od Pedro » sobota 26. listopad. 2016 20:04
Hlava válců:
Teď se zabývám hlavou válců. Po sejmutí hlavy se mi zdálo těsnění pod hlavou v pořádku.Nic viditelného na něm nebylo. Ještě ho ukážu zkušenějším borcům, co tom řeknou. Výfukové kanály jsou pěkně zasviněné usazenými sazemi a nějakou tvrdou úsadou. No vyčistím, zaleštím.
To samé ventily. Teď se zdají být v pořádku. Vidím po vyjmutí. Zatím bojuju s tím, že nemám přípravek na vyndání ventilů. Co mám na Fiata, tak nejde použít.
Nechám hlavu otlakovat, srovnat a pak se uvidí co dál.
Vložky válců se zdají být OK. Je na nich vidět ještě honování po celém obvodu. Vyjmu tedy písty, vyměním pístní kroužky. Vložky očistím od vodního kamene a zase zpět sesadím. To by snad mohlo být ok. Až bude zase čas, tak je vysápnu ven. Mají tam být jen tak přitlačené na gumový kroužek. Tak doufám,že tam nebudou nějak zarostlé, že je v pohodě dostanu ven bez nějakého násilí.
Písty jsou hrozně zakarbonované.
Těsnění pod výfukovými svody na druhém a třetím válci bylo nějak divné. Jakoby otočené. Část brzdila výfukové plyny. Tak uvidím, až to budu dávat dohromady, zda to tak blbě Italové vymysleli nebo byl někdo diletant.
Zdar
- Přílohy
-
-
-
-
-
-
Hlava válců:
Teď se zabývám hlavou válců. Po sejmutí hlavy se mi zdálo těsnění pod hlavou v pořádku.Nic viditelného na něm nebylo. Ještě ho ukážu zkušenějším borcům, co tom řeknou. Výfukové kanály jsou pěkně zasviněné usazenými sazemi a nějakou tvrdou úsadou. No vyčistím, zaleštím.
To samé ventily. Teď se zdají být v pořádku. Vidím po vyjmutí. Zatím bojuju s tím, že nemám přípravek na vyndání ventilů. Co mám na Fiata, tak nejde použít.
Nechám hlavu otlakovat, srovnat a pak se uvidí co dál.
Vložky válců se zdají být OK. Je na nich vidět ještě honování po celém obvodu. Vyjmu tedy písty, vyměním pístní kroužky. Vložky očistím od vodního kamene a zase zpět sesadím. To by snad mohlo být ok. Až bude zase čas, tak je vysápnu ven. Mají tam být jen tak přitlačené na gumový kroužek. Tak doufám,že tam nebudou nějak zarostlé, že je v pohodě dostanu ven bez nějakého násilí.
Písty jsou hrozně zakarbonované.
Těsnění pod výfukovými svody na druhém a třetím válci bylo nějak divné. Jakoby otočené. Část brzdila výfukové plyny. Tak uvidím, až to budu dávat dohromady, zda to tak blbě Italové vymysleli nebo byl někdo diletant.
Zdar