od Ondrej » úterý 10. březen. 2009 17:25
Přiznám se, že si nepamatuju, jak měl ty změny přesně uvedeny v dokladech, nicméně v protokolu vidím, že karoserie měla úředně přidělené číslo a motor byl typu 110F. V reálu tedy čisté eFko a jako takové bylo taky testováno. Kdysi tedy proběhla zřejmě výměna karoserie / kompletní přestavba na novější typ, či přesněji vyjádřeno na to, co bylo v té době dostupné, což zřejmě bylo legislativně možné. Že přitom nebylo změněno také modelové označení a rok výroby, souvisí s těmi úředními nedodělky - nicméně v protokolu o testování to uvedeno je.
Jinak bych rád připomněl, že k většině malých a středních fiatů se ve zdejších luzích a hájích jakožto k lidovým vozům přistupovalo opravdu hrozně, což spolu s notoricky známými problémy s dostupností originálních ND a za přičinění oněch my(s)tických "zlatých českých ručiček" znamená, že najít dnes špičkového a zachovalého malého fiata z 50. až 70. let je takřka nemožné a soudě dle postojů "skalních" (=též natvrdlých) příznivců předválečných automobilů by tady neotestoval nikdo nic. A o tom to podle mně taky není.
Nicméně připouštím, že tohle pětikilo se pohybovalo tak na hranici toho, pod co jsme se byli ochotni podepsat.
Přiznám se, že si nepamatuju, jak měl ty změny přesně uvedeny v dokladech, nicméně v protokolu vidím, že karoserie měla úředně přidělené číslo a motor byl typu 110F. V reálu tedy čisté eFko a jako takové bylo taky testováno. Kdysi tedy proběhla zřejmě výměna karoserie / kompletní přestavba na novější typ, či přesněji vyjádřeno na to, co bylo v té době dostupné, což zřejmě bylo legislativně možné. Že přitom nebylo změněno také modelové označení a rok výroby, souvisí s těmi úředními nedodělky - nicméně v protokolu o testování to uvedeno je.
Jinak bych rád připomněl, že k většině malých a středních fiatů se ve zdejších luzích a hájích jakožto k [u]lidovým vozům[/u] přistupovalo opravdu hrozně, což spolu s notoricky známými problémy s dostupností originálních ND a za přičinění oněch my(s)tických "zlatých českých ručiček" znamená, že najít dnes špičkového a zachovalého malého fiata z 50. až 70. let je takřka nemožné a soudě dle postojů "skalních" (=též natvrdlých) příznivců předválečných automobilů by tady neotestoval nikdo nic. A o tom to podle mně taky není.
Nicméně připouštím, že tohle pětikilo se pohybovalo tak na hranici toho, pod co jsme se byli ochotni podepsat.