Při hledání nějakého obrázku na mě vyskočil odkaz na video - Fiat 1100/103 TV na Nordschleife. Okruhový speciál na bázi rodinného sedanu z roku 1954 s 85 koni a řazením pod volantem přece nemůže být nic jiného, než parodie na závod. Video je dlouhé (18min), ale musím uznat, že jsem to vydržel koukat s napětím až do konce.
http://www.youtube.com/watch?v=BzbmnxpjC3A
Komu se nechce čumět tak dlouho, přidám krátký zasvěcený komentář:
Leje. Za pozornost stojí, že pohyb stěrače nemá na stíranou plochu výrazný vliv.
v 5. minutě to dokonce předjede Lotuse. Vzhledem k tomu, že už fiata nepředjel zpátky, tak byl buď pomalej, nebo si to šel hodit.
V 9. minutě si to dalo v zatáčkách ke svačině Alfu Spider (sráč). Asi neměl bezpečné 4mm dezénu na gumách.
Vzápětí vysvitne sluníčko.
V 11. minutě ho předjede Corvetta a Porsche (asi nejmíň o kolo), jakoby se jen tak ploužil.
Ve 12. minutě si Alfa bere zpátky svoji pozici (sráč). Na suchu, to je jiná.
Začíná zase chcát.
Ve 13. minutě řidič gestikuluje cosi mimo kameru a vzápětí ho předjede Lambo (asi ať s tím krámem jede někam). Do konce závodu už ho neuvidíme, takže asi jel.
V 15. minutě vojede zpátky Alfu (sráč) a nádavkem dalšího Lotuse a chvíli poté chytí v zápalu boje šmejra, že bych si asi cvrknul.
V 16. minutě na dlouhé rovince jedenáctka drasticky a monotónně řve, protože víc už prostě nepojede a předjede ji Porsche, jakoby ani nejela.
Vydobytou vedoucí pozici (toho času asi tak čtvrtou od konce) si fiat udrží i po zbývající 2 minuty.
Vážně - všechna čest řidiči, já bych na tohle neměl koule
Když si představím ten subtilní motůrek, divím se, že mu ty písty při těch 6000 otáčkách nenafackovaly
To řazení mi ale připomnělo jiné video - Wartburg 353 EVO II Rallye s řazením pod volantem a s továrním pětikvaltem. Pětka se řadí evidentně stejně jako čtyřka takže tady je ta manipulace s řadicí pákou totálně na hlavu:
http://www.youtube.com/watch?v=6se7UKjARmY#t=118
Jenom tím kvrdláním s pákou museli ztratit takového času...
Při hledání nějakého obrázku na mě vyskočil odkaz na video - Fiat 1100/103 TV na Nordschleife. Okruhový speciál na bázi rodinného sedanu z roku 1954 s 85 koni a řazením pod volantem přece nemůže být nic jiného, než parodie na závod. Video je dlouhé (18min), ale musím uznat, že jsem to vydržel koukat s napětím až do konce.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=BzbmnxpjC3A[/url]
Komu se nechce čumět tak dlouho, přidám krátký zasvěcený komentář:
Leje. Za pozornost stojí, že pohyb stěrače nemá na stíranou plochu výrazný vliv.
v 5. minutě to dokonce předjede Lotuse. Vzhledem k tomu, že už fiata nepředjel zpátky, tak byl buď pomalej, nebo si to šel hodit.
V 9. minutě si to dalo v zatáčkách ke svačině Alfu Spider (sráč). Asi neměl bezpečné 4mm dezénu na gumách.
Vzápětí vysvitne sluníčko.
V 11. minutě ho předjede Corvetta a Porsche (asi nejmíň o kolo), jakoby se jen tak ploužil.
Ve 12. minutě si Alfa bere zpátky svoji pozici (sráč). Na suchu, to je jiná.
Začíná zase chcát.
Ve 13. minutě řidič gestikuluje cosi mimo kameru a vzápětí ho předjede Lambo (asi ať s tím krámem jede někam). Do konce závodu už ho neuvidíme, takže asi jel.
V 15. minutě vojede zpátky Alfu (sráč) a nádavkem dalšího Lotuse a chvíli poté chytí v zápalu boje šmejra, že bych si asi cvrknul.
V 16. minutě na dlouhé rovince jedenáctka drasticky a monotónně řve, protože víc už prostě nepojede a předjede ji Porsche, jakoby ani nejela.
Vydobytou vedoucí pozici (toho času asi tak čtvrtou od konce) si fiat udrží i po zbývající 2 minuty.
Vážně - všechna čest řidiči, já bych na tohle neměl koule :ok: Když si představím ten subtilní motůrek, divím se, že mu ty písty při těch 6000 otáčkách nenafackovaly 8O
To řazení mi ale připomnělo jiné video - Wartburg 353 EVO II Rallye s řazením pod volantem a s továrním pětikvaltem. Pětka se řadí evidentně stejně jako čtyřka takže tady je ta manipulace s řadicí pákou totálně na hlavu:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=6se7UKjARmY#t=118[/url]
Jenom tím kvrdláním s pákou museli ztratit takového času...