F 850 - hlava válců

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: F 850 - hlava válců

Re: F 850 - hlava válců

od Tříprsťák » čtvrtek 17. květen. 2012 9:55

Libor píše:když vidím tyhle otázky a zároveň je chuť se v tom hrabat,tak než tady sáhodlouze vypisovat,tak bude nejlepší nakoupit/stáhnout Šteinera a začít se samostudiem. Hodně štěstí, Libor
doplňuji Liborův příspěvek odkazem:
http://f600club.cz/down-prirucky.php
to je studnice moudrosti každého začínajícího fiatáře :ok:

Re: F 850 - hlava válců

od Radek » středa 16. květen. 2012 23:05

Výměna názorů Radek x Renda ze Záboří přesunuty do pokecu z důvodu nepatřičnosti do tématu.

Re: F 850 - hlava válců

od Libor » úterý 15. květen. 2012 11:13

když vidím tyhle otázky a zároveň je chuť se v tom hrabat,tak než tady sáhodlouze vypisovat,tak bude nejlepší nakoupit/stáhnout Šteinera a začít se samostudiem. Hodně štěstí, Libor

Re: F 850 - hlava válců

od alfox » úterý 15. květen. 2012 9:18

Dobře, tedy. Srovnám hlavu, zabrousím ventily, vyměním těsnění pod hlavou.

Co, ještě bude potřeba, při té příležitosti, vyměnit nebo udělat? Kde koupit těsnění pod hlavu?


Obrázek

Re: F 850 - hlava válců

od Tříprsťák » úterý 15. květen. 2012 8:33

Také se přikláním k tomuto názoru. Osobní zkušenost mám takovou: kdykoliv jsem měl podezření, že odchází těsnění pod hlavou (ať jsem tomu chtěl věřit, nebo ne) dříve či později skutečně odešlo. Takže výměna je rána do jistoty - lepší než pak odněkud dojíždět s vodou ve dvou válcích (zažil jsem 4x) . A srovnání hlavy se také většinou vyplatí - už se mi stalo, že jsem dal nové těsnění a vyplivlo za chvilku zas...

Re: F 850 - hlava válců

od Libor » úterý 15. květen. 2012 5:41

na to abys dotáhl šrouby na větší utahovací moment musíš udělat taky celkem dost operací a ničemu tím nepomůžeš..takže sundej hlavu (rovnou nechat srovnat a zabrousit ventily..zkontrolovat vodítka...) a alespoň zjistíš,kde je zakopaný pes. (když ty šrouby přitáhneš na větší moment,tak leda tak možná zničíš šroub..nic víc)

Re: F 850 - hlava válců

od alfox » pondělí 14. květen. 2012 18:47

Motor se přehřívá. Mezi hlavou a blokem válců, při nastartovaném motoru, lehce vzlíná chladicí kapalina - do výfuku ale nejde voda a ve vodě není olej.

Je nějaká šance toto opravit bez demontáže hlavy, např. zkusit přetáhnout šrouby hlavy - třeba na 60 Nm?


Obrázek

Re: F 850 - hlava válců

od Ondrej » neděle 13. květen. 2012 20:42

Máš-li od hlavy odpojené sání nebo výfuk, tak velmi jednoduše, skoro bych tak řekl, hmatatelně :mrgreen:
Jinak je pořadí ventilů výfuk - sání - sání - výfuk - výfuk - sání - sání - výfuk.

Re: F 850 - hlava válců

od Michal » neděle 13. květen. 2012 18:51

Hoši potřeboval bych poradi, když seřizuji ventily tak, který ventil je saci a výfukový. Jak to poznám? Díky za odpověď.

Re: F 850 - hlava válců

od Black » středa 8. duben. 2009 11:08

alfox píše:Jaký je postup/utahovací moment při montáži hlavy válců (F850 Berlina)? Díky za vaše reakce.
Vše je popsáno ve Šteinerovi - strana 183.
Ke stažení např.: http://www.f600club.cz/ Download-Příručky

F 850 - hlava válců

od alfox » středa 8. duben. 2009 9:44

Jaký je postup/utahovací moment při montáži hlavy válců (F850 Berlina)?


Upevňovací šrouby hlavy válců se dotahují momentovým klíčem v předepsaném pořadí (viz obrázek), nejdříve postupně všechny momentem 30 Nm a potom momentem 40 Nm.

Obrázek

Nahoru