XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

11. Pražská jízda do vrchu

Co proběhlo a co se bude dít?
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Radek »

Také si myslím, že v dnešní "krizové" době by zdražení odradilo dost současných účastníků. Navrhuji přesunout akci do dřívější doby (srpen ?), neboť si myslím, že mnoho lidí odradí mimo jiné v září již chladnější a nejisté počasí.

Je to asi nejschůdnější cesta, neboť ani sponzoři se v dnešní době nepohrnou a nábor v ostatních klubech by mohl odradit některé fiaťáky. (Nezapomínejme, že to je akce FCC- FIAT Car Classic a ne všech historických (a už vůbec ne všech) vozidel).
Jestliže jsme klub Fiatů (resp. akce pořádáme pro vozidla italské výroby), tak přeci nemůžeme přizvat Škodovky. Nebo se přejmenujme na HCC (Historic Car Classic) a pak budiž.

Tolik můj názor.

R.
Radek
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Pedro »

Dovolte mi tedy taky osobní názor ale nikomu ho nenutím.
Již letos se mi na akci moc nechtělo. Bral jsem ji jen jako povinnost pomoci. A to mě na akci mrzí. Na Berounsko jsem se těšil. Těšil jsem se i na opékání u Míry, protože tam budou známí. Jede se se starýma fiatama a tak. Super.
Jízda do vrchu pro mě znamená stres z rozmísťování značení protože vždycky se něco vyvrbí. Letos dohady s časomírou a městkýma strážníkama o značkách.
Z Kunratické tvrze jsem nic neviděl neboť jsme celou tu dobu rozmísťovali značení. A samotný závod? Ano člověk se vykraví. To jo.
Ale čím dál víc se bojím o sebe, auto a spolujezdce. Je to poměrně riziková akce.
No a nakonec jsem si pokecal až u Míry u ohně.

Pokud bude hlasování, tak budu hlasovat klidně o setkání v Kunraticí s obědem a třeba výletem kolem. Kdo přijede, ten přijede. Náklady jen na Kunratickou tvrz.

Pro Kronikáře a ostatní. Vážím si počinu, že někdo dokáže oběhat a zařídit něco tak kolosálního a složitého. Ani z půlky si nevěřím, že bych něco takového dokázal. Klobouk dolů. Pozor,neznamená to, že bych zbrojil proti Vám. Pokud bude další jízda, tak pomůžu opět se značkama nebo s něčím jiným. Beru to jako pomoc, ne něco, co by mě uspokojovalo a něco mi přineslo.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Libor »

budu zatím asi jediný,kterému by vůbec nevadilo,kdyby se účastnily i jiné vozy, pokud by to pomohlo tuto akci finančně dostat z červených čísel. Líbí se mi,že akce je právě jiná,než jiné veteránské. Možnost svézt se na uzavřené cestě moc není, tady je to navíc už trochu i o tom sportovním výkonu,protože se musí i brzdit. Takže pokud Kronikář příští rok podstoupí veškeré nutné kolečko při vyřizování,tak já budu jedině rád a určitě přijedu.
Wojta
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 74
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Wojta »

Také si myslím,že pozvání několika zajímavých veteránů jiné značky,naší akci jedině obohatí a ne jenom finančně.
Změna termínu nepřichází v úvahu,srpen je doba dovolenných!!! Ohledně finanční stránky,jsme za 350Kč jednoznačně nejlevnější a vzhledem k časomíře a místu konání i nejkvalitnější akcí za tyto peníze.Když už jsme se do toho jednou pustili a Ondra vše oběhal a zařídil,tak bych naší akci zařídil více propagace a věřím že se určitě sejdeme v hojném počtu aby se vše zaplatilo.Nebo se chcete raději někde slézt,jako staříci a tlachat celej den dokola kraviny????
Luka
Návštěvník

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Luka »

Vážení,
nejdříve bych poděkoval Sv.Petru za zajištění počasí při této akci.
Dále trochu upřesnění ke zde uváděným číslům: Náklad 15tisíc je včetně vozidla technické pomoci (+2osoby), dále uváděné vozidlo sanity (+2osoby) a zajištění časomíry.
Co se skrývá pod pojmem zajištění časomíry je vhodné rozvést:
1)3x vozidlo + 5osob
2)zajištění časoměrného zařízení ze vzdálenějšího místa než je Tábor
3)3x notebook, připojení k internetu, tiskárna včetně zajištění napájení = 2x měnič napětí
4)3x hasičáky
5) on-line časy jízd na internetu
6)nad rámec výstražné vesty a prapory pro osoby dozoru na trati +
7)nad rámec zajištění značení cíle (5x stojky, 3x směrník, pneu, mlíko)

Pozn. Vyznačení a umístění cíle + pohyb vozidel na startu a v cíli, včetně pravidel jízd a vyhlášení pauzy na odskočení pro osoby, které se v cíli nemohou vzdálit v jiném čase než ve vyhlášené pauze. VŠE BYLO DOHODNUTO 10 DNÍ před plánovanou akcí na sezení s panem O.Kroutilem. Jemu patří opravněně poděkování za přípravu této akce.
Je nutno si uvědomit, že v den pořádání musí ale nastoupit větší počet organizátorů a pomocníků.
Já jsem sám přijel v 8:15hod připravovat domluvený cíl v křižovatce odbočky do VŠ a pak start, před 9.hod zde již byli i policisté. Časoměrné zařízení lze instalovat, ale až v době uzavření tratě, takže doba do uzavření byla využita k instalaci stojek, mlíka a omotání pneu do stojky, která se v křižovatce objížděla a přípravy místa startu. Před 10 hodinou jsou ale složeny zábrany a značky se zákazem vjezdu včetně informační značky slepá ulice 1000m přímo do cíle, nikoli do příslušných míst? Přimlouvám se za včasnější umístění informačních značek, včetně poskytnutí informace o uzavření tratě. Bohužel nápor lidí v cíli, hledající tunel v akci magistrátu byl nevídaný a je zázrak, že se nic nestalo.
S názorem (který přišel jako blesk s čistého nebe), že vozidla v cíli musí jet nejrychleji a proto se musí zrušit vytvořená zábrana v křižovatce cíle považuji za zcestnou. Je přece nutno si uvědomit, že vozidlo musí vjíždět do neuzavřeného úseku (odbočka k rodiným domům, cca 100m za cílem), co možná nejpomaleji a já bych byl zde pro STOPku. Brzdy přece musí mít funkční každé auto, který se účastní silničního provozu natož rychlostního závodu.
Chtěl bych ale APELOVAT na rozum! Vytváření doplňkových retardérů v místech úzkého a současně rychlého úseku je velmi nebezpečné, nebot následky i při malé chybě mohou být velké a lze pak předpokládat i těžší zranění!
Nápad nechat startovat dítě také není při vší úctě rozumný.

V otázce nákladů je to na Vás, ale odhaduji, že se budou spíše zvyšovat. Je možno couvat mezi kužely a provádět jiné dovednostní kousky. Vždy však budete potřebovat organizátory a pomocníky, kteří nemohou být současně účastníky akce.

PS. Co vůbec nechápu je vyloučení HOSTŮ z výsledkové listiny ABSOLUTNÍHO POŘADÍ přesto, že ale zaplatili vklad! Považuji za slušné je alespoň zařadit do pořadí s uvedením jejich časů a s poznámkou "zde neklasifikován"!?
Je to ale můj osobní názor a tak nejrychlejšího jezdce celé akce Radima Klokočku s vozem Renault Clio Sport jsem osobně odměnil vlastním pohárem. Díky za poskytnutí nevypsaného čistého pamětního listu fcc, který jsem mu společně s pohárem předal.

A je zde ještě jedna poznámka. Zarážející je, že jezdce, který srazí zařízení fotobuňky cíle, ani nenapadne se přijít se zeptat, zda nedošlo k jejímu poškození! Naprasklý kryt odrazky jde na můj účet.
Jezdci by si měli být vědomi faktu, že odpovědnost za způsobenou škodu třetí osobě i na uzavřené trati nesou oni sami!
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od předseda »

Souhlasím s Blackem v tom ,že kdybychom zvýšili startovné ,tak se to projeví spíše negativně na počtech startujících :cry: sponzoři ANO,ale najít někoho solventnímo a nadšeného zrovna pro tento typ akce nebude jednoduché!Ostatní kluby jsme oslovili/ máme samozřejmě co zlepšovat/,ale myslím ,že více jak 10-12 cizích vozů tam nedostaneme?! /září je také přeplněné jinými akcemi/Osobně si myslím ,že nejlepší by bylo "zakomponovat" jízdu do vrchu do celodenní akce ,jen jako její jednu část?! /jako to kluci dělají ve Svijanech/nebo získat pronájem časomíry za daleko menší cenu/zeptám se předsedy Mělnického klubu/!Bylo by zajímavé udělat hlasování ,kdo by byl k návratu k orientačním jízdám s kontrolami a kdo je pro závody :lol: /myslím tím akci vést mimo střed Prahy a tudíž se vyhnout potřebě policejního doprovodu, který stejně většinou zklamal- Trio camp, Chvalská tvrz atd. No,možností je dost,ale času není nikdy nazbyt,takže do Výroční schůze bychom měli trochu jasno :grin:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Ondrej »

Ale že se nám ta diskuse pěkně rozeběhla :D

Vyjádřím také svůj názor - bude to zároveň tak trochu i reakce na zde již prezentované.

Úvodem, akce se oficiálně jmenuje "Jízda pravidelnosti do vrchu". Zní to trochu komicky, protože bych řekl, že ve skutečnosti o pravidelnost vůbec nejde, o čemž snad nejlépe svědčí rozdělení startujících do XY skupin a ocenění nejrychlejších z každé skupiny. Ve výsledku je pak rozdáno mnohem více cen za rychlost, než za pravidelnost. To poměrně motivuje.
Chceme-li akci trochu zklidnit, zrušme rozdělení na skupiny, nehodnoťme rychlost. Ušetříme za diplomy, za ceny, za záchranku. Vyhneme se dohadům, kdo s kým v jaké skupině a proč. Jistě, zůstane určitá skupina lidí, kteří pojedou nadoraz, protože se budou chtít vykravit na uzavřené technické trati, ale to je jejich boj. Nebude jim nic bránit, aby si porovnali časy se svými soupeři na výsledkové listině.
Naopak bych možná rozšířil ocenění za pravidelnost třeba na prvních 5 míst.

Otevření polookruhu, které s sebou přineslo nečekané množství zmatených důchodců a nasraných cyklistů, opravdu hrozilo průserem a z těch lidí na trati jsem při tom závodním tempu vozů neměl dobrý pocit. I když se příští rok nic takového v termínu akce konat nebude, "lokálním konfliktům" se asi nevyhneme.

Více startujících by akci dosti protáhlo, resp. neúměrně zhustilo. Už takhle mi to letos přišlo všechno hrozně hektické. Někam se vytratila ta pohoda. Chci tím říct, že ten sraz by podle mně měl být spíš takovým únikem z uspěchaného všedního dne. Těch cca 40-50 startujících je na akci tohoto charakteru myslím maximum. Pokud bychom chtěli startovní pole doplnit o neitalské veterány, nejsem zásadně proti, ale přimlouval bych se za početní omezení na např. 10 kusů. Zahrnul bych je pak každopádně do stejné kategorie pravidelnosti, jako italské klasiky.

Jízdu na uzavřené trati jsme volili myslím proto, že orientační soutěž je už v Poděbradech, tak aby obě akce nebyly stejné. Jeví se mi to jako rozumné, takže bych to nechtěl měnit zpět na orienťák. Pokud se jízda v Praze ukazuje jako finančně neúnosná a nepovede se sehnat sponzora, řešil bych to raději změnou lokality, pokud to znatelně pomůže (někde v okolí Prahy) nebo i změnou programu (např. jízda zručnosti na nějaké dostatečně velké asfaltové ploše).
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od předseda »

to Ondrej
pokud Pražská jízda zůstane v této podobě ,tak bych kategorie určitě nerušil :razz:
na všech akcích kde se jede " pravidelnost" Knovíz-Olšany,Zbraslav,Tachlovický trojúhelník atd musí být zdravotník + sanitka
cizích vozů bych ani více, jak 10 nečekal
okolí Prahy také navrhuji jako alternativu
jízdu zručnosti a nějaké zručnostní úkoly bez aut jsme již také dělali při Spanilé jízdě - na parkovišti u Strahova
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Kronicar »

Výborně, jak se nám ta diskuze pěkně rozeběhla. Názorů opravdu spousta. Všem děkuji!

Vzhledem k tomu, že orientační soutěž už děláme v Poděbradech, pro Prahu bych volil něco jiného. Jak již psal Ondrej, jen kvůli tomu vznikl nápad na Pražskou jízdu do vrchu. Řekněme tedy, že Pražské jízdě dáme šanci i příští rok. Měnit lokalitu (třeba na mimopražskou) mi přijde zbytečné. Co ušetříme? Nic! Časomíru tak jako tak potřebujeme, vyběhat povolení zrovna tak (navíc se určitě projezdí více za různými úřady) a ještě budeme potřebovat nové dopravní značení (a to také nebylo zadarmo). Takže pokud jízda do vrchu, tak na stejném místě. A zvolit místo toho jízdu zručnosti? Sice nebude tak nákladná, ale také nijak nenadchne a soutěžící nepřitáhne (mě osobně to přijde poněkud nemastné - neslané)....

Sanitky a asistenčního vozu bych se rozhodně nevzdával (nechám si poradit od staršího a zkušenějšího), jsme to my (potažmo já), kdo jako pořadatelé nese kůži na trh. V případě nějakého průseru budeme mít problémy tak jako tak, ale sanitka přímo na místě nám může sakra pomoci. Takže to jsou dobře investované peníze. A kojit se nadějí, že to bude jako pravidelnost, tudíž všichni pojedou s rozumem, na to bych fakt nespoléhal. K tomu jen podotýkám, že naprosto souhlasím se zpomalením vjezdu vozů do obytné zástavby. Jakou formu pro to zvolíme je na domluvě, ale pokud to neuděláme, tak už také příště žádná jízda být nemusí.

Časomíra je daná, samozřejmě jsem zkoušel všelico, ale pokud je start a cíl v lese, je to pro spoustu firem časomírou se zabývajících problém. Navíc jsou ceny spíše vyšší. Takže za letošní (a loňskou) profi časomíru můžeme jen děkovat. Vědí co dělají a pakliže někde něco vázlo nebo to nebylo dle představ, pak je to jen na domluvě a komunikaci. Příprava si hold vyžádá vyšší počet organizátorů, lepší informovanost a více času.
Poškozenou odrazku na časoměrném zařízení samozřejmě uhradíme (a škůdce si pak zkasírujeme, všichni víme kdo to byl :twisted: ).
Výsledková listina Absolutního pořadí bude doplněna i o hosty.

Co se týče financování akce, pak samozřejmě bude nejlepší variantou sehnat sponzora, ale na to já nemám čas a pochybuji, že kdokoli jiný ano. Byla by to velká náhoda natrefit na nějakého nadšence a příznivce, i když, kdo ví? V klubu je více než 70 členů a pokud by každý během roku (což by snad mohl pro klub udělat) oslovil 2 možné sponzory, nevěřím že od 140 oslovených nic nezískáme, i kdyby jen nějakou věcnou cenu nebo něco do tomboly...
Majitelé "lidových vozů" chtějí "lidové startovné", které se budeme snažit udržet. Výrazné zdražení startovného se myslím nelíbí nikomu z účastníků, ale pokud nebudou peníze, pak prostě akce nebude. Chápu, že jet na akci 250 kilometrů a pak se dalších 250 kilometrů vracet stojí dost, notabene když je akce jednodenní. Co s tím je věcí diskuze (třeba nějaké rozšíření programu, které by akci natáhlo alespoň na víkend - zde očekávám nějaké podnětné návrhy).
Loni jsme částečně dotovali (mimo Pražské jízdy) i výstavu ke 110 letům značky Fiat v pražském Trojském zámku. A to mi přijde jako daleko lépe vynaložené prostředky klubu. Takže (a to je můj názor) pokud bychom dotovali Pražskou jízdu jako doposud, raději ji zrušit a ušetřené finanční prostředky použít pro výstavu v roce 2014 ke 115. výročí.
Omezení kategorií a tím i výdajů za ceny je opět věcí diskuze. Jako příklad uvádím soutěž "Knovíz - Olšany", kde je v kategorii automobilů hodnocena pravidelnost vozů "do 1000 ccm" a "nad 1000 ccm" k tomu pak ještě "závodní a upravené". Jezdíme se tam "vykravit" a "soupeře" si hledáme podle výsledkové listiny. Je asi zbytečné dělat kategorii pro tři vozy a pak odměnit toho nejrychlejšího. Nutno však podotknout, že na medailích pro vítěze zase tolik neušetříme...
A co se týče účasti "neitalských" vozů? Já jsem rozhodně pro. Jsme sice Fiat klub (případně italských vozů), ale když už je silnice uzavřena a povolení vyřízena, proč to nevyužít a nenabídnout možnost svezení i ostatním historickým strojům? Počet strojů každý rok klesá a trvat na "italech" za cenu třeba jen 30 vozů? Pokud přes stovky rozeslaných pozvánek "Pražská jízda" italské vozy nepřitáhne, pak ji nabídneme i ostatním historickým vozům. Alespoň zde bude možnost srovnání většího okruhu vozů. Komu vadilo, že na trase se pohybovaly dva dvoukolové vehikly? Pokud by soutěžilo 50 - 60 vozů, je to akorát. Můžeme tedy omezit počet startujích na 60 vozů (což jsme schopni zvládnout), zavést registraci se zvýhodněným startovným (pro ty co se včas a PŘEDEM zaregistrují a platbu provedou na účet). Pro ty co přijedou a registrují se v den závodu pak už bude startovné za plnou sazbu. Nebo znevýhodnit neitalské stroje a dát jim plnou sazbu startovného. Jsme přeci pořadatelé a jak si to uděláme, tak to bude!
Dobrá, rodinnou atmosféru někdo může postrádat, ale obávám se, že jako pořadatelé si ji stejně nevychutnáme a ani si ji nemůžeme dovolit, tu bychom měli především dopřávat našim účastníkům. Klub a pořadatelská činnost nás zavazuje. Prostě odpočívat můžeme až po akci. Od toho tu máme "Berounsko", "Dovolenou" nebo "Expedici". Mě osobně přináší organizace toho všeho jen starosti, stojí mě to spoustu času a pořád jen čekám kde se co vyhnojí. Stejně to ale další rok podstoupím zas, nedělám to pro sebe, dělám to pro VÁS! Ty časy kdy jsem chtěl (hlavně sobě) dokázat, že na to máme (mám) jsou už dávno pryč. A musím přiznat, že když stojím někde na úřadu v hodinové frontě (místo abych ten volný čas věnoval přítelkyni, autu nebo vydělávání peněz) jen kvůli nějakému povolení na akci, tak se ptám sám sebe proč to dělám a mám sto chutí se na to všechno vykašlat :greenf: Má-li někdo lepší nápady, může se do toho směle pustit a udělat to...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Kaca
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 54
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 15:52

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Kaca »

Pokud zachováme Pražskou jízdu do vrchu za stejných podmínek jako jsou teď, dá se to brát ještě tak, že na Poděbradech klub "vydělá" a z takto nastřádaných peněz bude nadále dotovat Prahu...nula od nuly pojde...prioritním cílem klubu přece není vydělávat, ale spokojenost zúčastněných... Jen pak na výstavu vozů v Troji to bude chtít sehnat sponzory....
Tímto bych nerada odradila ty, co by v sobě našli energii na sehnání sponzora pro Pražskou jízdu, to je myslím bez diskuzí....
Kaca
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 54
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 15:52

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Kaca »

Vysvětlí mi někdo výhody asistenčního vozu? Jistě máš Kronikáři argumenty od staršího a zkušenějšího. Pokud si dobře pamatuju, minulý rok jsme ho neplatili....byla pouze časomíra + sanitka, ale možná se mýlím.
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Radek »

Výhody asistenčního vozu - v podstatě supluje hasiče. Kdyby se tam někdo roztřískat tak, že by zůstal zaklíněn ve voze, tak posádka asistenčního vozu ho vystříhá a zajistí úklid. Alespoň tak jsem to pochopil já. A máš pravdu - loni tam asistenční vůz nebyl.
Radek
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Kronicar »

Je to tak, dokáže uhasit začínající požár nebo vytáhnout osobu z hořícího vozu (jsou vybaveni rukavicemi a čímsi dalším, takže jim nevadí žár ohně), vystříhat postiženého z vozu a poskytnout případně první pomoc. Uklidit místo nehody a odstranit vrak vozu. De facto hasiči připraveni na eventualitu vážné dopravní nehody.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Sice jsem na Pražské jízdě letos nebyl nicméně bych chtěl upozornit na to, že se na všech srazech neustále rozrůstá počet jak čumilů, tak hlavně "Fiaťáků", kteří nezaplatí startovné a opravdu nejedou soutěž, ale na srazu jsou a jen zevlují!! Já bych startovný rozdělil na částku za auto a pak za každého účastníka, kterému na ruku dát razítko nebo pásku a to by jste koukali kolik by se vybralo :greenf: !
Rozhodně bych nerozděloval startovný ani podle příslušnosti ke klubu, ani zvyšovat "cizím" vozům - v jednotnosti je síla! Členům klubu můžete účast na akcích kompenzovat slevou na členském poplatku v příštím roce, což vyjde finančně stejně a startovný pak líp vypadá - rozhodné nebude nikdo protestovat :nene: :nene:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Ondrej »

Nebylo to sice jmenovité, nicméně po přečtení Kronikářovy reakce mám pocit, že jsem se nesrozumitelně vyjádřil, takže ještě stručně:

Argument s novými dopravními značkami beru, ty jsem opomněl. Měl jsem však za to, že zábor komunikace (pronájem) by mimo Prahu mohl vyjít levněji. Jízda zručnosti coby náhradní program byl pouze příklad, jistě by se dalo vymyslet něco zajímavého a inovativního, ale v danou chvíli jsem to neřešil.

Opravdu si nemyslím, že když se nebude hodnotit rychlost, pojedou všichni "s rozumem" a ani to nepíšu. Ale dovolím si podotknout, že se na trati jezdí čím dál rychleji.
Na první "jízdě pravidelnosti" jsme záchranku taky neměli. Že by v případě průseru byla po ruce, o tom žádná.

Dělit pravidelnost na kategorie mi přijde jako nesmysl.

Dvojí sazbu pro italské a neitalské stroje bych nedával.

Akci pochopitelně ano, naprosto souhlasím s tím, že pro odpočinkové setkání v klubovém okruhu máme Berounsko případně expedici. Ale ne honičku. Alespoň můj dojem je, že Pražská jízda je časově hodně našlápnutá.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Honza69
Návštěvník

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Honza69 »

I když jsem neklubák, jen občasný návštěvník akcí FCC, rád bych taky napsal svůj názor na budoucnost "Jízdy"

-co se týká startovného, stačí se trochu porozhlédnout okolo, a pokud najdeme podobnou akci na podobné úrovni (tj. zajímavá a technická trať, přítomnost záchranky, kvalitní časomíra atd.), pohybuje se startovné okolo 2000,-. Někde víc, někde míň, ale pod 1000,- se nesvezete opravdu nikde. Takže navýšení třeba na 500,- je myslím stále únosné, a pokud by to dokázalo vytáhnout celou akci z červených čísel, není co řešit. Ne že bych měl nadbytek peněz, ale holt každá sranda něco stojí...

-zvýšení návštěvnosti přizváním jiných neitalských značek...se mi moc nelíbí :roll: možná by jen stačilo posunout hranici roku výroby např. na rok 1995 a umožnit tak start i novějším vozům. Jednoduše řečeno, mnohem radši uvidím v akci Alfy 145,146,155,164 nebo Lancie Delty II, Dedry, Themy případně Fiaty Una, Tipa, Cromy a další...než škodovky a podobnou veteš.
S patřičnou reklamou na těch správných webech by neměl být problém nalákat 15-20 aut ;-)
Kaca
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 54
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 15:52

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Kaca »

Pronájem komunikace na Točnou není zas až tak velkou položkou ve výdajích, nemyslím si, že najít něco mimo Prahu by nás "nevytrhlo". Největší propast v kase dělá pronájem časomíry + sanitka + asistenční vůz. A těmto výdajům bychom se nevyhnuli ani mimo Prahu...
Pustit na trať novější vozy, byť italské, zavání tunning srazem a o to předpokládám nikdo z nás nestojí.
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Pavel 128 »

Vše jsem si přečetl ale na vše reagovat nestíhám. Já jsem pro zachování jízdy, závodu, do vrchu, ale to se mi to říká, když vím, že s organizací nepomůžu, protože to prostě nezvládám :( . Přijedu na jakoukoli formu Pražské jízdy, pokud budu mít čas, ať to bude závod do vrchu, orientační jízda nebo cokoli. Startovné 500,- by při této akci každý myslím unesl, opravdu se startovné na závodech do vrchu s uzavřenou tratí, časomírou a zdravotní asistencí jinde pod 1000,- nevejde. Jiné veterány, ale opravdu veterány mi na akci nevadí, myslím tím i youngtimery, klidně do roku 1989. Koho vzít a koho ne bude vždy problém, který se nikdy nevyřeší, Ferrari bychom asi pustili i kdyby mělo loňský rok výroby, ohnilé UNO z roku 1985 by splňovalo všechny regule, a třeba Favorit z roku 1989... kdyby to byl originál A2 po Trinerovi??? (samozřejmě nereálný příklad), nesplňuje ani jednu podmínku účasti a každý by ho rád viděl... to je prostě hrozně individuální. Přednost by ale měla mít vždy Itálie do roku výroby XY a ostatní je prostě na pořadateli. Vždyť ty dva bramboráci co tam byly byly pastva pro oči, nebo ne? A byly z toho nejhezčího období. Nemyslím si, že by těch hostů přijelo zas tolik, že by Italy přečíslily. Moderní závodní auto, á la to Clio, mi taky nevadilo, tady bych ale vždy řešil účast formou osobní dohody, pozvánky, byl by to třeba předjezdec a jeho čas by se určitě měl v listině objevit, vždyť toho člověka to prostě zajímá. Hodnocen by nebyl ale nějaká forma poděkování, listina, by určitě potěšila. Zklidnit cíl by přeci bylo jednoduché, holt se o cca 100m zkrátí trať, bude cíl a pak po 100m stopka, vše v rámci uzavřeného úseku, stejně jako v RZ při rallye. Je jasné, že nemůžeme pod plynem vlítnout do obce mimo uzavřený úsek, ale do cíle ano.
Píšu trochu páté přes deváté, ale jsem v práci. Ještě jednou velké díky pořadatelům. Zdravím, Pavel.
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od předseda »

to Kaca
přišla faktura za zdravotní zajištění automobilového závodu"Pražská jízda" : celkem 3320,- :( Jinak díky za snahu se sejít , musíš cca 2 hod. brknout nebo poslat SMS :grin:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Black »

Ondrej píše:... Ale dovolím si podotknout, že se na trati jezdí čím dál rychleji...
Jak kdo? Já jsem byl o 4 vteřiny pomalejší jak loni :cry:
A předpokládám, že i příště to nebude lepší, protože s tím autem neplánuji nic dělat. (Tedy, pokud bude nějaké příště, protože už při stávajících podmínkách mě tento "výlet" stojí 3000,-Kč a tak uvidíme, jestli na to příště bude) :(
Luka
Návštěvník

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Luka »

Zdravím,
Zde jsou výsledky trochu z jiného pohledu:
https://spreadsheets0.google.com/ccc?ke ... VuNQ&hl=cs
nebo také
http://www.rallymania.cz

Měl bych pro Vás inspiraci- Co nahoře, kde byl CÍL udělat otočku a trať prodloužit dolů o dalších cca70-80%. Je to takový bláznivý nápad, který by Vám vyřešil problém s vjezdem do obytné zóny Točná.

a pro "Káca" možná, že Vám přibude ještě výdaj na mobilní WC (TOI). (Při shromáždění více jak 50ti lidi má být instalován). Co mám zkušenost - po objednání přivezou kamkoliv a pak odvezou, s tím není žádný problém, Vy "jen" zaplatíte.

Jiří Kulíšek alias Luka
Koudy
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 78
Registrován: úterý 6. listopad. 2007 13:51

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Koudy »

Ahoj Jirko, nemáš to s těma fiaťákama lehké, ale ten frantík na prvním místě to je asi nějaká chyba nebo ne? Rallylegend nejedeme nestíháme musíme nějak dokončit, alespoň zazimovat muzeum italských automobilů. Někdy se zastavte ahoj Koudy Tábor.
Pavel KV
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 209
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Pavel KV »

Jen tak na okraj , až teprve nyní jsem zjistil že jsem měl jako člen klubu platit za startovné na Pražskou jízdu 300Kč a přitom jsem platil 350Kč, tak pro příště :idea:
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Kronicar »

Pavel KV píše:Jen tak na okraj , až teprve nyní jsem zjistil že jsem měl jako člen klubu platit za startovné na Pražskou jízdu 300Kč a přitom jsem platil 350Kč, tak pro příště :idea:
Letošní Pražskou jízdu měli všichni (včetně členů klubu) za stejné peníze, tedy za 350,- Kč. Téměř třetina startovního pole tvořená z řad klubu, by už i tak červená čísla letošní akce ještě prohloubila. V Poděbradech sleva na startovném samozřejmě zůstává a pakliže finančně pořešíme Pražskou jízdu, tak tam také....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Pavel KV
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 209
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: 11. Pražská jízda do vrchu

Příspěvek od Pavel KV »

Kronicar

Aha, já jsem to právě vúbec nezkoumal a až dnes jsem si při prohlížení fotek v sekci Pražské jízdy všiml popisu startovné pro členy klubu 300 , tak proto jsem psal. V pohodě :)
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Odpovědět