Pražská jízda

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Pražská jízda

Re: Pražská jízda

od Ondrej » pondělí 18. květen. 2009 23:45

Já s tím teda chtěl počkat, až ten termín bude jistý, ať to náhodou ještě několikrát neměním (pokud vím, zatím neexistuje jediný písemný podklad s Trojou, na které to teď stojí), ale budiž.

Re: Pražská jízda

od Vlasovec » pondělí 18. květen. 2009 21:51

Datum konání akce Pražská jízda opraven na 6.9.2009!

Re: Pražská jízda

od Kaca » pátek 15. květen. 2009 13:59

karel-škola píše:to Kaca
jasně, dá se to tam po tom 6.6.2009 Kunratické tvrzi :greenf: dík
nemluvím o upoutání na nejbližší akci, ale o chybě v seznamu akcí, co jsou pod obrázkem Kunratické tvrzi....je tam napsáno, že Pražská jízda je 19.9.

Re: Pražská jízda

od karel-škola » pátek 15. květen. 2009 12:15

to Kaca
jasně, dá se to tam po tom 6.6.2009 Kunratické tvrzi :greenf: dík

Re: Pražská jízda

od Kaca » pátek 15. květen. 2009 10:51

Když už se ví o změně termínu Pražské jízdy + termínu výstavy v Troji, tak by to stálo za to dát na net, ne? Minimálně aktualizovat úvodní stránku....

Re: Pražská jízda

od Libor » úterý 14. říjen. 2008 20:34

http://www.youtube.com/watch?v=nPaLp0dnU3E

odkaz výše je jenom taková malá inspirace na příští rok :D

Re: Pražská jízda

od Pavel 128 » úterý 14. říjen. 2008 15:32

Ondrej píše:Na základě měření na mapách.cz mi vychází ~ 1850 m.
Pak by průměrná rychlost u Enza byla 45km/h, u Tebe 72,5 km/h. To už je asi mnohem pravděpodobnější :D
Jo, tak to je už uvěřitelé, ale přesto jsou to velmi slušné výkony =) , díky za informaci.

Re: Pražská jízda

od Ondrej » pondělí 13. říjen. 2008 10:52

Na základě měření na mapách.cz mi vychází ~ 1850 m.
Pak by průměrná rychlost u Enza byla 45km/h, u Tebe 72,5 km/h. To už je asi mnohem pravděpodobnější :D

Re: Pražská jízda

od Pavel 128 » pondělí 13. říjen. 2008 10:22

Ahoj, nevíte někdo jak byl ten kopec dlouhý, Ondra říkal, že cca 2,5 km, ale asi to muselo být kratší, protože pak by vycházelo že já, Míra nebo Pedro jsme se blížili průměru 90 km/h a třeba Enzo s nejrychlejší 500, by to zajel průměrem přes 60 km/h. To se mi vzhledem k náročnosti tratě nezdá moc pravděpodobné i když samozřejmě nechci snižovat naše výkony :razz: .

Re: Pražská jízda

od karel -škola » pátek 10. říjen. 2008 6:20

to Ondra
no super dovětek,teď jsem spokojený, ať se daří v sobotu s hafanama.Doufám ,že po víkendu nezačneš dělat v garážích kotce pro hafíky ,ale na druhou stranu se dá na nich i pěkně vydělat :D

Re: Pražská jízda

od Kronicar » čtvrtek 9. říjen. 2008 23:31

Díky za info o tričku a děkuji za uznání, kdyby mě to nebavilo, nedělal bych to. Snad to příští rok vyjde, abych to všechno neabsolvoval jen pro jeden ročník...

Re: Pražská jízda

od Pavel 128 » čtvrtek 9. říjen. 2008 8:25

Tak jsem si přečetl pečlivě Ondrovo martýrium s vyřizováním povolení na jízdu do vrchu... :? Máš můj obdiv a ještě jednou díky :ok: . Já bych to vzdal už v první třetině, a to zas s úředním šimlem nějaké zkušenosti mám.

Tričko pro tebe mám konečně doma.

Re: Pražská jízda

od Pavel 128 » pátek 3. říjen. 2008 8:33

Renda ze Záboří píše:
Ondrej píše: A proto můj názor je, že rozdělení kategorií dle typu vozu by nebylo příliš efektivní.
Rád se nechám poučit, který jiný Fiat než Fiat 500 spadá do kategorie až 500 ccm, který další Fiat pojede kromě F850 v kategorii 800-900 ccm a nakonec (kromě Fiata 126 se kterým na srazy FCC téměř nikdo nejezdí) jaký jiný vůz než Fiat 600 pojede v kategorii 600-800 :rofl: :rofl: :rofl:
Takže v těchto kategoriích pojedou zřejmě jezdit jen tyto vozy, ale fakt to tak rozdělit není opravdu vůbec efektivní.....
Ještě nepočítám ty různý zprzněniny s nepravými motory :nene: :nene:
A nakonec jak již tady někde někdo zmiňoval Gausovo rozdělení pravděpodobnosti stejně jednou někomu prolítne kebule čelním oknem a po vyřešení průseru bude evidentně po srandě :hang: :bang: :hang:
Určitě nemá smysl vytvářet příliš mnoho skupin, nebo jich může být víc a mělo by se uplatňovat pravidlo, že pro vyhodnocení skupiny se musí zúčastnit alespoň 5 vozidel, jinak se přesunují do třídy nejbližší vyšší (jak už bylo v diskusi někde uvedeno). Určitá skupina může totiž zas přilákat účastníky. Z vlastní zkušenosti vím, že z klubových podníků Rallye Klubu Historických Automobilů absolutně vymizely Trabíci (nejnižší třída byla do 1,0 l), ale jakmile jsme vypsali třídu do 0,7 l, přijelo jich požehnaně. Takže když přijede osm šestistovek, tak ať si mezi sebou zazávodí. Na druhou stranu jsme ale omezeni italskými stroji (díky bohu :razz: ) a z velké části také členskou základnou a tím co máme, takže si myslím, že kdo může, tak přijede s tím co má, třída netřída. Také není účelem komplikovat práci pořadatelům. Hlavně když se člověk dozví čas a absolutní pořadí.

Zastal bych se trochu "zprněnin", jde totiž o to, jakým způsobem je takový stroj stvořen. Ona i taková 1000 TC je vlastně řádnou zprněninou a je to přitom nejcenější stroj na základě 600 vůbec, holt jde o to, kdo a kdy to zprznil :lol: . Myslím si, že na čistě, dle původní dokumentace postavené repliky i s použitím novějších, ale technicky zpřízněných dílů, bychom se skrz prsty dívat nemuseli. Třeba 600 s motorem 903 ála 1000 TC (ale komplet se vším všudy), 125 P s motorem ze 132 ála 125 P Monte Carlo, 128 s 1500 ála 128 Gianinni nebo 128A a 128SC s motory 1400, 1500, 1600, které se běžně stavěly ve druhé polovině 70´let do skupiny A5 pro závody do vrchu, případně X 1/9 s dvouvačkovým 2,0, kterou v pár kusech vytvořil Abarth. Mimo náš obor je docela dobrým příkladem třeba replika 130 RS vytvořená ze 110 R použitím (kromě mnoha dalších úprav) motoru z Favoritu (sice podstatně mladší, ale v podstatě stále stejná technika). Některé takové výtvory jsou dokonce uznávány Historickou sportovní komisí FIA jako tzv. pravé repliky, je třeba možno použít motor z A112 Abarth pro stavbu 1000 TC. Je mi ale jasné které stroje má Renda především na mysli a nad pěkně provedenou replikou 1000 TC s motorem 903 asi neohrne nos nikdo z nás. A samozřejmě by tyto stroje měly jet v kategorii speciálů, pokud bude zas vypsána. Na druhou stranu bych do kategorie speciálů nezařazoval auta s upraveným podvozkem, sportovním filtrem atp, to jsou úpravy, které jsou povoleny i do běžného provozu.

Hlavně to ale nekomplikujme :nene: :nene:

No a vyhnout se Gausovu rozdělení, to už je čistě na nás ;-)

Re: Pražská jízda

od Renda ze Záboří » čtvrtek 2. říjen. 2008 12:02

Ondrej píše: A proto můj názor je, že rozdělení kategorií dle typu vozu by nebylo příliš efektivní.
Rád se nechám poučit, který jiný Fiat než Fiat 500 spadá do kategorie až 500 ccm, který další Fiat pojede kromě F850 v kategorii 800-900 ccm a nakonec (kromě Fiata 126 se kterým na srazy FCC téměř nikdo nejezdí) jaký jiný vůz než Fiat 600 pojede v kategorii 600-800 :rofl: :rofl: :rofl:
Takže v těchto kategoriích pojedou zřejmě jezdit jen tyto vozy, ale fakt to tak rozdělit není opravdu vůbec efektivní.....
Ještě nepočítám ty různý zprzněniny s nepravými motory :nene: :nene:
A nakonec jak již tady někde někdo zmiňoval Gausovo rozdělení pravděpodobnosti stejně jednou někomu prolítne kebule čelním oknem a po vyřešení průseru bude evidentně po srandě :hang: :bang: :hang:

Re: Pražská jízda

od karel -škola » čtvrtek 2. říjen. 2008 6:22

Myslím ,že kategorie jsme již doladily ,trať by minimálně na příští rok měla vyjít ,už si ji dokonce někdo objednával :) Teď jsem zvědavej na tu Pražskou jízdu pravidelnosti ,která se jede již příští sobotu a vede docela velmi frekventovanou a širokou ulicí /Jeremenkova/Praha 4- již jsem o tom psal :mrgreen:
Jede někdo se podívat o víkendu do Beroun na závody do vrchu? www.edda.cz/podrobnosti/

Re: Pražská jízda

od Ondrej » čtvrtek 2. říjen. 2008 0:23

Pavel 128 píše:pestrost pole, je to nejzajímavější
Tak :ok:
A proto můj názor je, že rozdělení kategorií dle typu vozu by nebylo příliš efektivní.

Nakonec, důležité je, aby byla vůbec v příštím roce ta trať k dispozici, jinak máme po žížalkách :roll:

Re: Pražská jízda

od Tříprsťák » středa 1. říjen. 2008 19:42

Pedro, nic si z toho nedělej, mě už kolo ulítlo dvakrát a vůbec si kvůli tomu nemyslím, že by mě to auto nemělo rádo ;-) Kupodivu pokaždé se vyrval střed disku a jeho fragment zůstal poctivě přišroubován k bubnu. Takže stačilo dát rezervu a jelo se dál.

Co se týče dělení do skupin - já prostě do vrchu pojedu raději s upravenou šestistovkou, než se standartní, i kdybych s tou standartní měl větší šanci na vítězství ve své kategorii. Možná si o mne někdo něco pomyslí, ale prostě mi to tak bude víc chutnat :pig: i když třeba nic nevyhraju.

Re: Pražská jízda

od Pavel 128 » středa 1. říjen. 2008 16:48

Rozdělení do kategorií není nikdy spravedlivé. Docela se mi líbilo rozdělení, které psal Renda, ale v zásadě se tento problém nevyřeší nikdy. U klasických sportovních podniků to postupem času dopadá tak, že se vystříbří nejkonkurenceschopnější auta pro každou kategorii a ty si pak postupně pořídí všichni. Viz vláček Mitsubishi EVO v rallye, BMW 2002 v historikách atp. Alo to snad nebude náš případ, pestrost pole, je to nejzajímavější a vzhledem k tomu, že se vydala listina celkových výsledků, tak si každý ty své soupeřa najde a časy si porovná s přímou konkurencí, no a ta medajle, to je takový bonbónek navíc.

Re: Pražská jízda

od tom » středa 1. říjen. 2008 15:42

pedro: poláka neprodám :D
Ale, jedna patnáctka je zrovna u nás na prodej, je to ale novější model. Byla by za hubičku. Mám se na ni jít podívat, tak kdyžtak pošlu fotky.

Re: Pražská jízda

od karel -škola » středa 1. říjen. 2008 10:31

Rozdělení co navrhnul Ondrej je již spravedlivější a je opravdu jedno ,jestli bude o kategorii více či méně,to už nás nezabije -medaile se šňůrkou zase tolik nestojí :D Poháry bych nechal opět jen za pravidelnost :mrgreen:
V Mělníku stačí ,aby v dané kategorii bylo alespoň 5 aut ,jinak se přiřazují do nejbližší. Letos na tom vydělaly pětikila byly jen 4 a ještě k tomu opravdu s origo motory ,takže naprosto férový boj :lol:

Re: Pražská jízda

od Pavel KV » středa 1. říjen. 2008 8:20

Ondrej: Myslím že takovéto rozdělení je v pohodě, už se těším na příští rok :lol:

Re: Pražská jízda

od Pedro » středa 1. říjen. 2008 5:58

Itala neprodám :-).
Kategorie se mi zdají v pohodě. A jestli padnu do kategorie nad 1600 ccm mě nevadí. Jak to psal Kronikář. Rád se projedu a je pro mě nejdůležitější celková výsledková listina, kde je vidět porovnání. Obecně hlasuji za stávající rozdělení či přidání kategorie do 1300. Vyhlašování všech třech vítězů ale třeba jen s diplomem. Je krásné, že nejhodnotnější ceny - poháry jsou opravdu za pravidelnost. Zdar. Petr

Re: Pražská jízda

od Ondrej » úterý 30. září. 2008 21:24

Pedro:
Ten Ital Tě opravdu nemá rád. Prodej mi ho :mrgreen: No, hlavně že to dobře dopadlo.

Budu teď sice hovořit za Toma, ale myslím, že ještě neprodá :nene: 8) Má už koupený nový dif, takže oprava na sebe asi nenechá dlouho čekat :ok:

Re: Pražská jízda

od Kronicar » úterý 30. září. 2008 20:09

Bohužel vždy se najde někdo poněkud odstrčen.... "Obyčejná" 850, musí v kategorii 801 - 1000 ccm vždy prohrát s kupé, se 127 nebo upraveným šestikilem, na druhou stranu by vítězila nad original šestikilem a samostatná kategorie pro dva až tři vozy asi není to pravé... To samé 1001 až 1300 ccm, může znevýhodňovat Zastavy, 128 A, 127 - 1050, atd..... Ale to je hold úděl a kdo chce, zazávodí si pro radost.... O to více pak může těšit vítězství nad silnějším a výkonnějším vozem :twisted: Beztak se najde přehršle soutěžících co pojede v klidu a pohodě, "jen tak" na pravidelnost.

Re: Pražská jízda

od Ondrej » úterý 30. září. 2008 19:46

O víkendu jsem s Kronikářem debatoval mimojiné i o tom rozdělení karegorií a já bych to viděl asi takhle:

do 600 ccm
601 - 800 ccm
801 - 1000 ccm
1001 - 1300 ccm
1301 - 1500 / 1600 ccm
nad 1500 / 1600 ccm

První dvě kategorie jsou inspirovány F600 Clubem, protože si myslím, že jsou voleny dobře, zbytek je trochu jinak. Rozdělení dvou nejvyšších kategorií je otázkou i pro mne, v kategorii "nad 1600 ccm" by byl např. v poměrně silné nevýhodě 125 Ital...

Nahoru