XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Historic rallye Kokořínsko

Co proběhlo a co se bude dít?
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Ilustrace druhé a konečné.
Přílohy
IMG_2747.JPG
IMG_2739.JPG
IMG_2732.JPG
IMG_2731.JPG
IMG_2726.JPG
IMG_2725.JPG
IMG_2709.JPG
IMG_2690.JPG
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Ještě jednou ke Kokořínsku, tentokrát odkazy na články:

od Caruly (nadpis "Na Kokořínsku byl suverénní Mráz" mě pobavil :D )

a od nějakého Lasíka
Až na ten dvouválcový Saab 93 (no fuj!) a Petera Nagye (ale kuš...) dobrý.
__________________
Autor opravil :) 8)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Tříprsťák »

Koukám na ty fotky, hm, Lancia rozštípaná, fiata tahne Trabant, to se zase Italové předvedli... :nene:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Kronicar »

Historic Kokořínsko již 29. - 30. 1. 2016 !!
:auto:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Uzávěrka přihlášek je 10. ledna. To tam budeme s Kronikářem zase jediní? :nene: :roll:

Mimochodem nám na startovní listinu vybrali fotku jak do občanky :mrgreen:
http://askpraha.cz/articles/prihlasene-posadky-2016/
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Kronicar »

Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Koudy
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 78
Registrován: úterý 6. listopad. 2007 13:51

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Koudy »

Gratulace Fan klub FIAT www.fanklubfiat.cz
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Hezká práce! Renda ze Záboří
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Vlasovec
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 211
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Hustopeče
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Vlasovec »

Také gratuluji. Myslím, že příště už vás nepozvou :-)
Fiat 600D [1969] - Beruška
Fiat 900T [1978] - Barča
Fiat 126P [1987] - otloukánek
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Pedro »

Taktéž gratuluji. Jsem rád, že jsem se tam byl na start sobotní etapy. Kluci startovali jako první a jelikož jsme se trochu zakecali, tak Ondrej běžel na start a Ondra se prodíral startovním polem. Mám pocit, že Ondra ani neměl čas zastavit a Ondrej naskakoval za jízdy: Já a Dave jsme dělali diváckou kulisu. Kluky jsme si ale nestačili ani vyfotit a byli v čudu. Jsem rád, že to ale dopadlo a prvním místo udrželi i v sobotních etapách.
Zdar Pedro.

Ještě přidávám odkaz na článek o letošní rally:
https://www.autokaleidoskop.cz/Historie ... bez-snehu/
Přílohy
IMGP3415.jpg
IMGP3392.jpg
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Pedro píše:Kluci startovali jako první a jelikož jsme se trochu zakecali, tak Ondrej běžel na start a Ondra se prodíral startovním polem.
Ehm, uvedu to trošku na pravou míru: zakecání by ani tak nebyl problém, kdyby Ondra dal motor 128 do pořádku a normálně to startovalo :roll:
Jinak dědkuji za rozsáhlé ovace i ovoce :)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Black »

Ondrej píše:... kdyby Ondra dal motor 128 do pořádku a normálně to startovalo...
Až budeš ženaté a budeš mít několik dětí, tak taky zjistíš, že na takový prkotiny není čas. ;-)

Samozřejmě taky gratulace :!:
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Kronicar »

Hmm, no čas je trochu problém neb k vyřešení prolémů s motorem je nutné ho rozebrat nebo vyměnit.
Na druhou stranu, pokud VÍM, že mám problém s motorem, tak už mě asi nic jiného nepřekvapí..... :twisted:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Článek J. Lasíka na autokaleidoskopu:

https://www.autokaleidoskop.cz/Historie ... bez-snehu/

Až na to, že třetí jsme na Kokořínsku nikdy nebyli, docela dobrý (ale uznávám, že to tak vypadá líp :lol: )
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Tak taky můj příspěvek "do mlýna"... part óne:

Historic Kokořínsko 2016

aneb kterak vyhrát bez tripmastera a bez stometrovníku, jen se stopkami v ruce

Kronikář se na soutěž přihlašoval se značným předstihem, ale nikdo jiný z klubu jej nenásledoval. Navigátora mu mám dělat já, letos už pošesté. Klubu tak bude dělat čest jediná posádka. Nebo ostudu? No, jak kdy…

Pouhý týden před akcí je všude sníh a mráz, ale během těch několika dnů stihne téměř vše roztát a vypadá to, že soutěž bude toho roku na blátě. Pátek v práci je hektický přesně v duchu posledních týdnů, ale daří se mi dodržet plánovaný odjezd. Hned ve Slanym se zařazuju za dvojici BMW E30 Touring, za kterými jedu až do Mělníka, kde uhýbám k Rendovi. Kampak asi mají namířeno?

U Rendy si beru nějaké drobnosti na 850 a konečně „přepínám“. Pryč ze všedního stresu a shonu! Navíc je oproti loňsku o hodinu posunutá přejímka, a tak mám poměrně dost času. Z pohody mě vytrhává telefonát od Kronikáře. Prý kde jsem?

A je to tady. Je to možný, že zase jede pozdě?! Samozřejmě. Je půl páté, stojím u závor na přejezdu v Mělníce a on tvrdí, že je tak půl hodiny za mnou. Dojíždím tedy do kempu ve Mšeně a deset minut před pátou vyřizuju naše registrační formality + ubytování. Dostávám také startovní číslo… 1. Slovy: jedna. To znamená, že startovat budeme jako první přesně v šest.

Okukuju konkurenci a nacházím mezi soutěžními stroji onu dvojici BMW E30. No jasně, kam by taky jeli… Kromě toho je tu několik Porsche, Trabantů, Škodovek a pár solitérů jako Citroën AX 4x4, Opel Ascona, Austin Mini, Ford LTD nebo vyloženě závodně upravený Ford Fiesta. V půl šesté je rozprava, po jejím konci ve ¾ na šest ještě není po Kronikáři ani vidu, ani slechu. Začínám být poněkud nervózní, a když se konečně 8 minut před šestou přiřítí, zastavuju ho už dosti naštvaný hned na startu. Volný čas stačí tak akorát k nalepení startovních čísel a přestěhování potřebných věcí do tradičně zimní F128.

Kluci na startu mají nějaký drobný zádrhel, takže nás pouštějí na trať asi 20 sekund po šesté, ale to nic není, v první časové kontrole jsme s rezervou. Ovšem ač jízda trvala pouhých 11 minut, pořadatelé nám zapisují čas 19:11. Co to je za časové pásmo?! Chtě nechtě musejí uznat, že hodiny jim nejdou tak docela správně a musejí je přenastavit. Poprvé.

Měřený úsek nás vede z Vojtěchova a po třech kilometrech bychom měli uhnout na Kokořín. Kronikář si splete odbočku a chce uhnout o několik metrů dříve do lesa, což má však za následek, že zároveň se zastavením auta chcípá motor a nechce nastartovat. Pochopil jsem s konečnou platností, že na kondici „osmy“ se od loňského roku zase nic nezměnilo. Asi po minutě, kdy už akumulátor začíná skomírat, fiat konečně chytne.

Z Kokořína jedeme do Jestřebice, tady nás čeká malinko záludná odbočka s průjezdní kontrolou a cíl „časovky“ je v boční uličce ve Střezivojicích. Nejkratší trasou přes Tubož a Konrádov se vracíme zpět na start časové zkoušky. Po cestě si Kronikář stihne střihnout ne zcela přátelský kontakt s domorodcem („Chčijete mi na smrčky!“ ). Poučení z krizového vývoje: ač tma leccos přikryje, není zcela taktické zastavovat před rozsvíceným oknem rodinného domu.

Hlídám čas příjezdu 18:48 h, přesto nám pořadatelé zapisují 18:47 h. To si nenechávám líbit, protože jsem na startu kontroloval svůj čas s „velitelským“ a jsem si stoprocentně jistý, že jsem v právu. Nakonec po prověrce musejí pánové uznat, že jsou o 40 sekund mimo a čas na hodinách upravují. Podruhé. Druhý měřený úsek je bez překvapení a při projíždění cílovou fotobuňkou mi vychází rozdíl na 0,2 sekundy. Jsem spokojený.

Itinerář nás nyní vede přes Blatce ke Ždírci a odtud přes Luka do Žďáru. Tady nás svede na scestí značka „Průjezd zakázán“, ale vzhledem k tomu, že hned příští událost v itineráři naprosto nesouhlasí s realitou, je zřejmé, že se musíme vrátit a odbočky se zakázaným průjezdem využít. V tu chvíli mi to dochází. Sto metrů za značkou je průjezdní kontrola, kde musíme zastavit, a tak vlastně předpisy neporušujeme. Fikané.

Ze Žďáru jedeme do Bezdědic, kde je schovaná další průjezdní kontrola, ale to nás už nemůže překvapit. Vždyť jsme tu sami měli kontrolní stanoviště při předloňské podzimní jízdě… Další cesta vede do Nosálova, Libovic a konečně do Mšena. Tady však je připravená ještě jedna klička na závěr, která nás zavede nejprve do Stránky a pak teprve do kempu. Dnes je předčasný dojezd do cíle povolený a oproti řádnému času 20:05 h jsme tu jen o dvě minuty dříve. Ale je fakt, že jsme nespěchali…

Brzy přijíždějí další posádky, a tak se přesouváme do restaurace na večeři a pokec. Později večer vypouštějí pořadatelé mezi lid průběžné výsledky po první etapě a po jejich letmém prohlédnutí jsme na chvíli zvážněli. Se startovním číslem 1 jsme po 1. etapě na 1. pozici s právě 1 trestným bodem za 1/10 vteřiny rozdílu na měřených úsecích. Hm.

Po jedenácté hodině už mě to přestává bavit a zrovna tak začínám být unavený, a tak se odebírám na pokoj. Ten sdílíme s nějakou konkurenční posádkou a v šeru místnosti rozeznávám, že na jedné z postelí už někdo spí, ale nemám nejmenší tušení, o koho se jedná. Však se ráno ukáže.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

part tů:

Probouzí mě pohyb po pokoji. S pobavením zjišťuju, že našimi spolunocležníky je posádka, která vloni skončila o pozici před námi… tedy první. Rivalové, dalo by se skoro říci. Ale letos už v první etapě chybovali a pohybují se někde v půli startovního pole.

Posilňujeme se snídaní, pak se venku setkáváme s Pedrem a Dejvem, kteří nás přišli podpořit. Bohužel na debaty není mnoho času, v 9 hodin startujeme. Ač nemrzne, Kronikářova „osma“ opět není schopná nastartovat a naši fandové musí Ondřeje roztláčet. Protože čas nestojí, přesouvám se neprodleně na start, kde už je po čísle 1 sháňka. Není divu, devátá je tady. Téměř osudová. Hlučně se dohaduju s pořadateli a do toho se mě někdo začne ptát, jestli nepřijede nějaký novinář, aby sepsal pro noviny nějakou reportáž. A protože dotyčnému jedna moje negativní odpověď nestačí, začínám být opravdu rozčílený. Ondřej se nemůže dostat dopředu přes další posádky, které už čekají v řadě, a tak cholericky gestikuluju. Do auta naskakuju téměř za jízdy a 45 sekund po deváté spěšně opouštíme start. V 9:01 má startovat posádka číslo 2. Ani jsme se s naším fanklubem nestihli rozloučit.

Stíháme hlavního pořadatele Aleše Hodouše, který se na startu díky nám také poněkud zdržel. Zběsilou jízdou se nám snaží ujet, aby byl ještě před námi na první průjezdní kontrole. Nakonec na daném místě stihne sotva zastavit a vystoupit, než k němu dojedeme. Itinerář nás vede přes Skramouš, Doubravici a Trnovou do Katusic. Zde uhýbáme do Podkováně, kde je první časová kontrola. Následují dva měřené úseky, kdy cíl prvního je zároveň počátkem druhého. Komplikace pro navigátora, ale nedá se nic dělat. Hned po odstartování projíždíme cílovou fotobuňkou, což je sice zvláštní, ale podle itineráře mi to tak sedí. Po 2,2 km následuje další křižovatka, která nám vzhledem k absenci stometrovníku víceméně souhlasí, ovšem poněkud nás zaráží, že v potřebném směru je zákaz vjezdu. Pochybení se stává zřejmé, ale kde k němu došlo?!

Ve Skalsku se otáčíme a vracíme, přitom koukám do itineráře a hledám příčinu. Napadá mě jediné: že je v itineráři zmatečně zakreslený start časovky a prostor jsme měli ve skutečnosti opustit jiným směrem. Spěcháme tedy zpět, ale ke všemu dojíždíme Avii plně naloženou uhlím, kterou v těch nekonečných zatáčkách není možné předjet. Když podruhé protínáme cílovou fotobuňku, máme na kontě ztrátu 10 minut. Sakra!

Jedeme tedy nově zvoleným směrem, ovšem Avie tam míří také. Teprve po dalším kilometru se ji podaří předjet a jako splašení letíme dál. Teď už to bez pochyby sedí: Dolní Cetno, Niměřice, Strenice, Malé Horky, Rokytovec, Pětikozly, znovu Dolní Cetno, Strenice, Niměřice. Chvílemi mám opravdu strach, protože fiat na mokré silnici tu a tam ztrácí adhezi. Na jedné z křižovatek pro změnu chcípá a zase nemíní nastartovat. Nakvašeně musím roztláčet. A pak už jen Horní Cetno, Kovanec a odsud nám už známou cestou sjíždíme do cíle časovky v Podkováni. Chytáme slušný smyk a následně málem nabouráme konkurenční posádku, která bůhvíproč zastavila za jednou ze zatáček a čeká neznámo na co.

Zapisuju si čas a rovnou načínáme novou rundu. Oproti stanovenému rychlostnímu průměru máme ztrátu jen tři a půl minuty, což není tak hrozné, ale teď k tomu budeme muset ty samé 3 a ½ minuty přidat, abychom se oproti první jízdě nelišili. Ukazuje se, že druhý měřený úsek je vedený částečně protisměrně, a tak mě nemusí mrzet, že jsem ve spěchu a stresu nestihl zapsat žádné mezičasy. Prostě to projedeme normálně a srovnáme se až před cílem. V Kovanci zjišťujeme, že máme téměř 10 minut čas, a tak si dopřáváme pauzičku. I zákuseček bychom stihli, kdyby tu byl nějaký k mání. Když se pak dáme znova do pohybu, zmateme některé další právě přijíždějící posádky. Mě však zajímá pouze náš čas a ten mi v cíli i přes absenci mezičasů vcelku odpovídá… plus mínus nějaká desetinka.

Znovu nasazujeme tempo, abychom dohnali časovou ztrátu. Z Podkováně jedeme do Kováně, Krásné Vsi, Lín, Katusic a Valovic. Tady ke svému nemalému překvapení zjišťuju, že i přes jistou časovou ztrátu máme vlastně na dojetí do cíle dopolední etapy času dost a poněkud zvolňujeme. Lesní úsek z Březovice do Doubravice je podle očekávání posledním, na kterém je led na silnici, a tak je i dobře, že ho můžeme projet v klidu. Z Lobče dojíždíme přímo na náměstí ve Mšeně, kde musíme být na minutu přesně v 11:28 h. Kupodivu máme několik minut čas.

Čeká nás polední pauza s obědem v restauraci U Zlatého lva a pak ještě dost času do startu odpolední etapy, kterého Kronikář s některými dalšími využívá k tomu, aby navštívil cukrárnu, já pak k tomu, abych si pěšky prošel prvních pár set metrů itineráře, který nás evidentně povede vedlejšími uličkami Mšena.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

part tfi:

V jednu hodinu začíná odpolední program a ani do té poslední etapy nestartujeme normálně. Tentokrát pořadatele zdržuje s dotazy někdo z účastníků, a tak nakonec dostávám jízdní výkaz do okýnka až narychlo při rozjezdu. Itinerář nás vede přes Stránku do Vrátna, přes Lobeč do Nosálova, okolo Bezdědic do Březovice a z Březinky do Plužné. Tady je zase jedna z typicky zastrčených průjezdních kontrol a vzhledem k tomu, že vhodné odbočky jsou hned dvě za sebou, obě přejíždíme a kousek se vracíme. Co kdyby tam byla ještě třetí… Z Plužné jedeme pak přes Bělou p. Bezdězem do první časové kontroly, která je na bělském okruhu v „Motorlandu“. Tady máme 20 minut pauzu, během níž stačí přijet většina z 29 posádek.

Start je na parkovišti před „depem“ a trasa nás nejprve vede na asfaltovou plochu naproti a pak teprve na samotný okruh, na němž konáme „přetaženou osmičku“, což znamená, že jeden úsek projíždíme dokonce třikrát a cílová fotobuňka je až na příjezdové cestě k okruhu. Povrch je z části namoklý a klouzavý, a tak Kronikáře několikrát brzdím. Nedělá mi to dobře. Těsně před fotobuňkou pak musíme prudce brzdit kvůli posádce, která teprve přijíždí na okruh. Ale nic kritického.

Opouštíme Motorland a přes Bělou a bývalý vojenský prostor míříme do Dolní Krupé, po ní následuje odbočka do Dolní a Horní Rokyté. Takový trošku konec světa, taky se povrch silnice postupně zhoršuje až po naprosté šutroviště. Projíždíme však opět k hlavní silnici a jedeme do Kuřívod. Tady je průjezdní kontrola, po níž však následuje už pouze návrat lesem okolo věhlasného uprchlického tábora zpět na okruh do Bělé.

Máme dalších zhruba 20 minut volna, pak vyrážíme na druhou měřenou jízdu. Sleduju průběžně čas a celkem se shodujeme s první jízdou, před cílovou fotobuňkou však tentokrát žádný účastnický automobil nestojí a Kronikář zbrzdí méně, než je potřeba, pročež mi vychází čas o něco málo rychlejší, než v první jízdě. Teď už je to jedno, uvidíme… Nějak dopadneme.

Nyní zbývá už jen dojezd do cíle. Pochopitelně nikoliv přímou cestou. Z Bělé jedeme po I/38 do Obory, odsud do Oken a pak uhýbáme ke Ždírci, který však letos oproti minulým ročníkům opravdu zanedbáváme, protože se okolo něj už podruhé jen tak „prosmýkneme“. Následně před Blatci opouštíme silnici třetí třídy a míříme pod Housku. Tady nás čeká poslední průjezdní kontrola, tentokráte ve formě samokontroly. Opsat název chalupy, která byla jedinou stavbou v okolí silnice, opravdu nebylo složité.

Objevujeme se v Tuboži a odsud už definitivně míříme do kempu. Náš předpokládaný čas příjezdu je 16:29 h, ale jsme tam o nějakou tu minutku dřív. Konec. Je po všem a teď už si jen musíme počkat na ortel. A na ostatní posádky. Dozvídáme se o dvou vážnějších technických závadách. Už dopoledne skončila soutěž pro posádku Jandových s Opelem Ascona, na jejichž voze se rozpadl spodní kulový čep přední nápravy. Vyryté stopy vedoucí do křoví jsme sice cestou viděli, ale nenapadlo nás, že je to od někoho ze soutěžících. Druhými nešťastníky pak byla posádka Hlavatých, kteří zadřeli motor svého trabanta a do cíle dorazili na laně.

Čekání nám zpříjemňuje časná večeře a pokec se spolustolující posádkou Maunových, z nichž se nám podaří vytáhnout, že vlastní předválečný Fiat 1500 (!), ke kterému přišli jako slepý k houslím (a mně se to nestane!!!). Lámeme je na naši dubnovou akci v Poděbradech, neb tenhle model jsme tam ještě neměli.

A pak, už ani nevím, kolik bylo hodin, nastává čas vyhlašování výsledků. Průběžný stav po druhé a třetí etapě jsem neviděl, a tak se nechávám překvapit. No, v podstatě se ukazuje, že pátek rozhodl a pořadí na prvních čtyřech místech se až do konce nezměnilo. S konečnými 9 trestnými body tak dosahujeme mety nejvyšší o 6 bodů před druhými manželi Poláčkovými s Citroënem AX a s o něco větším odstupem 48 bodů před třetí posádkou Fišera – Jirout na Golfu. Neuvěřitelné, že to po tom infarktovém dopoledni vyšlo!

Část účastníků prchá, my ještě zůstáváme a věnujeme se lehkým „after-action“ restauračním diskusím s těmi, kdož zůstali. Někdy po osmé pak místo činu opouštíme i my s dobrým pocitem ze skončené akce. Dokázali jsme to!

Tak že bychom letos konečně absolvovali i nějaký jiný podnik seriálu? Lepší výchozí pozici už asi mít nebudeme…
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Pedro »

no jestli by nestálo za to trochu přezbrojit techniku na ten šampionát.
http://www.rajveteranu.cz/12141-fiat-uno-praha-10
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
F.Filip
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: čtvrtek 23. červenec. 2015 23:12
Bydliště: Beroun

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od F.Filip »

Uno mk1 ve 3 dver s motorem 1.5 se 4 bodovým vstřikováním je hodně ojedinělý kus
Fiat Uno 45 Mk1 [ 1989 ]
Lancia Delta HF [ 1989 ]
Alfa Romeo 146 [ 1996 ]
Alfa Romeo Giulietta [ 1983]
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Historic rallye Kokořínsko

Příspěvek od Ondrej »

Pedro píše:no jestli by nestálo za to trochu přezbrojit techniku na ten šampionát.
http://www.rajveteranu.cz/12141-fiat-uno-praha-10
Tuten je na Sbazaru už přes měsíc, přičemž původně byl za 34. Týpek jde s cenou nějak opačným směrem.
Souhlasím, že třídvéřové 1,5 do jisté míry vymizely, ale už jsem na něj koukal několikrát a podle mě nebude ve skutečnosti tak hezký, jak na těch fotkách na první pohled vypadá. Zvlášť za ty peníze.
Mimochodem Ivoš to má asi 300m od baráku.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Odpovědět