XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Proč nenávidím svůj vůz

Vše nezařaditelné, možno i nesouvisející s Fiatem
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Tříprsťák »

Další bleskový zásah a práh je jako nový. Ehm....přesněji řečeno - práh JE.
Nevím, zda jsem to vrazil do správného tématu. Můj vztah k tomuto vozu má k nenávisti vcelku daleko - ač jsem z hloubi duše nerad, že se mu musím nyní věnovat, zatímco mí milí kulatí fiátci zatím čekají na jaro. Spíše mám k tomuto vozu pocity neutrální, ale okořeněné notnou dávkou sympatií a značnou úctou k těm rokům tvrdé služby vpodstatě bez poruch a potíží. Je to sice bastard, navíc dost nevzhledný a ošuntělý, ale jeho zásluhy mu nikdo upřít nemůže - ostatně myslím, že málokterý ze součaných drahých automobilů si odslouží tolik, co on. Proto, ač bych se raději věnoval jiným věcem (a navíc se mi v tomto počasí v garáži vůbec nelíbí) mne nemrzí mu zase o kapánek prodloužit život ;-)
Přílohy
prah5.jpg
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od zastavaman »

2tříprsťák: jak zpívá Aretha Franklin - http://youtube.com/watch?v=_DZ3_obMXwU&feature=related :)
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Po delší přestávce opět zábava s Fiaty v garáži....
Reorganizační přesuny si vyžádaly rozhýbání "ležáků" i vozů jezdících do konce loňské sezony. První problém překvapivě nastal u vozu se kterým jsem naposledy vyjel loni v říjnu - Fiat 600 D. Nešel nastartovat, tedy startér netočil, jen cvakal. Hmm, že by baterie? Ne, tak baterka to nebyla. Tak startér? Asi jo. Vezmu jiný, dám ho do svěráku, připojím, roztočím. Pastorek vysouvá a startér pěkně točí. Takže šup s ním do auta. Ale co to? Nic, stále to samé, cvaká, netočí. To už začínám laborovat s kabely, ukostření baterky, plusový kabel ke startéru, pořád nic. Zkouším ten původní startér ve svěráku, točí pěkně. Jsem lehce zmaten. Natahuji venkem kabel od baterie ke startéru, nic. Doprčic! Vezmu třetí startér, říkám si: "Ve svěráku točí, ale možná nemá sílu otočit motorem." Sice je to nepravděpodobné, ale zřejmě u dvou startérů ta samá závada??? :retard: Takže šup tam s ním. Startér číslo 3 je ve voze a ejhle, nepravděpodobné se stává skutečností. Motor naskočí na první otočení klíčkem. Dva startéry v pytli. A to byl jen začátek.....
Že nešla navrčet F 127, není novinkou. Potřebuje řádně "nakrmit" karburátor benzínem ze stříkačky, pak jde pěkně. Zatím s ní nic nedělám, teprve čeká na svůj čas.
Dostal jsem až k, v rohu zasunutém, F 600 D - pláťákovi. Nevyjel už dobrých 6 let. To že budou v kopru brzdy jsem čekal, tedy, že nebudou brzdit. Ovšem byl jsem překvapen, brzdily.....a brzdily pořád :roll: A to tak, že s vozem nešlo hnout. Ani o kus. Zkoušel jsem s autem "poskočit" přes startér, ale těch 10 centimetrů moc nepomohlo, stále ještě nešla otevřít kapota a nedostal jsem se k motoru. Brzdilo to opravdu kvalitně. Za pomoci kladiva a bušení do bubnu se ho podařilo demontovat, vyndal jsem žalostné zbytky brzdového obkložení do kterého se vsákla brzdová kapalina. Jedno přední kolo se tedy točilo, zadní se točilo převapivě i bez mé pomoci. A pak, pak už se s tím dalo hnout. Zkouším navrčet motor, ale 6 let je 6 let. Trochu "přikrmit" benzínem karburátor a jede jak pila, paráda. Ani zvodnatělý benzín nevadil, akorát to nebrzdilo.
Takže příjemně strávený den, přesouvání vozů, to je moje.... :twisted:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
1/2 litr
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 275
Registrován: pondělí 19. listopad. 2007 19:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od 1/2 litr »

No pěkná zábava. Inu v určité fázi opravy se každý nástroj stává kladivem.
:kill:
Fiat 500 F - 1970 Bambino
Fiat 600 D - 1962
Fiat 850 BN - 1970-2016 Rychlík
Fiat 900T - 1978 Pulmino
Fiat Uno - 1989
Steyr-Puch 700C
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Tříprsťák »

Proč? Proto!
zkusmo jsem omlátil podběhy smetáčkem a už to bylo. Zase vaření a vaření :roll:
Inu, auto k běžnému provozu...

Mimochodem - toto auto je krásná učebnice, kterou by šlo nazvat "trvanlivost různých typů oprav v praxi". Krásně je zde vidět, že místa, kde byl starý plech vyřezán a na jeho čistý okraj napojen nový, jsou úplně vpohodě. Zatímco opravy typu "plech na plechu" vyhnily na perník i přes snahy o povrchovou ochranu vnějších stran plechů.
Přílohy
podbeh.JPG
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Pěkná práce! Také jsem včera oklepával podběhy, ale až tak drastické to nebylo. Sic to hořelo jak papír, nicméně stačila jedna záplatka. A jak říkáš, pěkně vyříznout, žádné "plech na plech".

Zato mě potrápila hloupá mlhovka, ne a ne svítit potvora, když už jsem si myslel, že to mám - totiž špatnou kostru, zkoušečka svítila, ale žárovka nikoli. Žárovka měla vlákno celé, ale raději jsem dal jinou a nic. Přeměřím napětí a na rozsvícení by to mělo stačit. Po zkušenostech se startérem jsem se ale nenechal rozhodit, zkouším žárovky jen tak na baterce a nic. Beru tedy třetí (co mi to jen připomíná....) a ejhle třetí žárovka svítí. A po předělání kostry svítí i mlhovka. Takže poučení: všechno co se tváří být v pořádku, ještě nemusí být funkční. Prozkoušel jsem raději celou zásobu žárovek a vyhodil jich asi 15. A přitom, vlákna OK. Jo, jo, základem je mít při opravě věc 100% funkční a spolehlivou, jinak si člověk zadělává na infarkt. :twisted:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Oops! Demontáž nádrže z Fiatu 850, to je bomba! Že je tak blbě umístěná nad převodovkou a tudíž musím demontovat převodovku, potažmo i motor, s tím jsem se celkem smířil. Ale že tam zavadzají i hadice, tudíž že musím vykopat i chladič s hadicemi, kabel startéru a bovdeny karburátoru, to mě zaskočilo. Při tom jsem samozřejmě urval tu naletovanou trubku u chladiče... :roll: Ovšem pecka byla, že jsem ještě musel sundat tlumiče. :bang: Teda takhle nepřístupnou nádrž aby pohledal. Ale bylo to nutné, toho bordelu v ní bych vám nepřál vidět. Nicméně nějaký čásek to zabralo.... :basta:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Tříprsťák »

Prachmordhadrydudynecky!
to jsem měl dneska ale kliku.
Při vaření prahu mi chytil poměrně čerstvý rezistin v dutině - byl to hodně blbý nápad to tam nastříkat ještě před dovařením (jenže když ona tan na to zrovna byla taková šikovná díra...)
Naštěstí jsem stihnul z COčkové lahve shodit redukční ventil a frknout do dutiny trochu sněhu, jinak by to auto asi lehlo popelem :angry:

Naštěstí to zkončilo jen připáleným elektrickým svazkem, který jsem pak musel rozmotat a jednotlivé dráty oizolovat - to ještě není žádná katastrofa. :)
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Radek
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 283
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Radek »

Ty jsi teda kaskadér... ! :roll:
Radek
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od FreeRider »

To sou věci to sou věci...
Mě třeba moje berlina dává sem tam taky zabrat ... to sem tuhle chtěl někam jet.. nastartuju .. zapnu světla...zapnu osvětlení palubky...setřu si okno od vody a jedu...nicméně na první křižovatce sem zapnul blinkr.. a co se nestane... bliknul jednou.. pak zhaslo osvětlení palubky a blinkr se už ani nehnul. Zbytek normálně pořád šel. Zkusil sem si stěrače..v poho... zajedu na parkoviště zhasnu osvětlení palubky..zkusím blinkry a ehjhle ony blikají...tak k tomu zapnu osvětlení palubky a zase zhasly...zkusím stěrače..a ani ty už nešly...
A kde nakonec byla chyba....stačilo akorát trošku protočit pojistky a najednou zase všechno de jak má... to asi byo zaoxidovaný či co :evil:
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Ondrej
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 897
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Doubrav.
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Ondrej »

Tak jak připravujete stroje na Poděbrady? :)

Oprašuju staré téma, neb se už pár dnů vrtám v polákovi a páchám tolik potřebnou GO přední nápravy. Až se do toho bude chtít někdo pouštět, může se mne zeptat na zkušenosti a já mu to spolehlivě rozmluvím :lol:
V čistě "garážových" podmínkách už stahování pružiny stahovákem je práce na více než hodinu, protože na něj není moc místa a stejně je nutné pružinu nakonec vypáčit trochu napruženou, jelikož stáhnout jde jen prostředek a ne krajní závity. Svislé čepy šlo naopak stáhnout i obyčejným malým stahovákem, jaký jsem si před časem pořizoval původně kvůli čepům řízení na F850.
Ještě původní horní čepy už to měly za sebou oba (64tkm), spodní už byly měněné, ale ten levý už se díky poškozené manžetě stejně točil jen v čisté hlíně bez špetky maziva, tedy na vyhození též. Nicméně potud by to ještě šlo.
Horší už bylo kupodivu odstranění origo nýtů horních čepů, odvrtat "běžným" vrtákem to nešlo, byla to nějaká "lepší" ocel... takže přišla ke slovu rozbruska. A vyloženou kovbojkou je pak přelisování silentbloků v tom horním rozvidleném rameně. To už chce pořádné nástroje a i trochu důvtipu... nebo síly. Síly bylo dost, takže rameno prasklo, ale naštěstí jen přímo u díry pro silentblok, takže k tomu pár tahů se svářečkou a je jak nové... :roll:

Montáž jest obráceným postupem demontáže, takže narvat tam tu pružinu, když je potřeba ji trochu stlačit, při manipulaci kolem horního ramene zavazí stahováky a ještě dávat pozor, aby se nepoondila gumová miska pružiny nahoře... stojí fakt za ten zážitek :ok:
Aneb zkuste stát na jedné noze, druhou tlačit rameno dolů, rukama stláčet pružinu a ještě strkat hlavu do podběhu a kontrolovat polohu horní pryžové misky, schované v prolisu, to vše pokud možno zároveň :)

A protože mi u táhla předvolby řazení chyběla jedna pitomá pryžová vložka*, dělám ještě GO celého řadicího mechanismu :roll:
Samozřejmě kvůli tomu třeba rozebrat mechanismus ruční brzdy a shodit kardan, ale i tak je v tom tunýlku bohovský přístup k tomu hornímu táhlu... a ta vložka jistěže chyběla zrovna u něj. K tomu odsekat nýty lůžka páky řazení, které už byly poněkud volnější, ale na odsekání držely jak islámská víra... a to také jedině zespod. Mno když jsem po pár hodinách konečně vylezl zpod auta, vypadal jsem jak horník po dvanáctihodinové šichtě.

Teď už mě čeká svým způsobem jen postupná montáž všeho, takže do Poděbrad bych to měl stihnout.
Tedy opravdu měl, poněvadž kupé dostal teprve včera klempíř k dokončení potřebného a tudíž do Poděbrad nevyjede.

Že tento měsíc končí polákovi technická, považuju oproti výše zmíněnému za naprosto podružný a nepodstatný problém :D

* pro Toma: myslel jsem že obě, ale ta spodní tam je- takže ta jedna nová nalezená vložka je tak akorát pro akutní potřebu :D
1969 F125p 1300 ... bílý limuzín
1969 F850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 F850 Special ... ex Vzpurník
1987 Fiat Panda ... krabička plná překvapení
+1997 Fiorino Panorama

V nebi mě nechtějí a v pekle se mě bojí, tak jsem tady...
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Vzhledem k nechtěnému stěhování není čas na nějaké ty kaskadérské kousky na vozech, budu rád pokud to přejede z bodu A do bodu B. No práce je habaděj... Vzhledem k nedostatku místa rozmýšlím co vyhodit a co schovat, takže jsem rozhodil motor z "povodňové 850" a nestačil jsem se divit. Vypustil jsem nějakých 7,5 litru humusného oleje s vodou, píst tvoří s blokem kompaktní hmotu, hlava možná ještě půjde použít.
Pak trocha práce na brzdách, příprava Berušky na TK, ovšem drobný zádrhel představuje brzdové světlo - nesvítí. Vždy po sešlápnutí pedálu shoří pojistka. Budu řešit během týdne..... Kromě jiného také modré šestikilo - tlumiče, ložiska zadních kol, brzdy, TK.... jen samé prkotiny :mrgreen:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Pavel KV
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 209
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 19:23

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Pavel KV »

Taky se připravuji na Poděbrady, zůstávám nadále optimistou a i přesto že u nás zase dnes napadl sníh :total: doufám že v Poděbradech bude lépe a tudíž připravuji svůj poslední přírustek X1/9. Původně jsem si myslel že vyměním kapaliny, svíčky, filtry,řemeny, pneu apod. a mám hotovo, jak už to ovšem bývá situace se trochu zkomplikovala, začalo to tím že při vyšroubování zátky na vypouštění oleje se ukázala krásná hliníková špona, tudíž šlo to ven i se závitem - vana dolů, vyměnit, přetěsnit, pak přetalo dávat palivové čerpadlo - vyměnit, prolínala manžeta u převodovky - vyměnit, házela ručička tachometru - předchozí majitel demontoval matici náhonu u převodoky sekáčem a to holt nevydržela, přez výměnu výfuku divný zvuk a ejhle prasklé výfukové potrubí - vyměnit, přetěsnit, divný chod zahřátého motoru , karburátor při demontáži v Rakousku špatně sesazen a některé táhla chybí - rozebrat, vyčistit, zkompletovat, následoval tekoucí kohout topení - vyměnit, vyháknuté táhlo kohoutu - rozebrat středový panel , táhlo narovnat a zaháknout, výměna pp ložiska, poté komplet brzdy atd., atd. a to jsem to ještě pořádně neprojel, protože tady je neustále slota, jsem zvědav co mne ještě překavapí. Prostě klasická situace s novým vozíkem :surprise: .
Fiat 128 A 1970,1971,1972
Fiat 128 AF 1972,1973
Fiat 128 AC 1973.1975
Fiat 128 AR 1971,1973
Fiat 132 2000 1977
Fiat Ritmo 105 TC 1982
Fiat Ritmo 125 TC Abarth 1982
Fiat Ritmo 75 1979
Fiat X1/9 1978
atd.
Uživatelský avatar
Tříprsťák
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 441
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Tříprsťák »

Zvažoval jsem, zda letos nepřijet s F127, ale nene. Raději opět věrně podpořím šestistovčí řady, i když kouskem ne zrovna výstavním (druhá šestistovka je stále ještě ve stadiu holé kastle, byť s hotovým podvozkem a brzdami).
Fiat 1100/103E: 1957
Fiat 600D: 1961 polocabrio, 1962, 1968, 1968, 1969
Fiat Panda: 1988, 1997 4x4, 1991 Selecta
Lancia Y: 1996 (variator), 1988 (LPG)
Chrysler Voyager 3,3: 1994, 1995 (LPG)
Trabant 601: 1977
Jawa 250: 1961
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Já zůstanu u standardního vozu - Berušky. Jen mě poněkud zlobí.... V rámci příprav na TK jsem rozhýbával, seřizoval a odvzdušňoval brzdy, přičemž zjišťuji že nesvítí brzdová světla. Pojistka. Výměna, zkouška, pink a je po pojistce. Protože už se blížila jedenáctá večerní, vzdal jsem to a jel domů. Dneska jsem pokračoval, zrada byla v tlakovém spínači. Všechno OK, tak se rýpu v jiném voze. V jedenáct večer je čas vyjet na cestu, když mi najednou zhasla světla. Zběžná prohlídka za svitu mobilního telefonu nepřinesla žádný výsledek, pomohlo mohutné zahýbání kabelobvým svazkem, na chvíli. Tentokrát byla závada v pojistkové skřínce, kde nějaký přechoďák nepouštěl proud přes pojistku. A ve finále, když už jsem přijížděl domů, upadl výfuk, hned za svody..... Tak jsem zvědav na tu zítřejší TK a emise.
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Již dlouho tvrdím, že Fiati jsou nejhorší (nejporuchovější) auta (proto na ně taky prodávám díly!) a když to tak pročítám, tak se Vám divím, že se nedáte na něco spolehlivějšího.......a bylo by po skuhrání......doporučuji VW, Tatra apod.......nebo, že by to bylo ve špatné údržbě!?!?! :tongue2: :hi: :greenf:
Já koupil to plynový 6kilo loni v červnu a do dneška jsem ho pohonil po světě cca 30000 km - stálo 18000,- Kč a byla k tomu hromada new dílů a akorát jsem vyměnil přední péro, těsnění pod hlavou a uhlíky do dynama a provozní náplně nepočítám a ta mrcha furt fachčí - stěžovat si nemůžu! Ale nevěřím!!!! Nicměně VW BUS T2 ujel bez zásahů cca 100000 km a to jsem ho rozhodně nešetřil (ani Fiata!) :tongue3: :super: :tongue5:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Black
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 335
Registrován: pondělí 5. listopad. 2007 11:15
Bydliště: Žatčany

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Black »

Kronicar píše: , když už jsem přijížděl domů, upadl výfuk, hned za svody..... Tak jsem zvědav na tu zítřejší TK a emise.
Něco přece na té TK přeci musí napsat do závad, u tak starého auta by bylo divný vše OK. :lol:
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od FreeRider »

Black píše: Něco přece na té TK přeci musí napsat do závad, u tak starého auta by bylo divný vše OK. :lol:
No....já dělal technickou zhruba měsíc zpátky na 850 ...a protokol mám bílej jak čerstvě napadanej sníh :tongue:
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Marek
Aktivista
Aktivista
Příspěvky: 96
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Marek »

FreeRider píše:No....já dělal technickou zhruba měsíc zpátky na 850 ...a protokol mám bílej jak čerstvě napadanej sníh :tongue:
Mám za to, že vzhledem k tvé "jednorázové investici" do vozu, by bylo spíše s podivem, kdyby něco našli ;-)
*Fiat 850 100G* 1970
*Fiat 128 A* 1971
*Fiat 128 AR* 1972
*Fiat 128 AC* 1973
*Fiat 128 AF1*
*Fiat 133* 1976
*Fiat 125 A*
* a další

__________________
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Tak je to, výfuk jsem zavařil hned ráno, výsledkem čehož byl poněkud udivený pohled šéfa, že jako melouchy až po pracovní době... Emise OK (to snad ani není možný, všechno v normě, divil se technik), však také minulý týden kdy mi měřil 850, jsem mu tak zasvinil měřáky, že ten den již nic nezměřil.... :twisted: Takže se mu do šestikila moc nechtělo, ale byl příjemně překvapen. TK v pohodě, tedy až na brzdy, přední levé a zadní pravé kolo moc nebrzdí díly ovalitě bubnu, ale no problem. Cestou domů překvapivě nic neupadlo.
Ovšem historie zpojízdňování "povodňové" 850 by zabrala několik stránek. Od roku 2002 to stálo a letos v únoru jsem se na ni vrhl. Teď je po TK a konečně najela i nějaké kilometry vlastní silou.... :mrgreen:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
zastavaman
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 177
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od zastavaman »

No, já STK prošel dneska, krom trochu za roh svítího světla vše OK, včetně brzd, což mě mile překvapilo...
Zastava je stejně nejlepší Fiat
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Další TK úspěšně za mnou, tentokrát modrý F 600 D. Po expedici Ukrajina, bylo potřeba nějaké drobnosti jako ložiska kol, tlumiče, brzdy.... TK OK, ovšem opět trochu zlobily brzdy. :evil:
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Uživatelský avatar
Renda ze Záboří
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 357
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 10:54
Bydliště: Záboří 12
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Renda ze Záboří »

Jako každý správný Fiaťák i já mám svého technického kontrolora, takže bych hladké projití skrz TK nepovažoval za až tak velké hrdinství, které by stálo za zde publikování......Anebo je to jakoby veřejné přiznání, ža ne své auto s--u a stejně jsem to dokázal.....kdo ví...... :grin: :lol: :razz:
"I kdybys 100x žil, blbost nevymýtíš!"
(Ehlenovo moudro)
Uživatelský avatar
FreeRider
Diskusní matador
Diskusní matador
Příspěvky: 190
Registrován: neděle 4. listopad. 2007 20:30
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od FreeRider »

Někdo má přímo svého kontrolora....a někdo nemá....ale i tak je základ úspěchu prostě projít :D 8)
Fiat 850 berlina [1968]
Fiat 850 Speciál [1971]
Fiat Bravo 1.8 GT 16V [1997]
Uživatelský avatar
Kronicar
Notorický kecal
Notorický kecal
Příspěvky: 900
Registrován: sobota 3. listopad. 2007 16:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč nenávidím svůj vůz

Příspěvek od Kronicar »

Pravda mám "svého kontrolora" ovšem zrovna nebyl k dispozici a tak si mě vzal do parády sám velký šéf, ten už bohužel tak nakloněn nebyl... takže vlastně hrdinství...?
Fiat 1100 -1939
Fiat 2300 S -1963
Fiat 600 D -1965, 1968, 1969
Fiat 850 SC -1971
Fiat 128 SC -1975
Fiat 128 A - 1971
Fiat 238 -1980
Fiat 127 Mk 2 -1980
Fiat Uno 1.3 Turbo -1986
Lancia Beta 2000 HPE -1978
.....a to není všechno
Odpovědět