od Pavel 128 » úterý 13. listopad. 2012 22:49
Je tam dost nepřesností, ale buďme vděčni i za takovou reportáž, navíc záběry jsou tam moc pěkné.
Půl milionu je samozřejmě holý nesmysl, tedy kromě verze Abarth, která naopak šplhá spíš k milionu. Je ale fakt, že takováto "běžná" auta v "původním znění s titulky" už opravdu v podstatě neexistují a těch pár opravdu pěkných kousků už je u překupníků a sběratelů. Lepší situace je samozřejmě u kultovních 500 a i 600, případně sportovních verzí, těch je víc ale za ceny ještě vyšší
. Ceny špičkově zachovalých běžných sedanů 124, 125, 128, 131, 132 s kompletně doloženou minulostí, se teď pohybují mezi 4 000,- až 8 000,-€ a třeba Regata v super stavu je už za 2 500,-. Není samozřejmě problém sehnat pěknou 131 kolem 1500,-, ale jen pěknou, ne super, kde mají ještě šrouby žluté kadmiování, existuje kompletní dokumentace od faktury z autosalonu po servisní knížku se záznamem poslední servisní prohlídky odpovídající stavu na tachometru... prostě všechno tip top. Prošel jsem těch inzerátů stovky, když jsem hledal Můru. Pravda taky ale je, že ta auta rozhodně nejdou na dračku a na těch inzerátech visí dlouhé měsíce. Bohužel je už ale mají překupníci, kteří nemají potřebu slevit a prostě jen čekají. Na jednu stranu se tedy můžeme plácat po ramenou, že máme zajímavé kousky, jejichž cena roste (byť by byl problém najít kupce), na stranu druhou už ale asi jen stěží narazíme na něco zajímavého od jedné staré paní... a když, tak bychom neměli váhat
.
Verzi 131 s kompresorem, tedy Volumetrico o které se mluví v té reportáži jsem také jednu objevil, 9 900,-€ pevná cena bez diskuzí.
Díky Pedro za ten odkaz.
Je tam dost nepřesností, ale buďme vděčni i za takovou reportáž, navíc záběry jsou tam moc pěkné.
Půl milionu je samozřejmě holý nesmysl, tedy kromě verze Abarth, která naopak šplhá spíš k milionu. Je ale fakt, že takováto "běžná" auta v "původním znění s titulky" už opravdu v podstatě neexistují a těch pár opravdu pěkných kousků už je u překupníků a sběratelů. Lepší situace je samozřejmě u kultovních 500 a i 600, případně sportovních verzí, těch je víc ale za ceny ještě vyšší :? . Ceny špičkově zachovalých běžných sedanů 124, 125, 128, 131, 132 s kompletně doloženou minulostí, se teď pohybují mezi 4 000,- až 8 000,-€ a třeba Regata v super stavu je už za 2 500,-. Není samozřejmě problém sehnat pěknou 131 kolem 1500,-, ale jen pěknou, ne super, kde mají ještě šrouby žluté kadmiování, existuje kompletní dokumentace od faktury z autosalonu po servisní knížku se záznamem poslední servisní prohlídky odpovídající stavu na tachometru... prostě všechno tip top. Prošel jsem těch inzerátů stovky, když jsem hledal Můru. Pravda taky ale je, že ta auta rozhodně nejdou na dračku a na těch inzerátech visí dlouhé měsíce. Bohužel je už ale mají překupníci, kteří nemají potřebu slevit a prostě jen čekají. Na jednu stranu se tedy můžeme plácat po ramenou, že máme zajímavé kousky, jejichž cena roste (byť by byl problém najít kupce), na stranu druhou už ale asi jen stěží narazíme na něco zajímavého od jedné staré paní... a když, tak bychom neměli váhat :) .
Verzi 131 s kompresorem, tedy Volumetrico o které se mluví v té reportáži jsem také jednu objevil, 9 900,-€ pevná cena bez diskuzí.
Díky Pedro za ten odkaz.