F 850 - seřízení + další

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: F 850 - seřízení + další

Re: F 850 - seřízení + další

od FreeRider » středa 13. srpen. 2014 16:42

Tak jako jak píšeš.. stačí polechtat a je klid..jen je to mírně deprimující když to problikává .. zkusím to čidlo a uvidíme co to udělá :)

Re: F 850 - seřízení + další

od Tříprsťák » úterý 12. srpen. 2014 12:10

Ono poblikávání kontrolky oleje na volnoběh u horkého motoru není u těchdle fiatích motorů nic nenormálního, samozřejmě by měla zhasnout jak polechtáš plyn. Pokud i po přidání plynu zhasíná neochotně, jako úplně první pokus bych vyměnil policajta (čidlo tlaku oleje) - ono občas u těch fiatů začne fixlovat. A pokud bude zcela nové čidlo ukazovat totéž, zamyslel bych se, jak staré tam mám olejové čerpadlo (na obou f127 jsem ho z tohoto důvodu dával nové a byl od té doby klid).

Re: F 850 - seřízení + další

od FreeRider » pondělí 11. srpen. 2014 18:04

byl a je tam Mogul M6AD :)

Re: F 850 - seřízení + další

od Ondrej » sobota 9. srpen. 2014 20:53

FreeRider píše:Tak se taky přidám k dotazům.. konečně sem se zase dostal ke svojí 850 speciál .. přes rok byla zašitá v garáži s tak maximálně pěti startama .. nicméně.. po tý době se dala nová baterka a chytla jako fík na první otočení. Problém je jen v tom že mi po zahřátí motoru na volnoběh bliká kontrolka mazání. olej sem dal novej, hladina je akorát mezi ryskama. Takže doufám že není jediný řešení sundat vanu a kouknout jestli není zasranej koš :-D .. co vy na to ?
No, já se přece jen zkusím zeptat... jaký tam byl olej původně a jaký jsi tam nalil?

Re: F 850 - seřízení + další

od Nang » středa 6. srpen. 2014 13:52

Tak jsem koupil svíčky, kabely, vyměnil civku, kondík a hle ono to jede na 4 válce,, chytá a startuje, a už několik dnů. Tak jsem udělal brzdy, opravil plyn a ted jedu na STK. Držte palce...... :-)

Re: F 850 - seřízení + další

od Renda ze Záboří » úterý 5. srpen. 2014 23:09

Neřeš to! Ale chceš-li vezmi tlakoměr oleje a tlak změř a napiš co jsi naměřil.

Re: F 850 - seřízení + další

od FreeRider » úterý 5. srpen. 2014 18:44

Tak se taky přidám k dotazům.. konečně sem se zase dostal ke svojí 850 speciál .. přes rok byla zašitá v garáži s tak maximálně pěti startama .. nicméně.. po tý době se dala nová baterka a chytla jako fík na první otočení. Problém je jen v tom že mi po zahřátí motoru na volnoběh bliká kontrolka mazání. olej sem dal novej, hladina je akorát mezi ryskama. Takže doufám že není jediný řešení sundat vanu a kouknout jestli není zasranej koš :-D .. co vy na to ?

Re: F 850 - seřízení + další

od Pedro » středa 4. září. 2013 20:25

No poradí jistě větší machři na tenhle typ auta.
Ale soustředil bych se ještě jednou na postupnou výměnu těch napsaných komponent, hlavně vysokonapěťového kabelu, jeho odporu či zkratu. Tam bude někde zakopaný pes.
Je divné že někdy jede. Sundej víko ventilů a koukni, zda stříhají ventily, zda není přidřený koník a změř jejich vůli. Kdyby nejel vůbec, tak bych řekl, že není komprese. Zkusil jsi změřit tlaky ve válcích nebo kdyby byl, tak boroskopem kouknout do válce?
To není strašidelný hrad, aby se závada nedala najít.
Hodně zdaru Petr

Re: F 850 - seřízení + další

od Nang » středa 4. září. 2013 19:02

Ahoj. Mám 850 Special a ........ někdy jede na 4 a někdy na 3 válce. Postupně : výměna svíček , víčka rozdělovače , palce rozdělovače, cívky, výměna všech kabelů, kondíku. Kdy vynechává jen stejný válec, při sundání kabelu ze svíčky a přiložení cca 1 cm od nasazovacího hrotu svíčky - běží OK ale při uplném zasunití převlečné gumy kabelu na svíčku - nejde. Při sundání svíčky a přiložení k motoru - háže jiskru , Při namontování do motoru nejde. Následně když jede na 4 válce - druhý den chytne a jede jen na 3 válce. ..............????????? Poradte , děkuji

Re: F 850 - seřízení + další

od Renda ze Záboří » středa 4. červenec. 2012 11:53

Seřídit ventily a změřit tlaky ve válcích! Pak se uvidí co dál! Taky může být prdlý těsnění pod hlavou.....

Re: F 850 - seřízení + další

od admp » úterý 3. červenec. 2012 21:25

PROSÍM O RADU

Moje 850 neměla pořádný výkon - včera jsem zjistil, že jede jen na 3 válce (nebo spíš 2,5). Válec 1 nechytá vůbec a válec 2 tak tak. (Zjistil jsem to odpojováním kabelů ze svíček - odpojená 1->žádná změna; odpojená 2->změna; odpojená 3 nebo 4->rapidní změna).

Výměna svíček nepomohla, jiskru to hází slušnou.

Nemáte prosím nápad, čím by to mohlo být? Může to třeba být v karburátoru? Mám pocit, že si trochu přisává... Nebo ventily?

Díky moc za nápady.

admp

Re: F 850 - seřízení + další

od Ondrej » neděle 12. duben. 2009 19:29

tom píše:Motor šel jen na dva válce. Aby taky ne, když jsem debil zapoměl hadr v přírubě pod karburátorem.
Tak to teda čumim 8O :lol:

Jestli tohle byl ten hlavní zdroj problémů při běhu motoru, tak na to bychom tady s radami teda fakt nestačili :mrgreen: :total: ;-)

Já jsem sporta projel poprvé v pátek a vsjo se jevilo v pořádku, tak snad pojedou do Poděbrad dvě kupé :) :ok:

Re: F 850 - seřízení + další

od tom » neděle 12. duben. 2009 18:21

Tak to zkusím ještě jednou:
Dnes se podařilo prvních 50 km. Motor šel jen na dva válce. Aby taky ne, když jsem debil zapoměl hadr v přírubě pod karburátorem. Ten se tam pěkně směstnal a utěsnil jedničku s dvojkou. Kam se hrabe Luděk Sobota ve filmu Ještě větší blbec než jsme doufali! Budou točit na barandově druhý díl se mnou v hlavní roli:)
Vychytávám mouchy, snad se toho podaří do Poděbrad co nejvíc!
na web.gif




Pěkné Velikonoce všem!
:basta: :auto:

Re: F 850 - seřízení + další

od Renda ze Záboří » středa 8. duben. 2009 15:47

Black píše: Jakou zas generálku :roll: , vždyť po té první (a asi i poslední) to má natočený teprve nějakých 85 000 km :lol: .
Tebe jsem tím nemyslel :mrgreen: :mrgreen:

Re: F 850 - seřízení + další

od Black » středa 8. duben. 2009 14:51

Renda ze Záboří píše:....Jo holt to chce občas zainvestovat nějakou generálku, protože donekonečna to bohužel nepojede :bad: :bad:
Jakou zas generálku :roll: , vždyť po té první (a asi i poslední) to má natočený teprve nějakých 85 000 km :lol: .

Re: F 850 - seřízení + další

od Renda ze Záboří » středa 8. duben. 2009 12:53

Jo už jsem tu měl motor, kterýmu jsem udělal nově ventily a stejně neměl kompresi - ba co víc dělal podtlak jak vývěva!!! Tak byly vyběhaný kroužky v pístu, že místo komprese propouštěly a na druhou stranu držely, takže to sálo :nene: :nene: :nene: Jo holt to chce občas zainvestovat nějakou generálku, protože donekonečna to bohužel nepojede :bad: :bad:

Re: F 850 - seřízení + další

od Black » středa 8. duben. 2009 8:09

tom píše: ..., kdy se ze začátku vůbec netlakoval. ... :vivat: :basta:
U mého pětikila běžný jev: Často, když ho po delším stání chci klikou natočit, po dvou protočeních to jde úplně volně - ztratí to kompresi. Kdysi jsem se leknul, co se tomu stalo. Dnes vím, že asi zůstávají viset ventily a stačí to znovu párkrát protočit, v pohodě to chytne a samo se to "porovná". :ok:

Re: F 850 - seřízení + další

od tom » středa 8. duben. 2009 6:53

Kolegové hlásím zázrak! Včera mi motor na první nastartonání chytnul! Po té dlouhé době to jede! Předevčírem sem nechal vyšroubované svíčky přes noc a jestli to nějak vyschlo, bo co, nevím. Prostě to startuje na první otočení.
No ale, aby to nebylo tak veselé, tak motor běží jen na 3 válce. Dvojka se potvora nechytá. Byl s ní už problém při měření komprese, kdy se ze začátku vůbec netlakoval. Pomohlo až nastříkání dvou injekčních stříkaček oleje do válce a přiměřené přátelské poklepání na zdvihátka ventulů. No tak nevím, včera už nebylo moc času, tak dnes zkusím nějaký jiný kabel, jestli náhodou /ikdyž jsou skoro nové/.
Jinak všem díky za dobré rady!!! :vivat: :basta:

Re: F 850 - seřízení + další

od Tříprsťák » úterý 7. duben. 2009 23:10

přesně tohle už se mi u nově složeného stalo TOLIKRÁT!!!! ...a většinou právě proto, že svíčky pálily ve fázi výfuk místo ve fázi výbuch. Když svíčky pálí jako ďas a i smrdí benzínem a motor přesto ani škyt (maximálně občas střelí do karbecu), je to jasné. Jestli se ti nechce otáčet rozdělovač, tak pro ten pokus stačí zpřeházet kabely (místo pořadí 1-3-4-2 udělat 4-2-1-3).

Re: F 850 - seřízení + další

od Vlasovec » úterý 7. duben. 2009 20:40

Napadají mě dvě věci: jak zde již bylo napsáno, tak zkusit ještě jednou správně seřídit předstih nebo...
...jednou jsem si také dlouho lámal hlavu nad tím, proč to nechytá, všechno bylo správně seřízené, ale motor prostě ne a ne chytnout. Byly tam nové kontakty v rozdělovači a v tom byl právě ten problém - na ploškách, kde by právě měly mít kontakt, byla neznatelná vrstvička ochranného vosku a tudíš kontakty kontakt neměly :?
To jen takový postřeh, kdyby jsi tam náhodou měl nové kontakty...

Re: F 850 - seřízení + další

od karel-škola » úterý 7. duben. 2009 9:13

to Tom
zkus tedy pootočit rozdělovač o 180st ,já to vždy u sebe spletu a taky se pak dívím ,že né a né to chytit :roll: Jak píše Renda starý benzín také udělá své, máš dobře seřízené ventily ? /015 sací a 020 výfukové/ napiš jak to dopadlo!

Re: F 850 - seřízení + další

od Black » pondělí 6. duben. 2009 12:55

Zkusil bych, kdy to háže jiskru a pak bych do toho žduchnul (roztáhnul).

Re: F 850 - seřízení + další

od Renda ze Záboří » pondělí 6. duben. 2009 12:27

Já vím co to je! Je to rozbitýýýý...... :lol: :lol: :lol:
Jestli se jiskra dostane až na svíčky ve správný čas (blbě otočenej rozdělovač!) a v benzinu není voda, tak můžou bejt jen špatně daný ty rozvody nebo startér točí méně než je potřeba.......

Re: F 850 - seřízení + další

od tom » pondělí 6. duben. 2009 11:47

Kolegové prosím o radu!
Tak sem se konečně po 3,5 roku dostal do fáze, že to moje kupátko je složené a dá se říct schopné jízdy. Leč bohužel řeším problém s nastartováním motoru. Potvora nechce normálně chytit. Všechny mechanické věci mám projité, dokonce změřenou kompresi ve válcích, svíčky nové, kabely zánovní, přívod paliva,ac pumpa stříká, karburátor /trysky profouklé/, rozdělovač rozděluje, kabely 1342,cívka změřená ale motor jen točí a nežbleptne. Samozřejmě jsem několikrát vyhazoval svíčky, nechal je na slunku oschonout, odstranil olej a zase nanovo a nanovo. A nic.
Napadá mě už jen abych to zkusil roztáhnout za autem nebo z kopce při vyšších otáčkách. Co vy na to. Připomínám, že motor po výměně rozvodů a přetěsnění stál 3,5roku od Spanilé jídzy 2005.
Předem děkuju za rady!
tom

Re: F 850 - seřízení + další

od Yogi » čtvrtek 29. květen. 2008 8:44

Díky za rady. A když jsme u toho, není tady někdo z okolí HK, kdo by uměl seřídit zapalování a karburátor?

Nahoru