XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Nejen Fiat

Vše nezařaditelné, možno i nesouvisející s Fiatem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nejen Fiat

Příspěvek od Kronicar »

Zrovna včera jsme se bavili s Tříprsťákem ohledně toho co všechno musí našinec tvořit a dělat kvůli Fiatům. Toho by se jeden nenadál. Já jsem vzal do ruky rýč a krumpáč a prováděl okop okolo garáže neb mi přívalové deště prosakují dovnitř. Nebo třeba oprava střechy, pokládání plechů, eternitu, ipy. Či různé jiné opravy a natěračské práce na střeše. I nájem za garáž si lze odpracovat, opravou okapů. V neděli jsem pak za nájem nařezal dříví a opravil vrata. Tss, ještě teď se nestačím divit. Také provádíte nějaké zajímavé (i méně zajímavé) práce jen kvůli vašemu koníčku....?
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Spider
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 39
Registrován: středa 28. listopad. 2007 23:41
Bydliště: Londyn

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Spider »

Kronicar píše:Také provádíte nějaké zajímavé (i méně zajímavé) práce jen kvůli vašemu koníčku....?
Chodim do zamestnani :mrgreen:
Fiat 850 1966
Fiat 850 Spider 1968
Fiat 850 Sport Coupe 1971
Fiat 500 1.2 Pop (kdyz mi ho zena pujci)
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Ondrej »

Spider píše:Chodim do zamestnani :mrgreen:
:lol: :lol: :ok:


Já se třeba taky stěhuju do větších prostor (i když to nebylo jen kvůli koníčku)... a vypadá to, že brzo budu taky bourat a stavět, když už je na čem :total:
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Tříprsťák »

no, když tak přemýšlím, co jsem všechno musel kvůli Fiatům udělat od chvíle, kdy jsem měl dva fiátky na ulici...tedy:
Asi bych měl začít tím, že jsem se oženil, čímž získal stavební parcelu (nutnost dalších činností souvisících s tímto faktem raději ponechám stranou). Pak jsem přibral další zaměstnání, aby byly penízky na stavbu garáže. Pak následovaly tři roky boje s úřady ve snaze získat stavební povolení na pořádně velikou garáž a obstarávání nejnemožnějších papírů (výpis z katastru, projekt, statický výpočet, požární zpráva, vyjádření odboru životního prostředí, souhlas sousedů, geodetické zaměření, souhlas městské architektky na odchylky od místní vyhlášky kvůli rovné střeše a stavbě na hraně pozemku a už nevím co všechno ještě...) Během této doby umřel projektant a stavební dozor v jedné osobě, čímž vznikly značné potíže s kolaudací, neboť chybělo prohlášení o shodě materiálů a o skutečném provedení stavby (mrtvý jaksi nemůže razítkovat). Vlastní stavba dvojgaráže (provedená svépomocí) už byla vlastně v rámci té celé akce jen taková okrajová činnost.
Pak následoval nápad postavit za garáží kůlnu na další dva fiátky. To znamenalo ponejprv vykopat dva lískové pařezy obludných rozměrů, který se v těch místech roztahovaly. Potom získat povolení odvézt si vybouraný materiál z právě rekonstruované budovy národního technického muzea a každý den naložit na střechu Forda cca 300Kg trámků a desek (za posměchu kolegů, že brzy budu světově první majitel kombika v provedení kabrio), ty pak odhřebíkovat atd. atd. K tomu neustálé číhání v muzeu, kdy se kde bude likvidovat jaký regál, neboť regálů na díly není nikdy dost.
A jelikož místa na fiátky není nikdy nazbyt, časem přišel nápad pronajmout si sklad. Ne ledajaký. S děravou střechou a rozhodně ne příliš prázdný. Takže přesuny krámů a oprava střechy, Zbytek by mohli povyprávět Kronicar s Půllitrem, kteří se se mnou ocitli ve stejném neštěstí.
No - a to zatím bylo jen o tom, jak obstarat střechy nad střechami svých fiatů. Další činnosti, ke kterým mne donutilo vlastnictví (v našich krajích neobvyklého) fiata 1100/103E bylo vytvoření kontaktů v Italii a neustálé psaní a čtení mailů v Italštině, kterou neumím. Jistě bych si vzpomněl ještě na jiné bizarní činnosti souvisící s fiaty. Například nyní kvůli fiatovi sháním mišpuli... :roll:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Jo nevím jestli oženění se je zrovna nejšťastnější způsob získání parcely neb jak známo přízeň dam bývá vrtkavá a výhled na půlení čehokoliv dost nepovzbudivý.....
Na tohle ale nemáte - abych získal významnou finanční hotovost na Fiátky obšťastňoval jsem jistou dámu léta erotickými službami (musím podotknout že nehezkou a v tom směru značně nešikovnou, nicméně aspoň čistotnou). :bs: :bs: :bs: Takže si dovedete přesdstavit, že měnit eternit na střeše nebo běhat po úřadech je proti tomu pro mně úplná sranda...... :salute: :salute:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Tříprsťák »

no tedy...
dělal jsem už ledascos, včetně žebrání s foukací harmonikou (jako malý kluk - než mi na to přišli rodiče zaskočeni mou náhlou solventností), ale tohle by mne v životě nenapadlo. :nene: Jsou zkrátka věci, na kterých dokážu tak leda schudnout. (Fiati například). :brow:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
1/2 litr
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 275
Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od 1/2 litr »

No, já za sebe nebudu přidávat poznatky z oboru stavebnictví, zámečnictví či zahradnictví. To zde již popsali výstižně Kronicar s Tříprsťákem.
Já bych dodal jinou věc. Já jsem si kvůli fiátku 500 udělal řidičák. Ne vážně, majitelem tohoto "červeného draka" jsem o spoustu měsíců déle, než vlastníkem ŘP. Autoškolu jsem absolvoval po několika konfrontacích s policií a postupně zvyšujících se pokutách (pořád mě chytala tatáž hlídka, inu na vsi).Když mě chytli naposledy, byli překvapeni z čerstvých papírů. Tenkrát mi pogratulovali a od té doby mi dali pokoj. Dneska už by to asi tak hladce neprošlo.
Ale na Rendu to taky nemá... Nu což třeba příště.
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Návštěvník
Návštěvník

Nejen Fiat

Příspěvek od Návštěvník »

Mám dotaz na vás lidi kolem fiatů, mohl by mi někdo říci jakou reálnou cenu má třídvéřový Fiat 127 MkII 903 po 1.majiteli se 40000km na kterém je jedinou známkou koroze jsou lehce orezlé růžky dveří, jinak je karoserie absolutně bez koroze.. jedinou vadou vozu je horší lak.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Kronicar »

Otázka poptávky... Jinak vůz v podobném stavu nám na akci v Berouně předvedl kolega z Písku a dal za něj 5 tisíc. Absolutně bez koroze, ovšem lak nic moc. Ale jak říkám otázka nabídky, poptávky.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Petulcha&Zdenal
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: sobota 9. únor. 2008 20:30
Bydliště: Brno

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Petulcha&Zdenal »

Renda ze Záboří píše: ... abych získal významnou finanční hotovost na Fiátky obšťastňoval jsem jistou dámu léta erotickými službami (musím podotknout že nehezkou a v tom směru značně nešikovnou, nicméně aspoň čistotnou). ...
8O 8O 8O 8O 8O :ok: :ok: :ok:
Tak toto asi opravdu nikdo netrumfne. :lol: :lol: :lol:
Fiat 600D 1961 - azzuro
Fiat 600D 1969 - rosso
Steyr Puch 700C 1964
Steyr Fiat 500C 1952
Eriba Puck 1964
Fiat Stilo Multivagon 2006
siX19
Návštěvník

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od siX19 »

Při první zmínce,že bych koupil ještě jedno auto,moje drahá přítelkyně,se kterou mimochodem žiji 16 let,prohlásila:Za moje peníze nic kupovat nebudeš.ALE......FIAT je neodolatelný.Mám ho pár let a ještě o něm neví.To bolšáni mne naučili žít několik životů souběžně.Cestou životem se dostáváte na křižovatky a musíte volit minimálně ze dvou řešení.Zatím se moje drahá připravuje o radosti ze zážitků při setkáních se stejně ,,postiženými,,Petr
Irca
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: pondělí 8. srpen. 2011 22:24
Bydliště: Italie - Svycarsko - ...

Re: Nejen Fiat

Příspěvek od Irca »

Ja bych mohla akorat tak dodat, ze jsem se diky Fiatkovi (modra 600, ta co se pak stala "Carabinieri") naucila delat kotrmelce... (zasveceni vedi :) ) . Nicmene Fiati me "poznamenali" a tak u prilezitosti koupe meho auta (do prace se jinak nedostanu) jsem se rozhodovala mezi blankytne modrou 500 (novou) a cervenou Pandou 4x4. Zvitezila prakticnost a vidina brzkeho stehovani do Svycar - PANDA 4x4!! Je proste uzasna :ok: a da se s ni i stehovat (stul, 3 zidle, kreslo, naradi, kolo, veci na kolo, obleceni, domaci textil, neco do kuchyne,.........)
Moje pristi (druhe) auto pak jistojiste bude Abarth (samotna 500 je moc bonbonkova, i kdyz nadherna :-)). Panove me omluvi, ze mluvim o novotinach - zel nemam vase schopnosti a auto potrebuji k dennimu uzivani (a ze ho nesetrim - Panda za prvni mesic zvladla 4000 km). Mejte se!
Odpovědět