od Ondrej » úterý 11. prosinec. 2007 0:28
Jasně, výjimky jsou, i třeba na umístění zadní mlhoffky, ale vše jen na nové vozy. U starých vozů co není potvrzeno od výrobce / dovozce... a jelikož tehdy bylo celkem obvyklé, že auta neměla vnější zrcátka nebo zástěrky, výjimky na to nikdo nepsal.
Nesouvisí to úplně s tématem, ale fiat 125p měl ze zákona výjimku na účinnost ruční brzdy kvůli složité a neúčinné technické konstrukci. Problém byl, že ne do všech TP tu výjimku zapisovali, takže jelikož já ve svém TP nemám nic, měl jsem na TK konflikt. Ale připouštím, že to bylo dáno do jisté míry tím, že technik byl pošuk.
Šestistovky třeba měly výjimku na brzdová světla nesvítící při vypnutém zapalování, ty starší s pozičkami v blinkrech i na bilé blinkry.
Ale to už je opravdu trochu mimo rámec tématu.
Jasně, výjimky jsou, i třeba na umístění zadní mlhoffky, ale vše jen na nové vozy. U starých vozů co není potvrzeno od výrobce / dovozce... a jelikož tehdy bylo celkem obvyklé, že auta neměla vnější zrcátka nebo zástěrky, výjimky na to nikdo nepsal.
Nesouvisí to úplně s tématem, ale fiat 125p měl ze zákona výjimku na účinnost ruční brzdy kvůli složité a neúčinné technické konstrukci. Problém byl, že ne do všech TP tu výjimku zapisovali, takže jelikož já ve svém TP nemám nic, měl jsem na TK konflikt. Ale připouštím, že to bylo dáno do jisté míry tím, že technik byl pošuk.
Šestistovky třeba měly výjimku na brzdová světla nesvítící při vypnutém zapalování, ty starší s pozičkami v blinkrech i na bilé blinkry.
Ale to už je opravdu trochu mimo rámec tématu.