F850-Alternátor

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: F850-Alternátor

Re: F850-Alternátor

od BREDY » neděle 18. květen. 2008 20:16

Sorry myslel jsem zapojení elektro,blbě jsem formuloval otázku.Díky

Re: F850-Alternátor

od Renda ze Záboří » neděle 18. květen. 2008 10:17

Většinou je tam potřeba něco upilovat - buď kus alternátoru, nebo vodní pumpy, případně upravit díry v držáku....

Re: F850-Alternátor

od BREDY » sobota 17. květen. 2008 20:49

A jak by to prosím bylo,když to samé-tedy alter.127 mk1 -bych chtěl dát do motoru u F600D?Dík

Re: F850-Alternátor

od Tříprsťák » pátek 16. květen. 2008 15:56

Čistě pro doplnění: regulátor od dynama musí jít pryč v každém případě. Alternátor bez vestavěného regulátoru má připojení k vozidlu stejné (tlustší drát ke starteru resp. k baterce a tenší ke kontrolce dobíjení) a krom toho se musí třívodičovou propojkou propojit s regulátorem připevněným na karoserii (určeným k alternátoru), který je jiné konstrukce, nežli regulátor k dynamu. Doporučuji ještě dalším kabelem propojit plášť alternátoru s karoserií. Při použití altíku z f127/903ccm nebo (prvních typů Pandy či Una se stejným blokem motoru) není problém s úchyty k motoru - jsou stejné jako u dynama na f600/850.

Re: F850-Alternátor

od FreeRider » neděle 11. květen. 2008 11:29

Tož zde mé funkční provedení :
265.jpg
JE to alternátor z F 127 MkI ....řemenice je na něm z klasického dynama, ale trošku upravovaná, je tam zespoda navařovaná široká podložka aby seděly řemeny v rovině tak jako u dynama, bohužel kolik je to přesně si už nepamatuju. Jinak se taky změnily rozměry řemenů a to na 10x750 spodní od olejovýho filtru a 10x650 horní k vodní pumpě.

S elektrickým zapojením je to tak, že alternátor má dva konektory, jeden slabší a jeden tlustší. Na ten slabší přijde kabel který z původního regulátoru šel na kontrolku dobíjení. A na ten tlustší konektor přijde kabel přímo z + pólu baterky, což jsem vyřešil krátkou propojkou od alternátoru na startér ke startovacímu kabelu.

PS: jde o zapojení alternátoru který už má regulátor v sobě, takže původní regulátor od dynama šel úplně pryč.

F850-Alternátor

od Mity_236 » neděle 11. květen. 2008 9:36

Dobrý den, chtěl bych se zeptat co budu potřebovat k záměně dynama za alternátor u F850 a jak to zhruba provést. Děkuji za všechny vaše poznatky.

Nahoru