Brzdový buben - 600D

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Brzdový buben - 600D

Re: Brzdový buben - 600D

od Michal » pondělí 16. červen. 2008 8:02

Děkuju za odpovědi,
na mém stroji je právě ten typ, co je zároveň uložením ložisek... Chystám se na výměnu štítů (na těch starých je problém se strženými excentry) a chtěl jsem to doplnit i o výměnu bubnů. Netušíte náhodou, jestli se tenhle starší typ bubnů dá někde sehnat?...myslím nové kusy.
M.

Re: Brzdový buben - 600D

od Vlasovec » pátek 13. červen. 2008 21:56

V roce 1969 se na 600D začaly montovat bubny z 850ky - jsou bez děr a přední i zadní jsou stejné. Mám je na své Beruně. Dříve se tam dávaly bubny, které měly po stranách dva nebo čtyři otvory a jak už psal Renda, přední bubny měly přímo v sobě náboj kola a tím se lišily od zadních - myslím, že vnitřní průměr předních a zadních byl stejný, ale u těch starších si tím nejsem jistý...

Re: Brzdový buben - 600D

od Renda ze Záboří » pátek 13. červen. 2008 14:15

Přední buben je zároveň náboj ložiska držící - takže nezáměnné!!!

Brzdový buben - 600D

od Michal » pátek 13. červen. 2008 14:01

Jaký (případně v jakém roozměru) je rozdíl mezi brzdovým bubnem předním a zadním... na 600D?

Nahoru