motor z F 127 do F 850

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: motor z F 127 do F 850

Re: motor z F 127 do F 850

od Renda ze Záboří » úterý 17. březen. 2009 22:32

onemj píše: Noó, že nezůstali u původního konceptu vzduchem chlazenýho čtyřválce do "V" (taková extrémně lehká a výkoná šetsetrojka) mi přijde opravdu dost vymaštěný,ale jinak s tim co bohužel je k dispozici,skoro nemá význam něco dělat - vzhledem k hodinám a výsledku.
Ač mám Vysokou školu a IQ nejmíň 140 fakt nechápu tyto souvislosti Fiata s 603 a co tím vůbe "chtěl básník říct"........

Re: motor z F 127 do F 850

od onemj » úterý 17. březen. 2009 21:00

Renda ze Záboří píše:Jinak je mi jasný, že si každý začátečník bohužel musí a nutně potřebuje projít to bludné (obludné!) kolečko ne jehož počátku je přesvědčení, že konstruktéři u Fiata byli blbci a já to přece udělám líp
Noó, že nezůstali u původního konceptu vzduchem chlazenýho čtyřválce do "V" (taková extrémně lehká a výkoná šetsetrojka) mi přijde opravdu dost vymaštěný,ale jinak s tim co bohužel je k dispozici,skoro nemá význam něco dělat - vzhledem k hodinám a výsledku.

Re: motor z F 127 do F 850

od Renda ze Záboří » neděle 22. únor. 2009 15:20

Fiat 127 má v podstatě skoro stejný výkon jako Fiat 850 S - o ty koně co uhánějí do větráku - takže výsledný efekt je stejný + práce......
Jinak je mi jasný, že si každý začátečník bohužel musí a nutně potřebuje projít to bludné (obludné!) kolečko ne jehož počátku je přesvědčení, že konstruktéři u Fiata byli blbci a já to přece udělám líp a levnějc a po spoustě promrhanejch hodin práce a neuspokojivých výsledků dovede ubožáka ke zjištění, že Abarth je holt Abarth a konečně začne hodně šetřit a ubírat se tím správným směrem, kde už mohl být před rokem, kdyby nevytvářel kraviny......Jo pánové směle do toho - tyhle chyby už jsou naštěstí za náma, vlastně za mnou určitě......

Re: motor z F 127 do F 850

od driver » čtvrtek 19. únor. 2009 21:33

myslel jsem, že bych použil pouze motor a převodovku ponechal z 850 (pokud má stejnou přírubu) ale neuvědomil jsem si, že se motor točí obráceně - to je asi zásadní problém? chlazení bych vyřešil chladičem s el. ventilátorem

Re: motor z F 127 do F 850

od Jura z KM » čtvrtek 19. únor. 2009 21:01

Lze! :auto:

Re: motor z F 127 do F 850

od Tříprsťák » čtvrtek 19. únor. 2009 21:01

V principu lze. Vyžaduje to ovšem vyřešit pár technických problémů.
Bez úprav bys měl 4rychlosti vzad a jednu vpřed. Další oříšek je chlazení - k bloku 100GL nelze dát vodní pumpu s vrtulí z f850, protože má jinou přírubu a jiný úhel uchycení a navíc lopatky stavěné na levý chod.

motor z F 127 do F 850

od rider » čtvrtek 19. únor. 2009 18:27

lze namontovat motor z F 127 do F 850?

Nahoru