od Ondrej » sobota 17. květen. 2008 17:27
FreeRider píše:je to půl hoďky co sem dal řemen novej....a po 8 km domů je otočenej a voda vybublala
To je divný, pokud byl řemen rozumně skladovaný, tak se podle mně nemá proč otáčet ani starý, natož nový. Měl jsem jediný řemen, který mi tohle dělal, vozil jsem jej jako záložní ve voze. Nebyl nový, ale problém byl, že už minulý majitel jej stáčel do různých spirálek, aby zabíral co nejméně místa, takže když mi jednou praskl řemen mezi filtrem a dynamem, musel jsem jej použít pro zdárný dojezd domů a ať byl našponovaný jak chtěl, stejně se po několika kilometrech otočil. Domů jsem sice dojel, ale záložní řemen byl rozškubaný na s*čky.
Napadá mě snad jen, že by to teoreticky mohla dělat špatně nastavená řemenice na vodní pumpě, tedy buď špatně upravená šířka mezery pro řemen nebo posunutí řemenice do dvou rovin vůči řemenici na altíku / dynamu.
[quote="FreeRider"]je to půl hoďky co sem dal řemen novej....a po 8 km domů je otočenej a voda vybublala :roll:[/quote]
To je divný, pokud byl řemen rozumně skladovaný, tak se podle mně nemá proč otáčet ani starý, natož nový. Měl jsem jediný řemen, který mi tohle dělal, vozil jsem jej jako záložní ve voze. Nebyl nový, ale problém byl, že už minulý majitel jej stáčel do různých spirálek, aby zabíral co nejméně místa, takže když mi jednou praskl řemen mezi filtrem a dynamem, musel jsem jej použít pro zdárný dojezd domů a ať byl našponovaný jak chtěl, stejně se po několika kilometrech otočil. Domů jsem sice dojel, ale záložní řemen byl rozškubaný na s*čky.
Napadá mě snad jen, že by to teoreticky mohla dělat špatně nastavená řemenice na vodní pumpě, tedy buď špatně upravená šířka mezery pro řemen nebo posunutí řemenice do dvou rovin vůči řemenici na altíku / dynamu.
:nevim: