XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Původní diskuse - srazy, akce

Co proběhlo a co se bude dít?
Zamčeno
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

S pořadatelem Mírou a Milanem a v neposlední řadě pak s Lídou, dalším zástupcem z řad FCC. Její Fiat 600 D je obsazen ryze ženskou posádkou, kde řízení obstarává fungl nový řidič Adéla. Půlnoc a posledním účastníkem který se dostavil, byl již tradičně Renda, i ten přenechal kroucení volantem čerstvému pilotu, totiž Báře. Bujará zábava zase až tak bujará nebyla, o slovo se přihlásila únava a na kutě jsme se odebrali okolo druhé ranní. Co přinesla sobota? Jaký byl průběh srazu v Bartošovicích? Pokračování příště....
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Takže to slíbené pokračování... Pořadatelé nám vstřícně vyšli vstříc, nechali nás prospat, vstávat stačilo až okolo deváté. To již na plac před zámkem houfně proudili Fiati dalších účastníků. Přijíždí poslední člen FCC – Tom s Fiatem 127. Do jedenácti, kdy byl zavelen hromadný odjezd v koloně, jsem vozů Fiat napočítal okolo 40, včetně poněkud novějších (Punto, Multipla Nuova a spol.). Modelová pestrost nebyla nijak oslňující, ale k vidění byla většina „klasiky“ kterou Fiat nabízel v 70-tých letech. X 1/9, 124 (verze Spider), 127 (Mk 1 i Mk 2), 128 (sedan, rally, kupé i 3P), 131, 500, 600, 850 (berlina, special, spider). Rozprava. Jako tradičně jsem nějak nezachytil podstatné informace, hlavně, že vím kdy bude tombola..... Odjezd na místo startu orientační jízdy – Fulnecké náměstí – bude v koloně, alespoň tak jsem to pochopil. Kolona vyjela, drželi jsme se na chvostu, předjíždíme modernější stroje aby nekazily soulad kolony. Při prudké akceleraci najednou Pavel mizí u krajnice. Zastavujeme. „Co je?“ Snadno opravitelná závada, vypadlá tyčka akcelerátoru – u tohoto vozu standardní záležitost..... Ztrácíme přehled o směru jízdy kolony, nasadíme tempo a brzy opět vidíme její záď. Ještě přidáváme a pomalu se propracováváme na špici. Veřejný orgán města Fulnek mám pořizuje pamětní fotografii. Náměstí, cíl. „Safraporte, je nás nějak málo“ a opravdu, na náměstí vjíždí tak 15 námi vedených vozů. Asi po 10 minutách se za velkého halasu a troubení objevuje zbytek, překvapený „vůdce“ kolony nechápe jak se nám podařilo je předjet. No, upřímně řečeno, nechápeme to ani my...... Svačíme a zevlujeme po náměstí. Abychom nějak vyplnili čas do startu, dostáváme testík z pravidel silničního provozu, je pro žáky 5. třídy základních škol ...... Bez chyb to měl jen málokdo. 12 hodin, start, a hurá na to. Naše nadšení rychle ochládá, pozorně studujeme itinerář, fotky kdekoli na trase – to už známe. Ale samokontroly typu „Kolik stojí domácí vejce“ či název bistra, to je na pováženou. Navíc naprosto nevhodná úspora papíru, itinerář má z jedné strany jízdní výkaz, z druhé pak fotografie či zadání samokontrol. Briskně si je přepisujeme na další papír, chytrá pomůcka vydrží jen chvíli, papírek je doslova vycucnut větracím okénkem a mizí v nenávratnu, další papír již nemáme. Stejně jako minulý týden v Polsku, hledáme objekty na fotografiích, vcelku se daří. Přichází první kontrola, hod klínovým řemenem na cíl a šroubování šroubů do náboje kola na čas. První úkol je na draka, n
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

První úkol je na draka, nejlepší z nás umisťuje na cíl jediný řemen. Na druhém úkolu překvapivě zklamou mistři oboru, automechanici mají průměrný čas. Válcuje nás Vlasovec se zatím vůbec nejlepším časem. Další jízda dle itineráře se ukazuje jako dosti velký problém, začíná to chybějící křižovatkou. Vesnicí křižují Fiati, po projetí jedné až dvou silnic se všichni shodují na správném směru, hned o pár kilometrů dále je však další chyba a i tentokrát se jedná o křižovatku, vracíme se. Nacházíme kontrolní stanoviště, stejně jako loni počítáme Fiaty v autobazaru. Pokračujeme až na náměstí v Bílovci, kde je pauza. Vyplňujeme testík – historie značky Fiat, zábavné a všeobecné otázky. Před odjezdem na trať pak ještě projíždíme jízdu zručnosti. Slalom, předek auta na dotek, couvání do garáže, slalom. Není to načas, každý si dává záležet. Pořadatelé poněkud nekorektně neberou v potaz měnící se sílu větru, který chvílemi komíhá s „dotykovou tyčí“, z auta se zdá, že je vše v pořádku, do dotyku však ještě nějaké ty centimetry chybí. O tom se přesvědčil Pavel. „Nedotyk“ je samozřejmě penalizován trestnými body, tomu se dá vyhnout snad jedině nápovědou spolujezdce. I já však za „dotyk“ který potvrdí několik svědků sbírám trestné body, přes protest jsou mi body zapsány. Sledujeme ostatní posádky, třeba Rendu, který ve snaze zachránit body (Báře prý couvání příliš nejde), řídí vůz na jízdě zručnosti. Přílišnou soustředěností právě při couvání poráží kužel.... Bářiny komentáře nejsou publikovatelné. Vyjíždíme na trasu, kocháme se okolím. Ono to ani jinak nejde, stále hledáme nějaké ty samokontroly či fotografie. Další zmatky v itineráři, odbočka po 20 metrech je značena jako po 200 metrech. Skončíme v chumlu Fiatářů radících se o další cestě. Itinerář mluví o pěkném výhledu, vidíme rozhlednu, kašleme na itinerář a nejkratší cestou k ní míříme. Děláme dobře, šplháme na ní, čímž plníme další úkol, dostáváme razítko do výkazu. Opravdu pěkný výhled, kocháme se krajinou a se zájmem sledujeme zmatečné popojíždění dalších posádek. Díky chybě v itineráři míjí stanoviště této kontroly téměř polovina účastníků. Odjezd. Fulnek, náměstí, úkol. Počítání hlav na sloupu, fakt hustý úkol, někde u čísla 40 již nevíme co bylo počítáno a co ne. K velkému obveselení opálenějších občanů města Fulnek pobíháme okolo sloupu dobrou půlhodinu. Máme splněny všechny samokontroly, chybí pouze jedna fotka, zřejmě jsme ji propásli. Můj spolujezdec čučí do mapy a odhadem určuje kde by mohla být, jak
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Můj spolujezdec čučí do mapy a odhadem určuje kde by mohla být, jak se později ukazuje, trefil se. Cíl, je 17 hodin. Pařák, chceme se koupat, ale čekáme na výsledky, mezitím večeříme. Konečně je šest, výsledky. Maximální úspěch. Maximální úspěch? Někteří již vědí..... pokračování příště.
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

připomenu včerejší naše úkoly ze schůze: Petřín -Kronikář Žižkov - u památníku ,Praha 3 - Kačka Štvanice Praha 7 - Karel Zbraslav - Ivoš Náplavka u Vltavy - Vašek prosím zjistit info do 31.7. 07!!!!
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Maximální úspěch, čtyři posádky FCC získávají první čtyři místa. Putovní cenu a zlatý volant si odváží Vlasovec, já získávám slušné 2. místo, Pavel pak 3. místo, no a 4. místo má Tom. Lepší to asi ani být nemůže. Adéla s navigátorkou Lídou je na 7. místě. Nyní se odehrává hodinové losování tomboly, cen je mnoho, divím se, že cenu neměl každý los. Z mých čtyř lístků tři kousky vyhrávají, dostávám 3 půllitry, šunku v aspiku (kterou nejím, což potěšilo ostatní) a sadu vařeček, vařeček poněkud podivných tvarů, asi opilý řezbář. No nic, darovanému koni...... Konečně koupání, ač se to nezdá, koupání je docela daleko, skoro půlhodina jízdy. Už se pomalu stmívá a my teprve lezeme do vody, na obzoru je vidět blesky, žene se bouře. Osvěžení je super a v klidu se vracíme zpět. Ještě stíháme obhlídku Fulneckého kempu a konkurenčního srazu „amerik“. Na rozdíl od Bartošovic to zde žije, na place je snad 50 automobilů, přednáška a promítání, bar, opékačky..... Pro nás pokračování večera probíhá nejprve v cukrárně v podzámčí, dost netradiční otvíračka do 22 hodin, totiž některým nedá pokoje...... Pak zábava pokračuje venku pod širákem, kde je alespoň dýchatelno, všude okolo lítají hromy blesky, jen nad námi ani nekápne, klika. Kecáme a někteří i (snad) zpíváme do dvou ráno, pak mizím do hajan. Ti nejvytrvalejší vydrželi až do svítání, do 5 hodin. Nedělní vstávání mají pak o to krušnější. Snídáme venku, postupně všichni odjíždějí, fotíme skupinovku do kroniky a loučíme se též. Další program je jasný – moravský kras – jeskyně Balcarka. Žádné zdržování, nasadíme svižné tempo. V serpentinách trápíme závodníka ve Favoritu, nějak si nemůže spojit rychlou jízdu s veterány. Blíží se doba obědu. A mě za chvíli čeká nezapomenutelný zážitek v podobě skvostného jídla..... Jedovnice, milovníci dobrého jídla nechť zbystří. Vedl nás Ivoš a jakožto znalec místních poměrů zamířil najisto, do vyhlášené restaurace. Sic jsme museli chvíli čekat na volná místa, bylo opravdu nabyto, ale stálo to za to. Máme hlad a tak si všichni až na Ivoše objednávají polévku. A dostáváme předkrm, škvarková pomazánka, chléb. Na začátek dobré, následuje slušná porce hutné polévky, máme hlad, takže další krajíc chleba, proč ne? Ivoš nás jen sleduje a potutelně se usmívá. Přinášejí hlavní jídlo a pro mě nastává konec světa. Ti kdož mě znají, vědí, že jsem tak trochu bezedný a věčně hladový, nicméně prohlašuji, že takovouto porci jsem ještě neviděl. Za vcelku nenápadným názvem „kuřecí proužky v těstí
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Za vcelku nenápadným názvem „kuřecí proužky v těstíčku“ se skrývá bomba. Varovat mě měla již gramáž porce, nezvyklých 250 g masa. Čtvercový talíř 25 x 25 cm byl doslova zasypán horou masa, příloha se již nevešla a byla přinesena na zvláštním talíři. Na můj dotaz se mi dostalo odpovědi, že tuto porci opravdu ještě nikdo nesnědl. Ani já ne. Zbytek jsem si nechal zabalit s sebou, no zbytek..... O něco méně než polovinu a z toho „zbytku“ měl ještě Pavel svačinu a já druhý den lehkou večeři. Nutno dodat že goliášovské porce měli všichni a já pochopil proč Ivoš nechtěl polévku.... Vyvalili jsme se z restaurace, tři hodiny odpoledne, sedáme do aut a....... začaly padat trakaře, tedy kroupy. Za několik minut se po silnici valí proudy vody, místy je tak centimetr tlustá vrstva krup. Do plechové střechy auta to slušně bubnovalo, pro majitele vozu to byl rachot příšerný. Naštěstí lak i plech to přežil. Ondrej ve snaze o co nejlepší záběr pootevřel větrací okénko za což vzápětí inkasoval řádnou sprchu od projíždějícího automobilu. Chechtali jsme se ještě půl hodiny (tedy až na Ondreje :-). Jeskyně Balcarka. Ivo jakožto člen jeskyňářské grupy nám vyhandloval levnější vlezné, což jsme rádi využili. A pak již následoval sestup do podzemí a prohlídka krasové výzdoby, krápníky všech možných barev i tvarů byly uchvacující. Teplota v jeskyni po venkovním pařáku příjemná, pohodové odpoledne. Chvilku ještě posedíme před jeskyní, následuje společná cesta do Brna, rozloučení s Ondrejem a Vlasovcem. Do Prahy jedeme již jen ve dvou autech. Jsme přecpáni, takže cestou jen krátké pauzy, zmrzlinové a kávové. Stihli jsme i nějaké to focení do kroniky na dálničním odpočívadle a akčnější foto Fiata 128 3P při jízdě, adrenalinové bylo zejména pořizování fotek, Ivoš vykloněný z okýnka sedmy při 120 km/h. No a jako obvykle desátá večerní to jistí, tou dobou jsem parkoval před domem. Pavel to měl domů ještě nějakých 140 kilometrů, cíl cesty ohlásil okolo půlnoci.....
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Eh, tak už jsem to tam šoupl komplet. Bude následovat klání v Lobči, no a během pár minut odjíždíme směr Brno. Zítra pak do Rakous na akci Viva Italia.
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Sice se právě chystám k odjezdu, ovšem stihl jsem dokončit článek z akce Viva Italia, takže je zde..... Tentokrát z nedostatku času komplet, ale není zase tak dlouhý :-) Rakousko, toť země konání akce s vše říkajícím názvem Viva Italia. Tradiční podívaná..... Zatím pouze podívaná, aktivnější účast je poněkud mimo naši kapsu - 170,- E. Letos poprvé jedu coby spolujezdec, a rovnou vcelku slušnou vzdálenost. Jedu pohodlným, tichým a rychlým vozem Fiat 500, samozřejmě s klimatizací. Letos malý Fiátek slaví 50ti leté výročí vzniku a tak mu Ivo dopřává znovuvzkříšení, plánuje s ním výjezd minimálně do 3 zemí. Dvě si již tedy může odškrtnout. Pátek odpoledne, doprava houstne. Ivoš řídí vskutku bravurně a na D1 dosahuje i úctyhodných 100 km/h. V kopci se nám sem tam podaří předjet naložený kamion či osobní vůz s vlekem. Na rovince nás zase předjíždějí oni. Byla to taková hra na honěnou. Po 100 kilometrech a hodině a půl jízdy máme krátkou pauzu, je fakt pařák a Fiat musí kvůli rychlé jízdě topit, jinak prý nechladí.... Dáváme si zmrzlinu a Ivoš kontroluje vůz. Zkušeně prohmatal pneumatiky a určil kterou je třeba dofouknout..... Část dálnice jsme projeli po krajnici, kamiony na nás radostně troubily, což jim Fiátek nadšeně oplácel. Nemohli jsme vynechat ani naši oblíbenou restauraci ve Velmezu. Ivošův svérázný výklad značky oznamující zákaz vjezdu byl více než netradiční, lávka pro pěší svou šířkou postačovala akorát na pětistovku. Parkování před restaurací bylo skrz výkopy a hroudy hlíny vhodné tak pro bagry. Ovšem Fiat 500 by se osvědčil i jako terénní vůz. Jsem překvapen jízdními parametry tohoto vozítka. Do Hustopečí jsme přijeli po půl jedenácté, k velké radosti netrpělivého Ondreje u kterého jsme spali. Program večera byl nenáročný a snad proto mě unavil. Klimbal a dřímal jsem již u videa z akcí a ani nově příchozí Vlasovec mě nadlouho neprobral. Zkrátka půlnoc ani neminula a já již spal. Však také ranní vstávání bylo časné a spánek potřeba. Výjezd v půl sedmé ráno.Po pracovním týdnu a každodenním budíčku v šest, to nebyla žádná změna, nicméně připouštím jistou neochotu při opouštění útulné postýlky. U snídaně jsme se tak nějak probrali a mohli vyjet do Rakouska. Ondrej nás nijak nešetřil a Fiat 125p vždy mizel na horizontu. Jeli jsme, jeli a jeli...... A já si z cesty moc nepamatuji, přiznám,že jsem dospával. Eggenburg nás přivítal krátce před devátou hodinou, ale nikde nikdo, mimo nás se právě řadil na výstavní plochu neznámý sedan. Jaké bylo
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Jaké bylo naše překvapení, jednalo se Lancii Fulvii, ovšem sedan? No a pak již přijížděl jeden pěkný kousek za druhým. Některé vozy známe z předchozích ročníků, jiné jsou na akci poprvé. K vidění je i sada Lamborghini Diablo, řekl bych, že 4 kousky jsou již tuctovka...... K tomu ještě jeden Countach, no, bylo na co se dívat. Nechybělo ani Ferrari ve všech možných kreacích. Fiat zastupovalo několik X 1/9, po jednom coupé a spideru od 124. K tomu jedna F 500 + rakouský Steyer. Perfektní Topolino - typ C, a Seat/Fiat 850, 850 bylo i v provedení Sport Coupe. A také jeden čistokrevný Abarth – 131. No a hromada Lancií a Alfy Romeo (Giulia, Giulietta – kabrio, kupé i sedan, dále typ Alfetta a jeden sic nevzhledný, ale přesto zajímavý typ – Arna - z 80tých let). Do startovního pole se vetřelo i několik „neitalů“ – Lotus, Porsche či Sunbeam. Dále vše probíhalo dle obvyklého scénáře – rozprava, start. Na startu není nouze o dramatické okamžiky. „Závodníci“ jen stěží krotí svůj temperament, což je na šotolině obzvláště pikantní. A jako obvykle, největší pozdvižení působí nejslabší vozy. Mezi divácky velmi zdařilé starty se zapsal Fiat 850 BN a Steyer. Oproti tomu takové Lambo vyloženě zklamalo..... Konec, poslední vůz odjel na trasu, pořadatelé balí, my také. Ale nejdříve nějaké foto ve startovní bráně, k tomu i několik pokusů o adrenalinový start. Pořadatelé nad naší nevybouřeností jen kroutí hlavami.... Co dál? Blíží se poledne, procházíme městem, kocháme se památkami, fotíme. Poledne, jdeme na piknik. Po lehkém obědě, vyrážíme zpět do Čech. Je fakt vedro, pětistovka mě kolébá, je to opravdu pohodlný vůz, znovu usínám. Přejíždíme hranice, Mikulov, jde se nakoupit. Po nákupu přejíždíme k nádrži Nové Mlýny 1, fotíme nějaké aktíky s auty (jen s auty), následuje koupání. Voda je čistá, ale na dně je to samý vodní žoužel,. Téměř se nedá plavat, je to jak hustá polévka, svádíme vodní bitvu, jako střelivo slouží řasy a vodní rostlinstvo – ona žoužel. Z koupaliště nás vyhání hlad, jedeme k Ondrejovi na guláš, nějaké prohlížení fotek a videí, zase se mi klíží oči, není divu kráčí k nám jedenáctá večerní. Jsem brutálně probuzen a spolu s ostatními jdu do sklípku k Vlasovcovi. Příjemný chládek, dobré vínko, to to utíká. Odcházíme až v půl druhé. Jdeme dospávat. Neděle. Kdyby nás Ondrej nevzbudil, tak snad spíme do oběda. Takhle můžeme i posnídat..... Vrháme se na servisní práce, pomáháme Ondrejovi rozhýbat kupé. Poté k Vlasovcovi, následuje exkurze do garáže. Prohlí
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Prohlížíme postup renovačních prací na Beruně. Netradičně je vedro, jedeme na koupák, tentokrát je to nádrž Nové Mlýny 3, voda je bez řas, také co by tu rostlo v takové špíně. No co se dá dělat. Jdeme se koupat i přesto, že ve vodě nalézáme zárodky jakéhosi žabince. Cachtání ve vodě je příjemné, konverzujeme a stíháme i lehký oběd v nedalekém kempu. Pomalu se blíží čtvrtá odpolední, je čas vyrazit k domovu. Společnou cestu máme až do Brna kam jede Ondrej uložit stroj. Loučení a já s Ivošem osiříme. Jedeme směrem ku Praze svým tempem, nikam nespěcháme. Na večeři je pozdě, sice zastavujeme v naší oblíbené vývařovně ve Velmezu, ale je 20:03 a obsluha nám oznamuje, že vaří pouze do 20:00 a to bez výjimky. Domů jsme dojeli hladoví, ale příjemně unavení z pěkného víkendu.
Black
Návštěvník

Příspěvek od Black »

Malé info o OLDTIMER FESTIVALU 2007 ve Slavkově u Brna: Tradičně poslední červnovou sobotu se konalo v parku slavkovského zámku setkání majitelů a příznivců auto a moto veteránů. Jako každý rok i tentokráte se pořadatelům podařilo zajistit nádherné slunečné počasí, které přilákalo opět kolem 600 exponátů (já jsem přijel až těsně před polednem a měl jsem číslo 589), a velké množství návštěvníků (na tuto akci přichází cca 13-15 tisíc lidí). Dost mě tentokráte zaskočilo, že kolem 14-té hodiny byla akce oficiálně ukončena, protože navečer začínal na stejném místě hudební festival SLAVKOV 2007, jehož pořadatelé se snažili veteránisty z parku vyhnat. Ale kdy se jim to nakonec podařilo nevím, já jsem se syny odjížděl domů kolem 15-té hodiny. Co se týká vystavených veteránů, tak jsem měl pocit, že letos došlo k dost značné obměně exponátů (je pravda, že i já jsem tentokráte nepřijel pětikilem, ale s pro tuto akci vhodnějším strojem – Jawa ČZ 250), že jsem na ploše postrádal dost tradičních návštěvníků. To se týkalo i značky Fiat, kde z asi 15-ti vozů jich pouze 6 bylo mých „starých známých“. Z klubáků jsem tam objevil pouze Marka, který podřimoval na dece vedle svojí F128 Rally.
Marek
Návštěvník

Příspěvek od Marek »

ad Oldtimer festival 07: Ještě si neodpustím doplnit pár info, řekl bych že "rozloučení" s účastníky bylo opravdu brutální, v první chvíli to vyznělo jako vtip, ale voni to ti pánové mysleli vážně - po tom, co zaznělo "varování", že vozidla, která okamžitě neopustí plochu budou odtažena....:-) no zkrátka to někdo nevychytal. Otázka je, zda si to "někdo" takhle úmyslně zařídil, nebo to bylo nedorozumění - rozhodně díky lidovému vstupnému - 200kč na osobu, to mnozí vzali jako poslední návštěvu této akce...teď už jen zbývá, aby začali platit také účastníci. Jinak tak jak zmínil Black, sestava byla poměrně obměněna - výjma obvyklého "místního srazu značky Ford" zpestřením byla přehlídka traktorů - veteránů. Zančka Fiat měla obvyklé až bohaté zastoupení, několik vozů řady 600 (min. 5-6ks) někteří staří známí - jiné nové tváře, samozřejmě taktéž dostatek F500, pár tradičních X1/9, "hrášková" Fiat-Zastava z Vyškova, pár kupátek 128, 850 speciál - světlý, majitel byl nějak starší pán, relativně zachovalý kousek (s naší berlinkou nesrovnatelný)= mě osobně poměrně překvapily snad 3ks pěkných 850 coupe(II) červený exemplář s pražskou SPZ, krom vnitřních reflektroů sem neobjevil nějaký bastl - dokonce i vnitřní na dveřích lišty měl bez poškození, velmi zajímavý kus. "Ozdobou" byl trojlístek složený z obvyklého 850 Lombardi /stále na prodej:)/ modrého 850 kupé(II) a ojedinělého 850 Moretti Coupé. Ta 850 coupe byla poměrně fajn, mám ale pocit, že měla metalický lak - což u takového vozu není zrovna můj "šálek čaje" bílé boční blinkry na blatnících vypadaly "zvláštně", "seřezaný" volant taky raději nerozvádět... pár zbytečných machrovinky na tak pěkné auto. Co vyslechl otec, Moretti bylo po čerstvé renovaci, šťastným majitelem je snad onen provozovatel Fiat servisu v Hulíně, no a co dodat k autíčku - velmi pěkný kousek, na můj vkus - ne příliš povedená příď, ale "zadek" a boční tvar to všechno spraví - vypadá to už jako "dospělé auto". Fotek příliš nemám, všeho všudy cca 6ks :-) Jelikož se bratrovi příliš nepodařilo nabít baterie. Naštěstí můj starý dobrý "Zenit" není závyslý na počasí a už vůbec ne - na bateriích, takže nějaké fotky snad budou. Sečteno podtrženo, dokud budou mít účastníci "volný vstup" - ještě to za rok absolvuju - ale jako platící divák bych byl poměrně rozčarován. Co do náhradních dílů bylo k vidění lecos, sám jsem zakoupil pouze ventil topení na 850 a otec sehnal nějaký ten prospektík, bohužel mi údajně unikl karb
sraz Italiancars
Návštěvník

Příspěvek od sraz Italiancars »

ahoj fiatisti.Za dva týdny se koná sraz klubu www.italiancars.org v Pávově u Jihlavy.Akce menší,loni asi 30 aut,převážně Uno,spíš pohodovka,pokec zábava grilovačka.Tak kdybyste někdo chtěli přijet tak mrkněte na ten náš web do sekce srazy nebo klub. PepaSFI
Ďábel
Návštěvník

Příspěvek od Ďábel »

Na devadesát devět procent do Svijan dorazíme. Noční rallye-v pohodě.
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

Pedro + Enzo napište ,jak to vidite příští týden s hospou U divadla?! Enzo, už jsem se tak těšil na montování ,že jsem ve čtvrtek přehodil už motor v kupátku a teď poprvé zavrčel,tradičně jsem napřed opět obrátil zapalování!Včera jsem byl na chalupě ,ale kliku jsem ještě na x1/9-ce nepřehodil neb nešel z ničeho nic el.proud!
předseda
Návštěvník

Příspěvek od předseda »

pojedu se podívat cvičně na Štvanici,jestli tam náhodou někoho kompetentního neuvidím?!
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Už jsem se také stavil na magistrátu P-1. Vcelku není problém, ovšem nevím kdo zaplatí pronájem 10 tis.... Na příští rok už mám také políčeno, uzavírka silnice by neměla být problém, tedy pokud tudy nebudou jezdit mixy s betonem.....mám se ozvat v dubnu.
Kaca
Návštěvník

Příspěvek od Kaca »

ja se zatim jen byla podivat na Vitkove, abych vedela, jak to tam vypada a vedela co na magistratu zadat :-) jaka hospoda u divadla, kdy, kde???? :-)
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

Kaca No to je hospoda místo Krušárny, je to hned pod školou. Jsem zvědav jak dopadneš na Praze 3. A co Míra? Jak to vypadá s Dendrologickou zahradou?
Pedro
Návštěvník

Příspěvek od Pedro »

Předsedo + Enzo + Kačko, no já mám snad tenhle týden volněji. Takže dneska (v pondělí) kolem čtvrtý bych na jedno, dvě mohl zaběhnout. Možná středa. Uvidím, co přinese pondělí v práci. To se většinou rozhoduje o dění během týdne. Máme tu zase nějaké Itali a tak abych tu nemusel zůstat o něco déle :-(. Kačko,jak píše Kronikář. Je to v té ulici, co má Karel vchod akorád na rohu dalšího bloku směrem k magistrále. Když ti to výjde, tak se zastav a aspoň probereme dovolenou a já se konečně dozvím o co jsem přišel. Předsedo, dej do třech hodin vědět,zda mám přijet.Zdar. Petr
Kronicar
Návštěvník

Příspěvek od Kronicar »

No to je mi nápad!! Přesunout schůze ze školy do hospody :-) To se budou nápady na podzimní spanilou jízdu jen hrnout.... Mimochodem stále ještě se probírám fotkami z dovolené, ta čtyři plná DVD mi dávají zabrat, vždy po prohlédnutí několika stovek fotek usnu. Teď jsem zhruba v polovině.... A ještě článek.... již teď vím, že Pedro a jiní ho ani nepřečtou :-)
Tříprsťák
Návštěvník

Příspěvek od Tříprsťák »

Do hospůdky snad přijdu - doufejme, že se mi zase něco nevyhnojí, jako minule. Pedro: u té ručky na Escu jsou půlkulaté samostavy s vroubkováním, které se časem ohvízdá a pak to brzdí jedva měrou homeopatickou (prý dost častý problém). Já je měl úplně oleštěné. Bohužel tyhle samostavy žádná druhovýroba nedělá (a než kupovat drahý original, to si raději koupím něco na fiátka). Takže jsem je měl ponejprv aspoň posekané sekáčem (také kvůli STK) a nyní mám trochu lepší z vrakáče. ostatním: sorry za redundantní část příspěvku :)
Pedro
Návštěvník

Příspěvek od Pedro »

Nemáte někdo kontakt na toho Itala co prodával na Action ty skla? Napsal mi nějaký zoufalec z jižní Afriky, že shání sklo a gumu na F 125. A rád bych ho skontaktoval s někým, s kým se domluví a kdo umí posílat do zahraničí. Obávám se, že prodejny nd na Poláka z toho zrovna nadšeni nebudou. Díky. Petr
Renda ze Záboří
Návštěvník

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Pedro: Kontakt na Itala mám, ale dostat okno do Jižní Afriky je nemožné! Dlouho jsem s ním o tom diskutoval a náklady na přepravu by až 2x převýšily cenu okna!!! Ještě by se dala poslat ta guma a ty on nevede! Ze stejného důvodu nemůže obchodovat třeba s Amerikou, kde je po oknech docela hlad.
Zamčeno