XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Poděbrady 2009

Co proběhlo a co se bude dít?
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Renda ze Záboří »

předseda píše:tak dnes přišly pouze dvě přihlášky na akci ,takže jako obvykle ,většina přijede bez přihlášení :mrgreen:
:
Což takhle: startovný předem s přihláškou za 300,- Kč, na místě bez přihlášení 500,- Kč - ty by jste koukali, jak by se všichni hlásili.............
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od předseda »

tak zítra vyrážíme po obědě kolem 13h směr Podmoky,poháry + věci na kontrolu bere s sebou,večer až dorazí Enzo s Mirkou zajedeme k vám do Poděbrad na véču a pokec.
to Renda
cose týká přihlášek ,tak většinou to už posílají mailem.
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Black »

Předsedo, doufám, že máš to počasí pod kontrolou :!: , rosničkáři vedou jakési divné řeči :roll: .
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od předseda »

to Black
také jsem z toho zděšen,více jak týden zcela letní počasí a teď by mělo přijít ochlazení a déšť :nene: Jestli bude hnusně a další víkend nádherně , tak ty co chtěli změnit datum akce kvůli veteránské akci v Chomutově budou o letní dovolené vhozeni do vody i s oblečením :evil: safra porte
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Pedro »

Datum byl, je a bude pevný a počasí nikdo neovlivní ani nemůže předpovědět. Je to prostě jen schoda náhod a nehod.
Už o tom nepište. Prostě bude pěkně. Petr.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Black »

Pedro píše:.... Prostě bude pěkně. Petr.
Jo, to bude - u nás na Moravě. :D . Moc se za Váma těším.Zdeněk.
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od zastavaman »

zastava je připravena, tak zítra
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od zastavaman »

ze servisu čtk :)

Na srazu italských aut v Poděbradech se sešlo přes 100 veteránů
Poděbrady (Nymbursko) 18. dubna (ČTK) - Více než stovku italských aut, v drtivé většině Fiatů, vyrobených nejpozději v roce 1979 mohli dnes lidé obdivovat na poděbradské kolonádě. Vyznavači aut italských značek zde pořádali již desátý ročník srazu těchto vozů. Kromě představení jednotlivých aut byla na programu i šedesátikilometrová orientační jízda po okolí lázeňského města, řekl ČTK organizátor Ondřej Kroutil.
Na projížďku se vydalo nakonec zhruba 70 posádek, na které čekalo osm kontrolních bodů s připravenými úkoly. "Měli jsme tu tradiční jízdu zručnosti, ale také jízdu naslepo, nebo třeba pantomimické znázornění součástek auta," řekl Kroutil. Jízdu, která začala zhruba hodinu po poledni, nakonec zvládla všechna auta. "Měli jsme jen jeden drobný problém, který se vyřešil hned na trati," podotkl Kroutil.
Již dopoledne přišly ale stovky lidí obdivovat zúčastněné vozy na lázeňskou kolonádu v Poděbradech. Některé posádky se jim představily i v dobových kostýmech, někteří si dokonce připravili u svého vozu krátkou scénku. "Je to dobře vymyšlené, na většině ostatních srazů majitelé prostě své auto někam postaví a jdou si po svých, ale tento způsob je mnohem více zábavný," řekl ČTK jeden z návštěvníků, kterého nejvíce zaujal nejstarší automobil celé akce z roku 1924.
Pro většinu účastníků dnešního setkání však letošní sezona nekončí, naopak by měla vyvrcholit zářijovým setkáním v Praze. "Bude to buď první nebo poslední víkend v září. Chystáme velkou výstavu u Trojského zámku, druhý den pak bude na programu jízda do vrchu někde na Praze 3," dodal Kroutil.
Klub Fiat Car Classic, který dnešní setkání pořádal, vznikl na podzim roku 1998. První sraz se konal na jaře 2000 v Poděbradech, ve stejném roce byla založena také tradice spanilých jízd Prahou. Na těchto akcích převažují zejména vozy Fiat 600, 500 a 850.
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
Petulcha&Zdenal
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: sobota 9. únor. 2008 20:30
Bydliště: Brno

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Petulcha&Zdenal »

Hlásíme šťastný návrat domů. Přijeli jsme dnes v 00:05.
Sraz byl super, už se těšíme na příští rok.
p.s. pokud je termín podzimního srazíku v Praze ještě otevřený, tak se moc přimlouváme za konec září ;-). Začátkem určitě nebudeme moct. 8)
Fiat 600D 1961 - azzuro
Fiat 600D 1969 - rosso
Steyr Puch 700C 1964
Steyr Fiat 500C 1952
Eriba Puck 1964
Fiat Stilo Multivagon 2006
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Tříprsťák »

Poděbrady byly jako vždy naprosto špičkové :ok: při předvádění převleků jsem několikrát málem utrpěl smrt smíchy. A to nemluvím o ostatních oku lahodídích podíváních (a že na lázeňské kolonádě věru BYLO co obdivovat!!!! taková auta člověk nepotkává každý den). A jako vždy perfektní orientační jízda - chválím, chválím a moc oceňuji invenci a ochotu vymýšlet stále nové a nové ptákoviny na kontrolách (kdyby jen vymýšlet, ale i realizovat...).

Letos jsme si orientační jízdu zajeli v plné sestavě, t.j. v pěti - a zjistil jsem, že největší otrava na celé akci bylo znovu a znovu připevňovat děti do autosedaček (nasardelených v šestistove!), na kterých Hanka trvala. No, aspoň už mám inspiraci na jednu z kontrol pro příští soutěž - budete na čas zapínat ten přiblblý pětibodový pás s pětidílnou přezkou, co ho má na sedačce Vojtíšek - buď bude v sedačce nějaká panenka, nebo ještě lépe Vojtíšek, kterého si napřed budete muset chytit :hehe: (...snad na nás někdo nepošle spolek na ochranu zvířat).
Jo - a kdybych býval věděl, že v soutěžích převleků vyhrávají jen jedenáctistovky, tak bych snad tu svou také před Poděbradami dodělal :hehe:

Takže - ještě jednou díky díky díky všem pořádájícím i pomáhajícím!!!! :isay: Takováhkle akce, to je skutečně lahoda.
....jsem moooooc rád, že jsem se před lety dal zrovna na fiaty! :auto:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od zastavaman »

pár fotek

http://zastava.rajce.idnes.cz/X._Setkan ... dech_2009/

převleky skvělé, orientační soutěž jako obvykle taky, zastavaposádka se těší za rok
Zastava je stejně nejlepší Fiat
tom
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 63
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
Bydliště: 687 08 Buchlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od tom »

Ahoj všichni! Hlásím bezproblémový návrat domů, po špičkově stráveném víkendu zn.DE LUXE!!! :grin:
Před všemi pořadateli se hluboce skláním a posílám velké díky za přípravu celé mega akce. Bylo to prostě skvělé a už te'd se nemůžu dočkat další akce!
Sportu zdar :super: :super: :super:
tom
P.S. Po hojných zkušenostech s polákem člověk ani nedoufal, že ve čtvrtek doskládané auto dojede jak má. Zřejmě to ale italové dělali trochu jinak a hlavně lépe ... :grin:
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
tom
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 63
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 21:02
Bydliště: 687 08 Buchlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od tom »

A ještě reportáž čt24 z Poděbrad

http://www.ct24.cz/domaci/52121-na-sraz ... -veteranu/
1970 Fiat 850 Sport Coupe
1971 Fiat 125p
1969 Fiat 850 Special
1969 Fiat 500F
1977 Fiat 127
Naše vozy poskytují vysoký požitek z jízdy již při nízkých rychlostech!
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od zastavaman »

tom píše:A ještě reportáž čt24 z Poděbrad

http://www.ct24.cz/domaci/52121-na-sraz ... -veteranu/
ZASTAVA SPOTTED! :)
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od předseda »

taky hlásím příjezd k dmově bez újmy,jeli jsme nazpět kupátkem ,protože musím na STK :roll: jinak chci jako obvykle poděkovat všem svým kolegům a kolegyňkám - pořadatelům,kteří se perfektně zhostili svých úkolů :greenf:
Neděle byla co se týká počasí perfektní ,ale sobota nebyla zase tak špatná, i když pátek vypadal kriticky!
Všechny věci z kontrol jsou uklizené, včetně koberce !
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Black »

Petulcha&Zdenal píše:Hlásíme šťastný návrat domů. Přijeli jsme dnes v 00:05.
My s pětikilem a Mandarinkou přijeli domů v 00:15, nevim, kudy jste jeli, ale řekl bych, že celou cestu tak 3 minuty za náma :razz: .

Pořadatelům: Moc díky - jako vždy patádní akce (Předsedo, to počasí jsi fakt zvládnul na jedničku :ok: ), děcka se bavili, ještě v neděli ráno jsme řešili, kdo byl na které kontrole lepší, jestli naše posádka č. 1, nebo 2.

Nebýt nečekaného výpadku světel (nevydržela pojistka) na mém pětikile v cca 23:00 hod v serpentinách přes Vysočinu, při asi 70-ti kilometrové rychlosti (parádní adrenalin -doporočuji vyzkoušet), zvládla obě autíčka těch cca 500 km bez problémů.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Kronicar »

Též musím vyjádřit díky za skvělou práci pořadatelů a ochotu soutěžících zúčastnit se naší akce.
V pátek dopoledne, když jsem spolu s 1/2 litrem vyjížděl v ukrutném ceďáku z garáže, už jsem ani nedoufal, že sobotní počasí takhle vyjde...
Stejně jako cesta do Poděbrad i cesta zpět probíhala v podobném scénáři, jedenáctka je nenasytná a padlo do ní 15 litrů vody při několika zastávkách. Čímž chci poděkovat za doprovod Pedrovi a hlavně Pavlovi KV, který se mnou vydržel jet celou cestu do garáže i přes problémy s chlazením jeho vozu X 1/9 způsobené právě mou pomalou jízdou....
Jinak na to, že to byla první "dálková" jízda tohoto stroje po nějakých 20 letech to docela šlo. Ještě vychytat těch pár much a bude to paráda. Vůz jede vcelku svižně, takže cesta do Poděbrad vycházela i se zastávkami na nějaké 3 hodiny, zpátky to bylo o hodinu déle, bylo hold větší teplo.... Na těch víkendových zhruba 250 kilometrů Fiat spapal neslušných 28 litrů benzínu a stejné množství vody. I když ze spotřeby paliva je potřeba odečíst těch 5 litrů co vykapalo přes benzínovou pumpu...jak říkám vyladit pár much a je to. :mrgreen:

Už se těším na podzimní výstavu v Troji a následnou jízdu do vrchu!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Pedro »

No jak říkám, je to nošení dříví do lesa a nemá smysl komentovat skutečnost tu, že rok od roku je akce lepší.
Já byl prostě nadšený. Bylo to super a nemůžu se dočkat další akce. Nedělní oběd v motorestu v Kérsku byl super.
Zdar. Petr.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Pavel 128
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 117
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 16:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Pavel 128 »

Poděbrady byly super, to už je tradice. Kromě obvyklé sestavy se objevilo i pár zajímavých novinek (zaujala mne Fulvia s "digitálním" rychloměrem :D ). Potěšila mne také účast důstojného počtu vozů řady 128, když už bylo to 40-ti leté výročí. Soutěž v převlecích a scénkách už dostává charakter malých divadelních představení :D, bavili jsme se od začátku do konce, dvacetiměsíční Pavlínka se smála a dokonce i tleskala. Jízdu hodnotit nemohu, protože, vzhledem k nízkému věku třetího člena naší posádky, jsme se nezůčastnili, ale určitě byla perfektní. Kombík absolvoval cestu z Bubovic do Poděbrad a zpět bez problémů (bodeď ne, po důkladné repasi u Pavla KV - nový motor, nová převodovka...). Už se těšíme na příští rok, kdy snad poprvé od roku 2006 zas vyrazíme i na trať. Pavel, Míša, Pavlínka a Fiat 128 F neboli "kombík".
128 A 1970-"Pohádkové"
128 AF 1972-"Kombík"
128 AR Gr. 2 1973-"Kosmík"
128 AC5 1975-"Neřád"
132 A4/S 1985-"Můra"
131 A1 1977-"Modřenín"
Kůrkyn
Návštěvník

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Kůrkyn »

Ahoj,
Poděbrady byly tradičně příjemné, ale něco mne přeci jen letos zklamalo. Tato akce pro mne už dlouho znamená přehlídku veteránů a youngtimerů - tedy vozů, které se dochovaly v původním stavu nebo jsou pečlivě renovovány. Byl jsem zklamán, když na kolonádě v jedné řadě stál krásný 128, Topolino, Dino, Alfetta, Beta, Delta, Fulvia, 600, atd. a mezi nimi parazitovaly moderní vozy v různých "tuning" úpravách. Ani tak nevidím problém ve stáří vozu, řekněme že pěkný youngtimer má na této akci místo, ale myslím si, že je zcela nepřípustné vystavovat ve společnosti "dědečků" produkty českých kutilů.
Proto bych se chtěl přimluvit za filtraci vystavovaných vozů i za cenu nižší účasti.
Kůrkyn
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Black »

Kůrkyn píše:... ale myslím si, že je zcela nepřípustné vystavovat ve společnosti "dědečků" produkty českých kutilů.
Proto bych se chtěl přimluvit za filtraci vystavovaných vozů i za cenu nižší účasti.
Kůrkyn
To jako, že bych se svým pětikilem neměl jezdit za bezva lidmi na akce FCC 8O , nebo raději ho vůbec nevytahovat z kůlny ? :D
Potom nevím, kolik aut by opravdu přijelo, protože znám dost lidí s pěknými auty, kteří své skvosty na takovou akci v žádném případě nevytáhnou (navíc při dost nepříznivé předpovědi počasí), a když, tak ho možná přivezou ukázat na vleku na kolonádu. Ale kodrcat se po nějakých okrskách a místních komunikacích při orientačce a plnit nějaké "hloupé" úkoly, by bylo pod jejich úroveň.
Ale uznávám, že všechno má své hranice.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Kronicar »

Kůrkyn píše:Ahoj,
Poděbrady byly tradičně příjemné, ale něco mne přeci jen letos zklamalo. Tato akce pro mne už dlouho znamená přehlídku veteránů a youngtimerů - tedy vozů, které se dochovaly v původním stavu nebo jsou pečlivě renovovány. Byl jsem zklamán, když na kolonádě v jedné řadě stál krásný 128, Topolino, Dino, Alfetta, Beta, Delta, Fulvia, 600, atd. a mezi nimi parazitovaly moderní vozy v různých "tuning" úpravách. Ani tak nevidím problém ve stáří vozu, řekněme že pěkný youngtimer má na této akci místo, ale myslím si, že je zcela nepřípustné vystavovat ve společnosti "dědečků" produkty českých kutilů.
Proto bych se chtěl přimluvit za filtraci vystavovaných vozů i za cenu nižší účasti.
Kůrkyn

Díky za názor, je to jistě podnět k zamyšlení, nicméně akce probíhá ve stejném duchu jako v předchozích letech.
Co se týče účasti moderních vozů (tedy nad rok výroby, řekněme 1990?) je omezena, nikoli však vyloučena, do soutěží je možné se začlenit, ovšem mimo bodované pořadí.
Mohli bychom tyto vozy zcela vyloučit ze setkání, ale po diskuzi na našich schůzích jsme dospěli k názoru, že sice budeme jejich prezentaci na kolonádě omezovat, ale byla by škoda zakázat vjezd tohoto vozu jen proto, že dosud nesplňuje kriteria veterána. Nikde není psáno, že majitel tohoto vozu nepřijde "na chuť" i starším vozům a takovéhoto si nepořídí a odrazovat ho již předem, bez možnosti vyzkoušet si na vlastní kůži jaké to je, zažívat obdiv diváků k vystavovaným strojům mi přijde krátkozraké.
Snad by bylo řešením vyhradit pro tyto vozy jinou část kolonády a alespoň symbolicky je tak oddělit od opravdových "dědečků".

Co se týče tuningu, dá se na to vztáhnout výše uvedené. Jak s oblibou říkají ti co mají doma třeba šestistovku s motorem z Fiata 127, mezi něž patřím i já - mladická nerozvážnost. Ale zavrhovat kvůli tomu jejich účast na setkání, proč? Vždyť i já sám jsem se po 9 předchozích let zúčastňoval s "tuningovou" Beruškou. Letos jsem se snažil důstojnější vůz a doufám, že Fiat 1100 z roku 1939 za něj lze považovat.
Doufám, že všichni pochopí co jsem se snažil sdělit a nezanevřou na naše akce....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Kronicar »

Přátelé prosím přijměte omluvu!
Při tvorbě výsledkové listiny ke kategorii recesní převlek se stal omyl, k jakému dochází maximálně jednou za 10 let.
U posádky číslo 54 byla sečtena nesprávná čísla což ji stálo jinak jisté vítězství v této kategorii.
Tímto se tedy velmi, velmi omlouváme Heleně Fibingerové alias Tomu Strýčkovi.
Abychom neznehodnotili pozice již oceněných posádek, získává Tomáš Strýček cenu za ABSOLUTNÍ VÍTĚZSTVÍ v kategorii "Recesní převlek".
Cena bude předána při nejbližší příležitosti, pakliže bude Tomáš "trvat na opakování ceremoniálu" je toto možno při podzimní jízdě do vrchu....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Renda ze Záboří »

[quote="Kronicar"]
Díky za názor, je to jistě podnět k zamyšlení, nicméně akce probíhá ve stejném duchu jako v předchozích letech.
Co se týče účasti moderních vozů (tedy nad rok výroby, řekněme 1990?) je omezena, nikoli však vyloučena, do soutěží je možné se začlenit, ovšem mimo bodované pořadí.
Mohli bychom tyto vozy zcela vyloučit ze setkání, ale po diskuzi na našich schůzích jsme dospěli k názoru, že sice budeme jejich prezentaci na kolonádě omezovat, ale byla by škoda zakázat vjezd tohoto vozu jen proto, že dosud nesplňuje kriteria veterána. Nikde není psáno, že majitel tohoto vozu nepřijde "na chuť" i starším vozům a takovéhoto si nepořídí a odrazovat ho již předem, bez možnosti vyzkoušet si na vlastní kůži jaké to je, zažívat obdiv diváků k vystavovaným strojům mi přijde krátkozraké.[quote]

Já osobně bych účast nových vozů striktně omezil na minimálně 25 let!!! Není to odrazování, ani "krátkozraké" ale pakliže se deklaruju jako "Fiat classic car" tak rozhodně 10 let starý vůz není "classic"! Naopak to zcela znevažuje práci těch, kteří leží stovky hodin pod svým vozem, aby vůbec dojeli na sraz! Jo sorry zapomněl jsem, že zajet občas do myčky a absolvovat nějakou tu garanční prohlídku je fakt dřina!!!
Kdo si chce pořídit veterána - udělá to a jízdy někam novým autem ho k tomu nedonutí - to by měl veterána každej......

Jinak chvála pořadatelům sraz byl OK, ale nevymikal se standardu předchozích ročníků, což bych nejen já při 10. výročním srazu docela očekával! No ale třeba program v Bartošovicích je též věrnou kopií loňského.....škoda!
Ještě k startovnému - o 50,- Kč mi opravdu nejde, tak blbě na tom ještě nejsem, ale na stránce o Poděbradech 2009 opravdu není (nebylo!) nikde napsáno, že startovné 300,- Kč je jen pro členy klubu! Doporučuju to tam příští rok dopsat, aby se mnohý účastník nedivil....
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbrady 2009

Příspěvek od Tříprsťák »

Jsem tak trochu rád, že se tady provířilo téma příslušnosti aut na Poděbradech. Řekl bych k tomu asi tak toto:
Přiznám se, že jsem se sám styděl cpát svého loupáčka mezi naleštěná Dina, Topolina, Millecenta a jiné skutečné perly. Tento stud mne však poněkud přešel, když jsem mezi našimi starými vozy spatřil moderní vůz, který v době konání prvních Poděbrad ještě ani nebyl vyroben. Cítil jsem, že NAROZDÍL OD NĚHO sem přece patřím! Těžko si dokážu představit, že by se nesměly jet orientační soutěž například takové vozy, jako je například můj loupák, nebo Blackova pětistovka. Mají své za sebou, celý svůj život tvrdě sloužily a podepsalo se to na nich - ale patří mezi ostatní, ač nejsou v původním stavu a zdaleka ani ne ve stavu výstavním. Zároveň jsem si zcela jist, že bych se ani malinko neurazil, kdyby mi po příjezdu někdo z organizátorů řekl třeba "hele, zajeď s tím támhle dozádu" nebo "Do druhý řady, jo?"
Jedna věc je účast v soutěžích (kde bych se přimlouval ponechat možnost každému dostatečně starému italskému vozu), jinou věcí je ale dopolední výstava automobilů. Ono přeci jen od chvíle, kdy se začalo s tím vystavováním na kolonádě ta akce dostala jakýsi rozměr navíc. Při tom seřazování aut v kempu v minulých letech mohlo fungovat naprosté rovnostářství a nezáleželo příliš na tom, jak se auta rozmístí - byli jsme tam jaksi sami mezi svými a každý se stejně mezi všemi auty prošel podle svého a to, co ho zajímalo si důkladně prohlédl. Pramálo pak záleželo, které auto kde stojí. V případě nynějšího veřejného vystavení aut na lázeňské kolonádě ale souhlasím s názory, že by výstava měla mít určitou úroveň. Což lze pojmout různými způsoby (a je teď rok času o tom přemýšlet) - například kdyby se podobně, jako se přihlašují vozidla do soutěží prostě některé přihlásily k výstavě - stály by pak na předních pozicích a byly by třeba opatřeny i nějakými cedulkami obsahujícími typové označení a rok výroby vozidla (případně obsah motoru a jiné údaje), takže by se dalo oku lahodícím vehiklům vyniknout (což bych považoval za přínos a jistě by to potěšilo ty majitele, kteří tam jenom přivezou automobil ukázat). Kritéria k výběru vozů k výstavě už by se daly lépe definovat. A o kousek dál by mohly stát naše loupáky a bastardi - již bez cedulek, (málo výstavní na to, aby mohli pozdvihnout úroveň kolonádní expozice, ale dotatečně staří a Italští, aby na setkání patřili) a ty by se samozřejmě zůčastnili ostatních akcí a soutěží.
To jest zařadit nový bod programu povýšením části "přejímku vozů" o "expozici", které by se nezúčastnili úplně všichni.
A co se týče účasti nových vozů, pak si myslím něco podobného, jak Renda. Nechť se na akce přijede podívat kdo chce a čím chce, nevidím ale žádné zvláštní omezení jeho prožitku v tom, že v Poděbradech svůj vůz zaparkuje někde jinde, než mezi naše vozy.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Odpovědět