XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Lampárna

Vše nezařaditelné, možno i nesouvisející s Fiatem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

Dneska na Frankfurtském autosalónu Alfa Romeo představila svůj nový model - vrcholný model GIULIA- reprezentační sedan. Vím, že je to novota pro tyto stránky, ale je krásnej. Nemůžu si pomoc, musím říc, že italský design zase zabodoval.
http://www.novinky.cz/auto/380891-alfa- ... zi-qv.html
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Lampárna

Příspěvek od Black »

V neděli jsem si byl zalítat v Litomyšli. Nevím, proč ostatní kroutili hlavou, co jsem z pětikila všechno vyskládal:
http://fiatak.rajce.idnes.cz/Modely#DSC03143.jpg
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Ondrej »

Takový výkřik do tmy téhle "diskuse":

26.9., Rakousko/Obertauern
DSC05208.JPG
DSC05209.JPG
28.9., Chorvatsko/Zadar, "cílové" město (cíl jsem si stanovil až v průběhu cesty)
DSC05726.JPG
Počtvrté na Balkáně. Celkem 2668 km za 5+kousek dnů, se zadřeným alternátorem na zpáteční cestě. Ale dojel jsem i bez dobíjení. Průměrná spotřeba vyšla na 7,2 L/100km - to je extrémně dobrý výsledek.
Během cesty překonána hranice 40 000 km s tímhle fiatem. Ty balkánské výlety z toho dělají 15 860 km - to je hned... :)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Z téhle fotografie jde strach. Inu, dvě auta se srazí v osmdesátce a je to jako stošedesátkou do zdi. Ale....krásně promyšlená deformační zóna, ne? Nádherně to do sebe zapadne, pak se to celé hodí na docela malý vozík a odveze. Jen ten pro toho šoféra tam moc místa nezbylo :!:
Přílohy
600 rotto.JPG
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
oldav
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 99
Registrován: pátek 16. listopad. 2007 7:33

Re: Lampárna

Příspěvek od oldav »

Gratulace k Tour de Balkan. Já tak akorát tour de STK. Je to sice OK, ale musela do toho nová baterie, veškeré nové benzínové hadice a vyčistit karburátor a palivové čerpadlo. Pak to zase šlapalo a bez ztráty kytičky, ani jedna lehká závada se nenašla. Ovšem na Tour de Balkan bych si s tím stejně netroufl. Kdy konkrétně ses vrátil? Viděl jsi migranty? K placaté šestistovce - než jsem to rozklikl, myslel jsem, že to je naaranžované zátiší z Tříprsťákovy garáže.
O.V.
1971 FIAT 125p 1300, bílý a plná garáž starých krámů
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Ondrej »

Vrátil jsem se 30.9.
Jel jsem sice přes chorvatskou Slavonii, ale nezajížděl jsem až k srbským hranicím. Bral jsem to na Barcs a odtud k Balatonu a nikde jsem nenarazil na jediného uprchlíka. Jediné, co tenhle problém připomínalo, byl připravený mobilní zátaras na hraničním mostě a pár vojáků na celnici.

La 600 vandalizzata:
...hlavně mám takový blbý pocit, že tam někde ještě furt někdo musí sedět 8O
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
1/2 litr
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 275
Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od 1/2 litr »

Na schůzi jsem se dozvěděl, že jsme byli s Kačkou v časopise AutoTip Klassik. Bohužel již byl stažen z prodeje a mě se ho nepodařilo zajistit. Pokud by jste ho někdo ještě viděl, mužete mi ho koupit? Budu rád i za fotokopii. Docela bych se chtěl vidět. Bohužel já se o všem dozvim jako poslední.
Ivoš
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Ondrej »

Tak jak je na tom VW s emisemi? Laboratoř nemáme, ale jeden amatérský test zmákneme taky :lol:

http://i.imgur.com/4S5bsYC.webm
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
danielistico
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 81
Registrován: úterý 26. leden. 2010 20:41

Re: Lampárna

Příspěvek od danielistico »

No VW sice problémy s emisemi měl, ale to na videu je bohužel Alfa Romeo 156. :oops:
Jura z KM
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 41
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Jura z KM »

Když už tu vidím něco o emisích.... Včera jsem absolvoval STK a u měření emisí jsem se dotazoval, jak to bude do budoucna. Pan měřič mi sdělil, že od příštího roku už budou mít v provozu pouze novou mašinu, kvůli online měření a na starou (měřící naše Euro 0) se už bude jen prášit. A že na té onlájn mašině to bude vlastně bez OBD dost problém, protože klasické kontaktní zapalování nemá šanci udržet 30 vteřin konstantní volnoběh bez škobrtnutí...
Ví o tomto problému někdo víc? Zcela seriózně, pokud možno legálně, jak 100ho ven???
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Lampárna

Příspěvek od Black »

Nejvíc by o tom asi měli vědět ti, co to vymysleli. ;-)
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Kronicar »

Vida, informace, které se dostávají ke mě, zase celkem vstřícně hovoří o autech starších, tedy karburátorech a vozů bez OBD. Oficiálně nikdo nic o měření emisí od nového roku neřekl. Ale ty katastrofické scénáře, co by mohly nastat, nevypadají dobře pro naftová a zejména novější auta.

Ale nějaké změny se týkají i STK a našich starších strojů, focení bude povinné a tedy pozor na viditelné závady - mlhovky, zástěrky, zrcátka apod.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Jura z KM
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 41
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Jura z KM »

Nuže dobrá, jsem trošku uchlácholen. Bylo by možno sdělit něco konkrétnějšího ohledně měření, případně kde jsou tyto informace k nalezení? Např. technický postup vlastní operace?
Fiat 127/1973- jen za sucha
Fiat 127/1976- hračka
Fiat 126p/1977, ve stádiu zrodu
Fiat 126p/1982, co už opět jezdí
Fiat 126p/1989, co čeká na využití...
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Kronicar »

Na informace jsou všichni skoupí, novela ještě není schválená a pokud budou muset emisní dílny nakoupit nové měřící přístroje, musí jim na to dát čas. Přitom meřící přístroje ještě nejsou ani schválené, takže minimálně do půlky příštího roku to bude asi po staru.
Informace získávám od emisáků, kteří se dotazují na svých školeních, ale protože ještě nic není schválené, nikdo oficiálně nic neví, jsou to všechno jenom prosakující informace a dohady jak by to mohlo být, ale jestli to tak opravdu bude...?
Vyčítání pamětí závad, kontrola readiness kódů, čert ví, ono to totiž v praxi moc nefunguje a když jsme to testovali, neprošla by na emisích ani 4 roky stará oktáva.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Ondrej »

Vše nej!
Předsedovi přeju k svátku více času na klub :tongue:
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

Taktéž se připojujeme ke gratulaci Karlovi.
Vše nejlepší a hodně zdraví přeje Julča a Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

Na internetu jsem zahlédl titulek o vyhodnocení TUV na nejhorší auto. Nevím proč, ale chtěl jsem si tu blbost prohlédnout. Čekal jsem všechno ale ten vrchol mě dostal. To bylo překvapení. A to jsem se smál druhému nejhoršímu Mercedesu.
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
Zdar. P.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Nojo, testy, tabulky, ono hodně záleží na kritériích, podle kterých se hodnotí.
Já jsem například viděl žebříček spolehlivosti aut, ve kterém skončily mezi nejlepšími Dacie a ty nejlevnější verze Fiatů atd. Pak jsem si přečetl, že to pořadí se určovalo podle toho, kolikrát ten který model navštíví servis během prvních asi pěti let svého života. No to je jasný, že zatímco průměrný Daciista si sám mění olej a brzdové destičky (a s nadáváním i upadlý výfuk), tak kravaťák v Audině nebo BMW si jede do servisu nechat i vyměnit žárovku nebo dofouknout kolo. Takže objektivnost žebříčku pokulhává. Pak jsem viděl test trvanlivosti aut (ve kterém si dobře stály například Volva), která byl braný podle průměrných najetých kilometrů aut prodávaných v bazarech. Za trvanlivá auta se považovaly modely, které se běžně prodávají s nájezdem i třeba 300-400 tisíc km. V Německu v tomhle dopadly dobře například něktěrá Volva nebo Chryslery, u nás všechna auta propadla, protože tady v bazarech auta tolik najeto nikdy nemají :hehe:
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Lampárna

Příspěvek od předseda »

Ahojky :razz:
dodatečně děkuji všem za přání ke svátku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ke svátku jsem si nadělil docela velký dáreček - už nejsem "žabožrout" /vozy zn Renault jsem prakticky vlastnil od r. 1990 - R16TS tm. modrá metalíza, červenou R9 TL, stříbrnou R11, R 21 TXE 2.2 bílá, Clio stříbrné a modré 1.4, R 19 RT zelená , Renault Megane - modrý , Renault Scenic -stříbrný - nyní je v bazeru/ a stal jsem se "fordistou", doufám ,že za tento přečin nebudu pikat :oops:
Co u vás nového ,pořídil někdo před zimou také nějaký stroj?
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Nový vůz fiat 600D (r.v.1965) si nyní pořídil mistr italských zmrzlin Honza Hochsteiger a stal se zároveň novým členem FCC. Historii i konstrukční detaily šestistovky nyní studuje s pečlivostí sobě vlastní. Ještě ladíme na tom stroji detaily, až bude hotov, budu se věnovat Loupákovi, doufám, že na jaře již vyjede.

Apropos, Karle, jakého Forda sis pořídil? Můj escort combi z roku 1991, co jsem si ho koupil v roce 2004 za 39 tisíc (tudíž nejdražší auto, co jsem kdy koupil!) stále ještě jezdí, i když už s ním nyní jezdí někdo jiný, má čtvrt milionu najeto a je vpodstatě velmi spolehlivý, nikdy nás za těch deset let služby nikde nenechal. Nutno ale poznamenat, že kdybych ho před pár lety nevyvařil (přičemž zmizla takřka celá tabule plechu!) byl by už ve šrotu. Hanka teď místo Fordem jezdí Lancií Y, jednak je pro ní šikovnější a jednak je italská ;-)
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
bobas
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 19
Registrován: úterý 12. květen. 2009 18:07

Re: Lampárna

Příspěvek od bobas »

Ja mel asi kliku na auta, s puntem td jsme meli za sebou necelych 300tkm(od 70tkm byl u nas v rodine), kdyz jsem bral Alfu 156 s nejvic nachylnym motorem twinspark, tak pak pri prodeji mela 290tkm( znamy ji mel od cca 120tkm), dalsi Alfu tentokrat dalsi dieselovy stroj najel pod nasi taktovkou 350tkm(z toho poslednich 70tkm se mnou), asi mam na tydle ojetiny kliku :D . Jedina vec co se mi opet potvrdila je, ze je stejne jedno co to ma najeto... namatkou neco z italske staje, relativne novy, pekny a zachovaly vuz :) http://www.afcentrum.cz/nabidka-auta/oj ... f-centrum/
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

Karle, gratuluji k novému přírůstku. Je fakt, že už je to auto bližší. Přece jen začíná na F a taky je to na čtyři písmena. :-) Ať to slouží. Zdar
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Ondrej »

Pedro píše:Je fakt, že už je to auto bližší. Přece jen začíná na F a taky je to na čtyři písmena.
Jo jo, příště už se Karel třeba trefí :lol:
8)
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od zastavaman »

tak "Fix Or Repair Daily" je Fiatům charakterem opravdu blízko :)
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Můj Ford měl také motor, který se řadil mezi ty problémové - 1,4 CVH a nikdy jsem s ním problém neměl, nyní má nalítáno 250000++ a stále slouží. Zkušenost stejná jako s fiaty - dobře a spolehlivě slouží ale hnije a hnije.
Pro Bobase: ono docela hodně platí pravidlo, že každé auto dobře slouží, dokud se o něj někdo dobře stará.
Jinak v Anglii mi zase říkali, že FIAT znamená Fix It Again Tomorrow .
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Odpovědět