od Black » pátek 25. červenec. 2008 7:19
Jak píše Ondrej, ta pružinka a hlavně ten zajišťovací kroužek na poloose jsou velice důležité, jinak hrozí povytažení poloosy ze zvonku a její protočení. Ale co se týká těch povolujících se šroubů, tak osobně jsem s tím zatím problém neměl, ale vím, že se to stává - potkal jsem chlapíka u nějakýho obchoďáku jak se válí pod F126 a nadával, že ty šrouby musí každou chvíli dotahovat. Jediné, co mě napadá, že je nějak rozhozena rovina poloosa - hřídel zadního kola a tím pádem se tento spoj nějak stále vyvrací. Já jsem měl s tímto místem na pětikile také stále problémy (odcházeli mě zvonky) a až jsem posunul motor s převodovkou o 1 cm dopředu, je pokoj.
Jak píše Ondrej, ta pružinka a hlavně ten zajišťovací kroužek na poloose jsou velice důležité, jinak hrozí povytažení poloosy ze zvonku a její protočení. Ale co se týká těch povolujících se šroubů, tak osobně jsem s tím zatím problém neměl, ale vím, že se to stává - potkal jsem chlapíka u nějakýho obchoďáku jak se válí pod F126 a nadával, že ty šrouby musí každou chvíli dotahovat. Jediné, co mě napadá, že je nějak rozhozena rovina poloosa - hřídel zadního kola a tím pádem se tento spoj nějak stále vyvrací. Já jsem měl s tímto místem na pětikile také stále problémy (odcházeli mě zvonky) a až jsem posunul motor s převodovkou o 1 cm dopředu, je pokoj.