Koukám, že to tu ještě nikdo nenapsal, tak teda vylezu s pravdou ven já.
Všech pět účastníků Spedizione Torino se v neděli večer ve zdraví vrátilo z cesty.
Závady se nám ovšem nevyhýbaly, jeden ze tří zúčastněných vozů dokonce musel být hned první den pro vážnou poruchu odtažen a vyměněn za jiný. Těch technických překážek však bylo v průběhu cesty více a na všech vozech včetně toho náhradního. S tím už jsme si však poradili.
Zato počasí nám vyšlo naprosto superluxusním způsobem - azzurro, azzurro, azzurro a jen na ty dva dny, které jsme trávili v Torinu, jsme měli polojasno, což bylo taky dobře - aspoň na to courání městem nebyl takový hic. I v moři jsme se koupali.
Z Budyně do Budyně to za těch 9 dnů vydalo na 3202 km. Trasu jsme si oproti plánu operativně poněkud měnili.
Hlavní poznatky:
Továrna Fiat zklamání. Prohlídku se nám před cestou nepovedlo domluvit, ač jsme zkoušeli několik různých cest. Den před odjezdem jsem víceméně náhodou našel dva roky starý výpis, který říkal, že návštěvní dny mají v úterý a ve čtvrtek, na místě jsme však byli poměrně nekompromisně vypoklonkováni s tím, že nic takového už není možné.
Historické centrum Fiatu zklamání. Ještě před dvěma lety měli otevřeno v sobotu, neděli a v pondělí. Teď už mají otevřeno jen v neděli. V Torině jsme byli ve čtvrtek a pátek.
Muzeum Carla Biscarettiho relativně dobrá náplast, ačkoliv Enzo tvrdil, že je tam těch exponátů méně. Nicméně pěkně vyvedené expozice.
Akt nalezení hrobu Dante Giacosy vysoce úspěšný. Myslím, že jedna z mála důstojných chvil expedice
Automobilem dosaženo nadmořské výšky 2802 m, čímž byl překonán výjezd na Edelweissspitze
Francouzi jsou národ omezených idiotů.
Sumec sumárum, přes všechny útrapy wellmi výživný výlet, na který se mezi zúčastněnými asi bude dlouho vzpomínat...
Koukám, že to tu ještě nikdo nenapsal, tak teda vylezu s pravdou ven já.
Všech pět účastníků Spedizione Torino se v neděli večer ve zdraví vrátilo z cesty.
Závady se nám ovšem nevyhýbaly, jeden ze tří zúčastněných vozů dokonce musel být hned první den pro vážnou poruchu odtažen a vyměněn za jiný. Těch technických překážek však bylo v průběhu cesty více a na všech vozech včetně toho náhradního. S tím už jsme si však poradili.
Zato počasí nám vyšlo naprosto superluxusním způsobem - azzurro, azzurro, azzurro a jen na ty dva dny, které jsme trávili v Torinu, jsme měli polojasno, což bylo taky dobře - aspoň na to courání městem nebyl takový hic. I v moři jsme se koupali.
Z Budyně do Budyně to za těch 9 dnů vydalo na 3202 km. Trasu jsme si oproti plánu operativně poněkud měnili.
Hlavní poznatky:
Továrna Fiat zklamání. Prohlídku se nám před cestou nepovedlo domluvit, ač jsme zkoušeli několik různých cest. Den před odjezdem jsem víceméně náhodou našel dva roky starý výpis, který říkal, že návštěvní dny mají v úterý a ve čtvrtek, na místě jsme však byli poměrně nekompromisně vypoklonkováni s tím, že nic takového už není možné.
Historické centrum Fiatu zklamání. Ještě před dvěma lety měli otevřeno v sobotu, neděli a v pondělí. Teď už mají otevřeno jen v neděli. V Torině jsme byli ve čtvrtek a pátek.
Muzeum Carla Biscarettiho relativně dobrá náplast, ačkoliv Enzo tvrdil, že je tam těch exponátů méně. Nicméně pěkně vyvedené expozice.
Akt nalezení hrobu Dante Giacosy vysoce úspěšný. Myslím, že jedna z mála důstojných chvil expedice :)
Automobilem dosaženo nadmořské výšky 2802 m, čímž byl překonán výjezd na Edelweissspitze :ok:
Francouzi jsou národ omezených idiotů.
Sumec sumárum, přes všechny útrapy wellmi výživný výlet, na který se mezi zúčastněnými asi bude dlouho vzpomínat... :)