od Tříprsťák » středa 11. červen. 2008 8:13
no, když tak přemýšlím, co jsem všechno musel kvůli Fiatům udělat od chvíle, kdy jsem měl dva fiátky na ulici...tedy:
Asi bych měl začít tím, že jsem se oženil, čímž získal stavební parcelu (nutnost dalších činností souvisících s tímto faktem raději ponechám stranou). Pak jsem přibral další zaměstnání, aby byly penízky na stavbu garáže. Pak následovaly tři roky boje s úřady ve snaze získat stavební povolení na pořádně velikou garáž a obstarávání nejnemožnějších papírů (výpis z katastru, projekt, statický výpočet, požární zpráva, vyjádření odboru životního prostředí, souhlas sousedů, geodetické zaměření, souhlas městské architektky na odchylky od místní vyhlášky kvůli rovné střeše a stavbě na hraně pozemku a už nevím co všechno ještě...) Během této doby umřel projektant a stavební dozor v jedné osobě, čímž vznikly značné potíže s kolaudací, neboť chybělo prohlášení o shodě materiálů a o skutečném provedení stavby (mrtvý jaksi nemůže razítkovat). Vlastní stavba dvojgaráže (provedená svépomocí) už byla vlastně v rámci té celé akce jen taková okrajová činnost.
Pak následoval nápad postavit za garáží kůlnu na další dva fiátky. To znamenalo ponejprv vykopat dva lískové pařezy obludných rozměrů, který se v těch místech roztahovaly. Potom získat povolení odvézt si vybouraný materiál z právě rekonstruované budovy národního technického muzea a každý den naložit na střechu Forda cca 300Kg trámků a desek (za posměchu kolegů, že brzy budu světově první majitel kombika v provedení kabrio), ty pak odhřebíkovat atd. atd. K tomu neustálé číhání v muzeu, kdy se kde bude likvidovat jaký regál, neboť regálů na díly není nikdy dost.
A jelikož místa na fiátky není nikdy nazbyt, časem přišel nápad pronajmout si sklad. Ne ledajaký. S děravou střechou a rozhodně ne příliš prázdný. Takže přesuny krámů a oprava střechy, Zbytek by mohli povyprávět Kronicar s Půllitrem, kteří se se mnou ocitli ve stejném neštěstí.
No - a to zatím bylo jen o tom, jak obstarat střechy nad střechami svých fiatů. Další činnosti, ke kterým mne donutilo vlastnictví (v našich krajích neobvyklého) fiata 1100/103E bylo vytvoření kontaktů v Italii a neustálé psaní a čtení mailů v Italštině, kterou neumím. Jistě bych si vzpomněl ještě na jiné bizarní činnosti souvisící s fiaty. Například nyní kvůli fiatovi sháním mišpuli...
no, když tak přemýšlím, co jsem všechno musel kvůli Fiatům udělat od chvíle, kdy jsem měl dva fiátky na ulici...tedy:
Asi bych měl začít tím, že jsem se oženil, čímž získal stavební parcelu (nutnost dalších činností souvisících s tímto faktem raději ponechám stranou). Pak jsem přibral další zaměstnání, aby byly penízky na stavbu garáže. Pak následovaly tři roky boje s úřady ve snaze získat stavební povolení na pořádně velikou garáž a obstarávání nejnemožnějších papírů (výpis z katastru, projekt, statický výpočet, požární zpráva, vyjádření odboru životního prostředí, souhlas sousedů, geodetické zaměření, souhlas městské architektky na odchylky od místní vyhlášky kvůli rovné střeše a stavbě na hraně pozemku a už nevím co všechno ještě...) Během této doby umřel projektant a stavební dozor v jedné osobě, čímž vznikly značné potíže s kolaudací, neboť chybělo prohlášení o shodě materiálů a o skutečném provedení stavby (mrtvý jaksi nemůže razítkovat). Vlastní stavba dvojgaráže (provedená svépomocí) už byla vlastně v rámci té celé akce jen taková okrajová činnost.
Pak následoval nápad postavit za garáží kůlnu na další dva fiátky. To znamenalo ponejprv vykopat dva lískové pařezy obludných rozměrů, který se v těch místech roztahovaly. Potom získat povolení odvézt si vybouraný materiál z právě rekonstruované budovy národního technického muzea a každý den naložit na střechu Forda cca 300Kg trámků a desek (za posměchu kolegů, že brzy budu světově první majitel kombika v provedení kabrio), ty pak odhřebíkovat atd. atd. K tomu neustálé číhání v muzeu, kdy se kde bude likvidovat jaký regál, neboť regálů na díly není nikdy dost.
A jelikož místa na fiátky není nikdy nazbyt, časem přišel nápad pronajmout si sklad. Ne ledajaký. S děravou střechou a rozhodně ne příliš prázdný. Takže přesuny krámů a oprava střechy, Zbytek by mohli povyprávět Kronicar s Půllitrem, kteří se se mnou ocitli ve stejném neštěstí.
No - a to zatím bylo jen o tom, jak obstarat střechy nad střechami svých fiatů. Další činnosti, ke kterým mne donutilo vlastnictví (v našich krajích neobvyklého) fiata 1100/103E bylo vytvoření kontaktů v Italii a neustálé psaní a čtení mailů v Italštině, kterou neumím. Jistě bych si vzpomněl ještě na jiné bizarní činnosti souvisící s fiaty. Například nyní kvůli fiatovi sháním mišpuli... :roll: