od FreeRider » neděle 11. květen. 2008 11:29
Tož zde mé funkční provedení :
JE to alternátor z F 127 MkI ....řemenice je na něm z klasického dynama, ale trošku upravovaná, je tam zespoda navařovaná široká podložka aby seděly řemeny v rovině tak jako u dynama, bohužel kolik je to přesně si už nepamatuju. Jinak se taky změnily rozměry řemenů a to na 10x750 spodní od olejovýho filtru a 10x650 horní k vodní pumpě.
S elektrickým zapojením je to tak, že alternátor má dva konektory, jeden slabší a jeden tlustší. Na ten slabší přijde kabel který z původního regulátoru šel na kontrolku dobíjení. A na ten tlustší konektor přijde kabel přímo z + pólu baterky, což jsem vyřešil krátkou propojkou od alternátoru na startér ke startovacímu kabelu.
PS: jde o zapojení alternátoru který už má regulátor v sobě, takže původní regulátor od dynama šel úplně pryč.
Tož zde mé funkční provedení :
[attachment=0]265.jpg[/attachment]
JE to alternátor z F 127 MkI ....řemenice je na něm z klasického dynama, ale trošku upravovaná, je tam zespoda navařovaná široká podložka aby seděly řemeny v rovině tak jako u dynama, bohužel kolik je to přesně si už nepamatuju. Jinak se taky změnily rozměry řemenů a to na 10x750 spodní od olejovýho filtru a 10x650 horní k vodní pumpě.
S elektrickým zapojením je to tak, že alternátor má dva konektory, jeden slabší a jeden tlustší. Na ten slabší přijde kabel který z původního regulátoru šel na kontrolku dobíjení. A na ten tlustší konektor přijde kabel přímo z + pólu baterky, což jsem vyřešil krátkou propojkou od alternátoru na startér ke startovacímu kabelu.
PS: jde o zapojení alternátoru který už má regulátor v sobě, takže původní regulátor od dynama šel úplně pryč.