XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.
Než vypustíme vodu z chladiče
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Než vypustíme vodu z chladiče
Díky si jistě zaslouží Lída s Adélou, které nám poskytovaly takřka průvodcovské služby.
Bylo to fajn až na to, že mě cestou zpátky na dálnici chytli strážci zákona a pomohli mi od pětistovky.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
Ivoši, to jako, že Ti zabavili Fiatka1/2 litr píše:... chytli strážci zákona a pomohli mi od pětistovky.
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
Že Ty jsi jel moc rychle?1/2 litr píše: Bylo to fajn až na to, že mě cestou zpátky na dálnici chytli strážci zákona a pomohli mi od pětistovky.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
Já bych si zkusil tipnout jiný přestupek:
I když je ta fotka dost mrňavá, tak to vypadá, že tam byl Ivo s celou rodinkou s pětistovkou a to bych na té dálnici viděl na problém se zádržným zařízením.
I když je ta fotka dost mrňavá, tak to vypadá, že tam byl Ivo s celou rodinkou s pětistovkou a to bych na té dálnici viděl na problém se zádržným zařízením.
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
.................to určitě bude prošlá lékárnička,už nyní hrozí,kdo nebude mít od ledna lékárničku s novým obsahem ,bude zle
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
- Ondrej
- Site Admin
- Příspěvky: 897
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Doubrav.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
To jsem pochopil a proto jsem se ptalBlack píše:Já bych si zkusil tipnout jiný přestupek:
I když je ta fotka dost mrňavá, tak to vypadá, že tam byl Ivo s celou rodinkou s pětistovkou a to bych na té dálnici viděl na problém se zádržným zařízením.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama
V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
Asi Ti to líp pálí - já jsem to tak jednoznačně nepochopil .Ondrej píše:...To jsem pochopil a proto jsem se ptal[/size]
Ale stejně by mě zajímalo, jestli pak 1/2litr z toho auta vypustil tu vodu z chladiče
- 1/2 litr
- Notorický kecal
- Příspěvky: 275
- Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče 2010
Safra to jsem bodnul do vosího hnízda.
Nicméně lékárnička? Samá voda, samá voda.
Zastavili mě za ryclost. Za to, že jsem jel příliš pomalu. Měl jsem na tachometru 80 rovných, ale podle policejního radaru to bylo pouze 68.
Tu rychlost jsem po chvilce ukecal, ale neodpustil mi ty sjeté přední gumy a absenci STK. Chtěl jsem ji udělat až na jaře a zapoměl na to. Moc jsem se nebránil, nechtěl jsem aby hledal např. Blackem zmiňovaný zádržný systém Asi bych dopadl hůř. Štěstí, že nezkoumal ani dálniční známku z větší blízkosti.
A vypuštění vody z chladiče? Ale ovšem, jak jinak u pětistovky. Ty snad leješ fridex?
Nicméně lékárnička? Samá voda, samá voda.
Zastavili mě za ryclost. Za to, že jsem jel příliš pomalu. Měl jsem na tachometru 80 rovných, ale podle policejního radaru to bylo pouze 68.
Tu rychlost jsem po chvilce ukecal, ale neodpustil mi ty sjeté přední gumy a absenci STK. Chtěl jsem ji udělat až na jaře a zapoměl na to. Moc jsem se nebránil, nechtěl jsem aby hledal např. Blackem zmiňovaný zádržný systém Asi bych dopadl hůř. Štěstí, že nezkoumal ani dálniční známku z větší blízkosti.
A vypuštění vody z chladiče? Ale ovšem, jak jinak u pětistovky. Ty snad leješ fridex?
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Než vypustíme vodu z chladiče
2. října 2010 – Než vypustíme vodu z chladiče 2010
Obvykle v tomto termínu jezdíme na akci do Německého Ruhlandu, jenže letos jsem to nějak nechal na poslední chvíli a tak již přihlášení nebylo možné. Avšak ani volný víkend nebude na škodu….
Když pak ve středu 29. září volal Ivoš a lákal mě do Dvora Králové nad Labem se slovy, že není potřeba se přihlašovat a můžeme rovnou vyrazit, nějak se mi to nezdálo, ale nakonec proč ne? Už je to pár let, co jsem tam byl naposledy a soutěž se mi vždy líbila. Jsem zvědav jak si s tím pořadatelé poradí letos a jakými pěknými místy povede trasa.
Jak jsem očekával nebylo to jak jednoduché, přihlášení dopředu bylo totiž vyžadováno. Naštěstí nám u přejímky vše potřebné vybavila Lída a tak tedy můžeme směle vyrazit.
Přestože Dvůr Králové nad Labem není zrovna za rohem, vyrážíme až v sobotu ráno. Chystá se Ivoš s Kačkou a malým, sotva půlročním Vítkem, což je ve Fiatu 500 vcelku odvážný počin. Pak Miloš ve Fiatu 850, který je kompilátem berliny, speciála a kupé. No a já s Renatou doplňujeme výrobní řadu Fiat o šestistovku. Chceme vytvořit malou kolonu a přijet pospolu, což se nám ale ze začátku zrovna moc nedaří. Mám totiž malé zpoždění a než bych kluky zdržoval, raději ať jedou napřed. Tu půlhodinu ztráty si na dálnici hravě naženu.
Ale i to malé pětikilo dokáže poměrně svižně uhánět, takže je dojíždím až pár kilometrů před Hradcem Králové. Není mnoho času, přejímka má své limity a nám zbývá ještě notný kus cesty. Nějaký čas pak ztrácíme i tankováním a to už nám volá Lída, kde jsme. Se svou šestistovkou prý čeká na okraji Dvora a na místo přejímky nás dovede.
Všechno stíháme jen tak tak, ale netřeba se strachovat, po nás ještě přijíždějí další. Když splníme formality na přejímce, přesouváme se před Hankův dům, kde je dostatečný prostor pro výstavu zúčastněných strojů. Startuje se podle čísel, takže na tomto místě setrváme až do pravého poledne. Času samozřejmě využíváme k prohlídce zúčastněných strojů. Díky krásnému počasí a babímu létu je jich zhruba stovka, přičemž nejvíce nás zaujaly dva předválečné vozy Jaguár, Ford Mustang GT nebo Dodge či Ford vyrobené krátce po první světové válce. Naše řady, tedy řadu značky Fiat, pak ještě rozšířilo jedno pětikilo a jedno šestikilo, obě manželů Emerových.
Start. Dostáváme šipkový itinerář a jízdní výkaz. Není to nijak těžká navigace a tak se krátce za startem, vcelku bez problémů, dostáváme k benzínové pumpě, kde na sebe chceme počkat. A už tady se přesvědčujeme, že navigace asi nebude tak jednoduchá jak se zdálo. Některé posádky na sebe nechávají čekat notnou dobu…
Kolona šesti vozů Fiat se konečně přibližuje k prvnímu kontrolnímu stanovišti, kde odpovídáme na testové otázky týkající se historie automobilismu. No, doufám, že to máme správně, nebylo to zrovna jednoduché, ale odpověď se nakonec v paměti vynořila. Ostatní tak nějak pokyvují hlavami, že to opravdu byla pohoda a tak jedeme dále. Chvíli se předháníme s kolonou anglických vozů. Triumphem Spitfire, MG a Jaguárem, kteří stejně jako my, zvolili taktiku hromadných přejezdů.
Kontrola číslo dvě a opět testové otázky, tentokráte se týkaly místa naší přejímky, pivovaru Tambor. Ovšem to, jak je hluboká místní studna nebo z čeho je vařeno jedenáctistupňové pivo, bylo vyloženě typovačkou.
I další otázky na kontrolních stanovištích jsme pak již víceméně odhadovali a to až na místo obědové pauzy, kde jsme pro změnu měli úkol zručnostní. Házet míček na paňácu, vlastně na cíl. Příjemná změna.
Oběd a hurá za dalšími úkoly. Pro změnu opět testovými otázkami. Ale našla se i jedna na které jsme nezaváhali, odhad vzdálenosti ve stopách, vědět jen tak kolik měří jedna stopa…
Přehrada Les Království, jedna z nejdokonalejších staveb co znám, je dokonce natolik fotogenická, že Ivoš toužil po snímku přehrady a Fiatů na ní. Ovšem nejprve splnit úkol na dalším kontrolním stanovišti. Nevím co to má znamenat, ale losujeme si barevné tyčinky. Máme modrou barvu, to jsem tedy zvědav. Asi se nemýlím když odhaduji, že to bude počet trestných bodů…
Času máme dost, před námi je již jen cíl, zastavujeme tedy provoz na přehradě a rozestavujeme Fiaty pro skupinové foto. Daří se a nikdo z těch co je zdržujeme kupodivu ani moc nenadává.
Cíl. Konec soutěže, zjišťujeme co vlastně znamenaly ty barevné tyčinky. Ano, šlo o trestné body a těch 10 co dostávám za modrou barvu ještě nebylo tak špatným výsledkem.
Času do vyhlášení je spousta. Ivoš a Miloš vyrážejí do restaurace, hlad je silnější. Já oproti tomu ještě jedu okouknout jednoho nedaleko nabízeného Fiat 128 3P. Je to sice vrak, ale za zajímavou cenu, ještě si to nechám projít hlavou…
Vracíme se zpět a akorát stíháme vyhlášení výsledků. Jak jsme správně tušili nijak výrazněji se nikdo z nás neumístil a na to, jak kdo dopadl, si musíme počkat až pořadatelé vyvěsí výsledkovou listinu na internet. Alespoň, že coby útěchu nám nabízejí cukrovinky od sponzora.
Takže spěcháme za ostatními do restaurace, bohužel jen abychom se rozloučili. Ivoš kvůli prckovi už spěchá domů. Necháváme si tedy alespoň doporučit nějakou méně finančně náročnou občerstvovnu. Po vydatné večeři pak vyrážíme směrem ku Praze. Nechci se s Renatou nijak stresovat noční jízdou a v Hořicích si tedy dopřáváme luxusní ubytování v hotýlku na náměstí.
Ráno jako malované, slunko svítí, je nám fajn. Poklidnou jízdou míříme k Chlumci nad Cidlinou, kde ještě shlédneme expozici zámku Karlova Koruna. Procházka parkem je balzámem na duši, oběd v pizzerii zase balzámem pro smysly. Cesta domů a úklid vozu v garáži je jen tečkou za jedním z posledních Fiat víkendů v tomto roce.
Obvykle v tomto termínu jezdíme na akci do Německého Ruhlandu, jenže letos jsem to nějak nechal na poslední chvíli a tak již přihlášení nebylo možné. Avšak ani volný víkend nebude na škodu….
Když pak ve středu 29. září volal Ivoš a lákal mě do Dvora Králové nad Labem se slovy, že není potřeba se přihlašovat a můžeme rovnou vyrazit, nějak se mi to nezdálo, ale nakonec proč ne? Už je to pár let, co jsem tam byl naposledy a soutěž se mi vždy líbila. Jsem zvědav jak si s tím pořadatelé poradí letos a jakými pěknými místy povede trasa.
Jak jsem očekával nebylo to jak jednoduché, přihlášení dopředu bylo totiž vyžadováno. Naštěstí nám u přejímky vše potřebné vybavila Lída a tak tedy můžeme směle vyrazit.
Přestože Dvůr Králové nad Labem není zrovna za rohem, vyrážíme až v sobotu ráno. Chystá se Ivoš s Kačkou a malým, sotva půlročním Vítkem, což je ve Fiatu 500 vcelku odvážný počin. Pak Miloš ve Fiatu 850, který je kompilátem berliny, speciála a kupé. No a já s Renatou doplňujeme výrobní řadu Fiat o šestistovku. Chceme vytvořit malou kolonu a přijet pospolu, což se nám ale ze začátku zrovna moc nedaří. Mám totiž malé zpoždění a než bych kluky zdržoval, raději ať jedou napřed. Tu půlhodinu ztráty si na dálnici hravě naženu.
Ale i to malé pětikilo dokáže poměrně svižně uhánět, takže je dojíždím až pár kilometrů před Hradcem Králové. Není mnoho času, přejímka má své limity a nám zbývá ještě notný kus cesty. Nějaký čas pak ztrácíme i tankováním a to už nám volá Lída, kde jsme. Se svou šestistovkou prý čeká na okraji Dvora a na místo přejímky nás dovede.
Všechno stíháme jen tak tak, ale netřeba se strachovat, po nás ještě přijíždějí další. Když splníme formality na přejímce, přesouváme se před Hankův dům, kde je dostatečný prostor pro výstavu zúčastněných strojů. Startuje se podle čísel, takže na tomto místě setrváme až do pravého poledne. Času samozřejmě využíváme k prohlídce zúčastněných strojů. Díky krásnému počasí a babímu létu je jich zhruba stovka, přičemž nejvíce nás zaujaly dva předválečné vozy Jaguár, Ford Mustang GT nebo Dodge či Ford vyrobené krátce po první světové válce. Naše řady, tedy řadu značky Fiat, pak ještě rozšířilo jedno pětikilo a jedno šestikilo, obě manželů Emerových.
Start. Dostáváme šipkový itinerář a jízdní výkaz. Není to nijak těžká navigace a tak se krátce za startem, vcelku bez problémů, dostáváme k benzínové pumpě, kde na sebe chceme počkat. A už tady se přesvědčujeme, že navigace asi nebude tak jednoduchá jak se zdálo. Některé posádky na sebe nechávají čekat notnou dobu…
Kolona šesti vozů Fiat se konečně přibližuje k prvnímu kontrolnímu stanovišti, kde odpovídáme na testové otázky týkající se historie automobilismu. No, doufám, že to máme správně, nebylo to zrovna jednoduché, ale odpověď se nakonec v paměti vynořila. Ostatní tak nějak pokyvují hlavami, že to opravdu byla pohoda a tak jedeme dále. Chvíli se předháníme s kolonou anglických vozů. Triumphem Spitfire, MG a Jaguárem, kteří stejně jako my, zvolili taktiku hromadných přejezdů.
Kontrola číslo dvě a opět testové otázky, tentokráte se týkaly místa naší přejímky, pivovaru Tambor. Ovšem to, jak je hluboká místní studna nebo z čeho je vařeno jedenáctistupňové pivo, bylo vyloženě typovačkou.
I další otázky na kontrolních stanovištích jsme pak již víceméně odhadovali a to až na místo obědové pauzy, kde jsme pro změnu měli úkol zručnostní. Házet míček na paňácu, vlastně na cíl. Příjemná změna.
Oběd a hurá za dalšími úkoly. Pro změnu opět testovými otázkami. Ale našla se i jedna na které jsme nezaváhali, odhad vzdálenosti ve stopách, vědět jen tak kolik měří jedna stopa…
Přehrada Les Království, jedna z nejdokonalejších staveb co znám, je dokonce natolik fotogenická, že Ivoš toužil po snímku přehrady a Fiatů na ní. Ovšem nejprve splnit úkol na dalším kontrolním stanovišti. Nevím co to má znamenat, ale losujeme si barevné tyčinky. Máme modrou barvu, to jsem tedy zvědav. Asi se nemýlím když odhaduji, že to bude počet trestných bodů…
Času máme dost, před námi je již jen cíl, zastavujeme tedy provoz na přehradě a rozestavujeme Fiaty pro skupinové foto. Daří se a nikdo z těch co je zdržujeme kupodivu ani moc nenadává.
Cíl. Konec soutěže, zjišťujeme co vlastně znamenaly ty barevné tyčinky. Ano, šlo o trestné body a těch 10 co dostávám za modrou barvu ještě nebylo tak špatným výsledkem.
Času do vyhlášení je spousta. Ivoš a Miloš vyrážejí do restaurace, hlad je silnější. Já oproti tomu ještě jedu okouknout jednoho nedaleko nabízeného Fiat 128 3P. Je to sice vrak, ale za zajímavou cenu, ještě si to nechám projít hlavou…
Vracíme se zpět a akorát stíháme vyhlášení výsledků. Jak jsme správně tušili nijak výrazněji se nikdo z nás neumístil a na to, jak kdo dopadl, si musíme počkat až pořadatelé vyvěsí výsledkovou listinu na internet. Alespoň, že coby útěchu nám nabízejí cukrovinky od sponzora.
Takže spěcháme za ostatními do restaurace, bohužel jen abychom se rozloučili. Ivoš kvůli prckovi už spěchá domů. Necháváme si tedy alespoň doporučit nějakou méně finančně náročnou občerstvovnu. Po vydatné večeři pak vyrážíme směrem ku Praze. Nechci se s Renatou nijak stresovat noční jízdou a v Hořicích si tedy dopřáváme luxusní ubytování v hotýlku na náměstí.
Ráno jako malované, slunko svítí, je nám fajn. Poklidnou jízdou míříme k Chlumci nad Cidlinou, kde ještě shlédneme expozici zámku Karlova Koruna. Procházka parkem je balzámem na duši, oběd v pizzerii zase balzámem pro smysly. Cesta domů a úklid vozu v garáži je jen tečkou za jedním z posledních Fiat víkendů v tomto roce.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče
Jsem zvědav, kdo si ty mé výtvory přečte jako první. Tedy jestli vůbec někdo...
Strávil jsem tím docela dost času, tak by mohl...ne?
Strávil jsem tím docela dost času, tak by mohl...ne?
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Renda ze Záboří
- Notorický kecal
- Příspěvky: 357
- Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
- Bydliště: Záboří 12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče
Čert a Renda nikdy nespí - přečteno 1:35 třináctýho - dobrý - příště tam třeba taky zajedu
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
(Ehlenovo moudro)
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče
Ani zde nemohu vynechat nějaké fotečky....
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče
Přidám ještě pár kousků...
- Přílohy
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
-
- Začátečník
- Příspěvky: 39
- Registrován: středa 23. červenec. 2008 9:44
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče
Není to Praga, ale Tatra 12 (možná 11).Kronicar píše:Nablýskaným "leštěnkám" byla protikladem ošumělá Praga v nálezovém stavu.
Fiat 600 D, Fiat 500 Giardiniera, Fiat Topolino, Škoda 1000 MB, Barkas B 1000, Simca 1501 ...
- Kronicar
- Notorický kecal
- Příspěvky: 900
- Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Než vypustíme vodu z chladiče
Děkuji za opravu, měl tam být tento snímek.... Těch nálezových stavů bylo na akci vícero.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno