XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Fiat 600 & 500 Action

Co proběhlo a co se bude dít?
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Kronicar: pěkný počteníčko. Taky jsem měl na třetí kontrole 19 vteřin - to se Ti zdá moc? Se syny jsem si taky prošel skály od Valdštejna po Hrubou Skálu a zpět a byl jsem příjemně překvapen, jak je to tam udržované a všude čisto. Naposledy jsem tam byl někdy před 25 lety v dobách nájezdů turistů z NDR a to tam vypadalo jinak. Petulcha: proč až duben? Letos je ještě min. Tábor a Spanilka.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Black Díky. A máš pravdu udržované je to pěkně, to dříve nebývalo.
1/2 litr
Návštěvník

Příspěvek od 1/2 litr »

To Kronicar : Pěkné, jen snad k té soukromé prohlídce bych napsal "bohudík v rekonstrukci". Mám práci:-)
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

8. – 10. srpen 2008 – 9. ročník F 600 & 500 Action

Action ve Svijanském Újezdu je opět zde, v jiném termínu a v rekonstruovaném místě. Tak jako obvykle jsme chtěli dojet na místo společně, v koloně, což se kupodivu i podařilo. Místo srazu v Brandýse u cukrárny bylo dobře zvolené, trochu se pouze zašmodrchal čas odjezdu. Má Beruška obtížená o spolujezdce Pedra, byla doplněna o 3 pětikila s posádkou Ivoš & Kačka, Kačka & Pavel a Honza & Marcela. Výjezd pak ještě komplikoval fakt, že v Brandýse čekal na odvoz další spolujezdec – Bára. Pětikila s „plnou polní“ však sotva pojmou více než dvě osoby a tak nastala akce „Kulový blesk“ při které byla moje bagáž rovnoměrně rozmístěna mezi pětikila a Beruška váhově trochu přibrala.....
Klidné tempo malých kubatur záhy ve městě způsobilo dopravní kolaps. Pozdvižení pak nastalo na benzinové pumpě, kde si nás fotil kde kdo.
Vedoucí vozy se pravidelně střídaly, asi jako cyklisti v pelotonu, zřejmě kvůli únavě motorů..... Tempo 70 - 80 km/h se udrželo i když Kačky stroj ho udržoval jen s obtížemi – to víte motor po GO..... :mrgreen:
Příjezd do areálu ve Svijanském Újezdu v půl deváté byl tak akorát, na místě již postávalo na šedesát vozů Fiat 500, 600, 850 + několik 127. Klub reprezentoval mimo již zmíněných posádek ještě Míra Šonskéhý - Fiat Ritmo Cabrio, Ondrej s Vlasovcem samozřejmě s Fiatem 850 SC. Další 850, tentokrát berlinu přivezl Pepa Holeček, kterému jsem pro změnu já přivezl spolujezdce. A tradiční účastník Vojta a spol. dorazil se 127. Posledním zúčastněným „klubákem“ byla Petulcha s F 600 D.
Začalo se soutěžit bez aut, hod gumou na dálku a „dřevorubecká kaprovka“. Bohužel náš poněkud pozdní příjezd a stavění stanů časově kolidoval se soutěžením, takže jsme se těšili až na noční stezku odvahy. A dočkali se, první auto startovalo krátce po desáté večer. Bezstarostnou zábavu a tlachání jsme ukončili v půl jedenácté a vydali se soutěžit a také vyhrát! :twisted:
Klasický šipkový itinerář, nenáročný a jednoduchý, byl doplněn několika samokontrolami a úkoly. Zapsat název kadeřnictví či letopočet bylo snadné, ovšem první soutěžní úkol! To bylo! 3 šrouby + 3 matky = jejich montáž na čas. Cha! Pohoda! Ale.....?! Různý rozměr a poslepu!! Tak tedy tápeme, chmatáme a osaháváme, někomu se daří, jinému méně, Pedra jsme tak znervózněli, že matičku pouští mimo vyhrazený prostor a ztrácí drahocenné vteřinky....
Pokračujeme dále, asi bych měl zmínit, že mou posádkou a zároveň navigátorem je Míra Šonský, naviguje bezchybně, Beruška se řítí temnou nocí, předjíždíme dvě posádky jedoucí před námi a ....?
Opět kontrola, zatnout sekeru do špalku. „Eéééé, to už tady bylo. A moc mi to nešlo.“ Nedokáži zakrýt zklamání. „Ale třeba to tentokrát vyjde.“ Nevyšlo. Míra povzbuzuje seč mu síly stačí, obhajuje mé chabé pokusy, leč marně. Pořadatelé jsou nekompromisní: „Jeden zásah bez záseku, to máme 5 bodů.....“ A dál?

Čtyři světla barvy krve hledej
pod každým z nich číslici najdeš.
Z čísel pak letopočet sestav
A historickou událost s krajem
zdejším spjatou urči.

Hmmm. Tak tedy lozíme po lese, hledáme světélka, čísla a marně přemýšlíme o jakou historickou událost může jít. 6541. To by šlo, 3. vesmírná odysea. Fakt nás s Mírou nic jiného nenapadá. Co my víme? Několik příštích kilometrů přemýšlíme o co jde. Další kontrola.
Hod na cíl, do kbelíku házíme na vzdálenost 2 metrů světelné tyčinky. Zvládám to bravurně všech 5 jich padá na cíl. Ondrej nás popichuje, už prý vědí o jakou událost jde..... Sakra!
Přemýšlíme, tápeme, možná bude nějaká nápověda u kostela, najíždíme před kostel, čímž vnášíme zmatek do za námi jedoucích posádek. Nic. „ Já nevím.“ vzdává se Míra. Pokračujeme v jízdě temnou nocí, ženu koně pod kapotou a doháním výzkumem ztracený čas. Když tu....? „Zdejší kraj....co kdyby.....Svijany! Míro, najdi datum založení zdejšího pivovaru!“ ano je to tak 1564. Tak už to také máme a hurá do cíle, ale že to trvalo!
Cíl. Sdělujeme si dojmy z noční jízdy, všichni se baví zejména nad naším hledáním správného letopočtu. Tlacháme a tlacháme až se přiblíží jedna hodina ráno, jdeme rozdělat oheň a opékat buřty, teď je ten správný čas. Trapič kytarových strun Renda pak popichuje ostatní a vyzývá je ke zpěvu. Když přinesu zpěvníky je o zábavu postaráno, ovšem tak odvážný abych naše vytí nazýval zpěvem nejsem. Ochraptíme až za rozednění v pět ráno.
V osm jsem nemilosrdně vytažen ze stanu, na svědomí to má sluníčko, hluk a hlavně Renata. Po třech hodinách spánku jsem všechno, jen ne čerstvý. Otupělé smysly se jen zvolna probouzejí do nového dne. Přesto vytrvám a vychutnávám atmosféru hlavního dne Action.
Přijíždí další zástupci klubu, předseda Karel s F 850 Special, Zdeněk Buriánek s F 850 BN a posléze i Tříprsťák s celou rodinou stísněnou v šestikilu.
Začíná se soutěžit, zcela novou soutěží je „houpačka“. Co nejrychleji s vozem vyjet na houpačku, vyvážit se a 10 vteřin vydržet ve vzduchu. Mě osobně se vůbec nedaří, zato Kačka to má v paži, její čas sotva kdo překoná. Následuje Fiatbal a Pivokros.
Dvanáct, spanilá jízda Českým rájem. Jedu s Karlem, tlacháme a těch 42 kilometrů ujedeme ani nevíme jak. Připravujeme se na jízdu do vrchu, zahřívají se a ladí motory, odlehčují vozy, nervozita závodníků stoupá. A je to tu! Trhání poloos, pálení spojek a gum, točení motorů vysoko nad hranici přípustných otáček. Ale stojí to za to! Ten adrenalin. Tedy u pětikil to až tak žhavé není, ale kategorie královská, tedy nad 900 ccm, zažívá premiéru. Soutěží tu hned dva vozy Fiat 600 s motory 1, 3 turbo. 105 koní je více než výmluvným argumentem. I když dokonale odlehčené pětikilo s motorem 1, 0 OHC, je také žhavým adeptem.
Po „kravení“ při jízdě do vrchu přichází další týrání motorů, měření hlasitosti výfuku. A také mé horké želízko v ohni, měření hlasitosti audio.
Je pozdní odpoledne, čekáme na výsledky a přicházejí poslední soutěže. Hod vejcem, naše oblíbená. Však také polovina zúčastněných dvojic jsou naši klubáci. Bohužel nedaří se, nebo ne tak jak bychom chtěli. O to větší sranda je při přetahování lanem. Nejdříve tým Fiat 500 proti týmu Fiat 600. K mému zklamání a i přes můj vrcholný výkon, po dlouhém a vyčerpávajícím boji vítězí 500.....
Honza se nechává vyhecovat, jestli prý přetáhneme jeho pětikilo....nemá šanci. A ve finále se necháváme strhnout, klub FCC vyzývá F 600club k přetahování lanem. Našich 7 členů však nemá nejmenší šanci proti sedmičce a zejména hrochovi nastupujícím na straně F600clubu. Jsme bez milosti potupně vláčeni prachem...... :roll:
Výsledky.... V noční stezce odvahy nic moc, i když čest klubu zachraňuje Petulcha s 2. místem. Nejlepším z nás jsem já na 6. místě následován Ondrejem na 7. místě – o pouhý bod. Zato houpačka! Zde na celé čáře vítězí Kačka, donáší tak cennou trofej za 1. místo. Já zase boduji v hlasitosti audio – 105, 5 decibelů stačí na 1. místo. V hlasitosti výfuku nemáme šanci, i přes slušný kravál 109, 9 decibelů jsem až 6. Ani pivokros nepřináší vavříny, Honza je 5. V hodu vejcem se při výkonu 10 metrů Ivoš a Vojta dělí spolu se mnou a Honzou o 6. místo. A závod do vrchu? Velmi zajímavé výsledky, klub sice účastí toto klání příliš nepodpořil, ale v kategorii 800 – 900 ccm získávám s časem 45.44 zlato! Bylo to velmi těsné! Druhé místo dosahuje času 45.46. Posledním v této kategorii, je na 5. místě Karel a to s časem 46.39. Jak říkám velmi vyrovnaný boj. 5 vozů a necelá jedna vteřina rozdíl. :ok:
Ondrej jel v kategorii nad 900 ccm, ale šlo spíše o měření času, v souboji s 1300 turbo si příliš nadějí nedělal. I když hlavní sok Sláva a jeho několik závodů po sobě vítězný vůz Fiat 600 D s motorem 1300 ccm odpadl pro závadu převodovky. Ondrej s velice dobrým časem 42.23 získal 5. místo. Absolutním vítězem se dle očekávání stal Fiat 600 D 1.3 turbo s časem 31.15, který v absolutním počadí o několik desetinek překonala jen moderna, Alfa Romeo GTV.
Karel s Honzou se loučí, my ostatní spěcháme do restaurace na večeři. Kromě jídla je zábavným doplňkem i otázka ze zoologie. Tzv. „Panda Nástěnná“ mi obzvláště utkví v paměti. Jinak dle poučení hospodského, jednalo se o „Psíka Mývalovitého“, který v těchto končinách ukončil své dlouhé putování ze severu.....
Ohňostroj, velmi pěkný, ostatně jako každý rok. Táborák a spaní, toliko k dalšímu programu.
Neděle. Spát ve tři, vstávat v devět, to už bylo lepší. Balíme stany, snídáme a vyrážíme na výlet. Já, Ondrej, Vlasovec a bratři Holečkové navštěvujeme nejprve exkluzivní zříceninu hradu Frýdštejn, který prolezeme opravdu důkladně. Po hřebeni pak přecházíme na Panteon, jinak též skalní hrad Vranov. Na chvíli se stáváme pány hradní zříceniny, když dostáváme po zaplacení vstupného vlastní klíč od hradu. Ujmu se role průvodce a informuji ostatní o historii, ne že bych byl tak vzdělaný, ale číst umím....
Končíme v Malé Skále na obědě. Výtečném obědě. Po skupinovém focení se rozjíždíme domů. Já si ještě užívám spolujezdce Pedra a pak již sám pokračuji do garáže abych v osm večer uložením vozu ukončil příjemný víkend........


PS: Pěkná, tradiční akce. Počasí pro soutěžení tak akorát, přesto účast len lehce nadprůměrná. Nové koupaliště lákalo, ale teplota držící se u 20 °C od něj udržovala odstup. I nějaké ceny se nám podařilo nasbírat, kdo soutěží má šanci. Velkým překvapením pro mě bylo vítězství v jízdě do vrchu, byť velmi těsné vítězství. K organizaci nemám připomínek, vše šlapalo bez zbytečných prodlev. Snad jen to jídlo. Po té co převzala obec dohled nad občerstvením, stouply ceny a snížily se porce, guláš s chlebem za 50,- a je ho na dně plastového pohárku.....
Naposledy upravil(a) Kronicar dne neděle 31. srpen. 2008 21:16, celkem upraveno 1 x.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 9. ročník Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

A fotky...
Přílohy
Poslední Mohykáni.
Poslední Mohykáni.
Regulérní prohlídkový okruh po Pantheonu.
Regulérní prohlídkový okruh po Pantheonu.
Adrenalinové lození po zakázané objížďce.....
Adrenalinové lození po zakázané objížďce.....
Pepova fotka na občanku.....
Pepova fotka na občanku.....
Hrad Frýdštejn.
Hrad Frýdštejn.
Překážka na trati.
Překážka na trati.
"Houpačka" aneb bezstarostná jízda.
"Houpačka" aneb bezstarostná jízda.
Siata Spring na prodej, za 200 tis.
Siata Spring na prodej, za 200 tis.
Jedna celková....
Jedna celková....
Můj favorit na soutěž elegance, perfektní originál z roku 1965.
Můj favorit na soutěž elegance, perfektní originál z roku 1965.
Jeden z bastardů srazu, 1.3 turbo a jede jako ďas.
Jeden z bastardů srazu, 1.3 turbo a jede jako ďas.
Nervozita stoupá.....zase vedle!
Nervozita stoupá.....zase vedle!
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: 9. ročník Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Ondrej »

Tož hodil jsem aj já pár řádků a pár foto z Action k sobě na web...

A zároveň i ohlašovanou galerii z Classic Car Weekendu.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: 9. ročník Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Black »

Do háje, pánové, kde berete ten čas psát takové romány. 8O
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

10. ročník F 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

7. – 9. srpen 2009 – 10. ročník F 600 & 500 Action

Stejně jako jsou jubilejní naše akce v Poděbradech a Praze, tak i F 600club pořádal letos kulatý, 10. ročník F 600&500 action. Samozřejmě na něm nemůžeme chybět.
Tradiční zahájení v pátek v šest hodin odpoledne jako každoročně nestíhám. Možná to znáte, než se vypravíte z práce, než dojedete do garáže, než vyzvednete auto a přeházíte věci. Pak dopravní kolaps v Praze, což je standardní situace. A sraz v šest hodin odpoledne na dálnici u Mladé Boleslavi je v tu chvíli nesmysl. V šest teprve vyjíždím z garáže v Černošicích. Beruška (Fiat 600 D) jsa plně vytížena bagáží snaživě uhání vstříc rychlostní komunikaci R 10 směr Mladá Boleslav. Aby Divoš s Kačkou nemuseli dlouho čekat, hrnu se rychlostí více než 110 kilometrovou. Jenže klasika, u Brandýsa nad Labem zácpa na 2 kilometry dlouhá. Jak se tak plazím v koloně, přijede v odstavném pruhu tuněný VW brouk s nějakým dýdžejem, Beruška ho zaujala, takže pěkně pokecáme, alespoň nějak zabijeme nudu v koloně a jsem pozván na večerní diskotéku do Liberce.....
Jen malý kousek před Mladou Boleslaví zahlédnu v dáli Divošovo pětikilo. Ve snaze dohnat ho ještě před čerpací stanicí, na které je sraz, ždímu ze šestikila opravdu nemožné. Divoš se ovšem nenechá zviklat a neomylně zamíří do odbočovacícho pruhu. Jak tak zase pro změnu usilovně brzdím, zdá se mi, že nějak ztvrdl pedál a ejhle, po zastavení už nejde sešlápnout ani o centimetr, všechna kola jsou zablokována. To už znám z minulého týdne, tak nějak to vypadalo u 850, takže hever a jdu na to. Zákazníci u pumpy mají o zábavu postaráno, a ještě jim u toho zadarmo téměř předvedu striptýz. Je totiž horko k padnutí a i odpoledne slunko nemilosrdně pálí.
Po chvíli zkoumání, to vypadá na jasnou závadu, natlakovaný systém brzd, zřejmě problém v hlavním brzdovém válci, kolo se netočí ani jedno. Po upuštění tlaku brzdové kapaliny přes odvzdušňovací šroub, jsa náležitě osprchován brzdovkou, dávám vůz opět dohromady. Kupodivu auto nejen brzdí, ale i kola se volně otáčí. Při této zajímavé činnosti nás překvapuje posádka šedého Fiata 850, jenž si náhodou dopřává u pumpy občerstvení. Není to nikdo jiný než Enzo a Mirka.
F 500, 600 a 850 pak zamíří do Svijanského Újezdu pospolu. Není to nijak jednoduché, nejprve ztrácíme 850 (tankování), pak ladíme nefungující světlomety pětikila (svítí jen parkovačky, pak zase pro změnu jen dálkové....?) a ve finále absolvujeme slušnou objížďku těsně před místem setkání.
Svijanský Újezd, heuréka! Však také bylo na čase, osm pryč. Urychleně se vrháme na stavby plátěných přístřeší a pak už jen nespoutaná zábava......kofola a Fiati.
Dílčí soutěže konané během odpoledne a večera nás nijak výrazně nezaujaly, šetříme se na noční stezku odvahy, jejíž start se rychle přibližuje. Plánovaný start na půl desátou trochu nevyšel, vozidla se hromadí v výjezdu až o dobrou hodinu později. O to bude jistě soutěž zajímavější.....
Sháním nějaké spolujezdce do posádky a daří se mi nadchnout účastníky action-začátečníky, přijeli tak trochu nevhodným strojem Fiat 124 Spider, takže noční reje jsou jim odepřeny. Filip a hlavně Pavlína je z mého vozu tak trochu na rozpacích, dozadu se sotva vejde, přes orosená a zamlžená okna navíc není vidět na krok. „To bude v pohodě, jen co pojedeme a začnu topit“. Snažím se jí uklidnit.
A po vzájemném hecování s dalšími posádkami konečně vyrážíme na trať. Itinerář Filip po chvilce zkoumání a pár dotazech pochopí a pak již brilantně naviguje. Pádíme noční krajinou až v kopci v zatáčkách dojedeme před námi startující posádku s Fiatem 850. Brutální honička v serpentinách končí po pár kilometrech na parkovišti nedaleko zříceniny hradu Valečov.
První úkol – lukostřelba. Spolujezdci taktně mlčí o svých lukostřeleckých zkušenostech – je to na mě. Po chvíli očumování taktiky soupeřů jdu na věc. Vypadá to jednoduše, ovšem první šíp končí daleko terčem. A zda-li prý nebylo dobré také trochu mířit.... Dobrá. Bohužel i druhý šíp mizí v temnotách desítky metrů za terčem. Soupeři se netají radostí nad tak skvělým výkonem, pořadatelé jen rozladěně mávají baterkou ve snaze alespoň zachytit směr letu šípů. Třetí a poslední šíp neomylně zamířil ke dvěma předcházejícím, snad jen ty vykřísnuté jiskry vzbudily ještě zájem....
Nevím zda-li to byl záměr nebo se mi pořadatelé chtěli pomstít za několikaminutové hledání šípů (takhle mizerně tu ještě nikdo nestřílel), ale nedostal jsem mapu dle které bylo potřeba najít další kontrolní stanoviště. Jak si tak užíváme na lesní pěšince, dohání nás následující posádka, jde najisto a nám se vyplatí držet se jí. Stříleli totiž lépe a mají mapu!
Další úkol. Zpestřuje ho Renda v úboru divé ženy, v tomto úboru je odpuzujícím stvořením, kterého se však bojí akorát pes. Vaůůůůůů. Já ve snaze tentokrát zabodovat zalézám do hlubin jeskyně, kde nám zapálit kdesi ukryté 3 svíčky. První nalézám v podstatě ihned, ovšem s dalšími je to poněkud horší – výsledný čas nic moc. Asi mě rozhodil ten Renda....
A úkol číslo 3, místopředseda F 600clubu Honza Kozák coby pyšná princezna. Strašné. Minimálně depilace nohou by neškodila, ale stejně.... A co jiného než: “Zavaž mi střevíc!“ Zrovna když jsem se o to pokoušel, dostala jeho noha něco jako epileptický záchvat. Asi se ho dotkla ta poznámka o chlupatých nohách....
Totální debakl ve všech třech úkolech má posádka přešla výrazným a takřka hmatatelným mlčením, takže snad příště.....
Zbytek večera jsme proseděli u ohně, který Honza Odstrčil neopatrně zapálil a my toho hned využili k tradiční opékačce a to až do brzkých ranních hodin.
Sobotní ráno bylo trochu tuhé, sčítáme škody na zdraví. Ale je to dobré, ještě stále něco vydržíme. Snad bych mohl zmínit naši klubovou účast, mimo již zmíněného Divoše s Kačkou v pětikile a za chvíli opět odjíždějícího Enza s Mirkou se na akci vyskytl ještě Vlasovec & Ondrej – Fiat 600 a Honza se Zuzkou – Fiat 500. Nechyběla samozřejmě ani Kukačka s pětikilem. A ráno se konečně dostavil náš předseda Karel & Fiat 850 Special. Posledním klubákem se stal Tříprsťák s částí rodiny v šestikile zvaném Loupák.
Samozřejmě po snídaní probíhaly další soutěže, tak například hod vejcem (naše oblíbená), dále měření hlasitosti audio (moje oblíbená) a hlasitosti výfuku (oblíbená u všech co ještě dospávali...).
Po obědě startovala spanilá jízda, letos vylepšená o představení mažoretek, velmi interessant. Snad jen mohla být děvčata o něco starší :twisted:
Do vozu jsem přibral již osvědčené spolujezdce Filipa a Pavlínu (však ke tlačení se budou hodit), zájem diváků o Berušku je doslova nadchl. Spanilá jízda jako taková také nepostrádala jisté prvky dobrodružství, nebývalý počet odpadlých vozů Fiat lemoval celou trasu. Fiat 850 s prázdnou pneumatikou, hned tři vozy u rodinného klanu Titzlů u silnice, i slovenský účastník Jura cosi kutil pod kapotou. Nakonec přede mnou vydechl naposled Liborův Fiat 850 TC, nějak ještě nepřivykl na tempo kolony Fiatů a zazlobil karburátor. Libor jsa bez nářadí jen nešťastně rýpal nožíkem trysky z karburátoru. I zželelo se mi kolegy fiatáře a vytasil se svým nářadím. Nezvyklý obal na nářadí vyvolal lehké pousmání zda-li na sněhové řetězy není přeci jen brzy.....
Konečně zase jedeme, ovšem tentokrát u krajnice postává pětikilo. „Asi kondenzátor rozdělovače.“ „Určitě kondenzátor, na kontaktech ani jiskřička.“ I zde se zanořuji pod kapotu svého stroje a zapůjčuji potřebný díl. Obdivné pohledy vysílané k mému servisnímu vozu mi jen dělají dobře..... :mrgreen:
Ovšem díky zdržení jen tak tak stíháme start jízdy do vrchu. Takže hurá na to, bojuji ve třídě osmsetpadesátek s Karlem a Vlasovcem, bude to ostré. A také bylo. Sprint do vrchu, jak mu říkáme, dal vozům co proto.
Další soutěží byla oblíbená „houpačka“ aneb vystředit a vyvážit svůj vůz. No, ta moje škubající spojka příliš šancí nedávala, což se vzápětí i potvrdilo. Vůz ne a ne dostat do vzduchu, nakonec jsem v zájmu lepší vyváženosti musel přelézt na zadní sedadlo... Ovšem předposlední místo za tu snahu snad ani nestálo.
Netrpělivě očekáváme výsledky ze soutěží, dočkáme se po sedmé odpolední. O velké překvapení se postaral Divoš když uzmul první místo za noční stezku odvahy. Já jsem pro změnu zabodoval v soutěži audio a ani mi nevadilo, že jsem první ze dvou soutěžících.... Ovšem v kategorii 800 – 900 jízdy do vrchu jsme se pochlapili, 1. místo - Petr Polach, 2. místo – Karel Kříž, 3. místo – Ondřej Kroutil. Paráda. Snad jen trochu kazil výsledný dojem počet zúčastněných vozů. V podstatě jsem dostal cenu za poslední místo.
A letošní největší překvapení, co takhle získat new pětikilo na víkend? Vůz zapůjčil Fiat ČR a losoval se jeden šťastlivec za všech zúčastněných. My to ovšem nebyli....
S některými se loučíme, ale většina se nás přesunuje do hospody „U pandy nástěnné“ na nějaký ten gáblík. Stejně netrpělivě jako na jídlo čekáme i na slavnostní ohňostroj. Letos se opravdu povedl, i jídlo jsme kvůli němu nechali vychladnout.
Pokračování večera probíhalo opět u táboráku (přeci ty buřty zase nepovezeme zpátky). Dokonce probíhal i jakýsi pokus o společné popěvky.... Ochraptělý uléhám o třetí ranní.
Pohodová neděle, ospalá atmosféra, odjezd. Poslední z posledních, tedy já spolu s Vlasovcem, Ondrejem a Patricií ještě nemáme dost a vyrážíme na dobrodružnou tzv. Riegrovu stezku nad řekou Jizerou. Stezka začíná poblíž velice zajímavé technické památky – hydroelektrárny jejíž vodní přivaděč je skryt v 1, 5 kilometru dlouhém tunelu. Jinak procházíme lesem, stoupáme a klesáme, místy procházíme ve skále tesaným tunýlkem, chvíli se kocháme i na visutém mostíku podél řeky. A jsme na konci stezky, zde si teprve všímáme nevelké cedulky informující o možnosti exkurzí do elektrárny. Ha! Začíná za ¾ hodiny, což bychom mohli stihnout. Takže se s jazyky na vestě snažíme dostat se včas zpátky. A je to jen tak tak. U elektrárny se již srocuje menší dav čítající tak 30 osob. Technikovi od Čezu, jenž nás provází se to sice dvakrát nezamlouvá, ale pak nad tím jen mávne rukou. Elektrárna je téměř 90 let stará a nedávno prošla rozsáhlou modernizací, nicméně leccos zajímavého z let dávno minulých ještě zůstalo. Třeba původní nákladní elektromobil z roku 1923, vůz se neujal v širším provozu jen díky technickým omezením – délce přívodního kabelu.
Prohlídka byla zcela zdarma a zahrnovala nějaký ten technický popis, prohlídku interiéru elektrárny, současných generátorů i původních jističů a rozvaděčů. Jako bonus nám byl předveden i vodní přivaděč s čističkou a česlem. Paráda.
Na závěr víkendu jsme zvolili oblíbenou výletní restauraci v Malé Skále. Pozdní oběd před cestou domů nemůže uškodit. Ve snaze rozšoupnout se, volím specialitu v kotlíku. Ovšem půl kila kapusty nebylo tím pravým ořechovým. Někdo mě měl varovat.
Cesta domů pohodová i když nechápu jak je možné přijet z garáže až o půl desáté večer....

PS: Víkend opět stál za to, počasí přepychové i koupání jsme užili. Program i ceny bohaté. Radost lehce kazí snad jen cena za poslední místo....ale což. Účastníků oproti loňsku zase o něco více. Takže zase napřesrok.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 10. ročník F 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

A ještě pár foteček pro ilustraci....
Přílohy
Sekce Fiat maluch.
Sekce Fiat maluch.
Některé vozy měly stan svůj vlastní....
Některé vozy měly stan svůj vlastní....
Honza již tradičně ladí motor, zatímco Zuzku to nechává zcela chladnou....
Honza již tradičně ladí motor, zatímco Zuzku to nechává zcela chladnou....
Stany a Fiat.
Stany a Fiat.
"Zavaž mi střevíc!" No uznejte, princezna s takhle chlupatýma nohama!?
"Zavaž mi střevíc!" No uznejte, princezna s takhle chlupatýma nohama!?
Půvabný rusalák Renda.
Půvabný rusalák Renda.
Enzo v roli indiána....
Enzo v roli indiána....
Čekání na start noční stezky odvahy si zpestřujeme jak se dá....
Čekání na start noční stezky odvahy si zpestřujeme jak se dá....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 10. ročník F 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

Další....
Přílohy
Mažoretky předvádějí své umění....
Mažoretky předvádějí své umění....
...tak jsem si dopřál alespoň malé rozptýlení.....
...tak jsem si dopřál alespoň malé rozptýlení.....
Vyvážit! Vypadá to sice hezky, ale stačilo to na předposlední místo....
Vyvážit! Vypadá to sice hezky, ale stačilo to na předposlední místo....
Vrch si zajeli i moji spolujezdci v noční stezce odvahy - Filip a Pavlína.
Vrch si zajeli i moji spolujezdci v noční stezce odvahy - Filip a Pavlína.
Na startu jízdy do vrchu.
Na startu jízdy do vrchu.
Tento vůz, ač na to nevypadá, měl najeto bezmála půl milionu kilometrů.
Tento vůz, ač na to nevypadá, měl najeto bezmála půl milionu kilometrů.
Tříprsťák v akci, pokud by to nebylo zcela zřejmé, tak se pokouší chytit vejce.....
Tříprsťák v akci, pokud by to nebylo zcela zřejmé, tak se pokouší chytit vejce.....
Výstavní plocha...
Výstavní plocha...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 10. ročník F 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

A ještě....
Přílohy
Výletníci.... V pozadí Panteon poblíž Malé skály.
Výletníci.... V pozadí Panteon poblíž Malé skály.
Nesahat! No, tak teď už to je jedno.....
Nesahat! No, tak teď už to je jedno.....
Elektromobil.
Elektromobil.
Jedno z nejzajímavějších míst na Riegrově stezce podél řeky Jizery.
Jedno z nejzajímavějších míst na Riegrově stezce podél řeky Jizery.
Vodní elektrárna Spálov.
Vodní elektrárna Spálov.
Nečekaně si Divoš s Kačkou odnášejí trofej za 1. místo v noční stezce odvahy.
Nečekaně si Divoš s Kačkou odnášejí trofej za 1. místo v noční stezce odvahy.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

F 600 Action 2010

Příspěvek od Kronicar »

6. – 8. srpen 2010 – 11. ročník F 600 & 500 Action – Svijanský Újezd

A další tradiční akce, srpnový termín se již pomalu stává zažitým, účast z našich klubových řad tak díky tomu neklesá. I když, zase je tu to „ale“….

Již v pátek odpoledne váhám jaký vůz vytáhnu do té sloty. V Praze sice zrovna chvíli neprší, ale jinak je prachbídně. Zima, fouká vítr a obloha vypadá na déšť. Asi proto nikoho neukecám ke společné jízdě, po dálnici tedy uháním se svou „Beruškou“ sám. Trochu to po té silnici plave, někde u Mladé Boleslavi začíná krápat, což se záhy mění na vytrvalý déšť. V autě se tvoří bazének a až ve Svijanském Újezdu zjišťuji, že na zadních pneumatikách není téměř žádný vzorek. Ó jé, cestou zpátky si musím dát pozor…
Ve Svijanském Újezdu je poměrně živo, na to, jaké počasí zde panuje. Letos pořadatelé vynechávají oblíbenou noční jízdu, která jinak láká tolik účastníků. Je to škoda neb díky tomu se část členů našeho klubu chystá dorazit až v sobotu dopoledne. A i na výstavní ploše je vidět menší počet účastníků. Ovšem pravdou zůstává, že z větší části za to může ďábelsky deštivé počasí.
I sem již začínají pronikat první zprávy o postiženích povodní v Libereckém kraji, kde je situace asi nejhorší. Něco na tom zřejmě bude, protože jinak nenápadný potok protékající skrz areál koupaliště se mění v říčku. A louka normálně fungující jako výstavní plocha se mění v bažinu. Tak trochu váhám do jaké louže postavit stan. A než-li se rozhodnu, dorazí na místo Vlasovec se šestikulí a vzápětí i Ondrej v pětikilu s osobním šoférem Mírou Šonským. Je tu už i nedočkavý Vojta s Fiatem 127, což je, co se týče našeho klubu, zatím vše. Další účast je pak spíše tradiční Fiat 500, 600 a 850, zajímavosti se očekávají až v sobotu. I tak je zde již k vidění Fiat 600 z Holandska nebo ze Slovenska.
Než se rozkoukáme, přivítáme, probereme cestu, drby a novinky, jsou tu i nějaké ty soutěže bez aut. Jako třeba tradiční hod pneumatikou na dálku, což je Vojtova oblíbená disciplína. My se však těšíme hlavně na podvečerní diskotéku DJ Boba.
A co v tom počasí taky, sedíme pod přístřešky, klepeme se zimou a venku zatím lije a lije. Ta noční jízda nám fakt chybí. Ani oheň se nedá rozdělat. DJ Bob se už naštěstí stihl připravit a spustil produkci. Zatím jen tak pokukujeme po pár divoce se svíjejících skalních fanoušcích, kteří se pod deštníky vrhají se na parket. Vypadá to slibně, pohybem se můžeme alespoň rozehřát, po půlhodině však přichází rozčarování. Vytrvalý déšť pronikl do elektroinstalace a jsme bez proudu, tedy DJ Bob je bez proudu. Po zbytek večera se tak skupinka fiatářů choulí pod párty stany a diskutuje o následujícím dni a počtu dalších účastníků. Okolo půlnoci přestává pršet, čehož využívám a brodím se ke stanu. Ve stanu zatím sucho, jsem zvědav na ráno. Usínám opět za bušení kapek deště do celty.
Ráno pošmourno, nízká oblačnost dává tušit opětný déšť. Vstáváme, snídáme a sledujeme cvrkot. Přijíždí Karel s Fiatem 850 sport, s 850 BN přijede Zdenda Buriánek, Enzo s Mirkou dorazí v pětikile, taktéž Honza Odstrčil a Kačka je tu s Fiatem 500. Lída pro změnu reprezentuje s vozem Fiat 600. Zajímavostí setkání je Autobianchi Bianchina Panoramica Vládi Brabce, tedy kombíček ne zcela nepodobný Fiatu 500 Giardiniera. I Fiat 850 Vignale Aleše Titzla si právem odváží cenu za nejzajímavějšího Fiata 850. Na polských číslech je k vidění zajímavá kreace, kabrio Fiat 126 Wadera.
Pořadatelé využívají dočasné přízně počasí a organizují soutěž v hlasitosti výfukové soustavy a audia. Oproti předchozím ročníkům je účast značná, nárůst sleduji hlavně v kategorii Hi-fi, což mě zrovna netěší neb mám ambice na příčky nejvyšší. Ale nebojím se, moje Hi-fi na to má…
Další soutěží je pak tzv. „houpačka“. Loňská novinka je i letos velmi přitažlivá a účast se stává poněkud živelnou. Bohužel stejně jako loni, ani letos se mi moc nedaří a obsazuji čestnou poslední pozici, asi s tou škubající spojkou budu muset něco udělat. :nene:
Začíná opět pršet, což je při spanilé jízdě obzvlášť nemilé. Spolu s Karlem se sesedáme do vozu ke Zdeňkovi. Upřímně řečeno, sám bych ve voze asi usnul. Kolona jedoucí déle než hodinu rychlostí maximálně padesát, k tomu déšť a poněkud ztemnělá obloha by uspala každého. Pauzu v Železném Brodě uvítali všichni, v nedalekém nákupním středisku se každý občerstvoval dle své chuti, fotilo se seskupení vozů. Karel se Zdeňkem využili pěkného deštivého počasí k procházce centrem města. Bohužel jsme se nějak nedohodli na návratu a tak zatímco já postával v dešti u auta, kolona mezitím v poklidu odjela. Na prázdném parkovišti vedle uzamčeného vozu jsem čekal ještě dobrých 15 minut. Pak začala stíhací jízda a v zamlženém voze na kluzké vozovce to byl ten pravý adrenalin. Kolonu jsme dojeli až kousek před Svijanským Újezdem.
Jsme natěšeni na zlatý hřeb dne, sprint do vrchu. Někteří již netrpělivě zahřívají motory a gumy. Počasí je s námi, zrovna neprší i když vozovka je mokrá. A právě ta mokrá silnice je příčinou proč pořadatelé akci zrušili. Zkrátka báli se nás šílenců, že to na mokrém asfaltu někdo nezvládne a nedopadne to tak, jak bychom si představovali, tedy bez nehody a bez zranění….
Přistoupeno je rovnou k dalším soutěžím, Fiatbalu, kterého se tradičně nezúčastňujeme a skupinové přetahování lanem. Jinak se toho už moc neděje, okukujeme tedy co mají u stánků s občerstvením a vlastně jen čekáme na vyhlášení výsledků. A letos je to oproti předchozím ročníkům poněkud slabší, Vlasovec si „vyřve“ 2. místo v kategorii nejhlasitější výfuk já pak 3. místo v kategorii audio.
S většinou účastníků se pak pomalu loučíme i přestože neprší a na neděli je slibováno sluníčko. Zůstávám pouze já, Vlasovec s Ondrejem a Vojta. Ani dnešní večer není ideální, tedy alespoň co se počasí týče. Zima nás vyhání do nedaleké restaurace, kde v příjemném rozpoložení a diskuzích trávíme zbytek večera. Zrušen je večerní koncert i tradiční „action“ ohňostroj, prostě mokro zábavě nesvědčí.
Zato nedělní ráno je jako malované, sluníčko se na nás jen směje. Hned je veseleji a tak nějak tepleji. Konečně si připadáme jako v létě, v srpnu. Dnes jsem domluvil exkurzi u známého, jedeme se podívat na jeho sbírku historických vozů. A že je na co se dívat. Od poslední návštěvy v květnu se mu sbírka rozrostla o další stroje. Nicméně největší zájem vzbuzuje i dnes NSU Ro 80 s Wankelovým motorem, DAF 1300 Variomatic, ZAZ Záporožec 966 nebo třeba dnes již zřídka jezdící ŽUK. Prohlídkou trávíme zhruba hodinku než je zaveleno k odjezdu, čímž vlastně celý víkend končí….
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F 600 Action 2010

Příspěvek od Kronicar »

Je těch restíků nějak více. Vybrat doprovodné fotky snad tolik času nezabere.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

Tak ty slíbené fotečky....
Přílohy
Příjezd kolony do Železného Brodu.
Příjezd kolony do Železného Brodu.
Na "turbo" jsme se těšili v akci....
Na "turbo" jsme se těšili v akci....
Další adept na slibné umístění při jízdě do vrchu.
Další adept na slibné umístění při jízdě do vrchu.
Jednoznačně nejvzdálenější účastník.
Jednoznačně nejvzdálenější účastník.
Vláďa Brabec se přijel pochlubit s netradičním kombíkem Autobianchi Bianchina.
Vláďa Brabec se přijel pochlubit s netradičním kombíkem Autobianchi Bianchina.
Na srazu lze prodávat nebo koupit cokoli, třeba takovéto šestikilo....
Na srazu lze prodávat nebo koupit cokoli, třeba takovéto šestikilo....
Čekání na další program jsme využili k debatám.
Čekání na další program jsme využili k debatám.
Vzhledem k nepřízni počasí si s sebou někteří brali i garáž...
Vzhledem k nepřízni počasí si s sebou někteří brali i garáž...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

Ačkoli celé akci vládla nepřízeň počasí, fotek máme dost....
Přílohy
Vlasovcovi se dařilo podstatně lépe.
Vlasovcovi se dařilo podstatně lépe.
Umístit vozidlo do stabilizované polohy vyžadovalo jemnou práci se spojkou i s plynem. Takže marná snaha, když spojka škube, tak škube.
Umístit vozidlo do stabilizované polohy vyžadovalo jemnou práci se spojkou i s plynem. Takže marná snaha, když spojka škube, tak škube.
Příprava dalšího soutěžního úkolu si vyžádala jisté fyzické námahy.
Příprava dalšího soutěžního úkolu si vyžádala jisté fyzické námahy.
Kde jsou mí spolujezdci?
Kde jsou mí spolujezdci?
Jeden pohled z odstupu.
Jeden pohled z odstupu.
Čerstvý úlovek tuzemského majitele ještě jezdil na značkách země svého původu.
Čerstvý úlovek tuzemského majitele ještě jezdil na značkách země svého původu.
Fiat 126p ve verzi Wadera.
Fiat 126p ve verzi Wadera.
Parkování a 30 minutová pauza na občerstvení.
Parkování a 30 minutová pauza na občerstvení.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

A poslední série...........
Přílohy
Většina vozů byla buď v původním stavu nebo po pečlivé renovaci.
Většina vozů byla buď v původním stavu nebo po pečlivé renovaci.
Seveřané....
Seveřané....
Dříve běžné vozy Žuk dnes již upadají v zapomenutí nebo tlejí na zahradách.
Dříve běžné vozy Žuk dnes již upadají v zapomenutí nebo tlejí na zahradách.
V neděli jsme navštívili soukromou sbírku mého známého.
V neděli jsme navštívili soukromou sbírku mého známého.
Zaporožec 965 byl jen jedním z mnoha "kousků", které nám bylo umožněno obdivovat.
Zaporožec 965 byl jen jedním z mnoha "kousků", které nám bylo umožněno obdivovat.
"Bavič" Renda vyplňoval čas zbývající do vyhlášení výsledků.
"Bavič" Renda vyplňoval čas zbývající do vyhlášení výsledků.
Karlovi to také nevyšlo jak si představoval....
Karlovi to také nevyšlo jak si představoval....
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od předseda »

to Kronikar
no ,já byl vcelku s umístěním na houpačce spokojen,6. místo napoprvé a s "dlouhým "kupátkem :razz:
Zpravodajství je opravdu dokonalé a vyčerpávající ,fotky výborné,teď jen ,aby letos se neopakovalo to hrozné počasí :retard:A to býval srpen měsícem s nejstálejším počasím :lol:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

No vidíš, a já se domníval, že spokojený bys byl pouze s umístěním "na bedně". :mrgreen:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Ondrej »

Tento víkend je Fiat Action ve Svijanském Újezdě, kdo tam (a kdy) pojede?
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Já dnes v poledne....
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Black »

Já se syny zítra navečer.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Kronicar »

V pátek odpoledne...
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Tříprsťák »

V sobotu ráno. S kompletní rodinou. Červená šestistovka právě před hodinou úspěšně prolezla technickou.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Wojta
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 74
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Wojta »

V pátek,kolem třetí. :lol:
Uživatelský avatar
Libor
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 51
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Frýdek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 600 & 500 Action

Příspěvek od Libor »

vyrážím v pátek kolem 17-18h z FM ..
Odpovědět