaty.Prosím o Vaše stanoviska do konce tohoto týdne.
Heslo:Nebraňme se změnám v mezích zaběhnutých,aneb nechte se kolébat na vlnách překvapení,až do samotného příjezdu.
Děkuji a jsem s pozdravem Luigi.
No a na neděli je program zcela zřejmý, měli bychom již naostro vyzkoušet funkčnost časomíry... Tedy včetně měničů napětí, vysílaček a výpočetního centra.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Radek
- Site Admin
- Příspěvky: 283
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berounsko 2011
Neříkej "hop", dokud nepřeskočíš. Stále to není doladěné, teď ještě zase kolega začal laborovat s možností, že...Kronicar píše:...No a na neděli je program zcela zřejmý, měli bychom již naostro vyzkoušet funkčnost časomíry... Tedy včetně měničů napětí, vysílaček a výpočetního centra.
máme tam blokaci závory, pokud svítí červená (při červené je možné závorou volně procházet), kolega však přišel s tím, že není ošetřen stav kdy svítí červená, někdo vejde, nebo vjede do prostoru závory a v tu chvíli dojde k odstartování dalšího auta, resp. přepnutí na zelenou. Říkal jsem mu ať to už nekombinuje, nebo se nám pak program v závoře zacykluje a budem v riti. :

Jestli dneska dorazí, tak ho upozorním, že to potřebuji mít příští týden hotové a odzkoušené, abych vám to mohl předat pro test v "ostrém" provozu.
Radek
Berounsko 2011
Nazdar časoměřiči a ladiči měrných zařízení.
Mám pro Vás úžasnou zprávu.
Již v sobotu při "Berounské jízdě"můžeme odzkoušet fotobuňky.
Kdo má zájem to řešit, tak se mi ozvěte,nejlépe na telefon,ať to netrvá dlouho.Povím Vám více při osobním jednání.737190621.
Jen napovím,že část trati budeme překonávat převýšení nejméně 100-150m výškových a o úseku dlouhém nejméně 3km.
Potvrzuji pro klid duší ,Berounsko začíná i končí na Plešivci.
Zdraví Luigi.
Mám pro Vás úžasnou zprávu.
Již v sobotu při "Berounské jízdě"můžeme odzkoušet fotobuňky.
Kdo má zájem to řešit, tak se mi ozvěte,nejlépe na telefon,ať to netrvá dlouho.Povím Vám více při osobním jednání.737190621.

Jen napovím,že část trati budeme překonávat převýšení nejméně 100-150m výškových a o úseku dlouhém nejméně 3km.
Potvrzuji pro klid duší ,Berounsko začíná i končí na Plešivci.
Zdraví Luigi.
Re: Berounsko 2011
Dnes jsem mluvil s Luigíkem o Berounsku,má opravdu na sobotu program již připravený+ našel nějaký"kopec" na zkoušení časomíry, uzavírat trasa by se samozřejmě nemusela ,provoz je tam prý minimální a zkoušené auto by stejně jelo dle předpisů
Nejde přece o rychlost,ale o vyzkoušení našeho zařízení 


F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974