od Tříprsťák » středa 9. září. 2015 18:53
Trubička v místě, kde do ní vchází bowden se nesmí mrcasit, musí být pevně přivařená k podlaze, jinak motor za lanko tahá (při rozjezdu se motor vychýlí, při tom zatahne za lanko spojky, to zatahnutí kapánek povolí spojku, tím auto přestane tahnout, motor se vrátí do původní polohy, tím spojka zase více sepne, motor se teda zase vychýlí, zase zatahne za lanko - a takhle furt a rychle - a to je to cukání. Jasněže, na zpátečku to nedělá, protože se motor s převodovkou se při tom vychylujou na druhou stranu a tudíž za lanko netahají. Věřte tomu, všichni ostřílení šestistovkaři mají tohleto za sebou.
Trubička v místě, kde do ní vchází bowden se nesmí mrcasit, musí být pevně přivařená k podlaze, jinak motor za lanko tahá (při rozjezdu se motor vychýlí, při tom zatahne za lanko spojky, to zatahnutí kapánek povolí spojku, tím auto přestane tahnout, motor se vrátí do původní polohy, tím spojka zase více sepne, motor se teda zase vychýlí, zase zatahne za lanko - a takhle furt a rychle - a to je to cukání. Jasněže, na zpátečku to nedělá, protože se motor s převodovkou se při tom vychylujou na druhou stranu a tudíž za lanko netahají. Věřte tomu, všichni ostřílení šestistovkaři mají tohleto za sebou.