od Jura z KM » sobota 25. prosinec. 2010 21:28
Abarth OT850 Berlina 1964: 842ccm; 8,8:1; 42k/5400; Solex34; 130km/h
OT1000 Berlina 1964; 982ccm; 9,5:1; 54k/5200; Solex34; 150km/h
OT1600 Berlina 1964; 1591ccm;9,5:1; 154k/7600; 2xWeber45; 220km/h; 790kg
'OT2000 Berlina 1964; 1946ccm; 10,5:1; 204k/7200; 2xWeber58; 255km/h; 820kg; 0-100:5,3s
140: 9s
180: 14,8s
400m:13,3s(170km/h)
1000m:24,4s(211km/h)
Abarth OT1000 Coupe 1965; 982ccm; 9,5:1; 62k/6150; Weber30; 160km/h; 730kg
OT1300 Coupe 1966; 1280ccm; 10,5:1; 75k/6000; Solex32; 170km/h; 755kg
OT1600 Coupe 1966; 1591ccm; 11:1; 185k/8200; 2xWeber58; 245km/h; 670kg Zdroj: nevim už, odněkud vypsáno
A teď z letáku:
FIAT ABARTH OT 1000 coupé and spider: 982ccm; typ motoru: 202B; 9,8:1; 62HP DIN at 6150r.p.m.; Weber 30 DIC; Abarth výfuk; Al vana, chladič vzadu;stálý převod 8/37; max. rychlost coupé 155km/h, spider 160km/h
FIAT ABARTH OTS 1000 coupé: 982ccm; typ motoru: 202B; 11,5:1; 68HP DIN at 6400 r.p.m.; Weber 30DIC, Abarth vývuk; Al vana; chladič vpředu; stálý převod 8/37; max.rychlost nad 160km/h
FIAT ABARTH OTR 1000 coupé radiale: typ motoru: 200 radiale; 982ccm; 9,8:1; 74HP DIN at 6500 r.p.m.; Dva dvojité karb.; Abarth výfuk; chladič vpředu; stálý převod 9/37; max. rychlost 172km/h.
Jen tak pro úplnost, model TCR Radiale, čili v kastli 600:
850TCR: 847ccm; 62,5x69mm; 93k/8400
1000TCR: 982ccm; 65x74mm; 13:1; 115k/8200; cca.132Nm/7000; pětikvalt, 215km/h.
Upozorňuju, že za data neručím, ani nejsem schopen dohledat, kde jsem je vyštrachal.
Abarth OT850 Berlina 1964: 842ccm; 8,8:1; 42k/5400; Solex34; 130km/h
OT1000 Berlina 1964; 982ccm; 9,5:1; 54k/5200; Solex34; 150km/h
OT1600 Berlina 1964; 1591ccm;9,5:1; 154k/7600; 2xWeber45; 220km/h; 790kg
'OT2000 Berlina 1964; 1946ccm; 10,5:1; 204k/7200; 2xWeber58; 255km/h; 820kg; 0-100:5,3s
140: 9s
180: 14,8s
400m:13,3s(170km/h)
1000m:24,4s(211km/h)
Abarth OT1000 Coupe 1965; 982ccm; 9,5:1; 62k/6150; Weber30; 160km/h; 730kg
OT1300 Coupe 1966; 1280ccm; 10,5:1; 75k/6000; Solex32; 170km/h; 755kg
OT1600 Coupe 1966; 1591ccm; 11:1; 185k/8200; 2xWeber58; 245km/h; 670kg Zdroj: nevim už, odněkud vypsáno
A teď z letáku:
FIAT ABARTH OT 1000 coupé and spider: 982ccm; typ motoru: 202B; 9,8:1; 62HP DIN at 6150r.p.m.; Weber 30 DIC; Abarth výfuk; Al vana, chladič vzadu;stálý převod 8/37; max. rychlost coupé 155km/h, spider 160km/h
FIAT ABARTH OTS 1000 coupé: 982ccm; typ motoru: 202B; 11,5:1; 68HP DIN at 6400 r.p.m.; Weber 30DIC, Abarth vývuk; Al vana; chladič vpředu; stálý převod 8/37; max.rychlost nad 160km/h
FIAT ABARTH OTR 1000 coupé radiale: typ motoru: 200 radiale; 982ccm; 9,8:1; 74HP DIN at 6500 r.p.m.; Dva dvojité karb.; Abarth výfuk; chladič vpředu; stálý převod 9/37; max. rychlost 172km/h.
Jen tak pro úplnost, model TCR Radiale, čili v kastli 600:
850TCR: 847ccm; 62,5x69mm; 93k/8400
1000TCR: 982ccm; 65x74mm; 13:1; 115k/8200; cca.132Nm/7000; pětikvalt, 215km/h.
Upozorňuju, že za data neručím, ani nejsem schopen dohledat, kde jsem je vyštrachal.