od Pavel 128 » úterý 4. květen. 2010 16:35
Tak Sosnová je za námi. Byla to perfektní akce, na které jsme se pořádně vyřádili. Dopoledne dvě seznamovací rozjížďky, odpoledne kvalifikace a závod. Jen Honza Šipka měl smůlu, když se jeho Abarth změnil hned během první rozjížďky v tříválec. Na vině bylo pravděpodobně těsnění pod hlavou. Co se týče výsledků, tak se přiznám, že vlastně nevím. Do hlavního závodu na deset kol jsme byli zařazeni do skupiny šesti vozů a závod této skupiny skončil v pořadí: Mini 1380; BMW 2002; Ford Escort MkI prý1600?; Fiat 128 Rally; Fiat 128 Sport; Triuph Spitfire. Snad jsem mohl soupeřit ještě s tím Fordem, ale start závodu typu Le Mans, přiběhnout, připásat, nastartovat... dopadl tak, že když jsem se ještě poutal, někteří měli půl kola za sebou. Odstartovali jsme společně s bratrancem poslední a svedli opatrný souboj v první zatáčce, při kterém jsem se dostal před bratrance. Pak jsem podcenil studené gumy, a na konci prvního kola dostal hodiny a tak Bratranec šel přede mne. Nastala stíhací jízda, při které jsme oba dohnali Triumph Spitfire a opatrným soubojem ho překonali. Pak nastal další duel, který trval tři kola a při kterém jsem se dostal před bratrancovo kupátko podruhé. Na rovince pod tribunami jsem se dostal vedle a na vnitřek první zatáčky, do které mne již bratranec pustil. Vzájemné fiatí skřípaní plechů jsme samozřejmě nechtěli připustit. Potvrdil jsem si, že komentátoři okruhových závodů nemluví do větru, když tvrdí, že něco jiného je soupeře dojet a něco jiného předjet. Takovýchto skupin po šesti nebo pěti vozech jelo asi pět a rozřazení vozů bylo čistě na úsudku pořadatelů, v jejichž silách nebylo zohledňovat výkon, objem, stupeň úprav atp..., ono totiž pomalu co auto, to kategorie
Před hlavním závodem se jely tzv. kvalifikační jízdy na pět kol a každému se počítalo to nejlepší, takže si člověk o svých schopnostech mohl udělat jakýs takýs obrázek, ale sobě rovné soupeře si musel v seznamech několika skupin vyhledávat sám, takže jsem se třeba radoval, že jsem porazil nějaké Porsche 911 ale pak byl zklamán že mne porazila nějaká Škoda 120, ale nevěděl jsem přesně jaká. Celkově vzato, to byla perfektní neděle a už dlouho jsem neměl po zničení čtyřech gum, tak dobrý pocit
. Velký dík patří Pavlu Lindovi, který zajistil převoz 128 Rally a servis obou dvou stoosmadvacítek a také Honzovi Šipkovi, který nás na tuto akci vlastně přivedl. Zdravím, Pavel 128.
- Přílohy
-
-
-
-
Tak Sosnová je za námi. Byla to perfektní akce, na které jsme se pořádně vyřádili. Dopoledne dvě seznamovací rozjížďky, odpoledne kvalifikace a závod. Jen Honza Šipka měl smůlu, když se jeho Abarth změnil hned během první rozjížďky v tříválec. Na vině bylo pravděpodobně těsnění pod hlavou. Co se týče výsledků, tak se přiznám, že vlastně nevím. Do hlavního závodu na deset kol jsme byli zařazeni do skupiny šesti vozů a závod této skupiny skončil v pořadí: Mini 1380; BMW 2002; Ford Escort MkI prý1600?; Fiat 128 Rally; Fiat 128 Sport; Triuph Spitfire. Snad jsem mohl soupeřit ještě s tím Fordem, ale start závodu typu Le Mans, přiběhnout, připásat, nastartovat... dopadl tak, že když jsem se ještě poutal, někteří měli půl kola za sebou. Odstartovali jsme společně s bratrancem poslední a svedli opatrný souboj v první zatáčce, při kterém jsem se dostal před bratrance. Pak jsem podcenil studené gumy, a na konci prvního kola dostal hodiny a tak Bratranec šel přede mne. Nastala stíhací jízda, při které jsme oba dohnali Triumph Spitfire a opatrným soubojem ho překonali. Pak nastal další duel, který trval tři kola a při kterém jsem se dostal před bratrancovo kupátko podruhé. Na rovince pod tribunami jsem se dostal vedle a na vnitřek první zatáčky, do které mne již bratranec pustil. Vzájemné fiatí skřípaní plechů jsme samozřejmě nechtěli připustit. Potvrdil jsem si, že komentátoři okruhových závodů nemluví do větru, když tvrdí, že něco jiného je soupeře dojet a něco jiného předjet. Takovýchto skupin po šesti nebo pěti vozech jelo asi pět a rozřazení vozů bylo čistě na úsudku pořadatelů, v jejichž silách nebylo zohledňovat výkon, objem, stupeň úprav atp..., ono totiž pomalu co auto, to kategorie :lol: Před hlavním závodem se jely tzv. kvalifikační jízdy na pět kol a každému se počítalo to nejlepší, takže si člověk o svých schopnostech mohl udělat jakýs takýs obrázek, ale sobě rovné soupeře si musel v seznamech několika skupin vyhledávat sám, takže jsem se třeba radoval, že jsem porazil nějaké Porsche 911 ale pak byl zklamán že mne porazila nějaká Škoda 120, ale nevěděl jsem přesně jaká. Celkově vzato, to byla perfektní neděle a už dlouho jsem neměl po zničení čtyřech gum, tak dobrý pocit :razz: . Velký dík patří Pavlu Lindovi, který zajistil převoz 128 Rally a servis obou dvou stoosmadvacítek a také Honzovi Šipkovi, který nás na tuto akci vlastně přivedl. Zdravím, Pavel 128.