XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Nejoriginálnější originál

Vše nezařaditelné, možno i nesouvisející s Fiatem
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Nechci Vám nikomu kazit náladu, ale ty gumy na F850 na ebay nejsou zas až tak original - jsou to gumy, které se pokládají na ty pravé gumy co jsou již ve voze, takže jakési koberečky navíc - už jsem je měl v ruce a vypadají dost ohavně, uměle no prostě s originálem nejoriginálnějším nemaj fakt nic společnýho! Italové je dělají na všechny typy starých vozů v různých barevných kombinacích. Jo a nezapomenout na poštovný z Italie cca 30,- eu a poplatek za bankovní převod! Koberečky se běžně prodávají na burzách za 30-40,- eu!
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

To máš asi, Rendo, pravdu, že jsou to ty "koberečky na koberečky", protože tam chybí pokrytí prahů, podběhů a tak dále. A na to jsou tedy opravdu nic moc. Ostatním pro představu přidávám fotky této sorty koberečků v barevných variantách, jak se dělají pro f600.
Přílohy
6c73_1.JPG
6c18_1.JPG
6b9f_1.JPG
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Black »

Fuj, tak to raději zůstanu u toho jekoru a holého tunelu. :lol:
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

taky sem se chystal napsat že ty barevný nejsou nic extra...a to že sou dělený mi taky prve vrtalo hlavou, páč vím že z auta sem vyhazoval v jednom kuse :D
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Marek
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 96
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Marek »

Tříprsťák píše:To máš asi, Rendo, pravdu, že jsou to ty "koberečky na koberečky", protože tam chybí pokrytí prahů, podběhů a tak dále. A na to jsou tedy opravdu nic moc. Ostatním pro představu přidávám fotky této sorty koberečků v barevných variantách, jak se dělají pro f600.
Tak tohle je humus velebnosti :!: :nene:
Jekor je osvědčená volba a než tohle, tak radši holý plech.
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další

__________________
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

...ale asi se tyhle gumáky dělají v té Italii už dost dlouho. V Zelené příšeře (f127) jsou a očividně už hodně letité, možná pochází ještě z bolševických tuzexových dob. A ve f1100 mám také dva pozůstatky přesně tohoto druhu koberců.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od FreeRider »

Teď mě tak ještě napadlo.. v techničáku od auta stojí Fiat 850 CUPE .... tak se označovaly čistokrevný berliny ? :)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Ondrej »

Ne, to je libovůle ouředníkova. Zvlášť pravděpodobná, pokud se už jedná o druhopis TP.
Fakticky jde o tudor.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

Nic si z toho nedělej, také jsem měl 850BN, ve velkém techničáku bylo vše správně, typ 100G a správné parametry, ale vystavili mi malý techničák s názvem Fiat 850 Coupé. Prý že to tak mají v databázi a jestli prý to jako není kupé. Tak jsem jim říkal, že to je jiné auto s úplně jinou kastlí a jiným motorem, tak se hrozně divili. Pak se ještě ptali, jestli to má manuální převodovku a jestli to prý mám na lízing (před očima přitom měli kupní smlouvu s částkou 1500 Kč!) :roll:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Spider »

Tříprsťák píše:... Pak se ještě ptali, jestli to má manuální převodovku...
Trosku odbocim od tematu originality, jiz jste nekdo videl (ci se dokonce svezl) v aute s Idromatic poloautomatem? Vozilo se to jenom do statu ci se to prodavalo i v Evrope? A byl to od Fiatu jen takovy pokus, ci pozdeji nabizeli jine modely at jiz s automatem ci s poloautomatem?

To ze ted delaji Dual Logic prevodovku vim...
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Tříprsťák »

Já znám F850 Idrokonvert jen z literatury a letáků, jeden čas jsem se po tom dokonce pídil, zda by se to nedalo sehnat, ale živě jsem to nikdy neviděl. O fiaťáckých automatech by asi věděli více znalci velkých fiatů - myslím, že zrovna Enzova F130 automat má.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejoriginálnější originál

Příspěvek od Ondrej »

Dovolím si technickou poznámku, ono jde jen o ten hydrodynamický měnič (+ ovládání od řadicí páky samozřejmě), převodovka jako taková byla shodná s obyčejnou verzí.

Pokud mě paměť neklame, já pouze jedinkrát viděl na italské eBay nabízet tu převodovku s měničem, vyštípnutou z nějakého vraku, ale komplet vůz asi nikdy.
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Odpovědět