XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Podebrady 2012

Co proběhlo a co se bude dít?
Pavel KV
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 209
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Pavel KV »

Tak jsme také v tuto chvíli dorazili z Poděbradského dobrodružství, bylo to příjemné vytržení z všedních starostí, děkujeme všem kamarádům pořadatelům za jejich píli při zajišťování soutěže a těšíme se na příští setkání :razz: .

to Tříprsťák: Hardyspojka asi nevydržela tvůj rekordně rychlý přesun na chatu :twisted: , Lucinka se už těší zase na " Tříprsťáky".

to Pavel 128: Ještě jednou gratulujeme k vítězství (všichni víme kdo za to může :ok: ), kombíka Pavlínce přestříkáme =) a o reakci Lucinky na odjezd Pavlínky se nemusíme vůbec bavit..... Těšíme se na příště.
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Pavel 128 »

Musím ovšem čestně podotknout, že absolutním vítězem orientační jízdy a to s náskokem 36 bodů se stal Jiří Novák, kterého z hlavní výsledkové listiny vyřadilo pouze přílišné mládí jeho Fiatu Ritmo Cabrio. No, ale i druhé místo by byl nečekaný úspěch :) .
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
danielistico
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 81
Registrován: úterý 26. leden. 2010 20:41

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od danielistico »

Taky se musím přidat k poděkování za uspořádání jako vždy nádherného srazu
Myslím si ,že to bylo lepší než na kolonádě.Kolonáda je sice krásná taky má něco do seba, ale když ty auta stály na trávě a ještě byly tak dobře uspořádané tak to nemělo chybu a navíc tam byl stín což taky není k zahození.Auta byly opět nádherné jen mě taky překvapilo kolik 500,600,850 za ty roky ubyly.

Tak zase za rok ! :D
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Black »

danielistico píše:.. mě taky překvapilo kolik 500,600,850 za ty roky ubyly...
Můj názor je, že se akce (nejen Poděbrady) stále vyvíjí a již jsou určeny pro jinou skupinu lidí než dříve.
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Ondrej »

K tomuto si dovolím i svůj názor.

Kultura srazů se nepochybně vyvíjí a je s tím úzce spojena i změna toho, co je vnímáno jako veterán.
Před pár lety na našich srazech hrály opravdu prim 500 a 600, všeho ostatního bylo pomálu. Dnes těmito modely jezdí už jen ti, kteří nic jiného nemají, všichni ostatní se snaží předvést něco nového. V současné době je to tedy v první řadě výstava - a stále se zvětšující poměr vystavujících na úkor startujících mě o tom přesvědčuje.
850 se podle mně ještě drží v kurzu, ostatně v Poděbradech jich bylo nemálo, ale stále více jsou jako veteráni vnímány modely, se kterými by si na veteránský sraz ještě před takovými 5 lety nikdo (nebrat doslovně) netroufl - Ritmo, 126p, ale i 125p, 131, Argenta a pod. a k tomu se přidávají neobvyklé vozy, dotažené ze zahraničí - Campagnola, 2300S, 900T ;-) a podobné.
Když jsem včera vypisoval k výsledkům z Poděbrad typové řady vystavených vozů, překvapila mě šířka záběru. Ta paleta byla mnohem pestřejší, než v dřívějších letech, ale to je myslím pouze ku prospěchu.

Zároveň se vytratila taková ta doba "pionýrského veteránismu", kdy bylo možno na srazech v té kupě 500 a 600 vidět vozy v různém stadiu rozkladu podle toho, jak moc a kým byl fiat používán. I tyto modely jsou nyní vnímány jako veteráni natolik, aby s nimi ještě někdo běžně jezdil (čest výjimce 8) ) a ti, kdož s nimi chtějí jezdit na srazy, je hledí co nejvíce zvelebit, takže i ti nejmenší fiati jsou už dost o penězích.
Samozřejmě, s tím vším se z toho vytratily ty příběhy - protože kromě srazů už si s veterány majitelé vyjedou tak maximálně občas o víkendu na nějaký krátký výlet, když je hezky, ale tím to končí. Ale i to bych řekl, že patří svým způsobem k přirozenému vývoji :nevim:
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Kaca
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 54
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 15:52

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Kaca »

Ondrej píše:Před pár lety na našich srazech hrály opravdu prim 500 a 600, všeho ostatního bylo pomálu. Dnes těmito modely jezdí už jen ti, kteří nic jiného nemají, všichni ostatní se snaží předvést něco nového.
...chceš snad říct, že jsem socka? :-)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Tříprsťák »

Pavel KV píše:...Hardyspojka asi nevydržela tvůj rekordně rychlý přesun na chatu :twisted: ...
himbajs, v papírech to má maximálku 120Km/ora!!

Jo, určitý vývoj v tom je a také plyne čas. Tak, jak jsem před deseti lety drhnul v létě v zimě po ulicích šestistovku (a ještě předloni 127), tak dneska drhnu Pandu. Možná, že jednou přijde doba, kdy s Pandou pojedu na sraz a budu si říkat, jak jsem jí tehdy jenom mohl používat na těžkou práci...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Podebrady 2012 a Fiati

Příspěvek od Renda ze Záboří »

No jo, taky se trochu vyjádřím k tématu.......
Nejdřív takový 3 základní body, které pak dál rozvinu:
1. Všechno je stále dražší a dražší!
2. Lidí kteří něco znají a umí je čím dál míň!
3. Většina lidí se uzavírá do vlastních pidisvětů!
Renovace přiblblýho 5kila dneska vyjde na cca 150-200 000,- Kč, šesti-kila na 200-300 000,- Kč! :!: :roll: :?:
Za ty prachy se dá koupit něco originálnějšího a v docela dobrým stavu, takže co bych se plahočil s nějakou renovací, když za ty prachy koupím něco co skoro nikdo nemá, všichni budou čumět a až mě to přestane bavit tak to za stejný nebo větší prachy prodám a hotovo :greenf: Což se mi s 5kilem nepovede, protože ho zrenovovaný za 200 litrů neprodám i kdybych se pos.... A když už pěknýho veterána mám, tak ho přece nebudu zbytečně prohánět nějakou soutěžní jízdou, co kdyby se náhodou vodřel že jo! Bohatě mi bude stačit když ho někdo bude pár hodin obdivně očumovat a pak hurá domů :evil: :evil:
Bod 2 je jasnej - nic neumím a tak radši budu leštit nějakýho exota než pracně a draho renovovat plečku dostupnou :ok:
Před revolucí lidi tak nějak stmeloval "společný nepřítel", nebyly takový možnosti a každá sranda byla dobrá. Od tý doby si mnoho lidí dává bedlivý pozor, aby se někde neztrapnili, něco na sebe nepráskli, nebo si je někdo zapamatoval jinak! Jo na sraz jedu to jo, ale pak rychle zpátky - přece se nebudu někde bavit z cizíma lidma :nene: :mrgreen: :nene:
Shrnuto:
Sraz byl opět povedený na dobré úrovni, ale bohužel pouze na úrovni zdejších Fiat či Ital srazů. Kdyby se Vám někdy stalo, že zapomenete co je za den a kde jste, tak neomylně uhodnete, že jste na tom a tom Fiat srazu neb se každoročně trochu obměňují vozy, ale základ zůstává a srazy jsou stále stejné :retard: :retard: Rozhodně nechci znevažovat práci pořadatelů - je to řehole a velký jim dík, ale jet se podívat na nějaké jiné srazy a to dobré okopírovat by jistě každé akci prospělo.....
Pár příkladů:
- pod kaštany by se jistě užila aspoň jedna Toy-toyka - obzvlášť několik zoufalých dam tam mělo vážný problém...
- možnost nesoutěžících účastníků zůstat v centru dění na jednom místě a i těch co měli auta na podválu by účasti rozhodně prospěla
- další celodenní program v místě srazu s večerním vyvrcholením by jistě mnoho lidí přesvědčil aby zůstali!!
Byl jsem loni v Garlendě na srazu Fiatů 500 - sraz to byl mohutnej (cca 1000 vozů) i když program dne taky mírně pokulhával - vlastně skoro nebyl - spíš všichni okukovali a kecali :( Za to večer nikam nezmizeli a jednotlivé kluby, jednotlivci a skupiny pětistovkářů si připravily všelijaká vystoupení - zpěv, vtipy, scénky, tanečky apod. a rádi a s nadšením se všichni předváděli od 19.00 až do půlnoci :razz: I když jsme všemu nerozumněli, tak jsme se bavili a bylo to supééér. Bylo na nich dost vidět, že to je velká čest právě tam s něčím pro ostatní vystoupit!!
Bohužel jsme ale Češi a organizace takového programu je nemožná - než by někdo vystoupil a zdarma něco předvedl, tak raději vůbec nepřijede a bude doma leštit zadkem sedačku u televize, nebo krmit psa.....ach jo :bad: :bad:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Pedro »

Jak tak čtu, tak většina chválí místo pod kaštanama. Ano prostředí to bylo pěkné a když se to místo nedozvíme na poslední chvíli, tak chem. záchody by šly asi zařídit. Ale mám dotaz. Co když bude pršet??? Tráva se rozjezdí, město bude nerado a sraz se promění ve Woodstock.
Osobně se mi tohle místo líbí z hlediska rozmístění vozů ale kolonáda je jistota.

Největší podíl a zařizování obstaral Kronikář. Bylo toho neuvěřitelné množství. Dříve mi Poděbrady a Pražská jízda připadala ze strany organizace chaotická, nepřipravená. Po letošním ročníku, kdy jsme se snažili pomoci, vím proč. Situace se vám mění hodinu po hodině. Pro nikoho nejsme zajímavý partner, páč chceme všechno zadarmo nebo za co nejlevnější peníze. Na všechno jsou potřeba lidi a všichni ti pořadatelé to dělají zadarmo. Bohužel i to má mnohdy za následek, že Kronikář musí vařit z vody až v den srazu podle toho kolik lidí v daný den má. Dopředu počitáte s těma a s těma a poslední dny před akcí odpadne 7 lidí ze strany obsazení kontrol a jste opět na začátku. Ty lidi si seženete v den srazu, ale ti se dozvědí co mají dělat až v hodinu před soutěží. Jsou pak zmatky. Nedodržují se pak pravidla a celkově pak to vypadá jako chaos. Ovšem nevidím, že by se tohle zlepšilo. Je to každý rok, tak se s tím smiřme a trochu maskujme :-)).

Jen tedy hlasuji, pro co nejjednoduší řešení. Například příjezd a parkování moc neřešit. Když se nedohodneme mezi sebou a děláme vyjímky, tak to pak
nemá smysl řadit. Nechme to na lidech, vyhneme se toho, že jim budeme něco přikazovat a jim se to nelíbí. Ve finále si to pak dají stejně kam chtějí.

Ale jsem za Poděbrady rád, libily se mi a těším se na další.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Pavel 128 »

Kaca píše:
Ondrej píše:Před pár lety na našich srazech hrály opravdu prim 500 a 600, všeho ostatního bylo pomálu. Dnes těmito modely jezdí už jen ti, kteří nic jiného nemají, všichni ostatní se snaží předvést něco nového.
...chceš snad říct, že jsem socka? :-)
Tak to Ondrej určitě nechtěl :lol: nehledě na to, že hodnota krásné pětistovky je podstatně vyšší než většiny větších vozů a v kotacích veteránů ji překonávají až vzácnější vozy a kabriolety. 500, je prostě kultovní vůz obdivovaný i nefiatáři. :ok: :ok: . Takže půjde asi také o to, že čím dál tím cenější 500 ale i 600 už nechtějí majitelé do dnešního provozu vytahovat. Vždyť i já s podstatně větší a rychlejší 128 jsem v provozu čím dál tím víc na nervy a přitom ještě před pár lety to bylo auto, které bylo mezi Favority a Feliciemi stále rovnocené... A další ne nepodstatný důvod bude, že je mezi námi stále více dětí a kolem nich chceme přeci jen trochu víc plechu.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Ondrej »

Kaca píše:...chceš snad říct, že jsem socka? :-)
Cítíš se tak? ;-)
Pozor, nepíšu kteří na nic jiného nemají, v tom vidím osobně značný rozdíl :) A v každém případě, nákup pětistovky je už nyní poměrně dost finančně nákladný. Jak píše Pavel N. - je to dnes tzv. kultovní záležitost.
Trochu mě překvapuje, že ses toho chytla zrovna Ty, tak doufám, že nejsme ve-při :)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Tříprsťák »

A ještě jdna věc - v každé zemi je méně obdivováno to, čeho je vídáno pomálu. Když jsem sháněl díly pro svoji 1100 po celém světě, lidé z Ameriky zastávali názor, že z fiatů mají cenu leda tak 500 a 600. Když jsem jim napsal, že šestistovek mám doma několik, divili se mi, proč tedy sháním díly na nějakou mnohem méně zajímavou jedenáctistovku. Jisté je ale jedno - i ta iluze tuctovosti brzy zmizí. Zanedlouho vyroste generace, která malinké broučky na silnicích pamatovat nebude. A brzy rádi své pětistovky a šestistovky vytahneme opět na srazy - i my, co máme i jiné káry. Bez zbytečných komplexů, že jsme nepředvedli něco zajímavějšího. Fiátky měly své kouzlo i v dobách své největší tuctovosti, natož až se odsunou do historie. A že nemají velkou finanční hodnotu? To je fakt to poslední, co by mi na nich mrzelo :hehe:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Black »

Řekl bych, že to není o autech, ale o lidech, kteří s daným typem jezdí a které akce jsou jim bližší. Někdo se raději pojede pochlubit leštěnkou na kolonádu do Poděbrad, jiný spíše přijede za zábavou na rozbahněnou louku na Action. ;-)
Kaca
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 54
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 15:52

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Kaca »

Ondrej píše: Cítíš se tak? Trochu mě překvapuje, že ses toho chytla zrovna Ty, tak doufám, že nejsme ve-při :)
Vedle velkých leštěnek se občas cítím trochu slabá, malinkatá, ale ne jako socka :-) Ve-při nejsme, neberu to nijak osobně... Jen jsem tak přemýšlela, kdo jiný letos ještě přijel do Poděbrad pětikilem... :-)
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Sice bych nejspíš vyhrál cenu "o nejošklivějšího fiata srazu" ale zase na druhou stranu která s těch naleštěnejch nádher by dojela už víc jak 20x Mělník - Torino a zpět........ :roll: :roll: :roll:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Ondrej »

Kaca píše:Jen jsem tak přemýšlela, kdo jiný letos ještě přijel do Poděbrad pětikilem... :-)
Honza :D
A to žluté pětikilo na veteránských značkách, které sis m.j. fotila, je čerstvě postavené z ohořelého vraku, začátkem března jsem jej teprve testoval, postavil si jej absolutně novej člověk :)
Kaca píše:Vedle velkých leštěnek se občas cítím trochu slabá, malinkatá...
Není třeba, protože pětikilo většinu velkých leštěněk překoná zájmem a takříkajíc legendou, kterou v sobě má ;-)
Taková Enzova 1800, která sic získala v Poděbradech hlavní cenu elegance, bude pro průměrného laika "velkým trabantem", pro nadprůměrného laika "starej mercedes" (nevymýšlím si, už jsme to s Enzem slyšeli :) ) a jen hrstka pamětníků nebo odborníků pozná, že je to nějaký šestiválcový fiat. I ta získaná cena budiž spíš oceněním práce na voze zanechané, protože byť se mi tento model velmi líbí, kriticky a objektivně musím říct, že byly na srazu dokonalejší kousky (přičemž podotýkám, že jsem v eleganci hlasovat nestihl).
Ale pětikilo zaujme a zapamatuje si jej zpravidla i laik, který veteránům moc nerozumí nebo si jej maximálně splete se šestistovkou :)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Kronicar »

Black píše:Řekl bych, že to není o autech, ale o lidech, kteří s daným typem jezdí a které akce jsou jim bližší. Někdo se raději pojede pochlubit leštěnkou na kolonádu do Poděbrad, jiný spíše přijede za zábavou na rozbahněnou louku na Action. ;-)
A jsou i tací, co vyrazí vystavit stroj na kolonádu a pak přijedou za zábavou na Action....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Black »

Kronicar píše:...A jsou i tací, co vyrazí vystavit stroj na kolonádu a pak přijedou za zábavou na Action....
Tak takovým se dá jen závidět, že k tomu mají podmínky. :ok:
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od předseda »

to Black
proč bys takovým záviděl,vždyť jsi také pravidelným účastníkem našich Poděbrad i Trojského zámečku a my zase v hojném počtu navštěvujeme Action,každá z akcí má svoje kouzlo :razz:

Přidám také pár svých postřehů:
já,když začínal s Kronikářem s Fiatama cca v r. 1998,byly opravdu nejlépe sehnatelné modely F 500,600 a 850 a za přijatelné ceny!Tyto modely se daly ještě vcelku běžně vidět zaparkované v ulicích ,model F 127 a F 125p byl ještě moderní vůz v běžném provozu. Já sám měl několik F 600D a dokonce i Zastavu 750,ale postupem času mnoho z nás/i já/ zatoužilo po méně běžném modelu, či větším nebo výkonějším.Poměrně dost zajímavých kousků se dovezlo /a dováží/,vyndalo ze zaprášených stodol nebo jako dědictví po věrném fiatáři ,který by svoje auto před těmi 10 - 12 lety rozhodně ještě neprodal.
Zdražilo se poslední dobou skoro všechno,takže se není čemu divit ,že roste cena dílů,renovací a oprav/jak psal Renda/,takže i celých vozů ,které za tu dobu prošly více či méně zdařilou renovací,aby majitel dostal více.Kolem r. 2000 se dalo sehnat více vozů v původním stavu ,nikdo taky nechtěl tolik vydělat na každém "vraku" jako nyní.viz www,rajveteranu.cz/né všechny auta/

Letošní Poděbrady nám daly zabrat a máme o čem přemýšlet, zůstat v programu města -Zahájení lázeňské sezony či nikoliv, kolonáda či kaštanová alej,každé má svoje,počasí udělá i 80 % úspěšnosti akce.Zklamali mě oba pánové ,co měli akci na starost ze strany města, nic připraveného ,nic prakticky nevyřídili :nene: Zkrátit trasu a udělat /po doporučení členů od Škodovek/ akci Poděbrady - Poděbrady nebo si ponecht Malešov. Jak "zlákat " více lidí ,aby jeli orientačku a né ,aby v poledne zmizeli?!Po skončení akce bychom měli říct účastníkům správné odpovědi z kontrol a vytisknout několik výsledkových listin a jednu někam připnout na vývěsku ,aby u toho nebyla taková"tlačenice".
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Kronicar »

Chcete se stát mediálně slavnými? Stačí příští rok přijet do Poděbrad....

http://www.youtube.com/watch?v=v3RKwBqfAJE


Zejména převleky táhnou, že Pedro...? :twisted:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Podebrady 2012

Příspěvek od Pedro »

Luxusní video a reklama na Poděbrady. Nejen že jsem tam našel téměř celou rodinu :-). Ale především smekám před Kronikářem, že v rozhovoru ani jednou nezdrhl s hlasem a všechny slova profesionálně navazovala. Gratuluji.
Fakt mě udělala radost.
Zdar.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Odpovědět