od Petr z Kolína » pondělí 5. leden. 2009 10:22
Určitě to tak funguje , mám připomínku , není zajištěn koeficient obemknutí řemenice na alternátoru , tím při větším zatížení odběru el.energie může dojít k proklouzávání řemenu , je možné nedostatečné dobíjení , neboť alternátor ke správné funci potřebuje převod od motoru 1 ku 1,8 - 2 ( je to střídavý generátor - s malými otáčkami je menší frekvence napětí, které se dále usměrňuje ) a dále odstupňováním řemenic jsou zajištěny vyšší otáčky vodního čerpadla - může dojít k přehřívání - toť můj názor . To co ve vývoji vozidla bylo vyvinuto , je většinou to nejoptimálnější.
Určitě to tak funguje , mám připomínku , není zajištěn koeficient obemknutí řemenice na alternátoru , tím při větším zatížení odběru el.energie může dojít k proklouzávání řemenu , je možné nedostatečné dobíjení , neboť alternátor ke správné funci potřebuje převod od motoru 1 ku 1,8 - 2 ( je to střídavý generátor - s malými otáčkami je menší frekvence napětí, které se dále usměrňuje ) a dále odstupňováním řemenic jsou zajištěny vyšší otáčky vodního čerpadla - může dojít k přehřívání - toť můj názor . To co ve vývoji vozidla bylo vyvinuto , je většinou to nejoptimálnější.