XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Lampárna

Vše nezařaditelné, možno i nesouvisející s Fiatem
Odpovědět
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od zastavaman »

Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Akorát, že tam je sucho, tak to tolik nehnije a nezarůstá. Na kompostaci aut je asi amerika lepší...
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

No hele, kdyby nás někdo vyfotil taky, jak ty auta strkáme do spáru kovošrotu, tak by nás opravdu zastřelili na místě. Tady to jsou krásné uloženky.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Ondrej »

Neškodí připomenout:

tento měsíc je tomu na den přesně bezmála téměř 50 let, kdy byl představen Fiat 850 :!!!: :party:

Německý Fiat 850 Klub při té příležitosti pořádá na přelomu května a června sraz. Mrzí mě, že zatím nemám čím jet :roll: :?

Pro české pisálky je to zároveň příležitost dát dohromady pár polonepřesných vět a ani kulaté výročí jim nebrání v tom, aby napsali kravinu hned do nadpisu:
Fiat 850 (1964-1972): Ottocentocinquanta má 60 let :bad:
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Zajímavé je, jak se auta přizpůsobují svým majitelům. Hanka je celou duší příroďák a je to znát i na jejím fordovi - tuhle ho musela trochu vyplejt (ze štěrbiny mezi prahem a blatníkem jí rostla nějaká kopřiva či co). Vloni zase měla ve zpětném zrcátku vosí hnízdo. A ty nádherné mechy na gumách kolem oken! No prostě zahrádka... :D
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Tak tady je můj nový přírůstek. Ještě přihlásit...
Přílohy
600D2.JPG
600D.JPG
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

Tříprsťáku, už bych se jen opakoval, že ......... :-)
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
1/2 litr
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 275
Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od 1/2 litr »

Tříprsťák :
Pěkný, to je ten co jsme ho vezli, nebo další přírůstek?
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od zastavaman »

přátelé, kamarádi, bratři, na kdy že jsou naplánovaný Poděbrady 2015? nějak si to nepamatuju...
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

1/2 litr píše:Tříprsťák :
Pěkný, to je ten co jsme ho vezli, nebo další přírůstek?
To je on, jen už má vyčištěné zuby.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Kronicar »

Co se týče Poděbrad 2015, tak já osobně jsem pro termín 18. 4. 2015. Je to po velikonocích a mohou nás navštívit Chomutovští, kteří mají akci 25. 4. (no a my samozřejmě zase je v Chomutově).
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Lampárna

Příspěvek od předseda »

Kdo se chystá na Svratku, my vyrážíme v sobotu ráno od Poděbrad :razz:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
danielistico
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 81
Registrován: úterý 26. leden. 2010 20:41

Re: Lampárna

Příspěvek od danielistico »

No podle vseho bych mel vyrazit dnes okolo 16. hodiny planuju, ze tam budu okolo 19.
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Kronicar »

Odjezd dnes 15:30 Praha.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Lampárna

Příspěvek od Black »

Po zralé úvaze o finančních možnostech a o tom, že už určitě nejsem schopen zvládnout to co dříve, jsem lerošní účast našeho klanu na Svratce musel "odpískat". V nedělních brzkých ranních hodinách vyrážím s hochy na týden lítat do Itálie a to už by bylo moc. :roll:
Tak tam pozdravujte. Zítra budu duchem s Vámi.
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od zastavaman »

zase jednou po letech pořádně vyleštěná
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 8877_n.jpg
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Lampárna

Příspěvek od předseda »

Zdar , tak při opékání jsme se dohadovali ,kdy je opravdu sraz fiatů x1/9. Ano, třetí sraz se koná 15.-17.8. 2014 Liberec :razz:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Radek »

Následující text dorazil na mail. Nevím kam bych to dal jinam, tak prosím Ondreje, aby to, dle svého uvážení, přesunul jinam, případně smazal.

PROSBA O POMOC!!!!

Vážení přátelé oldtimerů,
Dovoluji si, požádat Vás o pomoc. V období konce června 2014 (nebo i dříve v roce 2014?) došlo v dílně J. Kišky/Prostějovičky ke zmizení originálních dílů na BMW 335/1939 : Blok motoru, hlava, výfukové a sací potrubí, startér, dynamo, karburátor Solex 35 FFVS s přírubami a příslušenství (vana, ventily, klikovka, rozvodová kola, kryt ventilů, vodní pumpa, táhla z přístrojové desky, disky kol a další). Některé kusy byly ve více exemplářích.

Prosím o informaci, pokud by Vám p. Kiška nebo někdo jiný díly nabízel, na adresu muzea Slatinice nebo přímo na policii Prostějov. Díly jsou vhodné pouze na BMW 335 (celkově vyrobeno cca 400ks, čtyřdveřových kabrioletů se zachovalo asi 7), nejsou většinou zaměnitelné pro ostatní vozy BMW. O to je ztráta větší.

Historie ztraceného motoru BMW 335 – číslo 100 221: tento BMW byl jedním z vozidel některého ministerstva „Říše“ – Himmler? Goebels? Goring? Speer? (u těchto vozidel, které byly firmou BMW „darovány“ Říši je vymazán ve firemní knize první majitel a byla zničena darovací smlouva). Vozidlo bylo pravděpodobně v roce 1945 použito k útěku do americké zóny u Plzně, kde se dochovalo s „náhradním“ motorem a v roce 1954 dostalo nový TP. Vlastním toto vozidlo od svých 18 let, (v té době nepojízdné, zprovozněno až v mých 40 letech firmou pana Dostála v Pardubicích). V kombinaci modro/bílá jste ho mohli vidět na mnohých veteránských akcích a jeho fotografie jsou na stránkách muzea Slatinice i mezinárodních serverech.

O několik let později jsem na inzerát v okolí Essenu nakupoval díly na Mercedes. Po nákupu se majitel chlubil svými kousky (MB 320 D, Horch, BMW 335 limuzína). Kontroval jsem svým BMW 335 a dostal nabídku, odkoupit zbytky z opravy BMW limuzíny. Zdráhal jsem se převzít kupu šrotu, ale nabízená cena 10 DM se nedala odmítnout. Asi 200 kg „šrotu“ jsem naložil a odvezl. Jaké bylo mé překvapení, když jsme objevili, že blok motoru patří k mému vozu, který je v republice od roku 1945 a v mém vlastnictví od roku 1971. Jediné racionální vysvětlení je, že mne k motoru dovedl duch mého zesnulého otce. Poděkoval jsem mu a slíbil, že auto „zcelím“, ať to stojí, co to stojí.

Nepochybuji o skutečnosti, že táta, kterého jste mnozí znali (Ing. Vladimír Sobek) zase „zařídí“, že se motor a automobil opět setkají. Možná to bude i s Vaším přičiněním. Je podezření, že jde o akci plánovanou, spojenou s diskreditací mé osoby. Možná jste již byli s některými pomluvami seznámeni.

Vysvětlení šíření pomluv:

V roce 2008 zůstalo panu Štanglovi mnoho dílů z vozu MB 200 A krátký z muzea Slatinice, který renovoval (originální kola, hledáček, orig. tapecírování, poziční světla atd). Zápisem se zavázal díly dohledat a vrátit do 14 dní.

V roce 2011/12 zapůjčil pan Štangl, pro potřeby muzea Slatinice, blatníky BMW a současně se zavázal k finančnímu vyrovnání za nedohledatelné díly k vozu MB 200 A.

V roce 2014 našel pan Štangl některé díly (tapecírung) a nabídl částečnou náhradu za nedohledatelné součástky jinými historickými artefakty. Jednání mají dlouhé odstupy a nepochybuji, že poslední nedorozumění (pan Čáp, který jednání vedl nebyl informován o počtu chybějících dílů) bude brzy odstraněno. O blatnicích nemluvil neboť ctí dobré vychování nejprve vrátit staré dluhy, než je vhodné mluvit o novějších. Chování pana Štangla bylo vždy kultivované a plné omluv. Bylo asi chybou, jak mi mnozí vyčítají, nepodat již v počátcích trestní oznámení, neboť liknavé řešení problémů je inspirací dalším: můžeme beztrestně krást, Sobek nic nezmůže.

Popisovat pana Štangla jako poškozeného a vykreslit mne jako darebáka je možné jen u osob s narušenými morálními hodnotami. Jidáš, který ještě nedávno sedával u společného stolu neváhá, za úplatu několika stříbrňáků (zisk skupiny Štangl/Kiška z přestavby podvozku BMW 319 na podvozek BMW 328-detaily mi vysvětlil přímo na zmíněném podvozku pan Kiška) v právníkem řízené pomlouvačné kampani (avizované právní zástupkyní pana Kišky) dopustit se i takových činů, kdy se (po mém opakovaném požadavku, aby vystavil příjmové doklady na peníze za práce na odstranění závad renovace provedené v dílně pana Štangla) rozkřičel v mé ordinaci na sestry a v čekárně na 4 těhotné pacientky mé kolegyně: „pojďte se podívat, jakého to máte za doktora pěkného hajzla“.

Budu vděčný i za zprávu, kdo aktivně šíří výše naznačené pomluvy, neboť jde pravděpodobně o organizovanou skupinu. Přátele nelze vrátit, pověst nelze očistit, ale věřím, že zachráníme alespoň cenné díly.

Pokud můžete, prosím, přepošlete mou prosbu dalším veteránistům. Děkuji za pomoc se záchranou dílů BMW 335.

Dr. Aleš Sobek, Muzeum Slatinice.

www.veteranmuseum.cz mail: museum@veteranmuseum.cz, sobek@fertimed.cz
Radek
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Lampárna

Příspěvek od předseda »

Tento týden jsem obdržel žádost o přijetí do klubu od našeho "starého " známého Danka Kaminského, podrobné info přepošlu Kačce :razz:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

S přijetím nového člena souhlasím.
Jen by bylo dobré založit speciální vlákno Nový členi - například ve vláknu Nápady, návrhy, připomínky, příprava akcí...
Tady ta informace za dva příspěvky zapadne. To samé platí v testacích. Není v tom přehled.
Petr
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Kronicar »

Jo, na dovolené jsem o tom s Danem mluvil, osvětlil i důvody proč preferuje nás...
Myslím, že není důvod o tom debatovat, mladou krev potřebujeme.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
předseda
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 808
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08

Re: Lampárna

Příspěvek od předseda »

ok, jasně ,také souhlasím , info o Dankovi jsem dnes přeposlal Kačce :razz:
F X1/9 1976
F 850 SC tmavě červené 1971
F 850 SC světle červené 1971
F 850 SS -červený sršeň 1972
F 128 SC -modrá obluda 1974
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Kamarád minulý týden vyfotografoval v jedné garáži v Makarské (Chorvatsko, asi 1200Km odtud) zaparkovaného fiata 1100/103 s českou poznávací značkou. A esipak ho kucí a holky poznáte :D (já ho poznal na první pohled).
http://triprstak.chytrak.cz/Makarska.JPG
Naposledy upravil(a) Tříprsťák dne úterý 16. září. 2014 13:57, celkem upraveno 1 x.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Pedro
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 524
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 6:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Pedro »

No jasně, to auto znám.
No tak to se ho podařilo prodat hodně daleko.
No a je o jednu jedenáctistovku v republice míň. Mohly mu přivést ty značky.
P.
F I A T 1 2 5 b e r l i n a , 2 x O H C , 1 6 0 8 c c m , 9 0 H P - Ital, 1 9 7 0
ALFA ROMEO ALFETTA 2,0 96 kW, 1 9 8 5
FIAT STILO 1,9 JTD, 8 5 k W
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna

Příspěvek od Tříprsťák »

Já si spíš myslím, že je tam jen na dovolené a vrátí se. Koneckonců pod tou samou střechou stojí i trabant a možná patřil dalšímu českému turistovi z té party (trabanty v Chorvatsku NIKDY NEBYLY, ani když jsem byl malý). A nebo tam někdo holt sbírá obskurní auta.
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Odpovědět