od Tříprsťák » neděle 6. leden. 2013 19:46
Nevím, jakým způsobem jste ho "nechali zrušit", když vám zůstaly espézetky a nezůstal techničák. Při trvalém vyřazení vozidla z provozu tomu bývá právě naopak - zůstane zrušený techničák a odevzdají se espézetky. Pokud vozidlo NENÍ trvale vyřazeno z provozu a jen jste přišli o techničák, lze nechat vystavit duplikát technického průkazu (jedna návštěva majitele na registru vozidel a nevelký poplatek) - jen bych se trochu obával, zda na tom nezůstal viset dluh za neplacené povinné ručení, když SPZ ani nebyly v depozitu.
V případě, že byste se rozhodli postavit ho na veteránská čísla, pak vlastní fakt, že nemáte zrušený techničák v ruce není zas až takový problém. Doloží se způsob nabytí vozidla (pokud bylo dříve na Vás napsané, tak s tím nemáte žádný problém) a písemně se vysvětlí, proč není k dispozici zrušený TP (protože se ho nepodařilo dohledat). Zde by naopak BYL problém, kdyby auto NEBYLO trvale vyřazeno z registru silničních vozidel, protože to při přihlašování do registru historických vozidel lustrují podle čísla karoserie a jakmile zjistí, že je zmíněné auto stále přihlášeno v registru silničních vozidel, veteránská čísla mu nevydají.
Nevím, jakým způsobem jste ho "nechali zrušit", když vám zůstaly espézetky a nezůstal techničák. Při trvalém vyřazení vozidla z provozu tomu bývá právě naopak - zůstane zrušený techničák a odevzdají se espézetky. Pokud vozidlo NENÍ trvale vyřazeno z provozu a jen jste přišli o techničák, lze nechat vystavit duplikát technického průkazu (jedna návštěva majitele na registru vozidel a nevelký poplatek) - jen bych se trochu obával, zda na tom nezůstal viset dluh za neplacené povinné ručení, když SPZ ani nebyly v depozitu.
V případě, že byste se rozhodli postavit ho na veteránská čísla, pak vlastní fakt, že nemáte zrušený techničák v ruce není zas až takový problém. Doloží se způsob nabytí vozidla (pokud bylo dříve na Vás napsané, tak s tím nemáte žádný problém) a písemně se vysvětlí, proč není k dispozici zrušený TP (protože se ho nepodařilo dohledat). Zde by naopak BYL problém, kdyby auto NEBYLO trvale vyřazeno z registru silničních vozidel, protože to při přihlašování do registru historických vozidel lustrují podle čísla karoserie a jakmile zjistí, že je zmíněné auto stále přihlášeno v registru silničních vozidel, veteránská čísla mu nevydají.