Tak hlásím, že to byla super akce. Letos přálo počasí a tak projížďka po okolí byla naprosto super a světe div se. Porazil jsem bráchu.
Nebylo to sice nic moc umístění. Já byl jedenáctej ale brácha za mnou.
Jinak soutěže se účastnilo 30 aut a asi 25 motorek. Nejstarší auto byl Ford T tuším z roku 1917. Už si nepamatuju. Jo jinak dvě pěkné šestistovky a jedna 850 Berlina. Krásná Tatra 603 po renovaci. No a do toho já s F 125 a brácha s Polákem 125p.
Pro nás to byla projížďka kolem baráku
. Zajímavá soutěž byla jet z kopce bez rychlosti a zastavit na čáře. Měřil se čas. Čekali jsme, že pojedeme tohle místo jako pravidelnost ale nestalo se tak. Součásti akce byla taky návštěva jedné soukromové garáže, která byla jako muzeum. No a samozřejmě z toho pramenily dvě soutěžní otázky. Nejvtipnější bylo hledání fotky s věží. Standardně Nové Město má dvě věže a jsou vidět ze všech stran. Ale z jedno místa na trati se ty dvě věže postavily za sebe a tak na fotce byla jen jedna věž. Jinak soutěž se skládala ze čtyř etap. První toulání po Dobrušce a sbírání obrázků aut, pak druhá etapa výlet do Orlických hor a na oběd do Nového Města nad Metují.
Po obědě jsme vyrazili opět do hor a jedna kontrola shodou okolností byla nad domkem naší babičky na Sendraži. Další samokontrola v Chlistově, naproti dvou baráků našich dvou strýců. Konec etapy byl na známém místě v Běstvinách (Kronikář s Karlem ví, jelo se tam na dvoukole kolem silážní jámy. Tentokrát byla jízda zdručnosti autem. Pak třetí etapa přes Domašín
. Prý se polovina účastníků točila kolem našeho baráku, protože přejeli skrytou odbočku za hospodou.
Konec v Dobrušce v učilišti. Paráda.
Velké poděkování organizátorovi akce a všem kolem za super akci. Díky a těšíme se za dva roky.
Tak hlásím, že to byla super akce. Letos přálo počasí a tak projížďka po okolí byla naprosto super a světe div se. Porazil jsem bráchu.
Nebylo to sice nic moc umístění. Já byl jedenáctej ale brácha za mnou.
Jinak soutěže se účastnilo 30 aut a asi 25 motorek. Nejstarší auto byl Ford T tuším z roku 1917. Už si nepamatuju. Jo jinak dvě pěkné šestistovky a jedna 850 Berlina. Krásná Tatra 603 po renovaci. No a do toho já s F 125 a brácha s Polákem 125p.
Pro nás to byla projížďka kolem baráku :-). Zajímavá soutěž byla jet z kopce bez rychlosti a zastavit na čáře. Měřil se čas. Čekali jsme, že pojedeme tohle místo jako pravidelnost ale nestalo se tak. Součásti akce byla taky návštěva jedné soukromové garáže, která byla jako muzeum. No a samozřejmě z toho pramenily dvě soutěžní otázky. Nejvtipnější bylo hledání fotky s věží. Standardně Nové Město má dvě věže a jsou vidět ze všech stran. Ale z jedno místa na trati se ty dvě věže postavily za sebe a tak na fotce byla jen jedna věž. Jinak soutěž se skládala ze čtyř etap. První toulání po Dobrušce a sbírání obrázků aut, pak druhá etapa výlet do Orlických hor a na oběd do Nového Města nad Metují.
Po obědě jsme vyrazili opět do hor a jedna kontrola shodou okolností byla nad domkem naší babičky na Sendraži. Další samokontrola v Chlistově, naproti dvou baráků našich dvou strýců. Konec etapy byl na známém místě v Běstvinách (Kronikář s Karlem ví, jelo se tam na dvoukole kolem silážní jámy. Tentokrát byla jízda zdručnosti autem. Pak třetí etapa přes Domašín :-). Prý se polovina účastníků točila kolem našeho baráku, protože přejeli skrytou odbočku za hospodou.
Konec v Dobrušce v učilišti. Paráda.
Velké poděkování organizátorovi akce a všem kolem za super akci. Díky a těšíme se za dva roky.