XXV. ročník setkání italských automobilů v Poděbradech se koná 20. dubna 2024.

Hledá se...

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :-o 8O :? 8) :lol: :mad: :razz: :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :neutral: :mrgreen: =) x( :grin: :retard: :nene: :ok: :bad: :greenf:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Hledá se...

Re: Hledá se...

od Ondrej » pátek 25. říjen. 2019 20:17

Další motorka... zveřejňuju z mejlu:

V noci ze soboty 12.10. na neděli 13.10. 2019 byla odcizena motorka v obci Hodslavice, okres Nový Jičín, Moravskoslezský kraj, viz přiložené fotografie.Odcizená motorka značky Jawa typ 250/592 byla na bílých značkách, ale TP majiteli zůstal. Je tedy možnost, že se ji někdo bude snažit dostat na veteránské doklady.

Níže zasíláme detailní informace o motorce od majitele:
"Motorka je klasická červená panelka typ 592 s nádrží z Californiana a blinkry. Byla stříkaná Ral3004 na světlém podkladu, proto je barva světlejší než orig ČSN. Nádrž má boky stříklé stříbřenkou, levá strana potečená benzínem, takže tam jsou stopy zbledlé stříbřenky. Loga JAWA na bocích jsou rozmazané rozmočením. Jsou vytisklé a oblepené izolepou a překryté plexisklem. Přední blatník je mělký, z posledních panelek. Na nářaďovém kastlíku je 19 nálepek evropských států a na bateriovém jsou nálepky míst Stelvio, Transfagarasan, Olympus a Alpenstrasse. Pod levou rukojetí je podvěšena USB nabíječka. Na nádrži byla na magnetech tmavě zelená brašnička. Pokud ji sundali, půjdou vidět stopy ošmidlání na hřbetu. Pod sedlem byly připevněny velmi specifické, světle modré, koženkové brašny. Za sedlem byl nosič a pod ním tažné na PAVa. Vzpěry nosiče budou také odřeny od šestiletého podpíraní brašen. Na motorce byla i helma v barvě motorky, na ní staré motobrýle a na levé straně helmy interkom. Zadní blatník nebyl linkován, jinak jsou linky ručně. Výfuky jsou naštětkovány stříbřenkou. Rámeček světla je chromovaný, z oktávky a na levé straně poškrábaný od pádu.
Motor je typu 559, číslo už nevím. Motorka nemá štítek, nestihl jsem dodělat. Kromě hlavního stojanu má i jawácký bočák, který pod patkou nadvařen kouskem 14mm závitovky ať jawa stojí rovně. Tím je velmi specifický a půjde poznat. Válec motoru je natřen matnou černou komínovou barvou. Hlava má opravovaný závit na svíčku. Levý karter má lehce bouchlé dvě vodorovné žebra tupým předmětem. Nakopávačka je stříklá stříbřenkou, ale v místě kontaktu s botou je ošmadlaná na kov a řadící hřídel svírá M8 inbusem. Levý výfuk má shora znatelný svár COčkem, asi 20cm. Vařil se na cestě po podélném prasknutí.
Není ve stavu, kdy by s ní někdo šel na veteránskou testaci, ale člověk nikdy neví."

V případě jakékoliv informace o motorce můžete kontaktovat přímo majitele p. Kyselého na tel. čísle 605 218 300.
Přílohy
20190803_125200.jpg
20190805_183321.jpg
20190802_135717.jpg
20190801_111600.jpg

Re: Hledá se...

od Ondrej » neděle 6. leden. 2019 19:25

Zase něco z mejlu... zajímavý případ:
https://www.fkhv.cz/products/kradez-mot ... 125-45305/

Re: Hledá se...

od Ondrej » čtvrtek 24. květen. 2018 21:25

Opět mi přišlo na mejl...:

Ze dne 17 na 18.5. byla vykradena dílna a ukraden motocykl M72, udělán ve stylu BMW R71. Motorka má markanty podle kterých by si ji majitel poznal.

Za nalezení samozřejmě odměna. (tel.: na majitele 602113626).
motorka (2).jpg

Re: Hledá se...

od Ondrej » středa 10. leden. 2018 20:00

Dorazilo mi na mejl, proto šířím dál...

Ahoj, oznamuji Vám a prosím o pomoc. Dnes 9.1 2018 v 5,25 mně byla ukradena Jawa 175 Speciál z roku 1935 registrovaná na veteránských číslech. Byla nerenovovaná pouze s úpravami dle zákona z roku 1961. Umístěna byla za výlohou prodejny míchání barev na auta a veterány v Ohrazenicích- okrajové části Pardubic. Motorka je v naší rodině od roku 1947,takže se jedná o srdeční záležitost-památka na tátu. Takže mně zůstal jen původní techničák, fotky a registrace. Rozpoznávací znaky- Velká Bosch lampa se zaletovanou dírou pro vypínač, na boku odřená od pádu. Nemá ; mechan ic ké ovládání přepínání, je tam dvouvláknová žárovka. Karburátor Viliers. Pod světlem je držák na lékárnu. Pod tandemem je kožená brašna. Na nádrži je plaketa Lázně Bohdaneč. Je pojízdná. Na veteránských akcích jezdila od roku 1986, převážně ve východních Čechách. Výrobní čísla jsou na fotkách. Za nález nebudu šetřit na odměně nebo se ji pokusím vykoupit zpět. Děkuji a jsem s pozdravem Polák Vladimír tel 777073086 nebo 466643864 od 8 do 16 hod.
Jawa 175 4.jpg
Jawa 175 3.jpg
Jawa 175 2.jpg
Jawa 175 1.jpg

Re: Hledá se...

od Ondrej » neděle 4. červen. 2017 18:59

Zase jedna pátračka, která mi přišla na mail:

Dobrý den,

v Poděbradech dne 30.5.2017 byla ukradena z garáže Jawa 350 typ 354 Normandia, r.v.1962, č.rámu: 354-042 213. Byla na ní zvláštní registrační značka určená pro historická vozidla se zelenými písmeny na bílém podkladu "V 37 75". Motocykl je po renovaci,vypadá jako nový,zřejmě byl ukraden na objednávku.

Žádám Vás tímto o pozornost,pokud by někdo na to chtěl získat nové doklady, nebo nabízel k prodeji.

Za pomoc při nalezení je fin.odměna.

Foto v příloze.

Kontakt na 603341749
Děkuji za pochopení.
Zdraví Petr Caňkář
IMG_20170602_123649_484.jpg

Re: Hledá se...

od Ondrej » čtvrtek 10. březen. 2016 19:08

Dorazilo na mail, šířím dále:

Dobrý den,
dne 7.3.2016 mi byl ukraden z garáže v Mnichovicích ve středočeském kraji motocykl Jawa 250 Special.
rok výroby 1937
použité některé replikové díly: výfuky,rozeta,přední světlo.
Výrobní číslo rámu: 8806
Karburátor byl Jikov z Péráka. Bovdeny byly plastové.
Motocykl byl vybaven příplatkovým nožním řazením a měl nářaďové stránky z obou stran. Dělící roviny lepeny silikonem, který je vidět jak přetéká.
Prosím kdyby kdokoli zahlédl tento motocykl v inzerci, na burze atd. ať kontaktuje buď policii nebo mne na tel. 603810749. Moc děkuji.

Za stopu vedoucí k nalezení motocyklu odměna jistá.
Omlouvám se za nevyžádaný mail ale snažím se zkontaktovat co nejvíce lidí, co se pohybují okolo veteránů
děkuji a jsem s pozdravem
Roman Cimický
Přílohy
Snímek 030.jpg
Snímek 029.jpg
Snímek 028.jpg
Snímek 027.jpg

Re: Hledá se...

od Pavel 128 » pondělí 14. duben. 2008 15:41

Pavel 128 píše:Můj nejstarší Fiátek, 128 A neboli "Pohádkové" z roku 1970 přihlásila první majitelka z Radotína 5. 3. 1971 a dostal značku PZA 54-03, po té co se Radotín stal součástí Prahy bylo Pohádkové 9. 10. 1974 přeregistrováno na ABU 27-94. Když jsem ho od té paní kupoval, tak mi vyprávěla, že ABU se posměšně říkalo Adoptovaní BUrani. Pohádkové bylo na mne přeregistrováno 15. 8. 2002 a značka mu vydržela až do 4. 11. 2004, kdy jsem ji uložil do depozitu a Pohádkové se od té doby střídá s Kombíkem a Neřádem o V 0057.

Kombík, 128 AF z roku 1972 přihlásil táta 8. 2. 1973 a dostal ABN 88-51, ta mu vydržela až do 4. 11. 2004 a je také v depozitu.

Neřáda, 128 AC5 z roku 1975 přihlásil první majitel 11. 6. 1975, dostal ABX 17-33, ta mu vydržela přes další tři majitele až ke mě a 4. 11. 2004, šla taky do depozitu. Zajímavá náhoda byla, že moje předchozí kupátko z roku 1973, mělo značku ABT 17-44, bratranec, který ho ode mne koupil, ho ale přehlásil na novou varskou.

Kosmík, 128 AR z roku 1973 má nejpohnutější historii, první majitel ho přihlásil 20. 3. 1975 a dostal ABV 54-44. Od ledna 1973 až do března 1975 stál v Tuzexu ve skladu. Nechápu, že v době hladu po automobilech trvalo víc jak dva roky, než ho prodali. Další majitel byl z Plzně, 20. 7. 1977, PMC 60-07, třetí majitel byl taky plzeňák, čtvrtý ho 24. 7. 1996 vrátil do Prahy a dostal AED 47-71. Pak ho měl ještě jeden pražák a pak už já. Značka mu zůstala dodnes, protože veteránská značka nepřináší pro soutěžní auto žádnou výhodu.

Když jsem byl s Kosmíkem letos v březnu na testaci soutěžních aut, tak jsem si všimnul, že nově registrovaná soutěžní auta už mají speciální značky 0R0 0000 (R asi jako Racing?) a to bez ohledu na to zda se jedná o soutěžního historika nebo soudobé auto. Značky jsou bílé se zeleným písmem, stejně jako veteránské. Další zajímavostí je, že soutěžní auta musí mít přední značku umístěnou uvnitř v kabině pod pravým zadním bočním oknem a vepředu je značka reprodukována pouze nálepkou. Asi aby se neztrácely při častých výletech mimo trať :lol:

Zdravím, Pavel.
Tak mohu doplnit tuto odyseu... do konce roku 2008 musí být všechna sportovní vozidla opatřená registrační značkou, tedy vozy účastnící se rallye (spojovací etapy se odehrávají v provozu, proto musí RZ být), které mají sportovní přestavbu oficiálně nahlášenu a schválenu, opatřena novou RZ. Týká se to vozů historických i soudobých. Kromě dvou plechových tabulek dostane žadatel i speciální nálepku menšího formátu, která se lepí dopředu na kapotu nebo na místo, kde bývá standardní přední tabulka. Plechová tabulka se montuje do kabiny pod pravé boční zadní okno, jak jsem již popisoval dříve.
Takže moje rellíčko, tedy "Kosmík" má ode dneška zas novou RZ, tentokrát je to 01R 0016.

Re: Hledá se...

od Ondrej » sobota 2. únor. 2008 23:16

Hej hola, kdo jste byli na poděbradském srazu v roce 2004... potřeboval bych foto zezadu této 900T, tak aby byla vidět registrační značka. Děkuji :)
232-Dvoubarevný transportér.JPG

Re: Hledá se...

od zastavaman » čtvrtek 29. listopad. 2007 17:12

trošku OT, ale dneska jsem narazil na toto http://pub.zastava.cz/sk.jpg

by se mi celkem líbilo mít na woflsburském krasavci a-zastava :))

Re: Hledá se...

od roman » úterý 27. listopad. 2007 14:56

K tomu moskvičovi by boli zaujímavé dobové snímky s tými žltými značkami, ak existujú.

Ahoj Ondrej

pohladam, najskor to budu asi ciernobiele diaky

roman

Re: Hledá se...

od Ondrej » pondělí 26. listopad. 2007 15:50

Pavel:

:hungry: přesně takhle jsem si to představoval, děkuji moc za zajímavá data ! :ok:

Roman:
K tomu moskvičovi by boli zaujímavé dobové snímky s tými žltými značkami, ak existujú.

Když jsme u těch neobvyklých variant značek, klempíř mi vyprávěl, že když si v 19 letech koupil svoji první Tatru 603 (v polovině 80. let!), byl to vůz původně vlastněný ministerstvem vnitra a i když byl už předchozí 4 roky v soukromém vlastnictví, našel za zadní sedačkou zapadené původní policejní Béčkové značky. A protože se k němu 603 prý dostala už bez běžných pražských značek, asi tři týdny jezdil s těmi Béčkovými, než si vyřídil nové břeclavské značky. Riziko odhalení bylo tehdy vpodstatě minimální, před vozy s Béčkovými SPZ byl docela respekt... Dnes už ty značky bohužel asi nemá, byla by to docela raritka :roll:

Mimo to, brzo po koupi se pustil do vyvařování té tatry a zjistil, že v předním i zadním nárazníku byl vevařen vytvarovaný solidní I profil, úprava pro ministerstvo jako průrazový vůz... :)

Re: Hledá se...

od zastavaman » pondělí 26. listopad. 2007 10:06

řekl bych, že k těm spz/rz je nejlepší podívat se sem :) http://www.feudal.cz/spz/html/uvodni_strana.htm

Re: Hledá se...

od roman » pondělí 26. listopad. 2007 9:40

Ahojte
ktým červeným písmenám na žltom podklade - áno davali sa cudzincom, ktorí mali zahraničné občianstvo, v našom prípade konkrétne občianstvo NDR, po presťahovaní do ČSSR sme dostali takúto značku, neskôr ju vymenili za modrý podklad a žlté písmená. Náter na tej žltej asi nebol veľmi dobrý, spomínam si, že ju strýko opravoval štetcom. To auto bol moskvič a niekde ešte mám pôvodnú značku z NDR, vtedy ešte nebolo medzinárodné označenie DDR, ale len D - na jednej návšteve v pohraničí prišli pohraničníci so psom a odisteným samopalom až k babke do kuchyne chytať diverzantov....
;-o

Re: Hledá se...

od Pavel 128 » pondělí 26. listopad. 2007 1:36

Můj nejstarší Fiátek, 128 A neboli "Pohádkové" z roku 1970 přihlásila první majitelka z Radotína 5. 3. 1971 a dostal značku PZA 54-03, po té co se Radotín stal součástí Prahy bylo Pohádkové 9. 10. 1974 přeregistrováno na ABU 27-94. Když jsem ho od té paní kupoval, tak mi vyprávěla, že ABU se posměšně říkalo Adoptovaní BUrani. Pohádkové bylo na mne přeregistrováno 15. 8. 2002 a značka mu vydržela až do 4. 11. 2004, kdy jsem ji uložil do depozitu a Pohádkové se od té doby střídá s Kombíkem a Neřádem o V 0057.

Kombík, 128 AF z roku 1972 přihlásil táta 8. 2. 1973 a dostal ABN 88-51, ta mu vydržela až do 4. 11. 2004 a je také v depozitu.

Neřáda, 128 AC5 z roku 1975 přihlásil první majitel 11. 6. 1975, dostal ABX 17-33, ta mu vydržela přes další tři majitele až ke mě a 4. 11. 2004, šla taky do depozitu. Zajímavá náhoda byla, že moje předchozí kupátko z roku 1973, mělo značku ABT 17-44, bratranec, který ho ode mne koupil, ho ale přehlásil na novou varskou.

Kosmík, 128 AR z roku 1973 má nejpohnutější historii, první majitel ho přihlásil 20. 3. 1975 a dostal ABV 54-44. Od ledna 1973 až do března 1975 stál v Tuzexu ve skladu. Nechápu, že v době hladu po automobilech trvalo víc jak dva roky, než ho prodali. Další majitel byl z Plzně, 20. 7. 1977, PMC 60-07, třetí majitel byl taky plzeňák, čtvrtý ho 24. 7. 1996 vrátil do Prahy a dostal AED 47-71. Pak ho měl ještě jeden pražák a pak už já. Značka mu zůstala dodnes, protože veteránská značka nepřináší pro soutěžní auto žádnou výhodu.

Když jsem byl s Kosmíkem letos v březnu na testaci soutěžních aut, tak jsem si všimnul, že nově registrovaná soutěžní auta už mají speciální značky 0R0 0000 (R asi jako Racing?) a to bez ohledu na to zda se jedná o soutěžního historika nebo soudobé auto. Značky jsou bílé se zeleným písmem, stejně jako veteránské. Další zajímavostí je, že soutěžní auta musí mít přední značku umístěnou uvnitř v kabině pod pravým zadním bočním oknem a vepředu je značka reprodukována pouze nálepkou. Asi aby se neztrácely při častých výletech mimo trať :lol:

Zdravím, Pavel.

Re: Hledá se...

od předseda » neděle 25. listopad. 2007 8:34

pro Oldu
ty máš tedy záludné otázky :mrgreen: My jsme byli taková nemotoristická rodina,takže první auto jsme měli doma až po mé vojně ,předtím měl táta jen samé motorky a vlastně ani nevlastnil řidičák sk. B :( /Jawa Manet 90ccm,Jawa 125, pérák, Skutr /prase/ 175ccm a později pro mě dokoupil originální sajdu :D /,to první auto /jak jsem již minule psal/ byl Fiat 600 z r. 1964 - plechová SPZ AD....., pak Š110 LS s Příbramskou SPZ PB..........z r. 1974 -plechová a pak přišlo moje první a taky poslední úplně nové auto Š 105L z r. 1981 SZP už byla hůliníková ACH.........,pak u mne se do r. 1990 střídaly samé vozy Škoda a po Š 130 L s vlečnou nápravou a 5 ti rychlostmi a téhož roku mi otec mého kamaráda věnoval za symbolickou cenu Renaulta 16 TS z r, 1971 a od té doby jsem propadnul francouzským "žabožroutům" a od r. 1996 se k tomu přidaly Fiátci -F600D /dnešní Kronikářova Beruška/ a F850SC - to co měl Luigi a pak Ondrej a pak už to šlo se mnou z kopce a Fiátky jsem dost střídal :roll:

Re: Hledá se...

od oldav » neděle 25. listopad. 2007 0:37

Ano, ano ty žluté měli cizinci, ale nevím, jak to bylo s jejich občanstvím. Vím jen, že žlutou s červnými písmeny měl jeden náš známý z Řecka na tyrkysové MB 1100 De Luxe. Pak byly, jak uvádíte, ty modré se žlutými písmeny. A schválně, od kdy jsou značky hliníkové. A do kdy byly ty ocelové smaltované a nebo - byly také ty ocelové lakované?

Re: Hledá se...

od zastavaman » sobota 24. listopad. 2007 17:43

v mototechně se jim řikalo převozní :)

Re: Hledá se...

od Ondrej » sobota 24. listopad. 2007 10:17

Zastavaman:
To ale nebyly značky převozní, alébrž takzvaně trvale manipulační. Převozní jsou už od roku 1984 papírové, se zeleným podkladem a černým písmem.
Jinak Ď. za datum :)

Tříprsťák:
Ano s tím, že půjčovenské značky měly podklad bílý nebo žlutý podle toho, zda byly určeny pro osobní, přívěsné či nákladní vozy a zavedeny byly až v roce 1984 :D

Re: Hledá se...

od zastavaman » sobota 24. listopad. 2007 9:31

a pak byly taky tabulky převozní bílé s červenými písmeny a později byla písmena zelená :) obojí někde doma mám :)

2ondřej: ao-98-99 byla přidělena 10.3.1977

Re: Hledá se...

od Tříprsťák » sobota 24. listopad. 2007 8:13

červená písmena měla pokud vím auta z půjčovny...

Re: Hledá se...

od Ondrej » sobota 24. listopad. 2007 0:34

Oldo, Pavla Erbena znám, sic ne osobně, ale z internetového diskusního fora a mám od něj ve svém pokoji jeden pár cizokrajných poznávacích značek :D

Žluté tabulky s červeným písmem nepamatuju, ale pokud vím, existovaly jako cizinecké (před zavedením kombinace modro-žluté) a diplomatické- ty měly kromě XX také DD

Re: Hledá se...

od oldav » sobota 24. listopad. 2007 0:24

A jestlipak pamatujete na žluté tabulky s červenými písmeny. Ty mohly mít též stejné kombinace. Komu byly udělovány - hádanka pro Vás. A také jiné počínající např. XX pro jiné osoby a instituce. Později také modré tabulky se žlutými písmeny... A byly i jiné

Re: Hledá se...

od oldav » sobota 24. listopad. 2007 0:12

Ahoj,
uvědomil jsem si, že znám sběratele SPZ a odborníka Pavla Erbena z Prahy, má i webovou stránku. Určitě jde snadno vyhledat a určitě ho potěší, když s ním dáte řeč. Možná jste ho viděli v TV ve výměně manželek.

Re: Hledá se...

od Tříprsťák » pátek 23. listopad. 2007 10:18

oldav píše:Ahoj, vzhledem k tomu že my jsme měli značku počínající na AC, celá byla AC 73 84 a byla někdy z května 1963. Tak tipuju na začátek roku 1962. Ale třeba kecám. Pátrejte dál. Myslím že trojmístné spz byla někdy od 1969. Pak se ještě kolem poloviny 70. let vřadilo několik chybějících sérií dojmístných, např. AN, AO, AP, AR, AS, AY, AX, AZ, to už běžela myslím série ABP. A zase možná kecám. Už dlouho jsem o tom nepřemýšlel. Když tak to uveďte na pravou míru.
K tomuhle jsem slyšel historku, že tehdejší prezident Antonín Novotný nepřenesl přes srdce, že by po Praze jezdila auta s jeho monogramem na SPZtkách, proto se rovnou přešlo na třípísmenový systém. Později (za Svobody, nebo možná až za Husáka) se ale k vynechaným seriím navrátili a ještě ty dvojpísmenové "dojeli".

Re: Hledá se...

od zastavaman » pátek 23. listopad. 2007 9:24

ono k těm spz se nesmí zapomínat na to, že stejné číslo mohl mít náklaďák i osobák, lišila se jen barvou tabulky...

jinak ondřeji, máš SZ

Nahoru