od předseda » neděle 7. září. 2008 20:30
to Pavel
páčku na ruční plyn už tam nemám /nám model /11 /1976/asi tam byl už jen sytič,páčka má být černá,ale já tam mám navařenou chromovou tyčku,o originální jsem zatím nezavadil
olej dávám minerální 15W/40 castrol
páčky na topení jsem tam samozřejmě taky neměl ,sehnal jsem podobné na vrakovišti,ale už přesně nevím z jakého modelu fiata /auto bylo dovezeno ze SRN v r. 1997 a já ho jako nepojízdné odkoupil v r. 1999 od chlapíka ,který to tenkrát vzdal ,protože nemohl na to nic sehnat,nyní už je situace o něco lepší ,dají se tam dám díly z jiných verzí /přinejhoším- motor 1300ccm se např nahrazuje stejným motorem z Ritma 1500ccm,interier se dá dát na starší verzi z novější,kupují se novější elektrony a širší než 165/13atd
Já to řešil tak, že jsem s foťákem navštívil majitele pěkného auta nebo nyní se dovozem zabývájí některé firmy např. Autoslužby Končický z Nové Paky ,Garáže Vltava a ty často dováží právě Fx1/9,takže jsou u nich k vidění,garáže Vltava mají např. bazar v Praze na Bohdalci!
Tam nedávno měli slušnou z r. 1974 sv. zelenou ,prakticky kompletní ,kde jsem zkoumal co mi ještě chybí
-různé průchodky,kobereček v kufru, osvětlení spz,krycí plechy kolem motoru,jeden držák výfuku,alternátor už mám modernější s vestavěným regulátorem,ale to jsou věci ,které nejsou na první pohled poznat-naštestí
víčko na benzim je černé plastové s kovovým závitem,nahoře má takovou"vlnovku"pro snadné otáčení,já jí mám prasklou,tak jsem si tam dal ze F128SC chromovou zamykací-např.
napiš mi svůj mail a můžu ti poslat fotky mojí a kolegy Marka Fx1/9-ky?!
to Pavel
páčku na ruční plyn už tam nemám /nám model /11 /1976/asi tam byl už jen sytič,páčka má být černá,ale já tam mám navařenou chromovou tyčku,o originální jsem zatím nezavadil
olej dávám minerální 15W/40 castrol
páčky na topení jsem tam samozřejmě taky neměl ,sehnal jsem podobné na vrakovišti,ale už přesně nevím z jakého modelu fiata /auto bylo dovezeno ze SRN v r. 1997 a já ho jako nepojízdné odkoupil v r. 1999 od chlapíka ,který to tenkrát vzdal ,protože nemohl na to nic sehnat,nyní už je situace o něco lepší ,dají se tam dám díly z jiných verzí /přinejhoším- motor 1300ccm se např nahrazuje stejným motorem z Ritma 1500ccm,interier se dá dát na starší verzi z novější,kupují se novější elektrony a širší než 165/13atd
Já to řešil tak, že jsem s foťákem navštívil majitele pěkného auta nebo nyní se dovozem zabývájí některé firmy např. Autoslužby Končický z Nové Paky ,Garáže Vltava a ty často dováží právě Fx1/9,takže jsou u nich k vidění,garáže Vltava mají např. bazar v Praze na Bohdalci! :D Tam nedávno měli slušnou z r. 1974 sv. zelenou ,prakticky kompletní ,kde jsem zkoumal co mi ještě chybí :roll: -různé průchodky,kobereček v kufru, osvětlení spz,krycí plechy kolem motoru,jeden držák výfuku,alternátor už mám modernější s vestavěným regulátorem,ale to jsou věci ,které nejsou na první pohled poznat-naštestí :lol:
víčko na benzim je černé plastové s kovovým závitem,nahoře má takovou"vlnovku"pro snadné otáčení,já jí mám prasklou,tak jsem si tam dal ze F128SC chromovou zamykací-např.
napiš mi svůj mail a můžu ti poslat fotky mojí a kolegy Marka Fx1/9-ky?!