od Ondrej » středa 5. prosinec. 2007 23:00
Číslo karoserie je vyražené v motorovém prostoru, na příčce oddělující motor od nádrže na levé straně za výfukem- nikdy jsem si to podrobně nefotil, ale vidět to půjde na tomto fotu:
Identifikační štítek by pak měl být přímo nad číslem kastle, já jej mám ovšem v zavazadlovém prostoru na příčné stěně, protože tam mám origo německý štítek.
Co se čísla motoru týče, existují dvě varianty, odvislé od výrobního čísla. Příručka uvádí, že do čísla 1 921 568 je číslo na přední straně bloku motoru, z pohledu zezadu vozu vlevo nad krytem rozvodů, viz foto:
Já tam ovšem nic nemám, protože mám druhou variantu, od výrobního čísla 1 921 569 a ta je na docela blbě přístupném místě na přední straně bloku na napravo pod dynamem / alternátorem, opět viz foto:
Hodláš dovážet z Itálie nebo to foto bylo
jen tak?
Číslo karoserie je vyražené v motorovém prostoru, na příčce oddělující motor od nádrže na levé straně za výfukem- nikdy jsem si to podrobně nefotil, ale vidět to půjde na tomto fotu:
[attachment=2]479.JPG[/attachment]
Identifikační štítek by pak měl být přímo nad číslem kastle, já jej mám ovšem v zavazadlovém prostoru na příčné stěně, protože tam mám origo německý štítek.
Co se čísla motoru týče, existují dvě varianty, odvislé od výrobního čísla. Příručka uvádí, že do čísla 1 921 568 je číslo na přední straně bloku motoru, z pohledu zezadu vozu vlevo nad krytem rozvodů, viz foto:
[attachment=1]121.JPG[/attachment]
Já tam ovšem nic nemám, protože mám druhou variantu, od výrobního čísla 1 921 569 a ta je na docela blbě přístupném místě na přední straně bloku na napravo pod dynamem / alternátorem, opět viz foto:
[attachment=0]122.JPG[/attachment]
Hodláš dovážet z Itálie nebo to foto bylo [i]jen tak[/i]? :)