XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Klecanská veteran rallye

Co proběhlo a co se bude dít?
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

Opět lehké zpoždění, ale veřím, že nějaké čtenáře si článeček najde..... :mrgreen:

12. června 2010 – XIV. Klecanská veteran rallye

Po 4 letech opět pokouším štěstí na Klecanské veteran rallye, ovšem tentokrát mám jinačí želízko v ohni. S Fiatem 1100 z roku 1939, totiž splňuji požadavky pořadatele a startuji tudíž bez penalizace trestnými body za rok výroby. A to je rozhodně pozitivní, mám našlápnuto na vítězství! A nejen já, se mnou se akce zúčastní ještě další „klubák“ Míra Nosák, ovšem ten jede Pragou Picollo z roku 1938. Posledním ze skupinky našich strojů je Škoda Rapid z roku 1937, jíž řídí Mírův táta Petr. Následuje nás ještě doprovodný vůz, taková „odtahovka“, který řídí Petra s Mirkou, prostě téměř kompletní rodina Nosáků. Nosákovic vozy jsou totiž nevyzkoušené, mají za sebou sotva pár kilometrů a dneska je čeká křest ohněm, doslova. Počasí je předpovídáno letní a teplota okolo 30 stupňů ve stínu, bude na chladící soustavy našich strojů docela nápor.
Oproti tomu, já jsem minulý týden důkladně stroj vyzkoušel na výstavě v Kunratické tvrzi, vím co mě čeká a můžu se tedy směle vydat do Klecan. Ovšem nejprve je třeba naložit mého spolujezdce, testuji novou oběť Renatu. Jsem zvědav zda-li vydrží celý den v předválečném stroji, zvládne navigovat a ještě se úspěšně zhostí nějaké bláznivé soutěže připravené pořadateli.
S Nosáky mám sraz u benzinové pumpy v Praze 7 – Holešovicích a v devět hodin jsem tam jako na koni. Po krátkém čekání se skutečně objevuje mini kolona a můžeme vyrazit do Klecan. Příjemným zjištěním pro mě je, že Fiat docela jede a stále tak ujíždí pomalejším vozům Praga a Škoda. Prostě závodit je třeba vždy a stále..... :twisted: Ale i když Fiat jede, na startech je slabší, zato když se rozjede je z něj doslova vichřice a uhání i šedesátkou....
Po pár kontrolních zastávkách, kdy zjišťujeme stav chladící kapaliny a zároveň příčinu stále pomaleji jedoucí Škodovky – „zakouslou“ brzdu pravého zadního kola – přijíždíme na klecanské náměstí. Registrace je dílem okamžiku, děvčata doplňují zásoby vody pro žíznivé vozy a Míra se vrhá na opravu brzd. Zkrátka taková ta tradiční účast.....
Na náměstí se mezitím shromažďují desítky automobilů a motocyklů. Na jejich prohlídku máme času opravdu dost neb přestože přejímka je do deseti hodin, startuje se až po poledni. A tak zkoumáme předválečné stroje Aero, Praga, Tatra, Walter, archaicky vyhlížející Ford T nebo hned dva vozy Fiat 1100 s jejichž majiteli se dávám do řeči. Jeden vůz dobře znám a vypadá téměř jako dvojče mého Fiata, včetně dvoubarevného lakování. Druhý by vyžadoval renovaci a doplnění dílů nahrazených neoriginálními, navíc jde o licenční Simcu 8.
Ani poválečných vozů není málo, zaujme sportovní speciál Colani ve stříbrném laku, Fiat 500, VW 1200, Škoda Felicia, Škoda 1201 STW, Buick, Volvo nebo italské bambino Fiat 126.
A pokračuje další program, mimo výstavu automobilů jde o prezentaci historických dětských kočárků, jízdu vysokých kol nebo nějaké cvoky běžících odkudsi kamsi.....
Start, nejprve je potřeba zbavit se těch nejpomalejších, tudíž skupinky sedmi cyklistů. Ovšem není jim co závidět, na historických bicyklech ujet v pekelném žáru třiceti stupňů více než 50 kilometrů, vyžaduje fyzičku i notnou dávku odvahy. A motorky, těch je poněkud více, start našich strojů se tak posouvá až na jednu hodinu po poledni.
Zatímco pořadatel okomentuje mého Fiata, plním první úkol, jímž je zastavení kolem 130 centimetrů od čáry. „Výborně!“ pěje chválu komentátor „Je to přesně 130 centimetrů! Gratuluji!"
Spolu s Nosáky přejíždíme k dalšímu úkolu, zde je to tak trochu o náhodě – vrhcáby – na kostkách musí padnout co největší čísla.
Přískokem vpřed se pohybujeme po trase, navigátorka Renata má spoustu času na zorientování v itineráři, stále totiž hlídáme stav chladící kapaliny. Škodovka má, zdá se, největší problém, je to tak trochu kropící vůz a dva kanystry s vodou budou asi sotva stačit....
Peklo, polední žár leze ke třiceti stupňům a hodinové stání na slunci při čekání na kontrolu nás ubíjí, přesto neztrácíme humor a bavíme společnost. A nač tak dlouho čekáme? Zrcadlové bludiště! Notoricky známý úkol.
Zpestření čekání přichází v podobě exkurze do máslovického muzea másla. Tedy jak v Máslovicích přišli na nápad zrovna muzea másla...? Čekáme nějakou záludnost stran pořadatelů, sledujeme tedy všechno, na co by se podle nás mohli pořadatelé zeptat. Nejen obaly od másla ze všech koutů světa, máselnice, tlouky či tvary forem na máslo, ale třeba i dojivost krav. Samozřejmě otázka se týkala místnosti číslo jedna, s expozicí stovek trpaslíků.....
Popojedem. A už přijíždím k dalším neméně zajímavým úkolům. Složení hlavolamu na čas, což se mi podařilo ani nevím jak. Dále běh na chůdách, vyhecoval jsem Renatu a po jejím vratkém běhu, či spíše chůzi, dostal vynadáno od pořadatelů za nedžentlmenské přenechání tak těžkého úkolu.... Vcelku běžnými úkoly pak byl hod na cíl, drátěné bludiště nebo poznávání všeličeho po hmatu. Velmi zábavným shledávám úkol, přenést co nejvíce víček PET lahví na jedné ruce. Přestože jsem pozoroval taktiku soupeřů, zmohl jsem se na průměrný výsledek. Když už to vypadalo na heroický výkon, vždy jedno víčko odpadlo, čímž narušilo statiku celé stavby a víčka se lavinovitě začala sesouvat. Po půlhodině laškování nás to přestalo bavit.....
Dost dobrým úkolem bylo odměřit délku provazu v palcích, těch 35 palců jsme si po dlouhém počítání ještě dokázali převést na centimetry, ale udělat uzel ve správné vzdálenosti už ne....
Ovšem za naprosto brutální úkol, ve kterém jsem totálně vyhořel, bylo uvazování tkaničky na čas. Ano, úplně obyčejná klička na tkaničce mě zcela rozhodila. Přiznám, že nejsem odborník na kličky, ale uvázat ji na čas jen s pomocí dvou titěrných kleštiček? To už je moc. Co jsem tak vypozoroval, horší čas než já měl jen málokdo.... A to se mě ještě pořadatelům zželelo a poté co jsem si ji třikrát opět rozvázal, mi poradili jak na to.
Dobrá, jsme v cíli. Plníme poslední úkol, testík. Skoro polovinu správných odpovědí považuji za velký úspěch, třeba otázky o trpaslících byly vyloženě podpásové. A správně pojmenovat sedm trpaslíků od Sněhurky se podařilo jen třem (!) posádkám. Bohužel, my jsme to nebyli....
Na náměstí nás přivítali zvědavci z klubu, Vojta s Pavlou a Karel s Dášou, tak přemýšlím zda-li nás chtěli přivítat a povzbudit nebo jen okouknout moji spolujezdkyni 8)
Čas do vyhlášení výsledků si hodláme zpestřit večeří, ta klobása k obědu byla jen chabou náplastí, takže bych rád „důkladně“ povečeřel. Není ještě ani šest a tak máme dostatek času. Volíme zahrádku restaurace poblíž náměstí a objednáváme. Při dobré zábavě čas rychle utíká, ale hlad je stále větší a větší. Sedm a večeře v nedohlednu, omlouvají se, ale prý nestíhají. To je tedy podnik. Hmmm, nedá se nic dělat, odjíždíme o hladu, výsledky prý budou vyhlášeny v nedalekých bývalých kasárnách. Vzápětí se dozvídáme, že pořadatelé to dřív jak v osm nezvládnou....
Nosáci to balí a odjíždějí domů, uklidit auta a tak, prý by to rádi zvládli za světla. Já s Renatou čekáme, nám tma nevadí.... Času je dost a využíváme ho ke střelbě z paintballových zbraní. Na nějaké větší akce nejsme oblečeni, takže zůstáváme u pouhé střelby na cíl, i tak je to velká sranda.
Výsledky jsou až v devět, nic překvapujícího, čekání si pamatuji z i z let minulých. A tak netrpělivě čekáme jak jsme dopadli. Na první soutěž s předválečným Fiatem to nebylo tak špatné – 7. místo. Vím kde byly mezery a co natrénovat, příště to jistě vyjde! Zato Míra nezaváhal a pobral kde co, stal se vítězem kategorie auto a navíc i absolutním vítězem. Cenou kterou jsme mu opravdu záviděli, byla osmidenní plavba po Nilu. Vau! Tomu říkám cena! Míra nás však později vyvádí z omylu, není co závidět, je to předváděcí akce nejmenovaného prodejce nádobí....
No nic, všechno jednou končí, večerní taneční zábava nás příliš neláká, takže jedeme domů. S úklidem vozu do garáže mám do dvou ráno o zábavu postaráno. Vozu budiž přičteno ke cti, že nijaké vážné závady se nekonaly, mimo nějaké to dolévání vody a odpadlého krytu dynama.... To Nosáci dopadli hůře, Škodovka má problémy s vodou a karburací, Praga pro změnu s řazením a spojkou, vozy prý sotva dojely do garáže.... Tudíž Fiatům zdar!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: XIV. Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

A nějaký obrazový materiál....
Přílohy
Fiat 126 bambino v perfektním stavu.
Fiat 126 bambino v perfektním stavu.
Historickými vozy přeplněné klecanské náměstí.
Historickými vozy přeplněné klecanské náměstí.
A další licenční Fiat - Walter Junior....
A další licenční Fiat - Walter Junior....
Poslední z Fiatů 1100, tentokrát jde ale o licenční Simcu 8.
Poslední z Fiatů 1100, tentokrát jde ale o licenční Simcu 8.
Colani GT Spider z roku 1963.
Colani GT Spider z roku 1963.
Ford T z roku 1924 byl suverénně nejstarším vozidlem.
Ford T z roku 1924 byl suverénně nejstarším vozidlem.
Najdi 10 rozdílů.... Fiat 1100 číslo 2.
Najdi 10 rozdílů.... Fiat 1100 číslo 2.
Najdi 10 rozdílů.... Fiat 1100 číslo 1.
Najdi 10 rozdílů.... Fiat 1100 číslo 1.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: XIV. Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

A ještě pár kousků...
Přílohy
NO, nebylo to zrovna snadné....
NO, nebylo to zrovna snadné....
"Zavázat na čas?! Jen s kleštěma? Si děláte srandu?"
"Zavázat na čas?! Jen s kleštěma? Si děláte srandu?"
Drátěné bludiště na čas a bez doteku? Brnkačka!
Drátěné bludiště na čas a bez doteku? Brnkačka!
"Víčkování" aneb "Kdo více!".
"Víčkování" aneb "Kdo více!".
Nejprve to vypadalo, že Míra jen předvádí své umění s klikou, pak ale přiznal špatné starty Picolly.....
Nejprve to vypadalo, že Míra jen předvádí své umění s klikou, pak ale přiznal špatné starty Picolly.....
Naše skupinka.... černá Škoda Rapid z roku 1937, můj Fiat 1100 A z roku 1939 a Praga Picolla z roku 1938.
Naše skupinka.... černá Škoda Rapid z roku 1937, můj Fiat 1100 A z roku 1939 a Praga Picolla z roku 1938.
Nejstarším vozidlem vůbec byl motocykl Campion z roku 1919 s velmi zajímavým řemenovým pohonem.
Nejstarším vozidlem vůbec byl motocykl Campion z roku 1919 s velmi zajímavým řemenovým pohonem.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: XIV. Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

11. června 2011 – XV. Klecanská veteran rallye

Rok se s rokem sešel, aby přivítal další ročník akce pro auta do roku výroby 1955. Podmínky jsou nastavené pro zvýhodnění účasti vozů staršího data výroby, ať již jde o výši startovného nebo o penalizaci trestnými body v orientační soutěži. Proto i pro letošní rok zůstává účast z řad členů FCC dosti omezená. Do akce se vrhám já a to s osvědčeným vozem hájícím barvy klubu, tedy Fiatem 1100 A z roku 1939. Spolujezdce mi dělá matador soutěží historických automobilů Ondrej, z předchozích akcí jsme již sehraný tým. Dalším klubovým účastníkem je Míra Nosák, kterému spolujezdcuje Petra Nosáková. Ti i letos přivážejí Pragu Piccolo z roku 1938 a mají těžkou pozici neb obhajují absolutní vítězství z loňského roku. Třetím vozem do party je Tatra 57 z roku 1937, řízená pro změnu tandemem Nosáků starších.
Pro společný sraz a následný přejezd do Klecan je zvoleno osvědčené místo, čerpací stanice na Argentinské ulici v Praze 7. Jen se nám trochu nedaří sladit čas příjezdu, lehce nás totiž zdržuje pravidelná kontrola stavu chladící kapaliny, takže dvojici bílých elegantních vozů dojíždíme až o pár kilometrů dále, v Čimicích. Pak již směřujeme najisto a bez jakéhokoli zaváhání až na náměstí V. B. Třebízského v Klecanech, kde probíhá přejímka.
Pro poměrně pokročilou desátou hodinu dopolední je na náměstí velmi živo, aut napočítáme na čtyři desítky, motocyklů jen o něco méně, výslednou přehlídku historické parády skvěle doplňují kola a kočárky i bezmála 100 let staré. Ondrej se nemůže vynadívat zejména na některé modelky…
Atmosféru skvěle doplňuje dobová hudba i převleky sladěné k rokům výroby zúčastněných automobilů i motocyklů. Škoda jen, že přes stovky diváků si jednotlivé vozy lze jen stěží vychutnat. I tak si ale všímáme velice zajímavých předválečných vozů jako Škoda Rapid, Rolls Royce, Aero, Cadillac La Sale, Dodge, Whippet, Jeep nebo dvoumotorový vojenský speciál značky Tempo. Těch vojenských vozů tu vůbec bylo vícero, v německém KDF to pojali stylově a přijeli v bavorských oblečcích, řidič dokonce v kraťasech s padacím mostem. Značku Fiat zde hájí dva automobily, totiž můj Fiat 1100 A a Fiat Topolino. Na výstavní ploše se pak ještě mihne Fiat 126 Bambino.
Z poválečné produkce pak zaujal velmi pěkný Moskvich nebo Renault 4 CV. Velmi pěkný dobový převlek jsme zaznamenali u posádky vozu Škoda 1201 STW v letištní úpravě pro ČSA, co naplat, uniforma letušky je prostě šik.
I v motocyklové produkci lze zaznamenat velice zajímavé stroje, třeba značek AJS, Manet, Čechie, Jawa, ČZ nebo nejstarší motocykl setkání, Champion s řemenovým pohonem z roku 1919. Zvláštností byl i malý padesátikubíkový motocykl Bastert z roku 1939, s tím jsme se později ještě měli na trase setkat…
Fascinujícím modelem byl Ford Cortina v pohřební úpravě, shodou okolností je majitel zároveň mým známým, takže se nám dostalo poněkud podrobnějšího seznámení s tímto vozem, tečkou na závěr byla nejedna poněkud morbidní historka. Diváckou účastí nás překvapuje Pedro a Julie, kteří dorazili na kolech.
Další program je podobný jako v předchozích letech, nejprve přehlídka historických kočárků, následuje ukázková jízda na vysokých kolech a pak teprve start orientační jízdy. Přednost dostávají velocipedy a nelze než jen smeknout, na jakých to strojích se pouštějí udatní hrdinové, na více než 50 kilometrů dlouhou trať. Zaujaly zejména dvě, zřejmě manželské, posádky v dobových pruhovaných plavkách. Pak je rozhodně nemůže překvapit nepřízeň počasí, sluníčko nevadí, déšť nemá co namočit. Následují je účastníci na motocyklech a teprve pak my v automobilech. Na start se tedy dostaneme až hluboko po poledni.
Poté co jsou diváci seznámeni s historií a technickými údaji mého vozu, následuje první soutěžní disciplína, zastavení 1 metr od čáry. Je to úkol divácky atraktivní, lze ho komentovat a tak je použit v nezměněné formě z loňského roku.
Pak se podle šipkového itineráře klikatíme do obce Řež, kde nás cestou dolů k Vltavě měří na jízdu pravidelnosti. Další úkol je na postřeh, dostáváme list papíru formátu A4 s instrukcí, že za 15 vteřin nám ho zase odeberou a na něco se zeptají. Takže zatímco Ondrej se snaží přečíst ho a získat přehled o tom, jaký dává smysl, já rychle počítám všechna písmena „A“. Jsem poučen z předchozích ročníků a čekám zradu v podobě nějakého zákeřného dotazu. A pak to přijde:„Kolikrát se v textu objevilo písmeno A?“ „Bylo jich rovných 33.“, zazní briskní odpověď… Tak to by šlo, co bude dál?
Jízda pravidelnosti, tentokrát cestou zpět, tedy do kopce. Čas jsme si neměřili, tachometr nefunguje, je to jen na náhodě. A nahoře na kopci, potkáváme již zmíněný motocykl Bastert s nešťastnou řidičkou. Prý nějaký chyba v karburátoru. Nedá nám to a taháme z kufru nářadí, po půlhodinovém úsilí se dílo daří a motocykl opět jede. Píšeme si do palubního deníku plusové body.
Další kontrola nás nijak výrazně nepřekvapila, šlo o staré dobré úkoly. Tedy házení barevných kotoučů vyrobených z víček PET lahví na cíl nebo běh na lyžích na čas. Běh na lyžích byl vůbec divácky atraktivní, leckdo si vysloužil novou přezdívku – vozembouch, slon v porcelánu apod. Posledním úkolem na této kontrole bylo házení šipek, jen bych dodal, že jsme si házeli body trestné a že terč byl na zemi.
Následovaly úkoly odhadové, kdy jsme měli určit přesný obvod mega stromu nebo přesnou hmotnost podivných stejně velkých balíčků. Ondrej dlouho váhal jak se k této disciplíně postavit. A abych nezapomněl ještě jsme odhadovali pražské míry, tuším že na nás padla pražská píď. Odpověď byla vyloženě střelbou od boku. A pak kolíčkování, do té doby pro mě (a bohužel i Ondreje) naprosto neznámá hra, asi proto jsem měl jeden z nejhorších výsledků. Jednak se počítaly kolíčky, které v hlavolamu zůstaly a samozřejmě i čas.
Poslední úkoly byly v cíli, nejprve všeobecný testík, který jsme kupodivu zvládali i přestože v něm byly vyloženě zákeřné otázky, kde se nás ptali na text, který jsme si četli na první kontrole. Naštěstí ho Ondrej nečetl nadarmo a bleskově vyplnil požadovanou a správnou odpověď. Jak posléze vyplynulo z vyhlášení výsledků, šel nám test nám opravdu dobře…
Posledním úkolem byla střelba na cíl - paintball. Dlouho jsme se nemohli s Ondrejem dohodnout kdo se tohoto úkolů chopí, ani jednomu se do toho moc nechtělo. Diváků okolo víc než dost a takhle veřejně si uříznout ostudu neměl zájem ani jeden z nás. Nakonec to zbylo na mě. Sledoval jsem počínání Míry, který střílel před námi. Ze 20 pokusů asi tři za šest bodů. No, ani mě to nešlo o moc lépe, z prvních 15 ran jsem moc radosti neměl, zásahy pouhé dva, zato pak, naprosto nečekaně, na menší cíle tři zásahy z pěti. To vyrovnalo skóre a razantně změnilo výsledek. Všem nám to ovšem nandala Mírova máma, která měla více než polovinu zásahů, tedy klobouk dolů.
Konec soutěží předznamenávalo dlouhé čekání na výsledky. Tandem Nosáků měl jasno, jedou uklidit stroje do garáže, přijedou až na vyhlášení, do kterého zbývaly minimálně tři hodiny času. Já s Ondrejem naopak zamířil do nejbližší restaurace, kam za námi dorazil Vojta s Pavlou. V příjemné zábavě čas rychle utíkal, nicméně jak jsme dopadli nás velmi zajímalo.
Dočkali jsme se. Protože na této akci vyhlašují (a oceňují) i nejlepší v každé disciplíně, doufali jsme alespoň v nějakou cenu. A kupodivu se i dočkali, již zmíněný testík nás dostal na výsluní. Jednu jedinou chybnou odpověď měly jen dvě posádky a my jsme vyhráli díky staršímu vozu. Bohužel to byla jediná pozitiva a tím výčet dobrých zpráv skončil. Míra neobhájil, ba co víc, klesl až na jednadvacáté místo, já zůstal více méně na svých, tedy klesl na 11. místo. Nejlépe naopak dopadl loňský outsider Petr Nosák, získal pěkné 8. místo.
Odjíždíme. Ondrej však zůstává, má prý ještě něco rozjednané…

PS: Perfektní akce, plná nových a osvěžujících nápadů si nás získala již před lety, s předválečným strojem se ovšem účast dostává do zcela jiné dimenze. Nikdy nevíme jak nás pořadatelé překvapí a jaký úkol nás čeká. Letos vyšlo i počasí, oproti loňskému letnímu pařáku bylo příjemných 25 stupňů bez deště.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Petr FCC
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 80
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praga

Re: XIV. Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Petr FCC »

XVI. Klecanská veterán rallye se koná 9.června 2012.
Fiat 600D 1969
Jawa 350-360 1969
Kolo Favorit 1983
Saně Чук и Гек 1983
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Ondrej »

Letošní Klecany se blíží, jsou 8. června. Jede někdo?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
1/2 litr
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 275
Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od 1/2 litr »

Na tuhle rally nemá většina z nás dostatečně starý vůz, pokud vím...
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

Já jedu, a zřejmě nebudu mít spolujezdce...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Já jedu do Tábora k Pepovi - tam bude sranda a je to k mému Fiaťáckému srdci rozhodně blíž ;-) ;-)
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Ondrej »

Čekal jsem, kdo vytáhne Tábor jako první :lol: :ok:

Jojo, je těch akcí dost a v tom víkendu se koná taky třeba Tour de Slapy Historic - další podnik do Seriálu Historic, kam patří i zimní Kokořínská rallye. A v Klecanech je taky sranda :)

@Kronikář:
Tak se můžeme domluvit, pokud nezískáš nějakou lukrativnější nabídku :)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Pedro »

Ondreji:
Kdyby Tě Kronikář neulovil na Klecanskou rally, tak Ti nabízím akci Tábor. Chystám se tam jet v sobotu brzo ráno. Budu tam přespávat do neděle v kempu, nejspíše v chatce. Pokecáme s kolegy (Pavel KV, Renda, Karel atd., popijeme. Julča nejede a tak to rozjedu :-).
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

Možná budeme mít jiné starosti, každopádně přejímka měla být u přívozu, což bude zřejmě nereálné... Nu uvidíme.

Ondrej, sejdeme se asi v Klecanech? Můžu Tě naložit někde u náměstí, cca 9 hodina.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od předseda »

Klecánky jsou již zaplavené a zavřené , Klecany a okolí budou v pohodě ,to je vysoko. Horší to bude patrně s akcí v Táboře ,protrhl se Jordán, teď je zaplavený kus Strakonický,Zbraslav a nyní i Chuchle. Pokud to vůbec vyjde , bude patrně nějaká náhradní varianta ,vše určitě nebude do soboty uklizené a průjezdné ?! :cry:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Koudy
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 78
Registrován: úterý 6. listopad. 2007 13:51

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Koudy »

předseda píše:Klecánky jsou již zaplavené a zavřené , Klecany a okolí budou v pohodě ,to je vysoko. Horší to bude patrně s akcí v Táboře ,protrhl se Jordán, teď je zaplavený kus Strakonický,Zbraslav a nyní i Chuchle. Pokud to vůbec vyjde , bude patrně nějaká náhradní varianta ,vše určitě nebude do soboty uklizené a průjezdné ?! :cry:
Kájo klídek, vše pod kontrolou. Jenom možná uvidíš zase plný Jordán. Nezapomeň si vzít do Tábora sluneční brýle. Šťastnou cestu Koudy.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Kronicar »

Sraz a přejímka Klecanské veteran rallye je u kasáren na panelové cestě, značeno šipkami.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Ondrej »

XVII. Klecanská Veterán Rallye – 8.6.2013

Po loňské absenci jakéhokoliv článku bych letošní ročník rád „zaglosoval“. A můžete to chápat třeba i jako hozenou rukavici…

Jak je všem nepochybně známo, nekonečné deště, které nás svlažovaly takřka celý květen, s sebou přinesly nejen nízké teploty a obecně ošklivé počasí, ale i povodně. Dopolední část Klecanské veterán rallye se měla konat v pěkném prostředí u přívozu v místní části Klecánky, které ovšem už několikero dnů ležely ve Vltavě, takže jako náhradní místo byl stanoven objekt bývalých kasáren, jenž za normálních okolností sloužil za cíl soutěže.
Předpověď byla všelijaká a akcí bylo na výběr povícero, ale přesto jsem byl rozhodnut do Klecan jet. Na účasti v posádce jsem byl domluven s Kronikářem, který měl oprášit F1100 z roku 1939, neboť soutěž je určena především pro předválečná vozidla. Když jsem s ním mluvil ve čtvrtek, říkal ještě, že neví, jaká bude dopravní dostupnost z Černošic, takže se mi případně ozve, pokud by to bylo pro nepříliš hbitou jedenáctistovku nezvládnutelné. Domluveno.

Abych i letos, podobně jako vloni, jakž takž udržel styl, navlékl jsem se do kalhot, košile a vesty, k tomu padnoucí boty a do krabičky jsem přibalil ještě motýla. V Klecanech jsem byl chvíli před devátou, sluníčko už doslova pražilo a veteráni se začínali celkem hojně sjíždět. Ve čtvrt na deset dorazili i zástupci klubu v podobě rodiny Nosáků s Pragou Piccolo a Tatrou 57 a s nimi přijel i Ondřej. Šestistovkou.
Už zkraje nahněván, ačkoliv by se hodil jiný, expresivnější výraz. Hned spustil, že včera zjistil, že mu na jedenáctistovce nejdou řadit rychlosti, Renata mu před chvílí volala a je taky naštvaná, že se jí nevejde kočárek do auta, takže prý nikam nejede a ke všemu na přejímce měli držky, že přijel moc moderním strojem.
Do háje. No to mě teda naštval. Kdyby mi blbec dal vědět, že jedenáctistovka nejede, na oblek bych se vykašlal, takhle se v něm budu potit úplně zbytečně. Grr.

Jako úvod srazu docela dobrý, ne?

Asi po čtvrt hodině dospěl Ondřej k rozhodnutí, že ty kecy tady od pořadatelů nebude poslouchat, dlabe na to a jede na fiatí sraz do Tábora. Fajn, ani ho nepřemlouvám, protože ani mně se to nechce dál poslouchat. Ačkoliv musím říct, že vzhledem k tomu, že se pořadatelé veškerý výtěžek ze startovného rozhodli věnovat zatopeným Klecánkám, mohli tu účast vnímat i jako pomoc potřebným, notabene když předválečný automobil nepřijel jen kvůli závadě. V tomto směru jej chápu.
Volám Ivošovi, který mi prozměnu avizoval, že pojede na veteránské rojení do Lobče, ale chyba – nezvedá to. Ovšem i tak se rozhoduju, že si tady to startovní pole už jen pozvolna projdu a zkusím navštívit Lobeč „na slepo“.
Než stihnu dojít k autu, Kronikář se vrací – i s Renatou, kterou prý potkal cestou. E... nu dobrá, zůstávám, tak tedy budeme soutěžit…

Krátce po jedenácté hodině začíná program předváděcí jízdou historických bicyklů, načež navazuje soutěží historických kočárků. Účastníků je dost, a to i z řad klubu: předvádí se Nosákovic Matylda a také Ondřej s Otakárkem. Soudě podle hlasitosti projevu, nejvíc se soutěž líbila právě Otakárkovi, neb jako jediné dítko po celou dobu předváděcího defilé řval na celé kolo.

Pak už přichází start orientační soutěže. Jako první vyjíždí dva cyklisti a dvě mladé cyklistky. Na těch historických vehiklech mají můj obdiv. Následují motocyklisté a nakonec automobily.
Se startovním číslem 72 tvoříme poslední vůz startovního pole, a tak máme času dosti. Trávíme jej rozličnými debatami. Mimo jiné i s klubákem Petrem Pokorným, jenž se dostavil inkognito jako veskrze moderní cyklista a šokoval mě otázkou, jestli jsem minulou neděli nebyl náhodou ve Žďáru nad Sázavou?
„Inu projížděl jsem“, přiznávám…
„Tak jsi to byl Ty! Já si říkal, když jsem viděl bílého polského fiata s Béčkem na značce, jestli to nebude Ondrej, ale pak jsem uvažoval, že co bys tam dělal?!“
Nu, je to tak. Prostě jsou všude.

Ve čtvrt na dvě konečně startujeme i my. Jelikož do soutěže vstupujeme s trestnými body už za to, že jedeme příliš mladým vozem, pojímáme celou akci stylem, že už není co zkazit. Zjišťuju, že ujetí 150cm, což se téměř podařilo, je už druhým úkolem, neb ještě předtím se lovily nějaké rybičky, čehož jsem si vůbec nevšiml, ale splněno máme. Itinerář je jednoduchý a přivedl nás k prvnímu stanovišti. Obsahuje celkem tři úkoly a je tu dost plno, takže chvíli čekáme. Do slalomu s historickým kočárkem v jedné a deštníkem ve druhé ruce se vrhá Ondřej a prý nemá špatný čas. Mohl ho každopádně ještě vylepšit, kdyby si kočárek na startu odbrzdil.
Zrcadlové bludiště už známe z našich akcí a některým účastníkům zde dává těžce zabrat. Obrazce, které na papíru tvoří, vypadají jako výstup ze seismografu a celý ten heroický výkon je nekonečný. Nebudu brát Kronikáři radost z úkolu, kterého se zhostil celkem jistou rukou a nejrychlejším časem. Příležitost dostávám u domina. Na to, že jsem něco takového hrál poprvé v životě, údajně třetí nejrychlejší čas snad není tak špatný, jen jsem se bohužel dopustil jedné chyby.

Ukazuje se, že Mírova Piccola odmítá startovat, takže zahajujeme první roztlačovací akci, od této chvíle již pravidelnou. Já prozměnu shledávám, že ačkoliv jsem ráno řádně aplikoval léčivo proti mojí alergii, po měsíci dešťů je působení všech možných alergenů najednou natolik intenzivní, že se s tím organismus stejně není schopen vypořádat. Tedy, necítím se dobře.
Úkoly na dalších stanovištích vnímám tak nějak částečně. Odhad počtu „céček“, rozvěšených na kartonové desce, se nám zejména mým přičiněním hrubě nedaří a odhad rozdílu hmotnosti dvou cihliček také není žádná sláva. Roztočení káči na co nejdelší čas už je podstatně lepší.
Průjezdní kontrola v podobě zastavení na STOPce není žádným překvapením a chvíli poté přijíždíme k odstavené Tatře 57. Osádce, kterou tvoří děda s vnučkou, nabízíme pomoc, ale dozvídáme se, že pomoci nechtějí, jen jim došel benzin a teď, když dolili z kanystru, to nechce chytnout.
Tak snad roztlačení?
„Jo, to by asi pomohlo.“
Zní to jasně a s tím už máme dnes bohaté zkušenosti.
Během asi tří set metrů tlačení do kopce Tatra ani neškytla, ale to už je mezi poli vidět další kontrolní stanoviště, a tak padá rozhodnutí, že to už ten kousek dotlačíme. Na posledních padesáti metrech nás střídají účastníci z jiných posádek. Táhnu se za nimi a zjišťuju, že nějak nemůžu popadnout dech, jen sípám. Mimoděk si přitom vzpomenu na svoji alergoložku, kterak mi kdysi říkala cosi o souvislosti mezi nadměrnou fyzickou zátěží v alergicky exponovaném období a astmatem…
To by snad ani nebylo nutné.

Když se Kronikář vrací i s šestistovkou, plní zajímavý úkol. Stanovit si délku a počet kroků a dokráčet co nejpřesněji k čáře. Zde se doslovně potvrdilo, že je jak urvaný z řetězu. Tedy výsledek nebyl špatný, jen se mu při posledním kroku povedlo přetrhnout kovový řetízek, který mu na nohou vymezoval délku kroku.
Tatra stále nestartuje, a tak se Kronikář pouští do prohlídky. Sluníčko peče a není tu kouska stínu, tedy máme zde ideální servisní stanoviště, nicméně pokoření československé techniky se stává něčím jako výzvou. Postupně se však ukazuje, že to, že došel benzín, si děda jen myslel. Chyba je evidentně jinde a nyní může být kdekoliv. Nechytá se totiž nejen tatra, ale ani děda. Postupně se povede závadu lokalizovat v zapalování, ale nejsou k dispozici žádné náhradní díly, takže zbývá jen odtah. Ten si posádka domlouvá s pořadatelským teamem a my konečně asi po dvou hodinách startujeme na další cestu. Zbývají nám ještě dva hody na cíl. Toho prvního se s průměrným výsledkem zhošťuju já, ten druhý si s výsledkem poněkud nedostatečným bere za svůj Kronikář. Spolu s tím druhým hodem nás na úplný závěr soutěže čeká již opět v areálu kasáren ještě takový malý testík. Otázek moc neobsahuje, ale zato jsou pěkně vypečené. Víte třeba, kdy se uskutečnil první seskok padákem? Nebo jaký mezinárodní den připadá na 8. června? Nu, uvidí se.

Piccola nejede už vůbec, takže ji tlačíme do jedné z hal, aby byla pod střechou, než si pro ni Míra přijede ráno s vlekem. Nějak to nečekaně žhavé počasí zaskočilo více posádek. Tatra 57 jeho táty také nestartuje, ale na roztlačení chytá.
Nosákovi odjíždějí a my jdeme konečně na nějaké pořádné jídlo. Vybíráme restauraci U mlsnýho bejka, jenže trefili jsme se špatně – v nabídce jsou jen steaky na rožni. Není to zrovna to, po čem bych aktuálně prahnul, ale nakonec se rozhoduju zůstat. Do vyhlášení výsledků zase tolik času není, abychom mohli jen tak střídat lokály…
Ale tak koneckonců, špatné to nebylo. Ještě aby, za tu cenu…

Po návratu do kasáren ještě trochu času máme. Já ho kupříkladu využil ke zjištění, že jsem se na sluníčku celkem dobře spálil. Ceremoniál samotný začíná komentováním a oceňováním jednotlivých soutěžních úkolů. Kronikář si při té příležitosti za čas něco pod minutu přebírá cenu za nejrychlejší zvládnutí zrcadlového bludiště. Hlavní pořadatel se přitom pozastavuje nad tím, že to několik jedinců bylo schopno čmárat deset minut a speciálně vyzdvihuje případ, kdy prý někdo už téměř na konci dráhy vyrobil hvězdu přes celý papír. Glosuje to větou, že to už muselo být projevem naprostého zoufalství…
Těsně před tím, než jsou vyhlášeni „solviňáci“, vrací se Míra Nosák, takže sotva, co dosedne k nám, jde si spolu s několika dalšími nešťastníky pro cenu útěchy. Tedy, ví, kdy přijít. Probíráme s ním pak jednotlivé úkoly. Říká, že se jeho tatíkovi letos moc nedařilo a zvlášť zmiňuje to zrcadlové bludiště. Prý byl už téměř na konci, ale nějak se zacyklil a nebyl schopný pokročit, takže za sílící podpory svojí ženy v duchu „podívej se, jak jsi neschopný, vždyť ti to vůbec nejde, no to je tragický výkon“, mu ruply nervy a vyrobil čmáranici přes celou A4.
E, aspoň už víme, o kom byla před chvílí řeč…

Pak už přichází vyhlašování celkových výsledků. Míra se umisťuje na nepříliš hodnotném 26. místě z tuším 36 automobilových posádek, jeho rodiče jsou vyhlašováni na poněkud překvapivém místě jedenáctém nebo dvanáctém. Když Ondřejovo jméno nezazní ani na místě desátém, gratulujeme si.
Ve chvíli, kdy zbývá vyhlásit už jen prvních pět posádek, však začínáme uvažovat, jestli na nás nezapomněli.
No, nezapomněli. Vyhlášeni jsme na místě druhém. Překvapení!

V půl desáté je po všem. Míra se rozhodl, že Piccolu odveze ještě dnes, takže ji zase šťoucháme z haly ven a za svitu reflektorů nakládáme na vlek. Někde od jihozápadu se valí temně fialová oblačnost a v dáli se snad i blýská. Z topolů poletuje všude to bílé svinstvo v takovém množství, že to vypadá, jako by skutečně sněžilo. Loučíme se a kolem jedenácté odjíždíme k domovům. Mě chytne déšť hned u Kralup, ale v Budyni je sucho.
Když padám do postele, oči mě pálí, že už téměř nic nevidím. Z toho se budu zítra léčit celý den…
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Ondrej »

Ještě nějaké snímky...
Tato dámská posádka si vysloužila diváckou cenu za oděv
Tato dámská posádka si vysloužila diváckou cenu za oděv
Krásný stav a krásná barva
Krásný stav a krásná barva
Pozoruhodný kombíček Aero
Pozoruhodný kombíček Aero
Prezentační jízda na vysokých kolech
Prezentační jízda na vysokých kolech
Také velmi zajímavý model
Také velmi zajímavý model
Matylda s Markétou na place
Matylda s Markétou na place
Otakárkovi se soutěž kočárků velmi líbila
Otakárkovi se soutěž kočárků velmi líbila
Zástupec pracujícího lidu
Zástupec pracujícího lidu
Účastnice na bicyklech
Účastnice na bicyklech
Rodinný motocykl Zündapp. Odvozil prý dvě generace, ale na tu poslední už nějak nestačil...
Rodinný motocykl Zündapp. Odvozil prý dvě generace, ale na tu poslední už nějak nestačil...
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Ondrej »

Řemenový motocykl Campion v provozním stavu "s patinou"
Řemenový motocykl Campion v provozním stavu "s patinou"
Dáma s předválečnou BSA... respekt
Dáma s předválečnou BSA... respekt
Zaostřeno na nesoutěžící Topolino
Zaostřeno na nesoutěžící Topolino
Technicky zajímavý čtyřválec FN
Technicky zajímavý čtyřválec FN
Tatrovácká vyšší střední třída...
Tatrovácká vyšší střední třída...
Tatrovácká nižší střední... :)
Tatrovácká nižší střední... :)
Tvarově pozoruhodná Jawa Minor od Sodomky
Tvarově pozoruhodná Jawa Minor od Sodomky
Seismogram neznámého účastníka
Seismogram neznámého účastníka
Krásný a nám blízký Walter Junior
Krásný a nám blízký Walter Junior
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Klecanská veteran rallye

Příspěvek od Ondrej »

Tak je to asi na mně.

XVIII. Klecanská veterán rallye - 14.6.2014

Letos jsem byl odhodlán vynechat a věnovat víkend Speciálovi. Ale několik sms od Míry Nosáka v pátek večer mě... udolalo.
V sobotu se setkáváme na místě, Míra jede Piccolou, jeho rodiče Rapidem. S námi drandí Matylda. Počasí je příjemné polojasné, účast přesto slabší - na startu celkem asi 55 účastníků, v cíli 22 automobilů a 28 motocyklů. Pro závadu nedojel třeba pan Patócs s Topolinem, ale stejně tak Mírovi rodiče. Než se tak definitivně stalo, asi 5x jsme se pro ně v průběhu soutěže vraceli, abychom Rapida oživili. Ke konci už Mírovi tekly nervy proudem.

Ale i přesto jsme vybojovali uspokojivé 3. místo 8) :)

Totálně jsme zmastili akorát závěrečný vypečený test "paní učitelky". Z 10 otázek jsme měli dobře jenom dvě :mrgreen:

Obrazem pouze pár drobností:
Copy of DSC06431.JPG
Copy of DSC06456.JPG
Copy of DSC06497.JPG
Copy of DSC06593.JPG
Copy of DSC06636.JPG
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Odpovědět